pihag Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > A jeśli będziesz wymieniał sprężyny a nie lubisz niskiego zawieszenia to odżałuj i kup oryginały, Hmm, właśnie koniecznie chciałem jakiś firmowy zamiennik. Po co mi oryginał, który pęka?? BTW: Zna może ktoś warsztat w Poznaniu gdzie warto by zabieg przeprowadzić? ASO woła 450PLN za sztukę (robocizna + materiał, chyba 'oryginał') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Hmm, właśnie koniecznie chciałem jakiś firmowy zamiennik. Po co mi oryginał, który pęka?? > BTW: Zna może ktoś warsztat w Poznaniu gdzie warto by zabieg przeprowadzić? ASO woła 450PLN za > sztukę (robocizna + materiał, chyba 'oryginał') Zamienniki, nawet firmowe są albo krótsze albo miększe... przerabiałem u siebie już wszystkie i samochód siedzi przodem strasznie... aktualnie dostępne oryginały już nie pękają więc można spoko zakładać. Coś drogie masz to ASO, popytaj w innych, ori sprężyny to około 230zł/szt a wymiana nie powinna być droższa niż 50-70zł od strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 Ja kupowałem z allegro od tanifiat jakoś około 250zł za sztukę za pozmianowe czyli wzmacniane. Po wymianie jak leżał tak leży bo niestety najwyraźniej przód jest zbyt ciężki żeby stać wysoko (przynajmniej w dieslu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Ja kupowałem z allegro od tanifiat jakoś około 250zł za sztukę za pozmianowe czyli wzmacniane. Po > wymianie jak leżał tak leży bo niestety najwyraźniej przód jest zbyt ciężki żeby stać wysoko > (przynajmniej w dieslu). Na pewno jest lepiej niż na zamiennikach ;D A co do leżenia na ori sprinagach to może łożyska masz już wybite w weszły za głęboko w kolumnę? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 Łożyska nic nie dają o sobie znać. Natomiast widać, że masa przodu jest znaczna gdyż przednie opony zawsze wyglądają jak na flaku mimo, że ciśnienie jest odpowiednie Z tyłu takiego efektu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.