grze1234 Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 Czy Stilo zaliczyło w końcu test Euroncap? Wyniki miały być na jesieni, a teraz nie mogę znaleźć ich na oficjalnej stronie. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Czy Stilo zaliczyło w końcu test Euroncap? > Wyniki miały być na jesieni, a teraz nie mogę znaleźć ich na > oficjalnej stronie. > Pozdrowienia nie bylo, przesuneli na 2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Czy Stilo zaliczyło w końcu test Euroncap? > Wyniki miały być na jesieni, a teraz nie mogę znaleźć ich na oficjalnej stronie. Wiedzielibyśmy. Z tego co pamiętam, to Rysio robił EuroNCAP na fordzie focusie. Uderzenie czołowe niecentralne w przeszkodę deformowalną przy prędkości 50 km/h (przynajmniej takie jest ograniczenie w mieście ). Zaliczył na piątkę z plusem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 17 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Wiedzielibyśmy. > Z tego co pamiętam, to Rysio robił EuroNCAP na fordzie focusie. > Uderzenie czołowe niecentralne w przeszkodę deformowalną przy Ten Focus coraz bardziej mi sie podoba - chociaz duuuuzo bzydszy od Stilo > prędkości 50 km/h (przynajmniej takie jest ograniczenie w > mieście ). Zaliczył na piątkę z plusem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Ten Focus coraz bardziej mi sie podoba - chociaz duuuuzo bzydszy od Stilo Ja pisałem o focusie pierwszej generacji. Nikt z nas nie robił testu zderzeniowego z nowym focusem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 17 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Ja pisałem o focusie pierwszej generacji. Nikt z nas nie robił testu > zderzeniowego z nowym focusem. Moze pora na tego . Podoba mi sie (na papierze) ten 145KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > nie bylo, przesuneli na 2005 Zaraz, auto produkowane chyba od 2001, a pierwszy test zderzeniowy w 2005 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Zaraz, auto produkowane chyba od 2001, a pierwszy test zderzeniowy w > 2005 ? Dlaczego "pierwszy"? Pewnie jakieś tam testy zderzeniowe już były robione - choćby przez producenta, dla własnych potrzeb. Jest cała masa samochodów, które już nie sa produkowane (choć nie tak dawno jeszcze były) i nigdy nie były testowane przez NCAP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Dlaczego "pierwszy"? Pewnie jakieś tam testy zderzeniowe już były > robione - choćby przez producenta, No tak. Ja wyprodukuje pudlo kartonowe na kolkach i bede twierdzil ze w moich testach wyszlo dobrze * * predkosc zderzenia 1km/h w przeszkode z ptasich pior >dla własnych potrzeb. Jest > cała masa samochodów, które już nie sa produkowane (choć nie tak > dawno jeszcze były) i nigdy nie były testowane przez NCAP. Np jakie ? Tylko jakies popularne, a nie Hindustan z Indii (choc tam pewnie jest popularny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 17 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Zaraz, auto produkowane chyba od 2001, a pierwszy test zderzeniowy w > 2005 ? Stilo było rozbijane w 2004, ale Fiat coś namodził i nie ogłosili wyników. Pewnie było lepsze od całej konkurencji i bali się, że sprzedaż im ruszy. A tak na serio, znając Fiata z ciemnej strony mocy to pewnie coś poprawiają żeby nie dać ciała. Wystarczy kicha z Pandą *** to porażka przy nowym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > No tak. Ja wyprodukuje pudlo kartonowe na kolkach i bede twierdzil ze > w moich testach wyszlo dobrze * > * predkosc zderzenia 1km/h w przeszkode z ptasich pior A czy ktoś cokolwiek twierdzi? Próby zderzeniowe przeprowadza pewnie kazdy producent - z resztą każdy pewnie ma własną metodologię, na inne szczegóły zwraca uwagę, itd. Saab np. prowadzi własną politykę bezpieczeństwa, momentami zupełnie rozbieżną z tym, co promuje NCAP, itd. Wynik NCAP w sumie świadczy głównie o tym, jak dobrze auto wypada w teście NCAP. Wystarczy zmienić wagę niektórych niekluczowych parametrów (choćby obecność kontrolki zapięcia pasów ) i już cały ranking mocno się tasuje. I o ile ciekawe jest pooglądanie sobie fotografii, na których widać zakres uszkodzeń przy podobnym zderzeniu, o tyle fascynacja gwiazdkami pozbawiona jest jakiegokolwiek choćby elementarnego sensu: np. Seicento ma jedną całą gwiazdkę i jedną przekreśloną - tak samo jak BMW 3 '97-'00; gdyby w Seicento pojawił się brzęczyk niezapiętych pasów w standardzie, Seicento wg. NCAP byłoby nawet lepsze; gdyby jednak dać komus możliwość wyboru, to jakoś większość wolałaby siedzieć w tej trójce niż w SC podczas zderzenia > Np jakie ? Tylko jakies popularne, a nie Hindustan z Indii (choc tam > pewnie jest popularny) KLIK - tu jest lista tych, które testowane były. Twierdzisz, że nie znasz żadnych popularnych aut spoza tej listy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > nie bylo, przesuneli na 2005 Stilo w 2001 albo 2002 rozbijal ADAC dostalo wtedy, jak stwierdzili, mocne 4 gwiazdki i po paru poprawkach Fiat ma szanse na 5 gwiazdek ENCAP nie rozbil auta, Fiat podobno (tak NCAP pisalo) nie dostarczyl samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Wynik NCAP w sumie świadczy głównie o tym, jak dobrze auto wypada w > teście NCAP. Wystarczy zmienić wagę niektórych niekluczowych > parametrów (choćby obecność kontrolki zapięcia pasów ) i już NCAP to sa testy niezalezne Przytaczasz najgorszy przyklad z ta kontrolka Auta wala w nieruchoma przeszkode i jesli auto dostalo po jednej gwiazdce to po czolowym zderzeniu np z drzewem albo latarnia obrazenia pasazerow powinny byc takie same > KLIK - tu jest lista tych, które testowane były. Twierdzisz, że nie > znasz żadnych popularnych aut spoza tej listy No i jakos nie moge sobie przypomniec modeli ktore byly niedawno produkowane a nie ma ich na liscie. Nie widze Alfy 145/146 ale to tez Fiat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > NCAP to sa testy niezalezne Między innymi. Co nie znaczy, że są najdoskonalsze - test jest wykonywany po prostu w powtarzalnych, ściśle określonych warunkach, natomiast co by się stało gdyby te warunki nieco zmodyfikować, tego nie wie nikt. To już zdecydowanie ciekawsze są testy fabryczne Volvo > Przytaczasz najgorszy przyklad z ta kontrolka Dlaczego najgorszy? Po prostu taki, który pokazuje, że liczbę gwiazdek można sobie w buty wsadzić. > Auta wala w nieruchoma przeszkode i jesli auto dostalo po jednej > gwiazdce to po czolowym zderzeniu np z drzewem albo latarnia > obrazenia pasazerow powinny byc takie same Na prawdę w to wierzysz? > No i jakos nie moge sobie przypomniec modeli ktore byly niedawno > produkowane a nie ma ich na liscie Nie ma choćby Toyoty LC, RAV4 i Hilux, Mitsubishi Pajero, L200 i Galanta, Nissana Terrano, większości modeli Suzuki, części modeli Kia, Hiundaya i Daewoo, brakuje Alfy 156 i Gtv, itd. Jest tego cała masa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Dlaczego najgorszy? Po prostu taki, który pokazuje, że liczbę > gwiazdek można sobie w buty wsadzić. Niekoniecznie Jak auto dostalo 4 czy 5 gwiazdek to moim zdaniem co innego niz 1 Chocby w tym Seicento zamontowali i piecset kontrolek to nie dostaloby 4 gwiazdek Jednak przyklad takie Alfy 147 juz lekko derofmuje gwiazdki. Dostala zdaje sie 3 a zderzenie czolowe to pewna smierc w tym aucie. Dostala ogolnie 3 tylko dlatego ze uderzenie boczne wyszlo bdb i srednia wyszla 3. Wystarczy przejrzec dokladniejsza punktacje z tego testu i juz mozna stwierdzic, ze jesli zalezy nam na bezpieczenstwie to auto to mozna sobie darowac > Na prawdę w to wierzysz? Tak. Zobacz na ta Alfe 147 zlozyla sie jak karton, podobnie jak SC. Jakbys przyrznal w jakas sosne o srednicy 60cm obawiam sie ze z obu samochodow wyszlyby "czarne worki" Z auta ktore uzyskalo 4 czy 5 gwiazdek mogliby wyjsc w lepszej kondycji. Pamietaj ze taka Beemka ma wieksza maske, ale jest tez i ciezsza, wiec jesli wali w nieruchoma przeskode do jej masa dajmy na to 2x wieksza niz SC napiera z duzo wieksza sila na ta maske ktora ma byc niby gwarancja bezpieczenstwa i robi sie piekna harmonijka. A jak auto ma zle skonstruowana kabine to kabina tez sie pieknie gnie > Nie ma choćby Toyoty LC, RAV4 i Hilux, Mitsubishi Pajero, L200 i > Galanta, Nissana Terrano, większości modeli Suzuki, części > modeli Kia, Hiundaya i Daewoo, brakuje Alfy 156 i Gtv, itd. Jest > tego cała masa... Mowile o popularnych autach, a Ty podales same terenowki. W Europie szczegolnie popularne Daewoo ? Jakis modeli Daewoo nie ma ? Lanos jest, Matiz tez Kia sprzedaje sie raczej slabo, a Huyndai ? Jakich modeli nie ma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 17 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Jednak przyklad takie Alfy 147 juz lekko derofmuje gwiazdki. Dostala > zdaje sie 3 a zderzenie czolowe to pewna smierc w tym aucie. A z tym czołowym to Fiat ma problemy we wszystkich modelach (testowanych). Żaden nie jest mocny i dlatego myślę o Stilo - w sobote o mały włos właśnie coś takiego mógłbym przećwiczyć (przez idiotę co wjechał na czerownym TIREM) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 Nie mozna wogole wygooglac zdjec z tego testu CO jest dosc podejrzane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Nie mozna wogole wygooglac zdjec z tego testu CO jest dosc > podejrzane KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Tak. No to nie mam już więcej pytań > Mowile o popularnych autach, a Ty podales same terenowki. W Europie > szczegolnie popularne Patrzę na auta, które mnie interesują - Pajero L200 jeżdżę od 1999, ciekawe byłoby zobaczyć, jak wypada w crashteście. > Daewoo ? Jakis modeli Daewoo nie ma ? > Lanos jest, Matiz tez Nie ma Nubiry i Leganzy chociażby. > Kia sprzedaje sie raczej slabo, a Huyndai ? Jakich modeli nie ma ? Nie ma np. Sonaty i Coupe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > KLIK No wyglada to niezle, ale test nie jest taki sam jak EuroNcap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > ciekawe byłoby zobaczyć, jak wypada w crashteście. > Nie ma Nubiry i Leganzy chociażby. A ile sie sprzedalo Leganzy i Nubir na zachodzie ? Podejrzewam ze wiecej juz sprzedali Porsche 911 Te auta sa popularne........ale w PL > Nie ma np. Sonaty i Coupe. To tez malo popularne auta. Daj przyklad jakiegos popularnego auta klasy B, lub kompakta ktorego nie ma w testach a jest produkwane od jakiegos czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > No wyglada to niezle, ale test nie jest taki sam jak EuroNcap zasady i kryteria sa bardzo podobne co nie znaczy, ze takie same nie szukaj dziury w calym co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > A ile sie sprzedalo Leganzy i Nubir na zachodzie ? > Podejrzewam ze wiecej juz sprzedali Porsche 911 > Te auta sa popularne........ale w PL > To tez malo popularne auta. > Daj przyklad jakiegos popularnego auta klasy B, lub kompakta ktorego > nie ma w testach a jest produkwane od jakiegos czasu Jak długo będzież twierdził, że każde auto którego nie ma w NCAP jest niepopularne, tak długo będzie to niemożliwe . Postawioną tezę poparłem licznymi przykładami - a że wykręcasz teraz kota ogonem, to już nie moja wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > zasady i kryteria sa bardzo podobne > co nie znaczy, ze takie same > nie szukaj dziury w calym co ? Nie szukam. TO jest tez nie zrobiony przez EuroNcap a ten jest dziwnie odwlekany w czasie juz 4-ty rok, ciekawe czemu ? Alfa 147 i Stilo to ta sama plyta podlogowa i to ta plyta w duzej mierze odpowiada za sztywnosc i wyniki testu. Jak bylo z Alfa 147 to wiemy, a jak jest ze Stilo to......nie wiemy Przeciez gdyby Stilo dostalo 4 gwiazdki w Ncap to bylby bardzo dobry wynik, czego sie wstydza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > No wyglada to niezle, ale test nie jest taki sam jak EuroNcap A czemu miałby być identyczny? Nie ma przecież "jedynie słusznego" sposobu testowania... Ważne natomiast, że po wpisaniu w Google "crash test ADAC Stilo" zdjęcie było już pod drugim znalezionym linkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Jak długo będzież twierdził, że każde auto którego nie ma w NCAP jest > niepopularne, tak długo będzie to niemożliwe . Postawioną tezę > poparłem licznymi przykładami - a że wykręcasz teraz kota > ogonem, to już nie moja wina Podales auta ktore sa niszowe lub niepopularne. Rownie dobrze moglbys podawac Hindustany, Wolgi i Wartburgi a na moje zaprzeczenia wysnuc wniosek "Jak długo będzież twierdził, że każde auto którego nie ma w NCAP jest niepopularne," Sa wszystkie czolowe kompakty a z firm innych niz Fiat i Alfa nawet i te starsze juz nieprodukowane jak Escort czy Astra F (a gdzie Tipo ? ) Sa Focusy, Corolle, Civici, jest nawet Lanos ktory wyszedl slabo , jest 307 i nawet 306 tez, jest Accent, jest juz nawet BMW 1, Megane, nie wiem czy C4, ale to nowy produkt. To sa popularne samochody.....a Stilo nie ma , moze to niszowy pojazd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Nie szukam. TO jest tez nie zrobiony przez EuroNcap a ten jest > dziwnie odwlekany w czasie juz 4-ty rok, ciekawe czemu ? > Alfa 147 i Stilo to ta sama plyta podlogowa i to ta plyta w duzej > mierze odpowiada za sztywnosc i wyniki testu. Jak bylo z Alfa > 147 to wiemy, a jak jest ze Stilo to......nie wiemy > Przeciez gdyby Stilo dostalo 4 gwiazdki w Ncap to bylby bardzo dobry > wynik, czego sie wstydza ? kolego, kto tu sie czego wstydzi ? nikt z NIEposiadaczy Stilo nie moze pojac wpadajac na ten kacik, ze wlasciciele Stilakow sa przewaznie zadowoleni i ciesza sie ze swoich wozkow wiec my podchodzimy na luzie do odpornosci, wiedzac, ze jest duza i wystarczajaca Kolega widze jakas teorie spiskowa wysuwa co do testu Stilaka mysle, ze gdyby byl porownywalny z Alfa 147, wyszloby to w ADACu a zreszta....co mnie to proponuje zakonczyc temat, dostales informacje jakie posiadamy i starczy. Nic wiecej nie wymyslimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Sa Focusy, Corolle, Civici, jest nawet Lanos ktory wyszedl slabo , > jest 307 i nawet 306 tez, jest Accent, jest juz nawet BMW 1, > Megane, nie wiem czy C4, ale to nowy produkt. To sa popularne > samochody.....a Stilo nie ma , moze to niszowy pojazd i co z tego wynika ? boli Cie to ? chcesz cos udowodnic ? niczego nie udowodnisz, mozesz tylko spekulowac, co jest w zwyczaju Polakow EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > A czemu miałby być identyczny? Nie ma przecież "jedynie słusznego" > sposobu testowania... > Ważne natomiast, że po wpisaniu w Google "crash test ADAC Stilo" > zdjęcie było już pod drugim znalezionym linkiem Dlatego nie moglem znalezc bo szukalem na zakladce grafika No dobrze ze nie jest identyczny, w sumie po to sa rozne testy zeby byly rozne, co za cel bylby testowac ciagle tak samo ? Wazne ze w tym najpopularniejszym tescie Stilo nie ma A moze ten EuroNcap jest bardziej restrykcyjny niz ADAC ? a moze przy wiekszej predkosci ? A moze przeszkoda jest mniej odksztalcalna ? Tego nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 17 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 Testy wyglądają na porównywalne sądząc po ilości gwiazdek na innych modelach bitych przez Euroncap i Adac. Wygląda że Stilo jest satysfakcjonujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Podales auta ktore sa niszowe lub niepopularne. Tak, niepopularne i niszowe, bo nie ma ich w NCAP. > te starsze juz nieprodukowane jak Escort czy Astra F (a gdzie > Tipo ? ) To dopiero spisek... . Tylko sprawdź jeszcze od kiedy istnieje NCAP, a do kiedy produkowano Tipo - są dwa lata różnicy między tymi datami. BTW. a skoro w NCAP faktycznie są wszystkie popularne kompakty, to poproszę o wyniki Golfa III Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Testy wyglądają na porównywalne sądząc po ilości gwiazdek na innych > modelach bitych przez Euroncap i Adac. > Wygląda że Stilo jest satysfakcjonujące. Wlasnie przejrzalem testy Alfy 147 na ADAC i EuroNcap i wygladaly identycznie, nawet kolorki na manekinach byly dokladnie te same we wszystkich strefach. Nie sadze zeby testy dawaly az tak powtarzalne wyniki......rozne testy Dziwne to dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 17 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 Niw idziałem testu Adac dla 147. Ale na zapodanej stronce sa testy innych autek. Te bez opisu to Euroncap, a z opisem Adac to sam wiesz. Jezeli ten sam model ma tyle samo gwiazdek u jednego i drugiego, a filmik podobny ale nie ten sam to wyglada to raczej wiarygodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > To dopiero spisek... . Tylko sprawdź jeszcze od kiedy istnieje NCAP, No widzisz, i to jest sensowne wytlumaczenie dlaczego nie ma Tipo > a do kiedy produkowano Tipo - są dwa lata różnicy między tymi > datami. > BTW. a skoro w NCAP faktycznie są wszystkie popularne kompakty, to > poproszę o wyniki Golfa III Moze Golf III tez sie gial jak kartonowe pudlo i go Niemcy nie dali do testu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Alfa 147 i Stilo to ta sama plyta podlogowa i to ta plyta w duzej > mierze odpowiada za sztywnosc i wyniki testu. Stilo ma płyte podlogowa od Alfy?? to ze Alfa 147 dzieli płyte z Alfa 156 to oczywiste, ale zeby i Stilo? Byłem przekonany ze Stilo jeździ na nowej plycie Fiata.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 Stilo otrzymało 4 Gwiazdki zadowoleni?? >>>>Wszystko jest tutaj<<<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Stilo otrzymało 4 Gwiazdki > zadowoleni?? > >>>>Wszystko jest tutaj niewazne mam nadzieję, że nigdy tego nie sprawdzę i wam tez zyczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 18 Marca 2005 Udostępnij Napisano 18 Marca 2005 http://www.carsfromitaly.com/fiat/fiat_stilo.mpeg - filmik z crash testu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oim Napisano 20 Marca 2005 Udostępnij Napisano 20 Marca 2005 > Alfa 147 i Stilo to ta sama plyta podlogowa To są dwie absolutnie inne płyty podłogowe. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.