Skocz do zawartości

Wybór nowego combi!


komor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mój ojciec powoli przymierza się do zmiany autka.

Chodzi tu o nowe z salonu, kombi, prawdopodobnie z silnikiem diesla.

Na uwadze jest głównie skoda octavia tour oraz octavia II

Co do tour to za ok. 80 tys. można mieć dobrze wyposażaną wersje sport combi 1,9 TDI 101 KM z xenonami i innymi bajerami!

Z kolei Octavia II w wersji ambiente 2,0 TDI 140KM jest za 85 000, a do tego dodać jeszcze kilka opcji które są w tour to wyjdzie ok. 93 000. Wiadomo że stara octawka to sprawdzony model, dlatego ja jestem za jej wyborem.

Pozostałe auta które są na uwadze to:

Ford Mondeo 2,0 TDCI 115 lub 130 KM

Volkswagen Passat Variant 2,0 TDI

Patrzyliśmy także na AVENSIS D-4D ale z uwagi na cene chyba sobie podarujemy smile.gif

Prosze o wasze zdania i opinie waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarowno Passat jak i Mondeo sa autami klasy wyzszej niz Octavia.

Co do Octavii Tour to szara myszka (niestety ma swoje lata i nigdy nie wyrozniala sie stylistycznie) i sprawdzony wół roboczy - nie powinna Was zawieść przez wiele lat waytogo.gif

Octavia II jest dużo fajniejsza ale kogos chyba z cena popier.... oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do tour to za ok. 80 tys. można mieć dobrze wyposażaną wersje

> sport combi 1,9 TDI 101 KM z xenonami i innymi bajerami!

Za ciasny kompakt z przed kilku lat? Niezłe jaja hehe.gif

> Z kolei Octavia II w wersji ambiente 2,0 TDI 140KM jest za 85 000, a

> do tego dodać jeszcze kilka opcji które są w tour to wyjdzie ok.

> 93 000. Wiadomo że stara octawka to sprawdzony model, dlatego ja

> jestem za jej wyborem.

Kompakt za prawie 100tys? O MATKO.

> Pozostałe auta które są na uwadze to:

> Ford Mondeo 2,0 TDCI 115 lub 130 KM

> Volkswagen Passat Variant 2,0 TDI

To jest inna liga. Octavia, to mały samochodzik w porównaniu z tymi powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Mój ojciec powoli przymierza się do zmiany autka.

> Chodzi tu o nowe z salonu, kombi, prawdopodobnie z silnikiem diesla.

> Na uwadze jest głównie skoda octavia tour oraz octavia II

> Co do tour to za ok. 80 tys. można mieć dobrze wyposażaną wersje

> sport combi 1,9 TDI 101 KM z xenonami i innymi bajerami!

> Z kolei Octavia II w wersji ambiente 2,0 TDI 140KM jest za 85 000, a

> do tego dodać jeszcze kilka opcji które są w tour to wyjdzie ok.

> 93 000. Wiadomo że stara octawka to sprawdzony model, dlatego ja

> jestem za jej wyborem.

> Pozostałe auta które są na uwadze to:

> Ford Mondeo 2,0 TDCI 115 lub 130 KM

> Volkswagen Passat Variant 2,0 TDI

> Patrzyliśmy także na AVENSIS D-4D ale z uwagi na cene chyba sobie

> podarujemy

> Prosze o wasze zdania i opinie

ostatnio proponowali mi octavie tour combi z 1.8T 150KM za 62kzł w wersji sport

szli na układ, że zostawiam im rs, dopłacam 3,5kzł i biore octe icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za ile????

> Sport Combi 101KM???

No taka jest właśnie wersja :

Octavia Tour Sport Combi

Jest ona bardzo dobrze wyposażona, w stosunku do swojej ceny.

Silniczek niestety jest słabiutki, ale większych diesli nie robią w niej. A benzynki mamy już serdecznie dość 270751858-jezyk.gif Przecierz gazować 1,8 T i liczyć się z tym że musi przejechać lekko 300kkm to chyba bez sensu.

Jeśli chodzi o te wyższe autka to ja bym był jeśli coś bardziej za mondeo. Niebawem wejdzie nowym model i cena starego pójdzie w dół, a passat w zasadzie podoba mi się tylko w jednym miejscu, ładnie świecą mu tylnie światła.

No chyba że proponujecie jakieś inne ciekawe auta???

Czekam na propozycje grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Octavię I za taką cenę to sobie daruj... choć podejrzewam że dałoby

> się dużo utargować z kwoty którą podałeś.

> Na Twoim miejscu kupiłbym chyba Passata 1.9 TDI kombi... tylko też

> musisz ponegocjować cenę.

Passacik w dobrej wersji podobnie wyposarzony jak skoda kosztuje jakieś 105 - 110 000 zł.A to jest nietsety troche za dużo.

Poza tym porównując xenony w skodzie 3000 zł + 700 zł spryskiwacze, w vw bixenony 5600, tempomat 1720 a w skodzie 800 zł.

To mnie bardziej przekonuje, są tańsze opcje wyposażenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do tour to za ok. 80 tys. można mieć dobrze wyposażaną wersje

> sport combi 1,9 TDI 101 KM z xenonami i innymi bajerami!

Ty, to co ten samochód ma, skoro nie dalej jak tydzień temu widziałem u dealera na Oct Tour 1,9 TDI* karteczkę z ceną 57900 pln ?!

Z przeproszeniem laskę robi ?!?!?!?!?

(*2xPP, ABS, Klima, jakieś duperele, nadwozie liftback)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No taka jest właśnie wersja :

> Octavia Tour Sport Combi

> Jest ona bardzo dobrze wyposażona, w stosunku do swojej ceny.

A bezprzewodowy prysznic ma???

Pamiętaj, że najbardziej "wybajeżone" auta tracą najwięcej na wartości. Nikrt Ci nie dopłaci za gadgety, które Cię tak podniecają. Liczy się stan techniczny i cena.

Nie wspomnę o tym, że za 80 kPLN mozna mieć np. takie BMW "piatkę" w diesel'u i tak wyposażoną że to głowa mała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Passacik w dobrej wersji podobnie wyposarzony jak skoda kosztuje

> jakieś 105 - 110 000 zł.A to jest nietsety troche za dużo.

> Poza tym porównując xenony w skodzie 3000 zł + 700 zł spryskiwacze, w

> vw bixenony 5600, tempomat 1720 a w skodzie 800 zł.

> To mnie bardziej przekonuje, są tańsze opcje wyposażenia!

No to może zrezygnuj z bajerów... wtedy kupisz passata w rozsądnej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ty, to co ten samochód ma, skoro nie dalej jak tydzień temu widziałem

> u dealera na Oct Tour 1,9 TDI* karteczkę z ceną 57900 pln ?!

On pisze o Octavi II a ty zapewne o I?

> Z przeproszeniem laskę robi ?!?!?!?!?

Co ty ku..wa z tymi laskami? Skoda laske robi Alfa tez to moze sie pochwalisz czy Toyota robi bo moja nie chce zlosnik.gif

> (*2xPP, ABS, Klima, jakieś duperele, nadwozie liftback)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Passacik w dobrej wersji podobnie wyposarzony jak skoda kosztuje

> jakieś 105 - 110 000 zł.A to jest nietsety troche za dużo.

> Poza tym porównując xenony w skodzie 3000 zł + 700 zł spryskiwacze, w

> vw bixenony 5600, tempomat 1720 a w skodzie 800 zł.

> To mnie bardziej przekonuje, są tańsze opcje wyposażenia!

Mysle ze po negocjacjach to Passata za 100 tys kupisz z navigacja a najlepiej to poczekaj do konca roku to w styczniu ponizej 100 spokojnie bedziesz wybieral.

A co do Skody to za taka kase nie wchodzilbym w to, chociaz ostatnio myslalem nad zakupem Octavi RS TFSI tylko ze bez targowania sie opuscili mi 10 tys zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> On pisze o Octavi II a ty zapewne o I?

Nie, piszę o octavii tour.

Proponuję zerknąć na odpowiednią stronę.

Gugle Twoim przyjacielem.

> Co ty ku..wa z tymi laskami? Skoda laske robi Alfa tez to moze sie

> pochwalisz czy Toyota robi bo moja nie chce

Pozostałej części żałosnego posta nie skomentuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a Croma?

> 1,9 JTD Dynamic 120KM

> osiągi i spalanie znosne

> klima, wspomagania, elektryki, kurtyny 90Kawalkow

Croma ... Znowu fiat?

Teraz jest Fiat Marea, auto wypadło w miare dobrze, ale ta usrektowość, słabe plastiki, te klami, boże za jakie grzechy, a auto rok prod. 12.1999 , data zakupy 03.2000 kosztowało 65 000 zł, fakt że kupiliśmy je za 45 ale po zniżkach z racji znaajomości w fiacie i na firme!

A z tą Octavia toru jest to cena z konfiguratora więc ciut bedzię zawyżona wg mnie. Zapewne za 75 000 można by wziąść taką.

A co powiecie o fordzie mondeo?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Croma ... Znowu fiat?

> Teraz jest Fiat Marea, auto wypadło w miare dobrze, ale ta

> usrektowość, słabe plastiki, te klami, boże za jakie grzechy, a

> auto rok prod. 12.1999 , data zakupy 03.2000 kosztowało 65 000

> zł, fakt że kupiliśmy je za 45 ale po zniżkach z racji

> znaajomości w fiacie i na firme!

> A z tą Octavia toru jest to cena z konfiguratora więc ciut bedzię

> zawyżona wg mnie. Zapewne za 75 000 można by wziąść taką.

> A co powiecie o fordzie mondeo?????

lepsze plastiki do kitu jak laweta i koszty 3x wieksze serwisowania jak Fiata biglaugh.gif

wziąć sie pisze 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lepsze plastiki do kitu jak laweta i koszty 3x wieksze serwisowania

> jak Fiata

> wziąć sie pisze

Przepraszam mały błąd się wdał 270751858-jezyk.gif

Wiem ,że koszta serwisowania fiatów są malutkie, sam tego doświadcze. jednakże auto musi wyglądać reprezentacyjnie przez kilka dobrych lat. W zasadzie jeździ ono formalnie w firmie i jest jej dużą wizytówką, ale także tanim w utrzymaniu autem rodzinnym(ojciec i matka, brat wyjechał a ja mam swoje 270751858-jezyk.gif ). Fiata z doświadczenia sobie chyba odpuścimy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przepraszam mały błąd się wdał

> Wiem ,że koszta serwisowania fiatów są malutkie, sam tego doświadcze.

> jednakże auto musi wyglądać reprezentacyjnie przez kilka dobrych

> lat. W zasadzie jeździ ono formalnie w firmie i jest jej dużą

> wizytówką, ale także tanim w utrzymaniu autem rodzinnym(ojciec i

> matka, brat wyjechał a ja mam swoje ). Fiata z doświadczenia

> sobie chyba odpuścimy!

to sie szarpnij na Accorda i-CDTI 893goodvibes.gif

albo jakas bawarie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to sie szarpnij na Accorda i-CDTI

> albo jakas bawarie

Po pierwsze ja się moge szarpać to i tak ojciec będzie lising spłacać grinser006.gif

Ale acord I-CDTI to nie proporcjonalne SILNIK->CENA czytałem o tym i poobno nie opłacalny interes! A poza tym to cholernie drogie jest 270751858-jezyk.gif A w sumie ja tak mówie że drogie i drogie, też ciężko teraz zlaleźć tanie auto które będzie się ładnie prezentowało i tanio jeździło confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Mój ojciec powoli przymierza się do zmiany autka.

> Chodzi tu o nowe z salonu, kombi, prawdopodobnie z silnikiem diesla.

> Na uwadze jest głównie skoda octavia tour oraz octavia II

> Co do tour to za ok. 80 tys. można mieć dobrze wyposażaną wersje

> sport combi 1,9 TDI 101 KM z xenonami i innymi bajerami!

> Z kolei Octavia II w wersji ambiente 2,0 TDI 140KM jest za 85 000, a

> do tego dodać jeszcze kilka opcji które są w tour to wyjdzie ok.

> 93 000. Wiadomo że stara octawka to sprawdzony model, dlatego ja

> jestem za jej wyborem.

> Pozostałe auta które są na uwadze to:

> Ford Mondeo 2,0 TDCI 115 lub 130 KM

> Volkswagen Passat Variant 2,0 TDI

> Patrzyliśmy także na AVENSIS D-4D ale z uwagi na cene chyba sobie

> podarujemy

> Prosze o wasze zdania i opinie

mysle ze dzis najciekawsza skoda jest roomster ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A bezprzewodowy prysznic ma???

> Pamiętaj, że najbardziej "wybajeżone" auta tracą najwięcej na

> wartości. Nikrt Ci nie dopłaci za gadgety, które Cię tak

> podniecają. Liczy się stan techniczny i cena.

to oczywiste ale jezdzic golasem to troche nudne...

> Nie wspomnę o tym, że za 80 kPLN mozna mieć np. takie BMW "piatkę"

> w diesel'u i tak wyposażoną że to głowa mała...

mowa jest o nowym aucie 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> drogo drogo ale zrozum ze nie kazdy lubi kupowac stare,przechodzone

> bardachy

No pewnie. Ale jednak za taką kwotę można chyba kupić coś większego i niekoniecznie gorzej wyposażonego. A Octavia I jest wyjątkowo ciasna w środku. Aż dziw bierze, że się jeszcze sprzedaje... Skolei Octavia II jest za droga. Przecież można spoko w tej cenie kupić Mondeo - nawet ciężko porównać te dwa zupełnie różne klasowo auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No pewnie. Ale jednak za taką kwotę można chyba kupić coś większego i

> niekoniecznie gorzej wyposażonego.

daj przyklady co mozna kupic wiekszego z klimatronikiem dobrym dieslem,ESP,xenonami i w kombi?

A Octavia I jest wyjątkowo

> ciasna w środku.

z ta ciasnata to jakes chyba mity lub opinie ludzi ktorzy nie jezdzili tym autem-na codzien odpycham sie amerykanami i tam mam luz ale nie ma tragedi jak musze sie przejechac octavia hehe.gif

>Aż dziw bierze, że się jeszcze sprzedaje...

no to dziwne ze stary i nowy modej jest tak dlugo w sprzedazy a sa marki ktore zakonczyly produkcje modelu bez nastepcy-tak sie swietnie sprzedawaly hehe.gifhehe.gifhehe.gif

> Skolei Octavia II jest za droga. Przecież można spoko w tej

> cenie kupić Mondeo - nawet ciężko porównać te dwa zupełnie różne

> klasowo auta.

"ford gowno wort" wiec jakie tu porownanie hahaha faktycznie inne klasy normalnie jak by to byla s klasa z merca hahaha

zeby nie bylo ze smieje sie z forda to mam explorera wiec moge sie wysmiewac wink.gif

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z ta ciasnata to jakes chyba mity lub opinie ludzi ktorzy nie

> jezdzili tym autem-na codzien odpycham sie amerykanami i tam mam

> luz ale nie ma tragedi jak musze sie przejechac octavia

A z tyłu udało Ci się usiąść?

> no to dziwne ze stary i nowy modej jest tak dlugo w sprzedazy a sa

> marki ktore zakonczyly produkcje modelu bez nastepcy-tak sie

> swietnie sprzedawaly

Poważnie nie rozumiem, dlaczego jeszcze Octavia I się sprzedaje. Zwłaszcza przy takim cenniku.

> "ford gowno wort" wiec jakie tu porownanie hahaha faktycznie inne

> klasy normalnie jak by to byla s klasa z merca hahaha

Jednak jest różnica pomiędzy Octavią II a Mondeo. Choćby w rozstawie osi i kół. To się przekłada na wnętrze i właściwości trakcyjne.

> zeby nie bylo ze smieje sie z forda to mam explorera wiec moge sie

> wysmiewac

;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A z tyłu udało Ci się usiąść?

Ja raz jechałem z tyłu w octavii i musze powiedzieć że miejsce jako takie jest, ale nie ma tam 10 ha na nogi.

Ale to auto żadko będzie kogoś wozić z tyłu.

PS. A co do tych kompaków za 100 tys to zobacz sobie w salonach ile kosztują teraz auta. Za dobrze wyposarzony egz. z mocnym dieslem trzeba dać zazwyczaj ponad 100 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja raz jechałem z tyłu w octavii i musze powiedzieć że miejsce jako

> takie jest, ale nie ma tam 10 ha na nogi.

No właśnie. Ciasno Panie, ciasno ;-)

> Ale to auto żadko będzie kogoś wozić z tyłu.

Ale może się zdarzyć.

> PS. A co do tych kompaków za 100 tys to zobacz sobie w salonach ile

> kosztują teraz auta. Za dobrze wyposarzony egz. z mocnym dieslem

> trzeba dać zazwyczaj ponad 100 tys.

A ten 101km, to niby mocny diesel? smile.gif Sam musisz rozważyć, co Ci się bardziej przyda. 100tys bajerów, czy większe auto. Twój (a w zasadzie Twojego Taty) wybór smile.gif Daj znać, co kupiliście. Tak czy owak - co byście nie wybrali, to przez jakiś czas będziecie piać z zachwytu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie braliscie pod uwage C5?

> jesli porownywac komfort jazdy, wyposazenie - cena

> to chyba nie wypada najgorzej

> jesli chodzi o reprezentacje i mozliwosi zaladunku to tez raczej

> plus.

> najwiekszy minus

> - strata wartosci

No w sumie też tak zobaczyłem teraz i wygląda to nienajgorzej , wychodzi w sumie nie drogo w poróqwnaniu do konkurencji.

Jednak zobaczymy co nam dealerzy zaproponuje poszczególni!

Dzięki wszystkim za rady. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co powiecie o fordzie mondeo?????

Ojciec tym powozi od 1.5 roku wiec co nieco powiem.

Autko baaardzo wygodne, baaardzo duze i baaardzo pakowne.

Chcecie kombi wiec pewnie zalezy wam na duzej pace - do mondka wchodzi m. in: Kanapa o dl. 195 cm, drzwi o dlugosci 2.10 (klapa zamknieta). No i oczywiscie wygodnie 5 osob i spory bagaz, w Octavii na pewno 5 osob nie bedzie mialo tak wygodnie.

Plusem jest poza tym swietne zawieszenie (choc pewnie tu octa jest niewiele gorsza, Toyka moze odstawac lekko in minus - zalezy co kto lubi), minusem (chociaz to chyba kazde kombi jakim jezdzilem tak ma) - nieco duzy halas z tylnej czesci samochodu przy wiekszych predkosciach.

W aucie nie czuc duzych obciazen - nawet przy pelnym zaladowaniu zachowuje sie identycznie jak pusty, co nie jest oczywiste w przypadku niektorych kombi.

Silnik jest dynamiczny, choc jak ktos nie jezdzil dieslem krotkie biegi wymagaja przyzwyczajenia. Spalanie - od 5.8 (trasa bez przesadnych predkosci) do 8.1 (tylko miasto).

Przez 1.5 roku i jakies 25 kkm awarii brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do tour to za ok. 80 tys. można mieć dobrze wyposażaną wersje

> sport combi 1,9 TDI 101 KM z xenonami i innymi bajerami!

CO ?!

Za 80 kPLN, poprzedni model Skody z najsłabszym silnikiem wysokoprężnym. Przecież to segment C a nie D. Może sprzedawca się pomylił albo był pod wpływem alkoholu.

Chyba nie mówisz poważnie?

80 kPLN kupujesz już (dziś a więc 10/2006) spokojnie segment D gdzie, te "wszystkie" jak wspomniałeś, "bajery" masz seryjnie a inne Xenony możesz wynegocjować za 50% ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.