Skocz do zawartości

Sekcja piesza


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisaj oddałem Lucka do ASO - zobaczymy czy cokolwiek poprawią zlosnik.gif

Troche mi kangurkuje gdy klima włączona w czasie jazdy na niskich obrotach 2000-3000, no i biegi 2 i 4 ciut ciężko wchodzą.

Mają też zamontować nadkola z tyłu jeśli będą mieli w sklepie - wkurzają mnie kamyczki tłukące się o blachę smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisaj oddałem Lucka do ASO - zobaczymy czy cokolwiek poprawią

> Troche mi kangurkuje gdy klima włączona w czasie jazdy na niskich

> obrotach 2000-3000, no i biegi 2 i 4 ciut ciężko wchodzą.

> Mają też zamontować nadkola z tyłu jeśli będą mieli w sklepie -

> wkurzają mnie kamyczki tłukące się o blachę

oooooo zaczeło się grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oooooo zaczeło się

Czyżbym objawaił się jako perfekcjonista hmm.gif

Z Astrą na gwarancji w ciągu roku byłem 3 razy i nic nie zrobili, więc i tutaj nie spodziewam się cudów ... ale spróbować trzeba zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazdrość straszna rzecz grinser006.gif

Gwarancja rządzi się innymi prawami jeździ się z duperelami na które człek po gwarancji uwagi nie zwraca.

Poprzednio miałem prawie 4 lata Ibizę. Jak była nówka to byłem w serwisie przez rok minimum 6 razy. Później wystarczyły przeglądy wink.gif

Teraz też z duperalami nękam nygusów z ASO. Jakieś gumy od skrzypienia wymienili, kazałem też zmienic czujnik temp. zewnętrznej bo mialem wrażenie że zawyża etc.

Teraz coś obciera w kierownicy, siakaś guma tak jęczy jak się rozgrzeje, słychac tylko na postoju przy manewrach ale co tam niech robią alien.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gwarancja rządzi się innymi prawami jeździ się z duperelami na które

> człek po gwarancji uwagi nie zwraca.

Dokładnie. Jeździ się mimo, ze wiadomo, ze cieżko coś na nich wymusic aby wymienili.

Bo mimo, że coś skrzypi i poci się, to nadal w pełni "spełnia swoją rolę i nie kwalifikuje się do wymiany" zlosnik.gif

> Teraz coś obciera w kierownicy, siakaś guma tak jęczy jak się

> rozgrzeje, słychac tylko na postoju przy manewrach ale co tam

> niech robią

Mi cos jęczało w rozgrzanej Atstrze właśnie pod kierownicą, ale że była już po gwarancji, to nic z tym nie robiłem smile.gif

BTW Właśnie dzwonili z ASO ze wsio zrobili i auto do odbioru - wszystko, tzn. zrobili adaptacje biegu jałowego i regulację na wodziku do skrzyni - ciekawe czy to coś dało zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie. Jeździ się mimo, ze wiadomo, ze cieżko coś na nich wymusic

> aby wymienili.

> Bo mimo, że coś skrzypi i poci się, to nadal w pełni "spełnia swoją

> rolę i nie kwalifikuje się do wymiany"

> Mi cos jęczało w rozgrzanej Atstrze właśnie pod kierownicą, ale że

> była już po gwarancji, to nic z tym nie robiłem

> BTW Właśnie dzwonili z ASO ze wsio zrobili i auto do odbioru -

> wszystko, tzn. zrobili adaptacje biegu jałowego i regulację na

> wodziku do skrzyni - ciekawe czy to coś dało

a co to jest adaptacja biegu jalowego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co to jest adaptacja biegu jalowego ?

pewnie to o czym piszą w manualu

IDLE LEARN PROCEDURE

Whenever the battery cables, the engine control module

(ECM), or the ECM fuse is disconnected or replaced, the

following idle learn procedure must be performed:

1. Turn the ignition ON for 5 seconds.

2. Turn the ignition OFF for 5 seconds.

3. Turn the ignition ON for 5 seconds.

4. Start the engine in park/neutral.

5. Allow the engine to run until the engine coolant is

above 185° F (85°C ).

6. Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped.

7. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped.

8. If the vehicle is equipped with an automatic transaxle,

apply the parking brake. While pressing the

brake pedal, place the transaxle in D (drive).

9. Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped.

10. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped.

11. Turn the ignition OFF. The idle learn procedure is

complete.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pewnie to o czym piszą w manualu

> IDLE LEARN PROCEDURE

> Whenever the battery cables, the engine control module

> (ECM), or the ECM fuse is disconnected or replaced, the

> following idle learn procedure must be performed:

> 1. Turn the ignition ON for 5 seconds.

> 2. Turn the ignition OFF for 5 seconds.

> 3. Turn the ignition ON for 5 seconds.

> 4. Start the engine in park/neutral.

> 5. Allow the engine to run until the engine coolant is

> above 185° F (85°C ).

> 6. Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped.

> 7. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped.

> 8. If the vehicle is equipped with an automatic transaxle,

> apply the parking brake. While pressing the

> brake pedal, place the transaxle in D (drive).

> 9. Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped.

> 10. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped.

> 11. Turn the ignition OFF. The idle learn procedure is

> complete.

czyli mozna zrobic to samemu grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisaj oddałem Lucka do ASO - zobaczymy czy cokolwiek poprawią

> Troche mi kangurkuje gdy klima włączona w czasie jazdy na niskich

> obrotach 2000-3000, no i biegi 2 i 4 ciut ciężko wchodzą.

> Mają też zamontować nadkola z tyłu jeśli będą mieli w sklepie -

> wkurzają mnie kamyczki tłukące się o blachę

jestem ciekaw jak będzie z biegami (czy faktycznie coś zdziałają), coraz gorzej 4 wchodzi (wrażenie jak w starym uno gdzie synchronizator jest do kitu),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli mozna zrobic to samemu

no właśnie smirk.gif

a do tego bieg jałowy u mnie trzymało jak drut, wiec nei wiem po co to robili - za to czasem nie wyrabiał z klimą, ale na obrotach ponad 2000 zlosnik.gif

no ale nie spodziewałem się cudów po ASO smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jestem ciekaw jak będzie z biegami (czy faktycznie coś zdziałają),

> coraz gorzej 4 wchodzi (wrażenie jak w starym uno gdzie

> synchronizator jest do kitu),

u mnie głównie 2 - jak dam w palnik na 1, to potem bardzo ciężko 2 wchodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie głównie 2 - jak dam w palnik na 1, to potem bardzo ciężko 2

> wchodzi

ooo patrze już katujemy wink.gif, ja za nic nie dam rady przy mocnym przyspieszeniu wrzucić z 2 na 3 sick.gif, też będe reklamował biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ooo patrze już katujemy

zaczynam normalnie jeździć i zdarza się 4000 obrotów przekroczyć zlosnik.gif

> , ja za nic nie dam rady przy mocnym

> przyspieszeniu wrzucić z 2 na 3 , też będe reklamował

słuszenie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto chodzi teraz płynnie i to + dla nich ok.gif

Z biegami niewiele poradzili, no może troszeczkę - trzeba sie przyzwyczaić do długiego wkładania biegów z haczeniem. Trzeba też przytrzymać sprzegło na chwilę i dopiero przekładać bieg.

Syndrom oplowskich skrzyń - ze sportowej jazdy nici rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto chodzi teraz płynnie i to + dla nich

> Z biegami niewiele poradzili, no może troszeczkę - trzeba sie

> przyzwyczaić do długiego wkładania biegów z haczeniem. Trzeba

> też przytrzymać sprzegło na chwilę i dopiero przekładać bieg.

> Syndrom oplowskich skrzyń - ze sportowej jazdy nici

czyli adaptacja biegu jalowego pomogla ?

ciekawe czy ma to wplyw tylko na wolne obroty czy na cos jeszcze ...

tak mi sie przypomnialo ze jak w salonie ogladalem swojego laczka to mial odlaczony aku

i czy w zwiazku z tym zaprogramowali go niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli adaptacja biegu jalowego pomogla ?

> ciekawe czy ma to wplyw tylko na wolne obroty czy na cos jeszcze ...

Podejrzewam, że więcej cos przeprogramowywali w kompie, bo silnik naprawdę ładnie pracuje - gładko wchodzi i schodzi z obrotów ok.gif

Coś tam było nabazgrane przez mechanik na zleceniu, ale co dokładnie opisał to nie wiadomo smile.gif

Tak to jest jak auto oddaje się w "czarną dziurę" a gada się z recepcjonistą smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podejrzewam, że więcej cos przeprogramowywali w kompie, bo silnik

> naprawdę ładnie pracuje - gładko wchodzi i schodzi z obrotów

> Coś tam było nabazgrane przez mechanik na zleceniu, ale co dokładnie

> opisał to nie wiadomo

> Tak to jest jak auto oddaje się w "czarną dziurę" a gada się z

> recepcjonistą

moj jak narazie jezdzi bez zarzutow yay.gif

tylko to skrzypienie mnie denerwuje i z tym bede musial sie udac do serwisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto chodzi teraz płynnie i to + dla nich

> Z biegami niewiele poradzili, no może troszeczkę - trzeba sie

> przyzwyczaić do długiego wkładania biegów z haczeniem. Trzeba

> też przytrzymać sprzegło na chwilę i dopiero przekładać bieg.

> Syndrom oplowskich skrzyń - ze sportowej jazdy nici

pad.gif a dziś rano już wkurzyłem się na te biegi, 3 dobija mnie sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.