tekiel Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 KUR*A !!! NIENAWIDZE TEGO RDZEWIEJĄCEGO ZŁOMA !!! Od jakichs 2 tygodni zaczelo coraz wiecej ubywac plynu chlodniczego... Aktualnie dolewam 1L plynu na dzien... Silnik sie dławi, pali jakby na 3 garnkach, kopci na bialo/niebiesko/smierdząco... Grzeje się motor, leci zimne powietrze, slabiej jedzie, a wycieku nie zaobserwowano... No i dzisiaj jeszcze na korku od oleju byl nalot kawowy z mleczkiem, na bagncie rowniez... Czy to juz bardzo zle...?? Auto jeszcze jezdzi, tylko na poczatku sie trzesie i dlawi, potem niby ok... Wiem, ze to spory wydatek, nawet ok 600 pln mi powiedzial jeden magik z materialami... Czy to az tyle kasy kosztuje...?? Co mam robic...?? Jakie materialy, jakich firm, za ile...?? Co bedzie teraz do wymiany...?? A mialem swapowac, tylko cos mnie powstrzymalo, ech teraz zaluje... Jak go kiedys lubilem, to teraz bym go pocial... Przebieg 150 kkm, z tego 50 kkm na gazie... Oszczedze se na buśkach, bo caly sie trzese i musialoby byc ich tutaj z tysiac... PORADZCIE COS !!! Dziemky. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > KUR*A !!! NIENAWIDZE TEGO RDZEWIEJĄCEGO ZŁOMA !!! > Od jakichs 2 tygodni zaczelo coraz wiecej ubywac plynu > chlodniczego... Aktualnie dolewam 1L plynu na dzien... > Silnik sie dławi, pali jakby na 3 garnkach, kopci na > bialo/niebiesko/smierdząco... > Grzeje się motor, leci zimne powietrze, slabiej jedzie, a wycieku nie > zaobserwowano... > No i dzisiaj jeszcze na korku od oleju byl nalot kawowy z mleczkiem, > na bagncie rowniez... Czy to juz bardzo zle...?? > Auto jeszcze jezdzi, tylko na poczatku sie trzesie i dlawi, potem > niby ok... > Wiem, ze to spory wydatek, nawet ok 600 pln mi powiedzial jeden magik > z materialami... Czy to az tyle kasy kosztuje...?? > Co mam robic...?? Jakie materialy, jakich firm, za ile...?? Co bedzie > teraz do wymiany...?? > A mialem swapowac, tylko cos mnie powstrzymalo, ech teraz zaluje... > Jak go kiedys lubilem, to teraz bym go pocial... > Przebieg 150 kkm, z tego 50 kkm na gazie... > Oszczedze se na buśkach, bo caly sie trzese i musialoby byc ich tutaj > z tysiac... > PORADZCIE COS !!! > Dziemky. Musi Maserati urok wykonał na Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tekiel Napisano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Nawet mi sie spamowac nie chce... Auto mi potzebne, a tu juz wielki piatek.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > Nawet mi sie spamowac nie chce... > Auto mi potzebne, a tu juz wielki piatek.... No kiepsko, współczuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tekiel Napisano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Dzieki. To auto mnie wykonczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > Dzieki. To auto mnie wykonczy... ehhh ja dostalem swojego uniaczka i widzie ze drobiazgi dobijaja ale wiekszych u klubowiczow tez nie braknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 serdecznie wspolczuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Mi jak poleciał pasek rozrządu to sciągałem głowicę i cały koszt zamknął się w 200 zł ale sam wszystko robiłem. Teoretycznie powinno się splanować głowicę a wiec koszt około 40 zł. Uszczelka - 60 zł + olej z 1l + płyn z 2 l no i troszkę roboty a i jeszcze moze być potrzeba wymienić uszczelkę pod deklem i nasadą głowicy ale nie wiem jak u ciebie to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > Mi jak poleciał pasek rozrządu to sciągałem głowicę i cały koszt > zamknął się w 200 zł ale sam wszystko robiłem. Teoretycznie > powinno się splanować głowicę a wiec koszt około 40 zł. > Uszczelka - 60 zł + olej z 1l + płyn z 2 l no i troszkę roboty a > i jeszcze moze być potrzeba wymienić uszczelkę pod deklem i > nasadą głowicy ale nie wiem jak u ciebie to jest. + szpilki - tez trzeba wymienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > KUR*A !!! NIENAWIDZE TEGO RDZEWIEJĄCEGO ZŁOMA !!! > Od jakichs 2 tygodni zaczelo coraz wiecej ubywac plynu > chlodniczego... Aktualnie dolewam 1L plynu na dzien... > Silnik sie dławi, pali jakby na 3 garnkach, kopci na > bialo/niebiesko/smierdząco... > Grzeje się motor, leci zimne powietrze, slabiej jedzie, a wycieku nie > zaobserwowano... > No i dzisiaj jeszcze na korku od oleju byl nalot kawowy z mleczkiem, > na bagncie rowniez... Czy to juz bardzo zle...?? > Auto jeszcze jezdzi, tylko na poczatku sie trzesie i dlawi, potem > niby ok... > Wiem, ze to spory wydatek, nawet ok 600 pln mi powiedzial jeden magik > z materialami... Czy to az tyle kasy kosztuje...?? > Co mam robic...?? Jakie materialy, jakich firm, za ile...?? Co bedzie > teraz do wymiany...?? > A mialem swapowac, tylko cos mnie powstrzymalo, ech teraz zaluje... > Jak go kiedys lubilem, to teraz bym go pocial... > Przebieg 150 kkm, z tego 50 kkm na gazie... > Oszczedze se na buśkach, bo caly sie trzese i musialoby byc ich tutaj > z tysiac... > PORADZCIE COS !!! > Dziemky. jak samemu zrobisz to koszt naprawy nie powiniem przekroczyć 200zł z nowym olejem i płynem, wiec targuj sie w zakładach bo wiem ze w łodzi na górniczej wymiane uszczelki robia juz za 150-160zł czyli 300-350 zł z cześciami i to jest max za taka naprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > + szpilki - tez trzeba wymienic Teoretycznie. Jedni mówiąże jak się sciąga to odrazu a inni że po 2 - 3 razach Ja nie wymieniałem i jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Co niektozy jeszcze wymieniaja sruby glowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klok Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Spokojnie, walnięta uszczelka to małe piwo przy swap'ie. Więc nie masz czego żałować, że zostałeś przy 1.0. Dobra uszczelka do 0.9 to koszt 20~30 zł więc do 1.0 moim zdaniem nie powinna być wiele droższa, jeśli wogóle jest. Planowanie 40~50 zł. I jeśli chcesz to możesz na tym poprzestać, szpilek nie zmieniaj, będzie święto lasu jeśli coś z nimi będzie nie tak, a jedna może kosztować nawet do 10 zł. Pomagałem/Byłem świadkiem takiej wymiany w 0.9 jak i w 1.9D i moge Ci powiedzieć, że spokojny jeden dzień pracy dla Ciebie/osoby której to zlecisz. Więc don't worry, wymieniaj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 NIE JEZDZIJ W AUTEM BO ZARUPIESZ SILNIK Komplet uszczelek ok. 35zł + Olej + płyn szpilki kosztują ok. 10zł ale nie trzeba ich wymieniac jak są dobre głowicy tez nie trzeba planowac jak nie ma wżerów czas na wymiene uszczelki ok.3 godzin z przerwami na Coca-Cole ale można szybciej to zrobić u Pepeja chyba w godzinke wymienilismy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Jak mi poszła uszczelka pod głowicą to zakupiłem: -uszczelka pod głowiće -uszczelki pod kolektory -uszczelka pod pokrywę zaworów -uszczelniacze trzonków zaworowych -nowe szpilki, bo stare przeważnie sie wyciągają -olej -płyn chłodniczy -zrobiłem szliwf głowicy Wszystko razem z robotą, szlifem, dotarciem zaworów,zakupami części i trwało około doby i kosztowało 450 zeta. Warto jeszcze sprawdzić luzy zaworowe. Ewentualnie wymienić płytki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > NIE JEZDZIJ W AUTEM BO ZARUPIESZ SILNIK > Komplet uszczelek ok. 35zł + Olej + płyn szpilki kosztują ok. 10zł > ale nie trzeba ich wymieniac jak są dobre głowicy tez nie trzeba > planowac jak nie ma wżerów czas na wymiene uszczelki ok.3 godzin > z przerwami na Coca-Cole ale można szybciej to zrobić u Pepeja > chyba w godzinke wymienilismy w dwie godziny z kompletnym złożeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 No ale tak jakoś szybko zleciało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Wystarczy uszczelka pod głowice(30zł), pod pokrywe(15zł), szpiliki(30zł), pasek rozrządu(30zł) i litr płynu(10zł) nie wiem po co olej, ja robiłem nic nie ubyło nie ma skąd, a tu o litrze jeszcze mowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > No ale tak jakoś szybko zleciało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > Wystarczy uszczelka pod głowice(30zł), pod pokrywe(15zł), > szpiliki(30zł), pasek rozrządu(30zł) i litr płynu(10zł) nie wiem > po co olej, ja robiłem nic nie ubyło nie ma skąd, a tu o litrze > jeszcze mowa. Kolega chyba niewie co mówi jak ci poleci uszczelka mozliwe jest przedostanie sie płyny chłodzącego do oleju wtedy powstaje taki biały smar i tzreba go wymienić bo mamay wode w oleju i olej w chłodnicy ale nie zawsze wszystko zależy jak uszczelka walnie w którym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 a pasek rozrządu co ma do uszczelki pod głowicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 A dlatego olej bo mi się nic nie stało tjunink robiłem , jak się olej z wodą wymiesza to tak. A pasek wedłóg zaleceń to się powinno zakładać nowy, jak się sciąga no chyba że na tym co masz zrobiłeś mało km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 tylko kto takie zalecenia robi ,przezcież to bezsenu zmienaic pasek jak ktos zmianił niedawno na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Jak toś zmieniał niedawno to nietrzeba, jest zalecane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > a pasek rozrządu co ma do uszczelki pod głowicą bo nie powinno sie napinać dwa razy tego samego paska ale przy mały przebiegu nie musisz zmieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moskit Napisano 26 Marca 2005 Udostępnij Napisano 26 Marca 2005 > jak samemu zrobisz to koszt naprawy nie powiniem przekroczyć 200zł z > nowym olejem i płynem, wiec targuj sie w zakładach bo wiem ze > w łodzi na górniczej wymiane uszczelki robia juz za 150-160zł > czyli 300-350 zł z cześciami i to jest max za taka naprawe Ja u mnie w ASO za wymianę uszczelki wraz z potrzebnymi częściami i planowaneim głowicy zapłaciłem 250zł , a wydawoało mi się że drogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tekiel Napisano 27 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2005 ... za wszystkie odpowiedzi... Mozna na Was liczyc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.