-
Liczba zawartości
390 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
zzajac's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
To są felgi z TIPO/Tempra, mam dokładnie takie same u siebie w UNO, ET 43, szer. 5,5, Uno wygląda na nich super-są jak od turbawki, tylko większe. U mnie jeżdżą z dystansem 20, nie wiem czy podejdą bez dystansu- kiedyś zakładałem 13" 5,5 z ET 45 i felga wchodziła za bardzo do środka i opierała się o jakiś element zawieszenia albo układu kierowniczego. Dystans 5mm załatwił sprawę.
-
Kupię prawy reflektor dobrej firmy w dobrym stanie do AF po lifcie ze sterowaniem elektrycznym za rozsądną cenę.
-
koło zapasowe, cena dla AK 140: jakiś tekst opony, cena dla AK 80: jakiś tekst
-
1) możesz zgłosić szkodę z OC drugiego uczestnika w każdym momencie, podajesz namiary na jednostkę policji, która zarejestrowała zdarzenie i ZU występuje o notatkę (przy zgłoszeniu mówisz, że drugi uczestnik jest sprawcą, jeżeli tak uważasz). Jako poszkodowany w każdej chwili możesz zażądać udostępnienia Ci dowolnego dokumentu znajdującego się w aktach Twojej szkody i zakład ubezpieczeń ma obowiązek Ci udostępnić to o co prosisz (tutaj notatkę, ew. może zakryć dane osobowe II uczestnika), w ten sposób możesz dowiedzieć się co jest w notatce. Po zgłoszeniu szkody ZU wyśle Ci rzeczoznawcę, żeby wycenił szkodę. Możesz im też przekazać kosztorys warsztatu do akceptacji i na podstawie zatwierdzonego przez ZU kosztorysu naprawić z własnej kasy. Jeżeli później okaże się, że odpowiedzialność ponosi drugi uczestnik, a Ty przedstawisz fakturę VAT za naprawę zgodną z zatwierdzonym przez ZU kosztorysem, ZU nie będzie Ci kręcił nosem. Możesz dostać odmowę wypłaty odszkodowania ze względu na upłynięcie terminów ustawowych, bo pewnie sąd w ciągu 30 dni się nie wyrobi, ale jak już później będziesz miał decyzję sądu korzystną dla Ciebie możesz wznowić likwidację. 2)jak to nie jest duża kwota, a ta kwestia z AC jest dla Ciebie istotna to chyba lepiej naprawić z własnej kasy niż się później miotać, doubezpieczać (jeżeli w ogóle się da) 3)zniżki tracisz zazwyczaj jeżeli zostało wypłacone odszkodowanie z Twojej polisy, nie ważne jakie i czy było przyczynienie 4)zwyżki powinny zostać uwzględnione przy zawieraniu następnej polisy po wypłacie odszkodowania A tak z ciekawości możesz podać mniej więcej okoliczności zdarzenia?
-
Mam do sprzedania wszystko po 40 zł szyba PP mechanizm elektryczny szyby boczek mechanizm zamka centralnego wiązka elektryczna listwy Chęć wzięcia większej większej liczby gratów mile widziana http://olx.pl/oferta/astra-ii-g-szyba-pr...D5-ID87Zep.html
-
Dzięki Panowie. @master22221: jak było robione to zdjęcie to miałeś LPG, czy później dołożyłeś? patrząc po info na stronie masy sedan jest 20 kg cięższy, a kombi 40kg od hb. O ile temu wierzyć, to biorąc pod uwagę, że butla waży ze 20, a hak z 15-20 to teoretycznie na sprężynie od kb powinien wylądować na w miarę standardowej wysokości ...
-
Astra ma zamontowany gaz i hak, razem kilkadziesiąt kilo więcej za tylną osią i mam wrażenie, że zbyt nisko siedzi tył-nawet z pustym bagażnikiem. Czuć, że jest trochę miękko. Jak wsiądą dwie osoby z tyłu to już jest wyraźnie niżej albo jak się wrzuci coś dodatkowego do bagażnika. Zdarza się też pociągnąć przyczepkę-małą i lekką ale zawsze. Zastanawiam się nad wymianą sprężyn, żeby wysokość tyłu wróciła do standardowej i było trochę twardziej. I pytanie, czy już ktoś próbował zakładać do hatchbacka sprężyny wzmacniane albo może np. od sedana pasują? Jak to wygląda i jak się jeździ? Chętnie zobaczyłbym zdjęcia, jeżeli ktoś ma. Absolutnie chciałbym uniknąć sytuacji, że tył pójdzie za bardzo w górę i będzie za wysoko, nie chcę też pakować gum w sprężyny. Macie jakieś pomysły lub doświadczenia?
-
> A, i bagażnik mnie zabił - standardowo 920 litrów, Ale to chyba pod sufit, czyli szału nie ma >po rozłożeniu siedzeń 2100 litrów. Lubię to A w124 kombi nie ma więcej?
-
Ja jeździłem na takich http://www.oponybieznikowane.com/index.php?products=product&prod_id=72&comment=add Nie wiem jak inne, ale tych nie polecam. O ile na suchym zachowują się akceptowalnie to na mokrym masakra, jak po lodzie. Po pierwszym deszczu zdjąłem i już nie założyłem. W dodatku głośne.
-
> OHV też montowali (w zasadzie to były podstawowe silniki), ale to chyba nie były te same jednostki > co w 125p, czy raczej pochodzące z 1300/1500 A z silnikami DOHC to były chyba SuperMirafiori Dokładnie. Mirafiori były ohv, a Super- dohc. 1300 ohv miał jakieś 60+ KM, a dohc ok. 80 KM, na pewno nie 100.
-
Z cyklu co jezdzi po Polsce - 2012
zzajac odpowiedział OZI na temat - Piękne Maszyny i Historia Motoryzacji
> Nawet nie wiedziałem, że takie robili Chyba słabo usztywnili karoserię po odcięciu dachu bo chyba się wygiął, drzwi odstają na dole -
> Zastanawiam się tylko czy na początku była NYSA czy MB 207 ? Dokładnie. Nawet napisane jest, że na bazie MB, Nyski to tam niewiele. Swoją droga pojazdy kempingowe często mają pełno dziwacznych przeróbek. Ja tam bym nikogo za nic nie wieszał z tej okazji.
-
Jak koszty suchej miski znaczne warto pomyśleć nad zrobieniem jakiejś solidnej płyty, wtedy nie tylko o miskę nie trzeba się martwić
-
> Typowy kompakt, czyli Golf: > 1.2 TSI 105 KM 0-100 10,6 > 1.6 TDI 105 KM 0-100 11,3 Ale podaj taki N/A, taki jak wyjątek
-
> O proszę, wyjątek Podaj proszę jakiś "nie wyjątek"