gilbert3 Napisano 20 Marca 2023 Udostępnij Napisano 20 Marca 2023 Cześć, szybkie pytanie, bo nie mogę dostać się do wiarygodnej informacji - czy nowa Astra 2023 1.2 110/130 KM to już "pure tech" od PSA czy jeszcze jednostka Opla? Ma ktoś doświadczenie jak to jeździ (wersja 130KM)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 21 Marca 2023 Udostępnij Napisano 21 Marca 2023 8 godzin temu, gilbert3 napisał(a): Cześć, szybkie pytanie, bo nie mogę dostać się do wiarygodnej informacji - czy nowa Astra 2023 1.2 110/130 KM to już "pure tech" od PSA czy jeszcze jednostka Opla? Ma ktoś doświadczenie jak to jeździ (wersja 130KM)? Puretech od PSA, jeździ to przyzwoicie ale silnik nigdy nie został poprawiony. Jak planujesz jeździć dłużej niż 100kkm to bym szukal czegoś innego 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 21 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2023 5 minut temu, Maciej__ napisał(a): Puretech od PSA, jeździ to przyzwoicie ale silnik nigdy nie został poprawiony. Jak planujesz jeździć dłużej niż 100kkm to bym szukal czegoś innego Tak niestety myślałem, nie planuję co prawda dużych przebiegów, ale nie będę jeździć z duszą na ramieniu i zostać z potencjalnym problemem przy sprzedaży za kilka lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 21 Marca 2023 Udostępnij Napisano 21 Marca 2023 2 godziny temu, gilbert3 napisał(a): Tak niestety myślałem, nie planuję co prawda dużych przebiegów, ale nie będę jeździć z duszą na ramieniu i zostać z potencjalnym problemem przy sprzedaży za kilka lat. Pierwsze problemy potrafią się objawić poniżej przy przebiegu nieco powyżej 70 000 km. Niestety na taki przebieg musisz szykować wymianę paska rozrządu i wymieniać olej w silniku zdecydowanie częściej niż zaleca producent. Krótkie odcinki, niedogrzanie silnika i przedostawanie się paliwa do oleju przyspiesza degradację paska rozrządu w tym silniku. A i tak pomimo iż będziesz wybitnie dbał o swoją jednostkę napędową może się okazać, że zakończy ona żywot przedwcześnie. Problemem jest nie tylko pasek ale konstrukcja układu tłok cylinder. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 które silniki w K mozna smiało kupić ,z mało awaryjnych .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 7 minut temu, arek_m napisał(a): które silniki w K mozna smiało kupić ,z mało awaryjnych .. 1,4T 125KM-150KM lub 1,6T 200KM 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.