Skocz do zawartości

altek


edgar

Rekomendowane odpowiedzi

> skonał dziś w godzinach porannych .Denso - kaput.

> Objawy:niesamowite wycie i smrodek z przepalonych uzwojeń.Jutro

> uderzam do ASO- ciekawe co zaproponują

bo to Denso to jest teoretyczne... ale teraz wiem, jakby sie to u mnie skonczylo zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To są w 100 % nowe alternatory, koszt ok 450-500zł i rok gwarancji

pamiętam jeszcze coś takiego z mojego ASO,w ktorym kiedyś serwisowalem - byla "lista elementów odnowionych" i ich ceny zlosnik.gif

Altek "odnowiony" - 450 PLN + zwrot starego...nowy - 760 PLN...

Fakt,ze bylo to siakiś rok temu - moze teraz coś się pozmienialo i altki we Fiacie potaniały jak przepływki w VAG-u grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pamiętam jeszcze coś takiego z mojego ASO,w ktorym kiedyś

> serwisowalem - byla "lista elementów odnowionych" i ich ceny

> Altek "odnowiony" - 450 PLN + zwrot starego...nowy - 760 PLN...

> Fakt,ze bylo to siakiś rok temu - moze teraz coś się pozmienialo i

> altki we Fiacie potaniały jak przepływki w VAG-u

No konkurencja cenowa i dostęp do części chyba wymusił obnizenie cen w ASO, części tzw odnowione takie jak alternatory, rozruszniki, przeguby napędowe, sprzegła itp. są to nowiutkie części. Wczoraj wymienialiśmu silnik w Brawie 1,4 na odnowiony , obejrzeliśmy go dokładnie i oprócz pokrywy zaworów, która była wypiaskowana i pomalowana srebrolem to był nówka funkiel silnik nie śmigany:)

A poza tym w ASO niektóre częśći teraz są tańsze niż w sklepach motoryzacujnych,np. sprzęgło do punto kosztuje ok 350-370 zł kpl. a słyszałem od klientów że u prywaciarzy wołają i po 400 zł.

Domyślam sie że pojawiene sie tzw, części odnowionych wiąże sie z obniżeniem podatków lub dotacji na ochrone środowiska dla producentów część samochodowych i stąd te niższe ceny nie wiem jak to jest ale częśći są nowe i czasem o płowe tańsze więć warto czasem sprawdziś w kilku sklepach i serwisie jakie są ceny bo mozna kupić dużo taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> altki we Fiacie potaniały jak przepływki w VAG-u

A własnie może kolega sie orientuje jak to jest z tymi przepływkami?

Witziałem na allegro wkłady do przepływek po ok.200 zeta, nie orientujesz sie czy to są nowiutkie części ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm z tego co mi wiadomo, przynajmniej w Oplu tak jest, to

> sprzedawane sprzęgła są regenerowane

nie sa regenerowane, tylko maja status regenerowanych, inne pudelko i cene, ale sam proces technologiczny zapewnia im 100% zgodnosc z czescia nowa (w wypadku niektorych czesci sa one po prostu nowe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> uderzam do ASO- ciekawe co zaproponują

Zakładaj altek w pełnej obudowie a nie żebrowany! Nie wiem jak to jest: ja zapłaciłem za regenerowany 250zl z wymianą. Wygląda jak nowy, z naklejką MagnetiMarelli To CUD jakowyś zlosnik.gif. Pojechałem do "złotej rączki" pare kilometrów za miasto i tak zaoszczędziłem. Oby więcej takich cudów swiety.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakładaj altek w pełnej obudowie a nie żebrowany! Nie wiem jak to

> jest: ja zapłaciłem za regenerowany 250zl z wymianą. Wygląda

> jak nowy, z naklejką MagnetiMarelli To CUD jakowyś . Pojechałem

> do "złotej rączki" pare kilometrów za miasto i tak

> zaoszczędziłem. Oby więcej takich cudów

A to są rózne rodzaje obudów hmm.gif i mżna sobie wybrać? Czy zależy to od modelu jaki się ma zamontowany hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No konkurencja cenowa i dostęp do części chyba wymusił obnizenie cen

> w ASO, części tzw odnowione takie jak alternatory, rozruszniki,

> przeguby napędowe, sprzegła itp. są to nowiutkie części. Wczoraj

> wymienialiśmu silnik w Brawie 1,4 na odnowiony , obejrzeliśmy go

> dokładnie i oprócz pokrywy zaworów, która była wypiaskowana i

> pomalowana srebrolem to był nówka funkiel silnik nie śmigany:)

> A poza tym w ASO niektóre częśći teraz są tańsze niż w sklepach

> motoryzacujnych,np. sprzęgło do punto kosztuje ok 350-370 zł

> kpl. a słyszałem od klientów że u prywaciarzy wołają i po 400

> zł.

> Domyślam sie że pojawiene sie tzw, części odnowionych wiąże sie z

> obniżeniem podatków lub dotacji na ochrone środowiska dla

> producentów część samochodowych i stąd te niższe ceny nie wiem

> jak to jest ale częśći są nowe i czasem o płowe tańsze więć

> warto czasem sprawdziś w kilku sklepach i serwisie jakie są ceny

> bo mozna kupić dużo taniej

I oby było jak najtaniej - będzie więcej kaski na 20.GIF i drive.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo to Denso to jest teoretyczne... ale teraz wiem, jakby sie to u

> mnie skonczylo

Denso=MM - pierwsza firma wykupila dzial drugiej,zajmującej się m.in.altkami,i tylko nazwę zmienili rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A własnie może kolega sie orientuje jak to jest z tymi przepływkami?

> Witziałem na allegro wkłady do przepływek po ok.200 zeta, nie

> orientujesz sie czy to są nowiutkie części ?

AFAIK nowy kompletny przeplywomierz w ASO koszuje okolo 300 PLN...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to są rózne rodzaje obudów i mżna sobie wybrać? Czy zależy to od

> modelu jaki się ma zamontowany

Najlepiej dorwać starszy model alternatora, taki, gdzie żelastwo stojana jest na wierzchu, nie ma żadnego użebrowania które pęka, a łopatki chłodzące są na wierzchu. Typ A125:

http://www.mako.com.tr/english/products/alternator.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najlepiej dorwać starszy model alternatora, taki, gdzie żelastwo

> stojana jest na wierzchu, nie ma żadnego użebrowania które pęka,

> a łopatki chłodzące są na wierzchu. Typ A125:

> http://www.mako.com.tr/english/products/alternator.htm

dokladnie ok.gif - mam taki,i polecam waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i to bez żadnych przeróbek by podeszło?? Pytam tak na przyszłość, bo

> narazie, tfu tfu, altek i pompa paliwa sprawne, a to dosyć

> często bolączka MK1

nie masz wspomy ani klimy,to jedyną konieczną przerobką jest zmiana koncowki przewodu wiązki do zacisku D+ z oczkowego na plaski konektorek zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.