Skocz do zawartości

Do 300, co wybierasz?


mrBEAN

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, PawelWaw napisał(a):

 

no ale to jest postep mega, idziesz do auta, kluczyki gdzies gleboko schowane np w torebcie kobiety, otwierasz auto, odpalasz i jedziesz.

szukanie fizycznych kluczykow czy pilota to jakby przejscie z xenonow/ledow na swiatla od zuka...

No właśnie słabe to. Nawet jak brałem GTL to dealer mi sprawdzał i nie było opcji dostać zwykłego kluczyka tylko jest transponder

GTL1.jpg

GTL2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

Pertyna nie oglądam :)

 

Skoro nie mogę linkować do siebie, to wrzucam test Caroseria.

 

O jakości wnętrza od 6:50 min. Serio, montaż bajka?

 

 

 

To szkoda ze nie ogladasz pertyna, testuje on inne auto, inny naped, diezla i jasne wnetrze, gdybys czytal co napisalem to bys wiedzial ze czarna mazda ma jakosc i montaz jak bmw x3 ale z jasnem sa inne materialy i inny montaż, nakrec mi filmik jak skrzypi mazda z jasnym wnętrzem, czekam i porownamy z bmw ale to musi byc hasne wnętrze bo takie kupilem i materialy i montaz jest znakomity.

Czejam na twoje wideo. 

Edytowane przez trex11
  • bakłażan 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, bengamin napisał(a):

No właśnie słabe to. Nawet jak brałem GTL to dealer mi sprawdzał i nie było opcji dostać zwykłego kluczyka tylko jest transponder

 

W sensie, ze chciałeś zrezygnować z keyless w bmw?

proszę Cię, odkąd mam, (nigdy nie mów nigdy, oczywiście) ale nie chciałbym wrócić do zwykłego kluczyka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, bergerac napisał(a):

Kurde, tak się zachwycasz, że chyba spróbuję się jeszcze raz przejechać. Jeździłem jakieś 3 lata temu, to samochód mnie bardzo rozczarował właściwościami jezdnymi, dodatkowo środek mi się nie podobał (w sensie stylistyka). O ile zewnętrzny wygląd nie jest może super dynamiczny i porywający, raczej taki klasyczny, o tyle to wnętrze było jakieś takie dla mnie dziwne.

 

Muszę zrobić jeszcze jedno podejście, bo cena samochodu jest naprawdę atrakcyjna. Ile Ci pali?

Nie zachwycam, takiego poprostu dokonałem wyboru. Jak sam zauważyłeś dostaje się dość dużo w danej cenie, gdzie porówna się do 3ki z D. Są też opcje niedostępne u innych. Środek, rzecz względna - IMO znacznie lepiej wygląda niż auta z wystającymi LCD.

Pali w zależności jak się jeździ. Średnią mam ok 10l, z czego większość to miasto, reszta to autostrady. Jeżdżę raczej szybko. Jak mi się nie spieszy to i po Warszawie robię 8l. Jak to z SUVem wystarczy 10-20kmph szybciej na autostradzie i spalanie skacze. Kolega w XC40 z tym silnikiem zrobił średnią 6.1l od zakupu, ale mieszka w CH ;).

Pamiętaj, że Volvo ma ograniczenie do 180kmph (licznikowo jedzie do 184kmph :phi:) - najpierw mi się to mocno nie spodobało, ale potem zlałem temat. Mniej teraz do D jeżdżę ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Rado_ napisał(a):

Trzeba od ceny cennikowej odjąć min. 15%, wiec i T8 da się. 

.. ale nie full. Wyposażenie też sporo kosztuje, w szczególności, że porobili pakiety i dostępność opcji w zależności od wersji.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bergerac napisał(a):

Natomiast dla mnie większym problemem w Mercedesie jest design wnętrza. To przecież wypala oczy, zero klasy. Nie potrafię zrozumieć, że taka marka nie jest w stanie tego wkomponować w kokpit, żeby tworzyło spójną całość, tylko `robili jakby ktoś sobie na Alliexpres kupił :) 

Mnie też osobiście to odrzuciło. Z jednej strony stare GLC mocno trąciło myszką, z drugiej strony nowa C-klasa (wtedy nie było jeszcze GLC) wyglądało jak z dołożonymi LEDami i LCD z CHRL. Dlatego z GLC przeskoczyłem na E-klasę, jakoś to się kupy trzymało i nie gryzło w oczy ;).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, sherif napisał(a):

.. ale nie full. Wyposażenie też sporo kosztuje, w szczególności, że porobili pakiety i dostępność opcji w zależności od wersji.

 

Rezygnując np z B&W, lub pneumatyki,  masz po rabatach za trochę ponad 300. Na full 384 w cenniku werdja ultimate.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Rado_ napisał(a):

Rezygnując np z B&W, lub pneumatyki,  masz po rabatach za trochę ponad 300. Na full 384 w cenniku werdja ultimate.

Ale to nie full :skromny:, z B&W nie zrezygnujesz jak jest w pakiecie. T8 jest od wersji Plus, czyli taka średnia półka ale za to jest T8, który ma 400KM mocy łącznej.

Cennikowo deko ponad 300, więc poniżej 300 można wyrwać. Pewnie jakby wybrać Ultimate czy Polestar + opcje to 400kzł by pękło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, sherif napisał(a):

Ale to nie full :skromny:, z B&W nie zrezygnujesz jak jest w pakiecie. T8 jest od wersji Plus, czyli taka średnia półka ale za to jest T8, który ma 400KM mocy łącznej.

Cennikowo deko ponad 300, więc poniżej 300 można wyrwać. Pewnie jakby wybrać Ultimate czy Polestar + opcje to 400kzł by pękło.

B&W nie jest w pakiecie. Jest tylko dostępne od wersji Ultimate

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Rado_ napisał(a):

Jest inflacja.🤪 Wydajesz 300 to mize się lepiej nagiąć o te 15 tys. i byc zadowolonym?

Ja taki bym zrobil, ale tu mowa nie o mnie ;)

no i co do T8 w full wypasie, to jak wchodzimy w cene blisko 400, to można rozważać XC90 T8 

Jak to sie mówi never ending story ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, akisel napisał(a):

Ja taki bym zrobil, ale tu mowa nie o mnie ;)

no i co do T8 w full wypasie, to jak wchodzimy w cene blisko 400, to można rozważać XC90 T8 

Jak to sie mówi never ending story ;)

 

No można,  ale to juz duza bryka, nie kazdy potrzebuje i garaż moze byc za mały. Jak juz T, to ja  bym w T6 szedł i styka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Rado_ napisał(a):

Jest inflacja.🤪 Wydajesz 300 to mize się lepiej nagiąć o te 15 tys. i byc zadowolonym?

Ja tak zrobiłem mam ultimate jeszcze z dodatkami a T8 mi nie potrzebne, 270KM w B5 w zupełności wystarcza i tak nie pojedzie szybciej niż 180 :phi:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, sherif napisał(a):

Ja tak zrobiłem mam ultimate jeszcze z dodatkami a T8 mi nie potrzebne, 270KM w B5 w zupełności wystarcza i tak nie pojedzie szybciej niż 180 :phi:.

Masz B&W? Faktycznie to tak dobrze gra?

A pneumatykę masz? Jest roznica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5 godzin temu, bergerac napisał(a):

Już pisałem wcześniej, dla mnie w porównaniu z tymi kilkoma autami wypadło najsłabiej zarówno pod względem właściwości jezdnych, jak i wyglądu.

Natomiast nie kwestionuję ceny - pod względem value for money pewnie jest bardzo wysoko, zresztą wyniki sprzedażowe nie biorą się z nikąd. Jak wspomniałem sam chętnie zrobię jeszcze jedną przymiarkę :ok: 

 

Mnie się w XC 60 mega podoba jak rozplanowali tunel środkowy oraz fotele - to jest sztos!  Jakość montażu trochę odbiega od 3 z Niemiec, ale z drugiej strony w w nowym A6 deska rozdzielcza skrzypi podczas jazdy...

 

4 godziny temu, bergerac napisał(a):

mi się z kolei bardziej zwykła bryła podoba, te wszystkie coupe są dość śmieszne w tak małych autach, zwłaszcza, że są zrobione w tak trochę przerysowany sposób. 

 

Natomiast dla mnie większym problemem w Mercedesie jest design wnętrza. To przecież wypala oczy, zero klasy. Nie potrafię zrozumieć, że taka marka nie jest w stanie tego wkomponować w kokpit, żeby tworzyło spójną całość, tylko `robili jakby ktoś sobie na Alliexpres kupił :) 

 

mercedes_glc_2023_54.jpg

 

Podczas oglądania zdjęć zniechęca, ale podczas codziennego użytkowania ergonomia jest bardzo ok i wygląd również (ofc kwestia gustu).

 

2 godziny temu, trex11 napisał(a):

gdybys czytal co napisalem to bys wiedzial ze czarna mazda ma jakosc i montaz jak bmw x3 ale z jasnem sa inne materialy i inny montaż, nakrec mi filmik jak skrzypi mazda z jasnym wnętrzem, czekam i porownamy z bmw ale to musi byc hasne wnętrze bo takie kupilem i materialy i montaz jest znakomity.

 

 

Mam rozumieć, że są montowane na różnych taśmach w różnych fabrykach? W jasnej też dają więcej blachy na drzwi? :)

 

Na pewno będziesz zadowolony z wyboru i tego życzę, ale ciężko na siłę przekonać, że CX60 jest bardziej premium niż premium... 

 

2 godziny temu, sherif napisał(a):

Nie zachwycam, takiego poprostu dokonałem wyboru. Jak sam zauważyłeś dostaje się dość dużo w danej cenie, gdzie porówna się do 3ki z D. Są też opcje niedostępne u innych. Środek, rzecz względna - IMO znacznie lepiej wygląda niż auta z wystającymi LCD.

Pali w zależności jak się jeździ. Średnią mam ok 10l, z czego większość to miasto, reszta to autostrady. Jeżdżę raczej szybko. Jak mi się nie spieszy to i po Warszawie robię 8l. Jak to z SUVem wystarczy 10-20kmph szybciej na autostradzie i spalanie skacze. Kolega w XC40 z tym silnikiem zrobił średnią 6.1l od zakupu, ale mieszka w CH ;).

Pamiętaj, że Volvo ma ograniczenie do 180kmph (licznikowo jedzie do 184kmph :phi:) - najpierw mi się to mocno nie spodobało, ale potem zlałem temat. Mniej teraz do D jeżdżę ;).

 

Jaki ma opcje Volvo, które są niedostępne u wielkiej trójki z D?

 

180 km/h jest do przeżycia. Coraz rzadkiej lata się szybciej niż 160-170 km/h...

 

2 godziny temu, sherif napisał(a):

Mnie też osobiście to odrzuciło. Z jednej strony stare GLC mocno trąciło myszką, z drugiej strony nowa C-klasa (wtedy nie było jeszcze GLC) wyglądało jak z dołożonymi LEDami i LCD z CHRL. Dlatego z GLC przeskoczyłem na E-klasę, jakoś to się kupy trzymało i nie gryzło w oczy ;).

 

Oj, tak, E klasa świetnie łączy nowoczesność z klasyką. Tyle tylko, że wersja kombi, jak to u Merca, wygląda jak karawan pogrzebowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rado_ napisał(a):

Masz B&W? Faktycznie to tak dobrze gra?

A pneumatykę masz? Jest roznica?

Ja przy B5 w Ultimate miałem w pakiecie H-K, B&W był za dopłatą .. AFAIR +16kzł :bzik:. Mój znajomy, spec od car audio polecał mi, że warto dopłacić do B&W bo to jak mówi najlepsze fabryczne audio. Gra bardzo dobrze. Tylko, że dla mnie H-K, który jest oczko wyżej niż std audio gra też bardzo przyzwoicie. Generalnie każde Volvo, nawet w serii gra dobrze.

Pneumatyki nie mam, bo spotkałem się z opiniami sprzedawców zarówno w Volvo jak i w Mercu, że do tego typu aut jest to zbędne.

Godzinę temu, akisel napisał(a):

Trochę szybciej osiągnie ;)

no i moze czasami jechać w ciszy i prawie za darmo 

Jeden EV starczy w garażu ;), przy noPb na trasie też jest cicho.

38 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

Jaki ma opcje Volvo, które są niedostępne u wielkiej trójki z D?

 

180 km/h jest do przeżycia. Coraz rzadkiej lata się szybciej niż 160-170 km/h...

Np foteliki dla dzieci, wbudowane w siedzienia :). Ładowarka indukcyjna też np w BMW była niedostępna. Z autopilotem też chyba nie wszyscy mieli.

40 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

Oj, tak, E klasa świetnie łączy nowoczesność z klasyką. Tyle tylko, że wersja kombi, jak to u Merca, wygląda jak karawan pogrzebowy

Dokładnie tak. Dlatego m.in nie zdecydowałem się, obiecałem sobie, że nigdy więcej 5m kombi ;).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.