Gripen Napisano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > wcześniej z raz do ASO warto zajechać - a nóż cos poradzą > tylko umów się, że zanim zaczną cos wymieniać na Twój koszt, to niech > zadzwonią do Ciebie juz zrobiłem wywiad w sprawie cen potencjalnych częsci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > juz zrobiłem wywiad w sprawie cen potencjalnych częsci I ? Skarpa ? ;-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > I ? > Skarpa ? ;-D Czujnik położenia przepustnicy jakies 140 zł, jakby silnik krokowy to gorzej bo 350-400 zł - to ceny w sklepach, nie wiem ile w ASO. Nie ma tragedii, ale wolałbym, aby nie było drogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2006 Jako, ze byłem przejazdem przy ASO to wstapiłem, pogadałem z mechanikiem, który jak razm ma Clarusa Jego diagnoza - czujnik temperatury płynu W środe jade, będa mieli czujnik to sie sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > Jako, ze byłem przejazdem przy ASO to wstapiłem, pogadałem z > mechanikiem, który jak razm ma Clarusa > Jego diagnoza - czujnik temperatury płynu W środe jade, będa mieli > czujnik to sie sprawdzi. czunik - starczy sprawdzić jego oporność w danej temperaturze, aby wiedzieć czy jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > czunik - starczy sprawdzić jego oporność w danej temperaturze, aby > wiedzieć czy jest OK trzeba miec inny, aby porównać rezystancje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > trzeba miec inny, aby porównać rezystancje wystarczy mieć tabelkę z rezystancjami w zależnosci od temp. a ASO takową powinno miec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > wystarczy mieć tabelkę z rezystancjami w zależnosci od temp. a ASO > takową powinno miec Myślisz, że dadzą tak bez niczego ? Nie sadzę, chyba, że gdzies wygooglam taką, albo po prosze Puntiego Na wszelki wypadek zamówiłem juz czujnik, koszt ok. 50 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2006 Byłem w Kia ASO, wydałem 110 zł, ale to chyba dobrze wydane pieniądze. Komputer pokazał bład nr 37 - w tłumaczeniu na polski - lewe powietrze I zaczęły sie poszukiwania, że niby pod przeustnicą, a później pod silnikiem krokowym gdzieś zasysa. Co sie okazało: gazownicy poszli na łatwiznę i podkrecili śrubke od położenia przepustnicy, aby auto nie przygasało. W konsekwencji na wolnych obrotach powietrze szło przez silnik krokowy, a lewe przez uchyloną prezepustnicę (mam nadzieje, że własciwie to opisałem) . Po włączeniu klimy silnik nie podwyższał czy tez utrzymywał obrotów lecz je obniżał. Teraz jest idealnie. Zobaczymy rano, ale mam wrażenie, że to koniec problemów z odpalaniem i obrotami. Człowiek męczył sie ponad godzinę, ale udało mu się, jeździ tez Clarusem, więc pewnie to pomogło Teraz mała reklama: ASO Kia GAM Sp. z o.o. ul. Żmigrodzka 249 E we Wrocławiu, www.kia.online.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > Co sie okazało: gazownicy poszli na łatwiznę i podkrecili śrubke od > położenia przepustnicy, aby auto nie przygasało. W konsekwencji > na wolnych obrotach powietrze szło przez silnik krokowy, a lewe > przez uchyloną prezepustnicę (mam nadzieje, że własciwie to > opisałem) . Po włączeniu klimy silnik nie podwyższał czy tez > utrzymywał obrotów lecz je obniżał. Teraz jest idealnie. czyli jednak trop z silnikiem krokowym i położeniem przepustnicy był dobry, tylko winowajcą okazał się montażysta LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > czyli jednak trop z silnikiem krokowym i położeniem przepustnicy był > dobry, tylko winowajcą okazał się montażysta LPG To był dobry trop Pamiętam, że miałem problemy z przygasaniem przy dojeździe do świateł i oni coś tam podkręcili, wtedy nie zwróciłem na to uwagi, ale teraz okazuje sie to być oczywiste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.