Skocz do zawartości

Biegi - pierwszy i drugi


Adam___

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chyba cos niedobrego sie dzieje z pierwszym i drugim biegiem.

Na zimnym silniku wogole nie wchodza.

Tzn wchodza ale bardzo opornie - trzeba duzej sily uzyc zeby weszly.

W rezultacie przewaznie z rana ruszam z 3 biegu.A to chyba nie jest zbyt zdrowe dla sprzegla confused.gif

Jak sie troche rozgrzeje to juz jest OK

Gdzie czego szukac???

POzdrawiam smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Chyba cos niedobrego sie dzieje z pierwszym i drugim biegiem.

> Na zimnym silniku wogole nie wchodza.

> Tzn wchodza ale bardzo opornie - trzeba duzej sily uzyc zeby weszly.

> W rezultacie przewaznie z rana ruszam z 3 biegu.A to chyba nie jest

> zbyt zdrowe dla sprzegla

> Jak sie troche rozgrzeje to juz jest OK

> Gdzie czego szukac???

> POzdrawiam

Obstawiam na olej ale moze pomorze regulacja KLIK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>hej mailem podobnie tylko ze u mnie wchodzila 1 i 2 ale z oporami , skonczylo sie na wymianie oleju( oryginal) wymianie sworzania i czegos jeszcze ( nazwali to widelkami) koszt ok 150 pln ale rewelacja zaluje ze 1 rok sie meczylem. olej zalewaj syntetyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na początek zrób sobie regulacje, a jak to nic nie da to olej zmienić

> (u mnie zmieniłem i warto było), ewentualnie szukać zużytych

> elementów

Potwierdzam,regulacja najpierw wg opisu na WoA przynjamniej u mnie to pomogło,chociaz poszedłem na skróty tzn. wywaliłem tylko aluminiowy sworzen przy widełkach i zastąpiłem srubą 8mm skręciłem nakrętką na klucz 10mm i biegi zwłaszcza 1 wchodzi jak po maśle.Przedtem ani moja żona nie mogła poradzic sobie i nie chciała jezzić,ani nikt inny poza mna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wywaliłem tylko

> aluminiowy sworzen przy widełkach i zastąpiłem srubą 8mm

> skręciłem nakrętką na klucz 10mm

Nie wiem czy to dobry pomysł... To połączenie musi "pracować". Gdyby miało być na sztywno to nie bawiliby się w skomplikowany sworzeń ze sprężynką tylko daliby nit albo srubę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy to dobry pomysł... To połączenie musi "pracować". Gdyby

> miało być na sztywno to nie bawiliby się w skomplikowany sworzeń

> ze sprężynką tylko daliby nit albo srubę.

Ja wymieniłem ten sworzeń... i od tego czasu żona chce jezdzić Astra... zeby.GIF nie powtarzajcie tego bledu! zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obstawiam na olej ale moze pomorze regulacja KLIK

A co ile sie taki olej wymienia???

Mialem wymieniany jakies 100.000 km temu.

Tylko nie bijcie jak za dlugo zwlekalem blush.gif

Jutro mam troche luzniej z pracusia to zobacze co i jak.

Chociaz chyba bez kanalu sie nie obedzie crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.