Iron Napisano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2006 > chciałbym to jakoś tutaj potestować > czy 19V z zasilacza od laptopa zabije radio? może zabić > a 6V z ładowarki do telefonu to za mało? zdecydowanie za mało ... wg. dokumentacji do sterowania są piny C8 ( masa ) i C9 ( sterowanie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2006 > w własnie nie- probowałem do 9 i 12 podłaczyć na sucho radio w aucie > i nie działało. wg instrukcji to są piny 8 i 9 Mówiłem chyba > a 7 i 12 są do telefonu. no to teraz wiesz > ps. mam i radio i kiere w domu. Tylko 12 V, testuj najlepiej w samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simmon Napisano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2006 dobra, to ja ide na piwo, bede sie martwił jutro tylko nie usmiecha mi się ciągłe bieganie do auta i sprawdzanie czy to już dobrze... jakby jeszcze jakies pomysły to piszcze.... aha i.tak jak pisałem - potrzebuje pomysłów na reanimacje skóry. jest troszke starta i szarawa miejscami - są na to jakieś barwniki?moze pasta do butów? na razie pomysł z kremem nivea, który ktos kiedyś tu zapodał zdaje egzamin, ale boje sie ze to bedzie sie scierać i trzeba bedzie natłuszczać kierownicę regularnie. No ale kupiłem ją za 20 zika wiec nie ma co narzekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2006 > no wydaje się że własnie ze szary i czarno-fioletowy jak napisałem zobacz jakie kable wychodzą ze sterowania kierownicy > w radiu do sterowania są dwa piny - masa i zdalene sterowanie > który z nich to który? metoda prób i błędów > a którędy w takim razie wychodzi klason?! metoda prób i błędów > i ponawiam pytanie - mam te kable ordynarnie przylutować do radia? bez przesady, musisz mieć odpowiednią kostkę > czemu ta czarna wtyczka nie pasuje do radia? bo jest do kostki od instalacji do sterowania radia , którą musisz sobie sam zrobić , przerobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simmon Napisano 3 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2006 dziwi mnie tylko jedno - w środku do spirali wchodzi 6 kabli a wychodzi tylko 4 - te dwa brakujące są od klaksonu. klakson musi byc podłączony jakoś inaczej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simmon Napisano 3 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2006 help nie moge odkręcić kierownicy pierwsza sprawa, że nie mam az tak duzego klucza ale to sie jutro zaopatrze. druga sprawa że śruba trzymająca kiere jest jakaś dziwna - wygląda jakby była na niej jakaś obrączka z takimi zagiętymi wypustkami trzymającymi nakretkę. czy to jakoś trzeba zdjąć?odgiąć?czy kręcić na siłe? zalączam fotki - niezbyt fenomenalnej jakości bo są z komórki ale coś tam widac. udało mi sie za to podłączyć kiere do radia - działa. pociągnąłem kable do kolumny kierownicy. przy okazji naprawiłem podświetlenie konsloli środkowej. Nadal nie rozgryzłem klaksonu - ze spirali którą mam poprostu nie ma wyjścia na klakson - kolory kabli które idą od klaksonu wewnątrz kierownicy nie wychodzą na zewnątrz. Wymyśliłem jeszcze jeden patent. Włozyłem do radia kasetkę-adapter. przeciągnąlem kabel przez radio i wyciągnąłem go z tyłu po czym puściłem pod konsolą środkową i wyszedł koło zapalniczki na tej półeczce - w ten sposób moge sobie podłączyć jeszcze inne żrodł dźwięku a kabel nie dynda z radia. Rzadko tego uzywam bo i jakość i obsługa nie jest rewelacyjna. Wada: nie moge słuchac innych kaset Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simmon Napisano 3 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2006 fotka 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2006 > dziwna - wygląda jakby była na niej jakaś obrączka z takimi > zagiętymi wypustkami trzymającymi nakretkę. czy to jakoś trzeba > zdjąć?odgiąć?czy kręcić na siłe? Trzeba to zdjąć , tylko pamiętaj aby to potem założyć z powrotem, bo to coś prawdopodobnie zabezpiecza kierownicę przed samoczynnym odkręceniem >Nadal nie rozgryzłem klaksonu zobacz jak to masz podłączone przy starej kierownicy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simmon Napisano 3 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2006 > Trzeba to zdjąć , tylko pamiętaj aby to potem założyć z powrotem, bo > to coś prawdopodobnie zabezpiecza kierownicę przed samoczynnym > odkręceniem to nie za wesoło twardy strasznie to metal, ciężko odgiąć - dzisiaj sie pałowałem i dałem sobie spokoj - i jeszcze ta metalowa konstrukcja przeskadza a nie da się jej usunąć bo przynitowana. Chyba że na chama... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simmon Napisano 16 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 najpierw nie miałem czasu tego zrobić, potem nie miałem czasu sie pochwalić. Tak wygląda efekt prawie koncowy - z 182L i wytartej kierownicy trojramiennej zrobiło się całkiem niezłe H2 i kierownica skórzana ze sterowaniem. Nie mam jakichś szczególnych zastrzezen do 4 ramion - prowadzi sie neimali identycznie. Obręcz kierownicy w przekroju jest lekko spłaszczona i lepiej lezy w dłoni - sterowanie przy palcach - bardzo wygodne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simmon Napisano 16 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 dlaczego mówie że prawie skonczone? po pierwsze nie moge kierownicy dobrze wypoziomować o czym szerzej pisze w tym wątku i licze że ktoś mi tam w koncu odpisze. Po drugie nie podobają mi sie szpary miedzy zaślepką airbagu a ramionami kierownicy. Zaslepka jest zamiennikiem z żywicy epoksydowej. na dodatek była to wersja do kiery bez sterowania więc wymagała ode mnie szlifierskich robótek recznych ( to akurat mi sie udało ). Oryginału nie idzie kupić bo taka kiera zawsze była z poduszką i ta zaslepka jest zawsze sprzedawana w komplecie z poduchą - ja poduchy fabrycznie nie mam więc potrzebny mi sam plastk, którego nikt mi nie chce sprzedać, ale szukam wytrwale:) Poza tym klakson działa tak sobie ( trzeba przycisnąć mocno i u góry ) Poniżej fotka szparek z bliska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simmon Napisano 16 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 z braku poduszki wynikł jeszcze jeden problem otóż bravo bez poduszki nie ma własciwie spirali ( taśmy ) pod kierownicą bo taka taśma musiałaby przekazywać jedynie sygnał klaksonu. ma jedynie prosty platikowy pierscien do którego idą 2 kable z klaskonu - z tyłu są ścieżki po krórych jeżdzą szczotki przymocowane już do kolumny kierownicy. W marei klakson idzie w tej samej wtyczce co sterowanie kierownicą i po drugiej stronie spiali też idzie do takie wtyki. Rozwiązanie - zaadaptowałem niepotrzebne kable od poduszki powietrznej. W srodku wyciąłem je z wtyczki, odciąłem wtyczke poduchy - z braku warunków do lutowania - skręciłem i zaizolowałem - z drugiej strony kierownicy odciąłem wtyczke kabla poduchy a kable wpiąłem do wyżej wspomnainych szczotek - banalne a skuteczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simmon Napisano 16 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 największym sukcesem był koszt operacji: - Radio 182H2 warte jakieś 150 zika kupiłem za 50 - kierownicę, którą niektórzy cwaniacy chcą sprzedawać nawet po 150 ( bez zaślepki ) kupiłem za 20 !! ( była w kiepskim stanie ale uparte nacieranie łojem pastą do butów i innymi balsamami dało niezły efekt, który neistety trzeba czasem odświeżać ) -spiralę połączeniową kupiłem za 80zł ( na allegro chodzą za 80-120 ) - zaślepka - 50 zł - ale będzie do wymianki jak tylko zdobędę oryginalną. Sprzedam 182L i starą kierownicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.