QuikSilver Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 czesc ALL jak to jest z podłączeniem tego cuda w 899 byłem pytać się w Fiacie i to co oni powiedzieli przerazilo mnie mam dwie cewki i nie da rady zabardzo podłączyć a z temp. to jaki czujnik potrzebuje pomocy !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > czesc ALL > jak to jest z podłączeniem tego cuda w 899 byłem pytać się w Fiacie i > to co oni powiedzieli przerazilo mnie mam dwie cewki i nie da > rady zabardzo podłączyć a z temp. to jaki czujnik potrzebuje > pomocy !! Wszystko się da, nie słuchaj speców z ASO Co do temp to trzeba zamienić czujnik na taki z wersji S Cio do obrotomierza to dokładnie nie wiem jak jest w 900 ale wiem że da się na 100% napisz do Elkrisa on pewnie wie jak jest w 900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2006 a czy ten czujnik z wersji S będzie pasowac ja w koncu mam silnik taki jak w SC w sklepie mi pokazli dwa czujniki jeden za ok 15zl wąski a drugi za ok 25zl szerszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > a czy ten czujnik z wersji S będzie pasowac ja w koncu mam silnik > taki jak w SC w sklepie mi pokazli dwa czujniki jeden za ok 15zl > wąski a drugi za ok 25zl szerszy czujnik ma być do wskaźnika a nie do kontrolki, bo 1 to taki że zapala się kontrolka na samochodziku jak jest zbyt wysoka temp, a 2gi czujnik to termistor którego rezystancja się zmienia z ciepłem i ten musisz mieć, jeśli się nie myle to ten mniejszy ale głowy nie dam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 >> Cio do obrotomierza to dokładnie nie wiem jak jest w 900 ale wiem że > da się na 100% napisz do Elkrisa on pewnie wie jak jest w 900 obrotomierz, no problem, podlaczysz pod przekaznik pompy paliwa, jak chcesz szczegoly to zrobie fotke z miejscem gdzie nalezy podlaczyc. czujnik mam z cinquecento, choc nie wiem czy na 100% dobrze pokazuje temp silnika pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2006 jak byś mogł to bardzo proszę a też masz obotomiez?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > obrotomierz, no problem, podlaczysz pod przekaznik pompy paliwa, jak > chcesz szczegoly to zrobie fotke z miejscem gdzie nalezy > podlaczyc. czujnik mam z cinquecento, choc nie wiem czy na 100% > dobrze pokazuje temp silnika > pozdrawiam Wydaje mi się że czujnik temp z CC podejdzie i dobrze pokazuje, bo ja mam wskaźnik temp z CC i pokazuje dobrze tylko od 50st a nie 60 jak w Uno ale to nie ma znaczenia 100 pokazuje dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > jak byś mogł to bardzo proszę a też masz obotomiez?? ok, postaram sie podeslac fotke, mam deske z obrotomierzem i dziala fajnie, i obrotomierz i wskaznik temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > ok, postaram sie podeslac fotke, > mam deske z obrotomierzem i dziala fajnie, i obrotomierz i wskaznik > temperatury. a jaką masz deske?? jaki i ile kabla będę potrzebować do obrotomieza i czy jeszcze coś będę musiał kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > a jaką masz deske?? > jaki i ile kabla będę potrzebować do obrotomieza i czy jeszcze coś > będę musiał kupić typowa deska z SX'a. trzeba kupic linke miedziana 1 zyla ok 2m do podlaczenia impulsow do obrotomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > typowa deska z SX'a. trzeba kupic linke miedziana 1 zyla ok 2m do > podlaczenia impulsow do obrotomierza. a jakieś wsówki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
75cinek Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 a w obrotku pod silnik 900 trzeba na plytce przeciac 2 sciezki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > a w obrotku pod silnik 900 trzeba na plytce przeciac 2 sciezki a po co to trzeba zrobić przez to że są dwie cewki ?? i ktore to sciezki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
75cinek Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > a po co to trzeba zrobić przez to że są dwie cewki ?? > i ktore to sciezki po to zeby nie zanizal Ci obrotów nie mam jak zaznaczyc na fotce ale sa to sciezki 2 ostatnich nozek scalaka patrzac od gory pod napisem vegilia ps. zdjatko zapozyczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2006 a ja mam takie coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2006 te ścieżki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
75cinek Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 nie te tylko te Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > nie te tylko te a napewno to mam w zegarach i jak tego nie zrobie to tylko bedzie mi zanizac obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
75cinek Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > a napewno to mam w zegarach i jak tego nie zrobie to tylko bedzie mi > zanizac obroty tak napewno to masz jak nie przetniesz to na wolnych bedzie Ci pokazywal okolo 550obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > tak napewno to masz > jak nie przetniesz to na wolnych bedzie Ci pokazywal okolo 550obr a powinien pokazywc 1000 obr ?? pierwsze sprawdze bez cięcia jak zle bedzie pokazywac to zalece sie do Twojej rady tylko czym to dobrze zorbić zeby przeciąc te ścieżki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > tak napewno to masz > jak nie przetniesz to na wolnych bedzie Ci pokazywal okolo 550obr Ja mam nie przecięte i mi pokazuje normalnie, tj. 900-1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > Ja mam nie przecięte i mi pokazuje normalnie, tj. 900-1000 a masz deske z SX i ile potrzebowales kabli do podłączenia obotka ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
75cinek Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > a powinien pokazywc 1000 obr ?? pierwsze sprawdze bez cięcia jak zle > bedzie pokazywac to zalece sie do Twojej rady tylko czym to > dobrze zorbić zeby przeciąc te ścieżki?? nozykiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
75cinek Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > Ja mam nie przecięte i mi pokazuje normalnie, tj. 900-1000 a gdzie masz podpiety? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > a w obrotku pod silnik 900 trzeba na plytce przeciac 2 sciezki Nic nie tnij!!!! Najpierw zamontuj i sprawdź czy działa. Ja nic nie przecinałem i działa poprawnie. Do podłączenia jeden przewód pod przekaźnik pompy (o ile pamiętam to nóżka 86). Czujnik temperatury do SC900 pod wskaźnik (czerwony kolor). Ponoć pasuje od poldolota, ale ja nie testowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > Ja mam nie przecięte i mi pokazuje normalnie, tj. 900-1000 ja tak samo, mam nie przeciete i pokazuje prawidlowo. dodatkowym testem jest to ze na IV biegu wskazowka predkosciomierza i obrotomierza idzie jednoczesnie o ten sam kat, rowno w caly zakresie obrotow, co jest zrozumiale gdyz na IV biegu kola obracaja sie z ta sama predkoscia co walek zdawczy na silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > a masz deske z SX i ile potrzebowales kabli do podłączenia obotka ?? Deska jest z SX'a,a przekaźnik pompy z obrotkiem lączy jeden przewód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > dodatkowym testem jest to ze na IV biegu wskazowka predkosciomierza i > obrotomierza idzie jednoczesnie o ten sam kat, rowno w caly > zakresie obrotow, co jest zrozumiale gdyz na IV biegu kola > obracaja sie z ta sama predkoscia co walek zdawczy na silniku Chyba jednak nie obracają się z tą samą prędkością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > Chyba jednak nie obracają się z tą samą prędkością Na IV biegu (biegu bezposrednim - co juz nazwa sugeruje) a IV zawsze jest bezposrednim jest dokladnie tak jak napisalem. To ze piszesz CHYBA oznacza ze po prostu tego nie wiesz. Latwo to mozesz sprawdzic, podnoszac z przodu auto i wykonujac 1 pelny obrot walu korbowego, kolo tez sie obroci 1 raz (lub 2 razy jak mechanim roznicowy zadziala). Poniewaz predkosciomierz calkuje droge po czasie, stad kat obrotu jego wskazowki jest taki sam jak kat obrotu wskazowki obrotomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > Na IV biegu (biegu bezposrednim - co juz nazwa sugeruje) a IV zawsze > jest bezposrednim jest dokladnie tak jak napisalem. > To ze piszesz CHYBA oznacza ze po prostu tego nie wiesz. > Latwo to mozesz sprawdzic, podnoszac z przodu auto i wykonujac 1 > pelny obrot walu korbowego, kolo tez sie obroci 1 raz (lub 2 > razy jak mechanim roznicowy zadziala). > Poniewaz predkosciomierz calkuje droge po czasie, stad kat obrotu > jego wskazowki jest taki sam jak kat obrotu wskazowki > obrotomierza. Zapomniałeś jeszcze o przekładni głównej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > ja tak samo, mam nie przeciete i pokazuje prawidlowo. > dodatkowym testem jest to ze na IV biegu wskazowka predkosciomierza i > obrotomierza idzie jednoczesnie o ten sam kat, rowno w caly > zakresie obrotow, co jest zrozumiale gdyz na IV biegu kola > obracaja sie z ta sama predkoscia co walek zdawczy na silniku Dokładnie tez tak mam i to mi się podoba wskazówki idą identycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > Na IV biegu (biegu bezposrednim - co juz nazwa sugeruje) a IV zawsze > jest bezposrednim jest dokladnie tak jak napisalem. > To ze piszesz CHYBA oznacza ze po prostu tego nie wiesz. > Latwo to mozesz sprawdzic, podnoszac z przodu auto i wykonujac 1 > pelny obrot walu korbowego, kolo tez sie obroci 1 raz (lub 2 > razy jak mechanim roznicowy zadziala). > Poniewaz predkosciomierz calkuje droge po czasie, stad kat obrotu > jego wskazowki jest taki sam jak kat obrotu wskazowki > obrotomierza. Nie dokonca bezpośrednim bo ani w 0,9 czy 1,0 IV nie ma przelozenia 1,000. Edit: policzyłem przelożenia dla IV w 899 i wychodzi ze przy 1000 obr. silnika kola obróca się jakies 230 razy, weic teoria o rownych obrotach silnika i kola na IV odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > Nie dokonca bezpośrednim bo ani w 0,9 czy 1,0 IV nie ma przelozenia > 1,000. > Edit: policzyłem przelożenia dla IV w 899 i wychodzi ze przy 1000 > obr. silnika kola obróca się jakies 230 razy, weic teoria o rownych > obrotach silnika i kola na IV odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > Dokładnie tez tak mam i to mi się podoba wskazówki idą identycznie moge się zgodzić że w 0,9 i 1.0 nie ale w 1,4 jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > Deska jest z SX'a,a przekaźnik pompy z obrotkiem lączy jeden przewód miałbyś pokazać jakomś fotke byłbym wdzięczny albo ktoś z kolegów plose Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > Nie dokonca bezpośrednim bo ani w 0,9 czy 1,0 IV nie ma przelozenia > 1,000. > Edit: policzyłem przelożenia dla IV w 899 i wychodzi ze przy 1000 > obr. silnika kola obróca się jakies 230 razy, weic teoria o rownych > obrotach silnika i kola na IV odpada. to zle policzyles, bo jakby bylo tak jak piszesz to przelozenie musialoby byc 4,3 a takie jest na 1 albo na wstecznym biegu licz jeszcze raz, albo prosciej, zajrzyj do pierwszej lepszej ksiazki o samochodach, sa to podstawy, wiec znajdziesz to wlasciwie w kazdej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > to zle policzyles, bo jakby bylo tak jak piszesz to przelozenie > musialoby byc 4,3 a takie jest na 1 albo na wstecznym biegu > licz jeszcze raz, albo prosciej, zajrzyj do pierwszej lepszej ksiazki > o samochodach, sa to podstawy, wiec znajdziesz to wlasciwie w > kazdej ehhe, ale tak jak napisał SzaryBB pomiędzy silnikiem, a kołami oprócz skrzyni biegów znajduje się jeszcze przekładnia główna ktora ma wlasnie przelozenie około 4,23 (55/13) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > miałbyś pokazać jakomś fotke byłbym wdzięczny albo ktoś z kolegów > plose Proszę bardzo Fotka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > ehhe, ale tak jak napisał SzaryBB pomiędzy silnikiem, a kołami oprócz > skrzyni biegów znajduje się jeszcze przekładnia główna ktora ma > wlasnie przelozenie około 4,23 (55/13) Zgadza się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > Proszę bardzo > Fotka a wpinasz pozniej tą szarą kostkę ??? co powinna być u góry i ten czarną osłonkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > a wpinasz pozniej tą szarą kostkę ??? co powinna być u góry i ten > czarną osłonkę tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2006 bo u mnie jest tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 22 Września 2006 Udostępnij Napisano 22 Września 2006 Tu jest zdjecie miejsca gdzie ma byc wpiety przewod obrotomierza. Pod maska silnika nad sterownikiem silnika w czarnej skrzynce po odkreceniu gornej ozdobnej srubki. Lewy przekaznik od pompy paliwa widac wpiety przewod pomaranczowo -czerwony do pierwszego styku od frontu,miedzy przekaznikiem a podstawka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2006 dobrze wiedzieć a ten biały przewodzik to chyba nie powinien mnie interesować a ktoredy mam poprowadzic ten kabelek ?? i co do czujnika to jaki najlepiej kupic bo w sklepie widzialem dwa jeden szerszy a drugi wezszy na gwincie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 22 Września 2006 Udostępnij Napisano 22 Września 2006 Pasuje czujnik do wskaźnika z 1.0 FIRE. Plastikowy kołnierz otaczający konektor ma kolor czerwony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2006 > Pasuje czujnik do wskaźnika z 1.0 FIRE. Plastikowy kołnierz > otaczający konektor ma kolor czerwony. bylem teraz w sklepie i gość pokazał mi jakiś czujnik za chyba 11zł ale był bez zadnego kołnierza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jered Napisano 22 Września 2006 Udostępnij Napisano 22 Września 2006 > Pasuje czujnik do wskaźnika z 1.0 FIRE. Plastikowy kołnierz > otaczający konektor ma kolor czerwony. Pasuje tez czujnik z poloneza caro/atu,jedyna roznica to taka,ze fiatowski odkrecasz kluczem 21,a ten polonezowski kluczem 19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 22 Września 2006 Udostępnij Napisano 22 Września 2006 Najprosciej jest zapytac o czujnik pod wskazowke do cc 900. Wtedy nie bedzie wątpliwosci, jak powiesz ze chodzi o uno 0,9 to sie zaczną dylematy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2006 > Najprosciej jest zapytac o czujnik pod wskazowke do cc 900. Wtedy nie > bedzie wątpliwosci, jak powiesz ze chodzi o uno 0,9 to sie > zaczną dylematy to fakt często mówię żeby szukali w katalogu SC to prędzej znajdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 22 Września 2006 Udostępnij Napisano 22 Września 2006 > to fakt często mówię żeby szukali w katalogu SC to prędzej znajdą No właśnie nasi sprzedawcy nie za bardzo umieja szukać i odróżniać wersje UNO Chyba Una do tej pory sie nie psuły i nikt nic nie kupował co innego SC czy maluch, sprzedawca podaje sprzęt prosto z półki bez zaglądania do katalogu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.