Skocz do zawartości

PB 95 czy PB 98


Gokart

Rekomendowane odpowiedzi

> A sprawdziłeś to na jakimś wiarygodnym sprzęcie pomiarowym - hamowni

> itp.? Jeżeli nie to nie mamy o czym rozmawiać

Nie sprawdziłem. Sprawdził za to mój kalkulator i dystrybutor. Zdaje sobie sprawe, ze nie jestem w stanie dokładnie tego wyliczyć, a tylko w przybliżeniu i tak wyszło wielokrotnie. Oczywisie warunek zatankować 98 na możliwie najpustszy bak a nie jak jest w nim 95.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie sprawdziłem. Sprawdził za to mój kalkulator i dystrybutor. Zdaje

> sobie sprawe, ze nie jestem w stanie dokładnie tego wyliczyć, a

> tylko w przybliżeniu i tak wyszło wielokrotnie. Oczywisie

> warunek zatankować 98 na możliwie najpustszy bak a nie jak jest

> w nim 95.

Chodziło mi raczej o osiągi, a nie spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wy to sie znacie na wlasnych gaciach zapytaj sie ze jak zatankujesz

> v-power to lepiej jezdzi

jezeli nie pasuja ci tematy naszych rozważań to odpowiedz jest jedna: poprostu uciekaj stąd screwy.gifklnie.gif kolego mientowy, bo prujuesz sie to chłopaków jak tania screwy.gifklnie.gif nie mając pojęcia o naszych autkach, a tak wogóle to sie wyrwałeś jak z screwy.gifklnie.gif bez uzupelnionego profilu, więc wsiadaj w Audi A8 i wylansuj sie po wsi 180km/h, czuwaj

po namyśle, edytowałem, bo tak lepiej brzmi wink.gif , a wcześniej poprotu mnie poniosło niewiem.gif , sorki bow.gif za tą łacinę biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś swoje 1.1 zalałem 2 razy 98 z ciekawości. Raz wcale lepiej nie jechał - mam subiektywne wrażenie że nawet gorzej. Drugim razem nie odzczulem zadnej różnicy w osiągach ani w spalaniu ani na + ani na - i juz 98 nie leję. IMHO nie warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jezeli nie pasuja ci tematy naszych rozważań to odpowiedz jest jedna:

> poprostu uciekaj stąd kolego mientowy, bo prujuesz sie to

> chłopaków jak tania nie mając pojęcia o naszych autkach, a tak

> wogóle to sie wyrwałeś jak z bez uzupelnionego profilu, więc

> wsiadaj w Audi A8 i wylansuj sie po wsi 180km/h, czuwaj

> po namyśle, edytowałem, bo tak lepiej brzmi , a wcześniej poprotu

> mnie poniosło , sorki za tą łacinę

> claps.gifclaps.gifclaps.gifclaps.gifclaps.gifclaps.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem 98 dziala jak placebo myslisz ze powinno byc lepiej wiec bardziej go ciśniesz, mozliwe tez ze 98 na niektorych sacjach jest po prostu lepszej jakosci mniej wody itd, dlatego auto lepiej idzie. Ja jezdze na 95, mam ciezka noge a przy 98 spalanie jest chyba jeszcze wieksze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czy ktos miał podobne doścwiadczenia z paliwem ze Statoil te tzw bezsiarkowe. Zatankowałem ostatnio poł baku tego paliwka (Pb95) i jestem pod dużym wrażeniem. Autko sprawia wrażenie jakby miało kilka koni więcej ( a w 700 to jest odczuwalne - silnik jest bardziej elastyczny i chodzi jakby grzeczniej), w porównaniu z palwem z BP - standardową 95.

Tylko róznica cenowa troche boli 4,45 w poónaniu z 4,27 za zwykłe.

Teraz zamierzam przetestować perełki z Shella - zobaczymy czy warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak zaleje 98 to spali mniej niz na 95 i to nie żadna sugestia bo

> poprostu to sprawdzałem. Co do osiągów to na pewno nie ulegają

> pogorszeniu a przynajmniej nigdy tego nie odczułem a do tego na

> jałowym silnik chodzi znacznie lepiej co słychać. Za to po

> zalaniu V-powerem jest różnica w osiągach-jest znacznie bardziej

> elastyczny.

Zgadzam się z kolegą u mnie jest identycznie kiedy

zaleje 98 pali mniej niza na 95 i to nawet o 0,3l/100 km

sprawdzone wielokrotnie.A co do osiągów smile.gif to jak dla

mnie jest odrobine lepiej napewno tez silnik pracuje

bardziej równo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> Czy ktos miał podobne doścwiadczenia z paliwem ze Statoil te tzw

> bezsiarkowe. Zatankowałem ostatnio poł baku tego paliwka (Pb95)

> i jestem pod dużym wrażeniem. Autko sprawia wrażenie jakby miało

> kilka koni więcej ( a w 700 to jest odczuwalne - silnik jest

> bardziej elastyczny i chodzi jakby grzeczniej), w porównaniu z

> palwem z BP - standardową 95.

> Tylko róznica cenowa troche boli 4,45 w poónaniu z 4,27 za zwykłe.

> Teraz zamierzam przetestować perełki z Shella - zobaczymy czy warto?

4,40 to ja za zwykła 95 na Statoilu ostatnio płaciłem frown.gif teraz na 4,37 obnizili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja jezdze od pewnego czasu na VpowerRacing

> a w ostatecznosci na 98

i jak Ci nie jezdziło tak nie jezdzi zlosnik.gifhehe.gif

wlej głuptaku Vpower 95 i zrób ze 3 baki

zobaczysz że na tym najlepiej będzie

Vpower racing 99+ to only dla śpaślucha dobre jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tanio macię wache u mnie Płocku takie są ceny

pb 95 na stacji Bliskiej ( ta tańsza Orlenu ) - 4,48 zł

pb 95 na stacji Orlen 4, 53 zł

a na pb 98 nawet nie patrze że ją kupie bo jest po 4,61

to tyle

macie fajnie taka tania wacha u was

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Krótkie pytanie czym karmić moje auto (cc900 wtrysk 92 000km przebieg

> 96 rok.) jest jakas róznica miedzy 95 a 98.Róznica w spalaniu,

> dynamice itp.Dzięki za spostrzeżenia.Ps obecnie na mieście pali

> mi 6 l 95PB.

ja bym został przy 95

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to tanio macię wache u mnie Płocku takie są ceny

> pb 95 na stacji Bliskiej ( ta tańsza Orlenu ) - 4,48 zł

> pb 95 na stacji Orlen 4, 53 zł

> a na pb 98 nawet nie patrze że ją kupie bo jest po 4,61

> to tyle

> macie fajnie taka tania wacha u was

cały czas drożeje, są regiony gdzie jest jeszcze tansza frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to tanio macię wache u mnie Płocku takie są ceny

> pb 95 na stacji Bliskiej ( ta tańsza Orlenu ) - 4,48 zł

> pb 95 na stacji Orlen 4, 53 zł

> a na pb 98 nawet nie patrze że ją kupie bo jest po 4,61

> to tyle

> macie fajnie taka tania wacha u was

hehe hahaha.gifto jak u nas piwem im blizej browaru tym Tyskie droższe, wyjedziesz pare km od Tychów i juz taniej. Widać w Płocku z paliwem jest podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to tanio macię wache u mnie Płocku takie są ceny

> pb 95 na stacji Bliskiej ( ta tańsza Orlenu ) - 4,48 zł

> pb 95 na stacji Orlen 4, 53 zł

> a na pb 98 nawet nie patrze że ją kupie bo jest po 4,61

> to tyle

> macie fajnie taka tania wacha u was

ja cie pędze jaka droga wacha. U mnie w Zabrzu na Shellu leje 95 za 4,29 litr.

Na Neste 95 -4,28 zl a 98-4,38

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wyprubuj shell v power 95 , zapewniam cie że jest różnica między tą

> zwykła 95

nie ma czegos takiego jak shel V power 95 :d

sa:

Shell Eurosuper

Shell V-Power

Shell V-Power Racing

Shell PowerGas

Shell Diesel Extra

Shell V-Power Diesel

a teraz cos ode mnie:

jesli jezdzilo sie zawsze na 95 i zalalo shell V power lib Racing to za pierwszym razem auto moze troszke kopcic na czarno przy pierwszym zimnym odpaleniu albo paru razach az do momentu jak sie przeczyszcza wtryski i jakies tam badziewia

z autopsji wiem ze jezdzac agentem na 95 shella padlo kiepsko jezdzilo, a na V power duzo zrywniejsze bylo, odpalalo normalnie i mniej palilo (zamiast 8 to troszke ponad 6 literkow

niedawno kupilem cc899 i lalem 95 teraz leje v power i roznice czuc napewno

jazda na V power sie opyla bo jezdzi sie bardziej ekonomicznie ze wzgledu na mniejsze spalanie wozu,

dla ciekawostki powiem ze byla jeszcze shell V power racing ktora wycofali ze sprzedazy (bynajmniej tam gdzie ja tankuje), bo klientom ktorzy zatankowali takie cudo a wczesniej jezdzili na jakkims badziewiu czesto tak sie oczyscily im silniki z nagaru i syfu ze pozapychalo im to filtry i shell mial awantury :d

juz przywyklem do tego ze leje V power albo na BP supreme czy cos tam zawsze ta mocniejsza waszke i jestem z tego zadowolony

zreszta kazdy zrobi jak chce, najlepiej wyjezdzic ze zbiornika to co sie ma zalac eurosuper 95, wyjezdzic to to i zalac V power i znow wyjezdzic, policzyc sobie co taniej wychodzi i na czym lepiej jezdzi

i co sie bardziej oplaca, silnik silnikowi nie rowny i czy to bedzie ten sam rocznik i pojemnosc to efekty moga byc rozne, kazdy inaczej jezdzi, waga szpargalow w aucie jak i waga kierowcy rowniez sie liczy.

zatem lac, zbierac paragoniki i liczyc.

pozdro biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

No więc moje spostrzezenia zatankowalem kilka razy do pełna na shellu v power 95 i nie zamierzam zmieniac stacji rewelka paliwo po kilku kilometrach zauwazylem róznice w dynamice jakos lepiej sie zbiera moj cienki w porównianiu do paliw typu carrefur, tesco czu aucchan to przepasc jet tez dno orlen dobre paliwo wrecz bardzo dobre ale shell wysmienite smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No więc moje spostrzezenia zatankowalem kilka razy do pełna na shellu

> v power 95 i nie zamierzam zmieniac stacji rewelka paliwo po

> kilku kilometrach zauwazylem róznice w dynamice jakos lepiej sie

> zbiera moj cienki w porównianiu do paliw typu carrefur, tesco

> czu aucchan to przepasc jet tez dno orlen dobre paliwo wrecz

> bardzo dobre ale shell wysmienite

nie przesadzaj to tylko uszlachetnione Pb 95, osobiście leję tylko shell V Power rancing zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie ma czegos takiego jak shel V power 95 :d

> sa:

> Shell Eurosuper

> Shell V-Power

> Shell V-Power Racing

> Shell PowerGas

> Shell Diesel Extra

> Shell V-Power Diesel

> a teraz cos ode mnie:

> jesli jezdzilo sie zawsze na 95 i zalalo shell V power lib Racing to

> za pierwszym razem auto moze troszke kopcic na czarno przy

> pierwszym zimnym odpaleniu albo paru razach az do momentu jak

> sie przeczyszcza wtryski i jakies tam badziewia

> z autopsji wiem ze jezdzac agentem na 95 shella padlo kiepsko

> jezdzilo, a na V power duzo zrywniejsze bylo, odpalalo normalnie

> i mniej palilo (zamiast 8 to troszke ponad 6 literkow

> niedawno kupilem cc899 i lalem 95 teraz leje v power i roznice czuc

> napewno

> jazda na V power sie opyla bo jezdzi sie bardziej ekonomicznie ze

> wzgledu na mniejsze spalanie wozu,

> dla ciekawostki powiem ze byla jeszcze shell V power racing ktora

> wycofali ze sprzedazy (bynajmniej tam gdzie ja tankuje), bo

> klientom ktorzy zatankowali takie cudo a wczesniej jezdzili na

> jakkims badziewiu czesto tak sie oczyscily im silniki z nagaru i

> syfu ze pozapychalo im to filtry i shell mial awantury :d

> juz przywyklem do tego ze leje V power albo na BP supreme czy cos tam

> zawsze ta mocniejsza waszke i jestem z tego zadowolony

> zreszta kazdy zrobi jak chce, najlepiej wyjezdzic ze zbiornika to co

> sie ma zalac eurosuper 95, wyjezdzic to to i zalac V power i

> znow wyjezdzic, policzyc sobie co taniej wychodzi i na czym

> lepiej jezdzi

> i co sie bardziej oplaca, silnik silnikowi nie rowny i czy to bedzie

> ten sam rocznik i pojemnosc to efekty moga byc rozne, kazdy

> inaczej jezdzi, waga szpargalow w aucie jak i waga kierowcy

> rowniez sie liczy.

> zatem lac, zbierac paragoniki i liczyc.

> pozdro

95 w nazwie v power oznacza 95 oktanów poczytaj o tych paliwach lepiej bo widze że jesteś niedoinformowany , tak oficjalna nazwa to V power , a napisałem 95 że by bylo wiadomo że ma ona 95 okt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.