Skocz do zawartości

zzajac

użytkownik
  • Liczba zawartości

    390
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    W-wa
  • Zainteresowania
    rajdy, samochody, sport

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

zzajac's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. To są felgi z TIPO/Tempra, mam dokładnie takie same u siebie w UNO, ET 43, szer. 5,5, Uno wygląda na nich super-są jak od turbawki, tylko większe. U mnie jeżdżą z dystansem 20, nie wiem czy podejdą bez dystansu- kiedyś zakładałem 13" 5,5 z ET 45 i felga wchodziła za bardzo do środka i opierała się o jakiś element zawieszenia albo układu kierowniczego. Dystans 5mm załatwił sprawę.
  2. Kupię prawy reflektor dobrej firmy w dobrym stanie do AF po lifcie ze sterowaniem elektrycznym za rozsądną cenę.
  3. koło zapasowe, cena dla AK 140: jakiś tekst opony, cena dla AK 80: jakiś tekst
  4. 1) możesz zgłosić szkodę z OC drugiego uczestnika w każdym momencie, podajesz namiary na jednostkę policji, która zarejestrowała zdarzenie i ZU występuje o notatkę (przy zgłoszeniu mówisz, że drugi uczestnik jest sprawcą, jeżeli tak uważasz). Jako poszkodowany w każdej chwili możesz zażądać udostępnienia Ci dowolnego dokumentu znajdującego się w aktach Twojej szkody i zakład ubezpieczeń ma obowiązek Ci udostępnić to o co prosisz (tutaj notatkę, ew. może zakryć dane osobowe II uczestnika), w ten sposób możesz dowiedzieć się co jest w notatce. Po zgłoszeniu szkody ZU wyśle Ci rzeczoznawcę, żeby wycenił szkodę. Możesz im też przekazać kosztorys warsztatu do akceptacji i na podstawie zatwierdzonego przez ZU kosztorysu naprawić z własnej kasy. Jeżeli później okaże się, że odpowiedzialność ponosi drugi uczestnik, a Ty przedstawisz fakturę VAT za naprawę zgodną z zatwierdzonym przez ZU kosztorysem, ZU nie będzie Ci kręcił nosem. Możesz dostać odmowę wypłaty odszkodowania ze względu na upłynięcie terminów ustawowych, bo pewnie sąd w ciągu 30 dni się nie wyrobi, ale jak już później będziesz miał decyzję sądu korzystną dla Ciebie możesz wznowić likwidację. 2)jak to nie jest duża kwota, a ta kwestia z AC jest dla Ciebie istotna to chyba lepiej naprawić z własnej kasy niż się później miotać, doubezpieczać (jeżeli w ogóle się da) 3)zniżki tracisz zazwyczaj jeżeli zostało wypłacone odszkodowanie z Twojej polisy, nie ważne jakie i czy było przyczynienie 4)zwyżki powinny zostać uwzględnione przy zawieraniu następnej polisy po wypłacie odszkodowania A tak z ciekawości możesz podać mniej więcej okoliczności zdarzenia?
  5. Mam do sprzedania wszystko po 40 zł szyba PP mechanizm elektryczny szyby boczek mechanizm zamka centralnego wiązka elektryczna listwy Chęć wzięcia większej większej liczby gratów mile widziana http://olx.pl/oferta/astra-ii-g-szyba-pr...D5-ID87Zep.html
  6. Dzięki Panowie. @master22221: jak było robione to zdjęcie to miałeś LPG, czy później dołożyłeś? patrząc po info na stronie masy sedan jest 20 kg cięższy, a kombi 40kg od hb. O ile temu wierzyć, to biorąc pod uwagę, że butla waży ze 20, a hak z 15-20 to teoretycznie na sprężynie od kb powinien wylądować na w miarę standardowej wysokości ...
  7. Astra ma zamontowany gaz i hak, razem kilkadziesiąt kilo więcej za tylną osią i mam wrażenie, że zbyt nisko siedzi tył-nawet z pustym bagażnikiem. Czuć, że jest trochę miękko. Jak wsiądą dwie osoby z tyłu to już jest wyraźnie niżej albo jak się wrzuci coś dodatkowego do bagażnika. Zdarza się też pociągnąć przyczepkę-małą i lekką ale zawsze. Zastanawiam się nad wymianą sprężyn, żeby wysokość tyłu wróciła do standardowej i było trochę twardziej. I pytanie, czy już ktoś próbował zakładać do hatchbacka sprężyny wzmacniane albo może np. od sedana pasują? Jak to wygląda i jak się jeździ? Chętnie zobaczyłbym zdjęcia, jeżeli ktoś ma. Absolutnie chciałbym uniknąć sytuacji, że tył pójdzie za bardzo w górę i będzie za wysoko, nie chcę też pakować gum w sprężyny. Macie jakieś pomysły lub doświadczenia?
  8. > A, i bagażnik mnie zabił - standardowo 920 litrów, Ale to chyba pod sufit, czyli szału nie ma >po rozłożeniu siedzeń 2100 litrów. Lubię to A w124 kombi nie ma więcej?
  9. zzajac

    Opony i felgi

    Ja jeździłem na takich http://www.oponybieznikowane.com/index.php?products=product&prod_id=72&comment=add Nie wiem jak inne, ale tych nie polecam. O ile na suchym zachowują się akceptowalnie to na mokrym masakra, jak po lodzie. Po pierwszym deszczu zdjąłem i już nie założyłem. W dodatku głośne.
  10. > OHV też montowali (w zasadzie to były podstawowe silniki), ale to chyba nie były te same jednostki > co w 125p, czy raczej pochodzące z 1300/1500 A z silnikami DOHC to były chyba SuperMirafiori Dokładnie. Mirafiori były ohv, a Super- dohc. 1300 ohv miał jakieś 60+ KM, a dohc ok. 80 KM, na pewno nie 100.
  11. > Nawet nie wiedziałem, że takie robili Chyba słabo usztywnili karoserię po odcięciu dachu bo chyba się wygiął, drzwi odstają na dole
  12. > Zastanawiam się tylko czy na początku była NYSA czy MB 207 ? Dokładnie. Nawet napisane jest, że na bazie MB, Nyski to tam niewiele. Swoją droga pojazdy kempingowe często mają pełno dziwacznych przeróbek. Ja tam bym nikogo za nic nie wieszał z tej okazji.
  13. Jak koszty suchej miski znaczne warto pomyśleć nad zrobieniem jakiejś solidnej płyty, wtedy nie tylko o miskę nie trzeba się martwić
  14. > Typowy kompakt, czyli Golf: > 1.2 TSI 105 KM 0-100 10,6 > 1.6 TDI 105 KM 0-100 11,3 Ale podaj taki N/A, taki jak wyjątek
  15. > O proszę, wyjątek Podaj proszę jakiś "nie wyjątek"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.