Lui Napisano 10 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 Rozglądam się za takowym sprzętem do uniacza, do silnika powinna podejść wkońcu FIRE, ale nie wie ktoś jak jest np. z półosiami ?? Orientował się ktoś chociaż kiedyś teoretycznie w tej sprawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 10 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 Skrzynia noviteca z ich SC zdajsie miala 6 Troche OT Lui ty sobie sam wyspawalres bude w UT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 10 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 jesli to cos pomoze to w punto 1 byly montowane 6 biegowki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 > Rozglądam się za takowym sprzętem do uniacza, do silnika powinna > podejść wkońcu FIRE, ale nie wie ktoś jak jest np. z półosiami > ?? > Orientował się ktoś chociaż kiedyś teoretycznie w tej sprawie? AVANTI mowi ci to cos? niestety, porazaja cena punto, PODOBNO jakas krotka seria sejkow. pytanie czy jest sens i po co? zeby sie nie okazalo, ze to taka skrzynka jak w FC gdzier 6 bieg jest "dokaldka" i nie zmienia nic poza zuzyciem paliwa (ponoc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzajac Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 > Rozglądam się za takowym sprzętem do uniacza, do silnika powinna > podejść wkońcu FIRE, ale nie wie ktoś jak jest np. z półosiami > ?? > Orientował się ktoś chociaż kiedyś teoretycznie w tej sprawie? podobny bajer mialem w 127 "super 5 speed" z 1982 taaki sprzet. szostka byla na pewno w punto 55 6 speed wiec do fajery podejdzie - to dobra wiadomosc, gorsza jest taka ze znalezc to jest zajebiscie ciezko-po pierwsze. po drugie , natomiast, jak pamietam kiedys pojawila sie na allegro takowa za chyba 1300 coś nie wiem czy nie lepiej takie pieniazki wpakowac w cos "bardziejszego", albo samemu kupic na zachodzie przy okazji bo u nas tego jak na lekarstwo a zwlaszca powypadkowych z ktorych moznaby wyontowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 tzn jest taka opcja żeby zakupić piątke z krotkim przełożeniem, ale np. 150km/h przy 6tyś na piątce mnie nie urząda bo sprawa wyglada tak że chcę zrobić najszybsze wolnossące uno 1.0 głowica z 1.2 przygotowana odpowiednio(rozważam możliwść przygotwania tylko pod benzynę 98), do tego duży gaźnik (w pozniejszym czasie MPI) wydech z kolektorem 4-2-1 abarthowski dolot wałek typu "R" lekkie koło zamachowe no i do tego wszystkiego przydała by się odpowiednia skrzynka jak się sprawy dobrze ułożą będę w stanie dać nawet te 1300zł na 6tke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maci3q Napisano 12 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2006 Albo masz dobrego sponsora, albo jesteś prawdziwym unomaniakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 12 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2006 > Albo masz dobrego sponsora, albo jesteś prawdziwym unomaniakiem Raczej to drugie To się nazywa mania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzajac Napisano 12 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2006 > tzn jest taka opcja żeby zakupić piątke z krotkim przełożeniem, ale > np. 150km/h przy 6tyś na piątce mnie nie urząda > bo sprawa wyglada tak że chcę zrobić najszybsze wolnossące uno 1.0 > głowica z 1.2 przygotowana odpowiednio(rozważam możliwść przygotwania > tylko pod benzynę 98), do tego duży gaźnik (w pozniejszym czasie > MPI) > wydech z kolektorem 4-2-1 > abarthowski dolot > wałek typu "R" > lekkie koło zamachowe > no i do tego wszystkiego przydała by się odpowiednia skrzynka > jak się sprawy dobrze ułożą będę w stanie dać nawet te 1300zł na 6tke to szukaj, szukaj, pewnie u jakiegos importera czesci badz samochodow moznaby cos takiego zamowic, mozna tez zjezdzic szroty, a nuz sie trafi, a wlasciciel szrotu nie bedzie wiedzial z czym ma do czynienia i spyli po taniosci, jak za normalna 5... pomysł sie mie podoba, cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 16 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2006 > Rozglądam się za takowym sprzętem do uniacza, do silnika powinna > podejść wkońcu FIRE, ale nie wie ktoś jak jest np. z półosiami > ?? > Orientował się ktoś chociaż kiedyś teoretycznie w tej sprawie? Jesli $$$ nie gra roli dla Ciebie to z Fiata Stilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 Prawde mowiac nie rozumiem w czym problem , przeciez seryjna skrzynka C514 ma przewidziane miejsce na szosty bieg, wystarczy dolozyc . Novitec sprzedaje odpowiedni zestaw do takiej modyfikacji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 > Prawde mowiac nie rozumiem w czym problem , przeciez seryjna skrzynka > C514 ma przewidziane miejsce na szosty bieg, wystarczy dolozyc . > Novitec sprzedaje odpowiedni zestaw do takiej modyfikacji . mówisz? tyle że pewnie taki zestawik srogo kosztuje... pozatym trzeba by jeszcze i tak założyć odpowiednio krotsze przelozenie zeby taka modyfikacja miała sens... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 > mówisz? tyle że pewnie taki zestawik srogo kosztuje... pozatym > trzeba by jeszcze i tak założyć odpowiednio krotsze przelozenie > zeby taka modyfikacja miała sens... No bez watpienia jest to dosc droga impreza (o ile dobrze pamietam jakies 600 czy 800 euro za nowke sztuke ze sklepu) ale to chyba jedyny sposob bo ta skrzynka z Punto ma tylko "gesciej" ulozne biegi, ostatecznie nie przeklada sie to na przyspieszenie . Jedyny profit to jedynka tak krotka i pauerna ze mozna drzewa w sadzie wyrywac nie gorzej jak Ursusem C360 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.