MajkDe Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 Przyszedł czas na zmianę hamulców w Golfiku. Przód już zrobiony (upgrade z tarcz pełnych na wentyle). Teraz kolej na bębny. Mam niestety dylemat, którego nie miałem przy wyborze tarcz: jakiej firmy produkty wybrać? W Przypadku tarcz klocków wybrałem zestaw Ate + Pagid czerwony. Przy wyborze bębnów biorę na razie pod uwagę dwa warianty: 1. Drogi: bębny Lucas, szczęki Ate, łożyska Skf 2. Ekonomiczny: bębny Mikoda, szczęki za ok.70-90PLN, łożyska włoskie (tańsze od Skf). Różnica w kosztach jest spora, bo wariant 2 jest tańszy o ok. 1/3. Co radzicie? PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sylwestersarota Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 Na hamulcach się podobno nie oszczędza ale twój cash twój choice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 jak juz zrobiles uprage z pelnych na wentyle to pomysl moze nad upgradem bednów na tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 6 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > Na hamulcach się podobno nie oszczędza ale twój cash twój choice Tyle, że 80% hamowania wykonuje przód... Chodzi mi o opinię osób, które miały/ mają podobne zestawy części. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 6 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > jak juz zrobiles uprage z pelnych na wentyle to pomysl moze nad > upgradem bednów na tarcze Z racji tego, że to kombi, używki są prawie niedostępne. Poza tym koszt przewyższyłby wariant droższy. Dodatkowo jeszcze na pewno musiałbym zakładać nowe klocki a i pewnie tarcze by się przydało zmienić a przynajmniej przetoczyć. Nie wiem czy linki ręcznego nie należałoby zmienić. itd. itp. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 > Z racji tego, że to kombi, używki są prawie niedostępne. Poza tym > koszt przewyższyłby wariant droższy. Dodatkowo jeszcze na pewno > musiałbym zakładać nowe klocki a i pewnie tarcze by się przydało > zmienić a przynajmniej przetoczyć. Nie wiem czy linki ręcznego > nie należałoby zmienić. itd. itp. > PZDR rozumiem ja bym brał bebny mikody bo nie odbiegaja jakoscią od lukasa a wg. niektórych przewyzszają , do tego szczeki te tansze i łozyska SKF, skoro to kombiak to one jednak mocno dostają po tyłku i lepiej miec lepsze moim zdaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 7 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 > rozumiem > ja bym brał bebny mikody bo nie odbiegaja jakoscią od lukasa a wg. > niektórych przewyzszają , do tego szczeki te tansze i łozyska > SKF, skoro to kombiak to one jednak mocno dostają po tyłku i > lepiej miec lepsze moim zdaniem Chyba taki wariant właśnie wybiorę. Bębny nie będą u mnie miały tak ciężko jak hamukce z przodu więc stawiam na Mikodę. Szczęki niewiele zmienią (podejrzewam, że kilka % najwyżej w parametrach hamowania), więc będą z grupy "ekonomicznych". Co do łożysk to nie pomyślałem o obciążeniu i możliwym szybszym zużyciu przy cięższym tyle. Z tyłu mam dystanse 15mm na stronę więc łożyska nie mają łatwo... Będzie więc na 80% Skf, a na pewno coś z grupy markowych. Dzięki. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.