edgar Napisano 18 Marca 2005 Udostępnij Napisano 18 Marca 2005 skonał dziś w godzinach porannych .Denso - kaput. Objawy:niesamowite wycie i smrodek z przepalonych uzwojeń.Jutro uderzam do ASO- ciekawe co zaproponują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 18 Marca 2005 Udostępnij Napisano 18 Marca 2005 > skonał dziś w godzinach porannych .Denso - kaput. > Objawy:niesamowite wycie i smrodek z przepalonych uzwojeń.Jutro > uderzam do ASO- ciekawe co zaproponują U mnie ASO Szczesny Zjawiony- nowy jak zdam stary za 450,- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 18 Marca 2005 Udostępnij Napisano 18 Marca 2005 > U mnie ASO Szczesny Zjawiony- nowy jak zdam stary za 450,- nowy=regenerowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 18 Marca 2005 Udostępnij Napisano 18 Marca 2005 > nowy=regenerowany To są w 100 % nowe alternatory, koszt ok 450-500zł i rok gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 18 Marca 2005 Udostępnij Napisano 18 Marca 2005 > skonał dziś w godzinach porannych .Denso - kaput. > Objawy:niesamowite wycie i smrodek z przepalonych uzwojeń.Jutro > uderzam do ASO- ciekawe co zaproponują bo to Denso to jest teoretyczne... ale teraz wiem, jakby sie to u mnie skonczylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > To są w 100 % nowe alternatory, koszt ok 450-500zł i rok gwarancji pamiętam jeszcze coś takiego z mojego ASO,w ktorym kiedyś serwisowalem - byla "lista elementów odnowionych" i ich ceny Altek "odnowiony" - 450 PLN + zwrot starego...nowy - 760 PLN... Fakt,ze bylo to siakiś rok temu - moze teraz coś się pozmienialo i altki we Fiacie potaniały jak przepływki w VAG-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > pamiętam jeszcze coś takiego z mojego ASO,w ktorym kiedyś > serwisowalem - byla "lista elementów odnowionych" i ich ceny > Altek "odnowiony" - 450 PLN + zwrot starego...nowy - 760 PLN... > Fakt,ze bylo to siakiś rok temu - moze teraz coś się pozmienialo i > altki we Fiacie potaniały jak przepływki w VAG-u No konkurencja cenowa i dostęp do części chyba wymusił obnizenie cen w ASO, części tzw odnowione takie jak alternatory, rozruszniki, przeguby napędowe, sprzegła itp. są to nowiutkie części. Wczoraj wymienialiśmu silnik w Brawie 1,4 na odnowiony , obejrzeliśmy go dokładnie i oprócz pokrywy zaworów, która była wypiaskowana i pomalowana srebrolem to był nówka funkiel silnik nie śmigany:) A poza tym w ASO niektóre częśći teraz są tańsze niż w sklepach motoryzacujnych,np. sprzęgło do punto kosztuje ok 350-370 zł kpl. a słyszałem od klientów że u prywaciarzy wołają i po 400 zł. Domyślam sie że pojawiene sie tzw, części odnowionych wiąże sie z obniżeniem podatków lub dotacji na ochrone środowiska dla producentów część samochodowych i stąd te niższe ceny nie wiem jak to jest ale częśći są nowe i czasem o płowe tańsze więć warto czasem sprawdziś w kilku sklepach i serwisie jakie są ceny bo mozna kupić dużo taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > altki we Fiacie potaniały jak przepływki w VAG-u A własnie może kolega sie orientuje jak to jest z tymi przepływkami? Witziałem na allegro wkłady do przepływek po ok.200 zeta, nie orientujesz sie czy to są nowiutkie części ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 Hmm z tego co mi wiadomo, przynajmniej w Oplu tak jest, to sprzedawane sprzęgła są regenerowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > Hmm z tego co mi wiadomo, przynajmniej w Oplu tak jest, to > sprzedawane sprzęgła są regenerowane nie sa regenerowane, tylko maja status regenerowanych, inne pudelko i cene, ale sam proces technologiczny zapewnia im 100% zgodnosc z czescia nowa (w wypadku niektorych czesci sa one po prostu nowe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > nie sa regenerowane, tylko maja status regenerowanych, inne pudelko i > cene, ale sam proces technologiczny zapewnia im 100% zgodnosc z > czescia nowa (w wypadku niektorych czesci sa one po prostu nowe) Sprytne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarkoo Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > uderzam do ASO- ciekawe co zaproponują Zakładaj altek w pełnej obudowie a nie żebrowany! Nie wiem jak to jest: ja zapłaciłem za regenerowany 250zl z wymianą. Wygląda jak nowy, z naklejką MagnetiMarelli To CUD jakowyś . Pojechałem do "złotej rączki" pare kilometrów za miasto i tak zaoszczędziłem. Oby więcej takich cudów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > Zakładaj altek w pełnej obudowie a nie żebrowany! Nie wiem jak to > jest: ja zapłaciłem za regenerowany 250zl z wymianą. Wygląda > jak nowy, z naklejką MagnetiMarelli To CUD jakowyś . Pojechałem > do "złotej rączki" pare kilometrów za miasto i tak > zaoszczędziłem. Oby więcej takich cudów A to są rózne rodzaje obudów i mżna sobie wybrać? Czy zależy to od modelu jaki się ma zamontowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mark_60TD Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > No konkurencja cenowa i dostęp do części chyba wymusił obnizenie cen > w ASO, części tzw odnowione takie jak alternatory, rozruszniki, > przeguby napędowe, sprzegła itp. są to nowiutkie części. Wczoraj > wymienialiśmu silnik w Brawie 1,4 na odnowiony , obejrzeliśmy go > dokładnie i oprócz pokrywy zaworów, która była wypiaskowana i > pomalowana srebrolem to był nówka funkiel silnik nie śmigany:) > A poza tym w ASO niektóre częśći teraz są tańsze niż w sklepach > motoryzacujnych,np. sprzęgło do punto kosztuje ok 350-370 zł > kpl. a słyszałem od klientów że u prywaciarzy wołają i po 400 > zł. > Domyślam sie że pojawiene sie tzw, części odnowionych wiąże sie z > obniżeniem podatków lub dotacji na ochrone środowiska dla > producentów część samochodowych i stąd te niższe ceny nie wiem > jak to jest ale częśći są nowe i czasem o płowe tańsze więć > warto czasem sprawdziś w kilku sklepach i serwisie jakie są ceny > bo mozna kupić dużo taniej I oby było jak najtaniej - będzie więcej kaski na i . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > bo to Denso to jest teoretyczne... ale teraz wiem, jakby sie to u > mnie skonczylo Denso=MM - pierwsza firma wykupila dzial drugiej,zajmującej się m.in.altkami,i tylko nazwę zmienili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > A własnie może kolega sie orientuje jak to jest z tymi przepływkami? > Witziałem na allegro wkłady do przepływek po ok.200 zeta, nie > orientujesz sie czy to są nowiutkie części ? AFAIK nowy kompletny przeplywomierz w ASO koszuje okolo 300 PLN... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > Denso=MM - pierwsza firma wykupila dzial drugiej,zajmującej się > m.in.altkami,i tylko nazwę zmienili wiem, dlatego napisalem, ze to teoretyczny japonczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > A to są rózne rodzaje obudów i mżna sobie wybrać? Czy zależy to od > modelu jaki się ma zamontowany Najlepiej dorwać starszy model alternatora, taki, gdzie żelastwo stojana jest na wierzchu, nie ma żadnego użebrowania które pęka, a łopatki chłodzące są na wierzchu. Typ A125: http://www.mako.com.tr/english/products/alternator.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > Najlepiej dorwać starszy model alternatora, taki, gdzie żelastwo > stojana jest na wierzchu, nie ma żadnego użebrowania które pęka, > a łopatki chłodzące są na wierzchu. Typ A125: > http://www.mako.com.tr/english/products/alternator.htm dokladnie - mam taki,i polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > dokladnie - mam taki,i polecam jak dobrze pamietam to Ty zakladales ten z CC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > A to są rózne rodzaje obudów i mżna sobie wybrać? Czy zależy to od > modelu jaki się ma zamontowany są - np.taka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > dokladnie - mam taki,i polecam Chyba nawet foto miałeś - zapodaj albo przypomnij... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > Chyba nawet foto miałeś - zapodaj albo przypomnij... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > są - np.taka: i to bez żadnych przeróbek by podeszło?? Pytam tak na przyszłość, bo narazie, tfu tfu, altek i pompa paliwa sprawne, a to dosyć często bolączka MK1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 alem i sie te forki dwoja w oczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > jak dobrze pamietam to Ty zakladales ten z CC i w CC wlasnie jest A125 z litą obudową i wiatrakiem na wierzchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > i w CC wlasnie jest A125 z litą obudową i wiatrakiem na wierzchu zapamietac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > i to bez żadnych przeróbek by podeszło?? Pytam tak na przyszłość, bo > narazie, tfu tfu, altek i pompa paliwa sprawne, a to dosyć > często bolączka MK1 nie masz wspomy ani klimy,to jedyną konieczną przerobką jest zmiana koncowki przewodu wiązki do zacisku D+ z oczkowego na plaski konektorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > zapamietac no wuaśnie dodałem wątko do ulubionych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > nie masz wspomy ani klimy,to jedyną konieczną przerobką jest zmiana > koncowki przewodu wiązki do zacisku D+ z oczkowego na plaski > konektorek aha, no tak, ok, dam jak coś do specjalisty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.