Skocz do zawartości

Wykres temperatura/rezystancja


Gripen

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuję takich wykresów czujnika temperatury płynu chłodzącego. Generalnie szukam do Clarusa, ale dajmy na to, że wartości w większości aut sa przybliżone. Potrzebne mi to do tego, aby sprawdzić czy mam uwalony w/w czujnik. Nowy już zamówiłem tak na wszelki wypadek, wydatek mały, ale jeżeli nie ma potrzeby kupowania go to po czorta zlosnik.gif Rozumiem, że tutaj potrzeba kogoś, kto umi głębiej grzebac w googlach, ja nie jestem miszczem tej dziedziny zlosnik.gif

Zatem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuję takich wykresów czujnika temperatury płynu chłodzącego.

> Generalnie szukam do Clarusa, ale dajmy na to, że wartości w

> większości aut sa przybliżone. Potrzebne mi to do tego, aby

> sprawdzić czy mam uwalony w/w czujnik. Nowy już zamówiłem tak na

> wszelki wypadek, wydatek mały, ale jeżeli nie ma potrzeby

> kupowania go to po czorta Rozumiem, że tutaj potrzeba kogoś,

> kto umi głębiej grzebac w googlach, ja nie jestem miszczem tej

> dziedziny

> Zatem ?

Witam. A jaka rezystancje ma czujnik w Twoim Clarusie w temp okolo 20Stopni celcjusza ?

I skąd pewnośc , ze jest uszkodzony ?

Pozdrawiam

PS, jeśli Ci zalezy bardzo ,moge jutro pomierzyc obydwa bedace w obudowie termostatu (1,8 16V) i podać ich rezystancje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. A jaka rezystancje ma czujnik w Twoim Clarusie w temp okolo

> 20Stopni celcjusza ?

> I skąd pewnośc , ze jest uszkodzony ?

> Pozdrawiam

> PS, jeśli Ci zalezy bardzo ,moge jutro pomierzyc obydwa bedace w

> obudowie termostatu (1,8 16V) i podać ich rezystancje.

Takie są twierdzenia mecanika z ASO, są one na tyle prawdopodobne, bo on sa ma Clarusa i mówił, że miał to samo. Brak porannego ssania, trudności z odpaleniem, nie zastanawiał się długo tylko stwierdził, że to czujnik. Wspólnie z kolegami tutaj w wątku o ssaniu ustalono, że to może byc czujnik położenia przepustnicy, ale ten czujnik temperatury to całkiem zbił z tropu.

Przy okazji powiedz czy u Ciebie na wskaźniku temperatury wskazówka podchodzi maksymalnie to połowy ? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuję takich wykresów czujnika temperatury płynu chłodzącego.

> Generalnie szukam do Clarusa, ale dajmy na to, że wartości w

> większości aut sa przybliżone. Potrzebne mi to do tego, aby

> sprawdzić czy mam uwalony w/w czujnik. Nowy już zamówiłem tak na

> wszelki wypadek, wydatek mały, ale jeżeli nie ma potrzeby

> kupowania go to po czorta Rozumiem, że tutaj potrzeba kogoś,

> kto umi głębiej grzebac w googlach, ja nie jestem miszczem tej

> dziedziny

> Zatem ?

a diagnoza komputerowa co mowi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale komp diagnostyczny powinien chyba widzieć jaka jest temperatura

> odczytywana w komputerze sterowania wtryskiem ...

prawda ok.gif Jednak zwykle tak bywa, że jak sie jedzie do warsztatu wszelkie objawy uszkodzenia ustepują hahaha.gif normalnie czuja czy coś zlosnik.gif

BTW - zobaczie do jakich aut pasuje czujnik zlosnik.gif

czujnikxu5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> prawda Jednak zwykle tak bywa, że jak sie jedzie do warsztatu

> wszelkie objawy uszkodzenia ustepują normalnie czuja czy coś

> BTW - zobaczie do jakich aut pasuje czujnik

globalizacja zlosnik.gif

ja keidyś spradzałem czujnik podciśninia do Astry i też do wielu pasował z całego swiata smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie są twierdzenia mecanika z ASO, są one na tyle prawdopodobne, bo

> on sa ma Clarusa i mówił, że miał to samo. Brak porannego

> ssania, trudności z odpaleniem, nie zastanawiał się długo tylko

> stwierdził, że to czujnik. Wspólnie z kolegami tutaj w wątku o

> ssaniu ustalono, że to może byc czujnik położenia przepustnicy,

> ale ten czujnik temperatury to całkiem zbił z tropu.

> Przy okazji powiedz czy u Ciebie na wskaźniku temperatury wskazówka

> podchodzi maksymalnie to połowy ?

Tak. nie przekracza połowy wskazówka. Raz tylko przekroczyła, ale wtedy uszkodził się teromstat i samochłod nie przełaczał się na duży obieg chłodzenia 270751858-jezyk.gif. Wtedy nawet do końca doszła smile.gif.

Poza tym, czujniki temp są dwa. Jeden od wskaźnika, drugi dostarcza informacji komputerowi.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.