Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hybryda Plug In Stellantis - co to jest?

Featured Replies

Napisano

Zastanawiam się powaznie nad kupnem Citroena C4 AAircross 1.6 Plug-in-Hybrid e-EAT8.

Co to wo ogóle za wynalazek?

Mało o tym piszą, z nazwy wygląda, że jest skrzynia 8 biegowa.

Znalazł ktoś jakieś informacje o tym wynalazku, opis działania, testy?

Napisano

A cóż chcesz wiedzieć? Jeżdżę 308SW plugin 225km od dwóch lat. Układ napędowy jest dokładnie ten sam. W okresach wiosna-jesień zasięg na prądzie 50-60km, w zimie 35-40+. Domyślnie startuje na elektryku i jedzie dopóki jest prąd, potem przełącza na tryb hybrydowy. Skrzynia 8 biegów hydrokinetyk Aisin. Jak nie będziesz ładował codziennie to plugin nie ma sensu. Ja przy codziennym ładowaniu stację benzynową odwiedzam raz na około 1500-2000km przy moich przebiegach codziennych które w 90% robione są na prądzie. Jak masz gdzie ładować to dochodzą funkcjonalności typu nagrzanie kabiny w zimie (można ustawić harmonogram nas konkretną godzinę przed wyjazdem) i odpada skrobanie szyb lub latem schłodzenie wnętrza z appki (musi być 20% aku)
Jedyny argument za tym układem napędowym przy użytkowaniu bez ładowania to silnik 1.6 zamiast 1.2

Wysłane z mojego CPH2581 przy użyciu Tapatalka

Napisano
  • Autor
46 minut temu, AdamT napisał(a):