Felix_Wolomin Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 Od jakiegoś bliżej nieokreślonego czasu samochód non stop łapie jakieś dziwne fazy. Już tłumacze o co mi chodzi Jeżeli zrobie reset autoadaptacji - wszystko jest ok i na benzynie i na gazie, mieszanka w normie, przyspieszenie ok, sonda pracuje w pełnym zakresie. Pojezdze troche tzn ze 2 dni i komp obcina mieszankę zarówno na benzynie jak i na gazie. Ta jakby stasznie ubogo było.. Przyspieszenie znacznie spada, lambda schodzi na ubogą, na benzynie jedzie ale czasami przy delikatnym przyspieszaniu potrafi szarpać. Na gazie troche lepiej jedzie ale to nie jest to. Po resecie wszystko wraca do normy ..... ale 2 dni ..... i od nowa Z błędów pojawia się błąd MapSensora ale to akurat norma. Jezdzac w podcisnieniu nie powodujac bledu mapa jest tak samo po 2 dniach. Co to moze byc? Nie ukrywam, ze jest to "delikatnie" wkurzające, tym bardziej ze czeka mnie niedlugo dluzsza trasa a nie chcialbym kasowac autoadaptacji co 200 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ver8 Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > Od jakiegoś bliżej nieokreślonego czasu samochód non stop łapie > jakieś dziwne fazy. > Już tłumacze o co mi chodzi > Jeżeli zrobie reset autoadaptacji - wszystko jest ok i na benzynie i > na gazie, mieszanka w normie, przyspieszenie ok, sonda pracuje w > pełnym zakresie. > Pojezdze troche tzn ze 2 dni i komp obcina mieszankę zarówno na > benzynie jak i na gazie. Ta jakby stasznie ubogo było.. Coś nie rozumiem, jak obcina mieszankę czyli robi bardziej ubogą tzn ,że jest za bogata. > Przyspieszenie znacznie spada, lambda schodzi na ubogą, na benzynie > jedzie ale czasami przy delikatnym przyspieszaniu potrafi > szarpać. Na gazie troche lepiej jedzie ale to nie jest to. A jak jeździsz 4 dni na benzynie to jest OK ? > Po resecie wszystko wraca do normy ..... ale 2 dni ..... i od nowa > Z błędów pojawia się błąd MapSensora ale to akurat norma. > Jezdzac w podcisnieniu nie powodujac bledu mapa jest tak samo po 2 > dniach. > Co to moze byc? Nie ukrywam, ze jest to "delikatnie" wkurzające, tym > bardziej ze czeka mnie niedlugo dluzsza trasa a nie chcialbym > kasowac autoadaptacji co 200 km Twoja instalacja gazowa to sekwencyjny wtrysk czy zwykła ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > Coś nie rozumiem, jak obcina mieszankę czyli robi bardziej ubogą tzn > ,że jest za bogata. Czyli mam za bogato na gazie? Wg wszelkich prawideł mieszanka na gazie jest ok > A jak jeździsz 4 dni na benzynie to jest OK ? Jak jezdze na samej benzynie jest ok > Twoja instalacja gazowa to sekwencyjny wtrysk czy zwykła ? sekwencja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ver8 Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 sekwencja, więc jaki sterownik ? jaka listwa wtryskiwaczy ? jakiej wielkości dysze wtryskiwaczy ? jaki reduktor ? (ps miałem ten sam problem, tez mam sekwencje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > sekwencja, więc jaki sterownik ? jaka listwa wtryskiwaczy ? jaki > reduktor ? (ps miałem ten sam problem, tez mam sekwencje) Komp Zenith Listwa Matrix Reduktor hmmm nie pamietam ale chyba Tomasetto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ver8 Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 jakiej wielkości dysze wtryskiwaczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > jakiej wielkości dysze wtryskiwaczy ? 2 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ver8 Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 nie znam tego sterownika ale za to znam świetnie STAG200-300, sam mam zainstalowanego STAG200 tylko gorszą listwe która mi sie nie wyrabia przy krótkich czasch. Ale to inna bajka. Już tutaj na forum był kilka razy poruszany temat dziwnego zachowania Punto 1.2 gdy mienszanka na LPG jest źle ustawiona. Ja np miałem taki problem, że jak ustawiłem bogata mięszanke (o dużo zabogatą) bo chciałem zniwelowac efekt falowania wolnych obrotów (za wolne wtryskiwacze) to w ogóle przesł mi jeździć na Pb i było coraz gorzej na LPG. Pózniej np rano musiałem go odpalać po kilka razy. Po wyłaczeniu LPG i wykonaniu auto adaptacji, znowu było OK i się zmianiało. Ktoś poradził mi abym jeżdził na lekko ubogiej mięszance LPG. Od miesiąca jest OK ja dzienie robie 100 km. Wyslij mi link na strone z instrukcją konfiguracji Twojego sterownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > nie znam tego sterownika ale za to znam świetnie STAG200-300, sam mam > zainstalowanego STAG200 tylko gorszą listwe która mi sie nie > wyrabia przy krótkich czasch. Ale to inna bajka. > Już tutaj na forum był kilka razy poruszany temat dziwnego zachowania > Punto 1.2 gdy mienszanka na LPG jest źle ustawiona. Ja np miałem > taki problem, że jak ustawiłem bogata mięszanke (o dużo > zabogatą) bo chciałem zniwelowac efekt falowania wolnych obrotów > (za wolne wtryskiwacze) to w ogóle przesł mi jeździć na Pb i > było coraz gorzej na LPG. Pózniej np rano musiałem go odpalać po > kilka razy. Po wyłaczeniu LPG i wykonaniu auto adaptacji, znowu > było OK i się zmianiało. Ktoś poradził mi abym jeżdził na lekko > ubogiej mięszance LPG. Od miesiąca jest OK ja dzienie robie 100 > km. > Wyslij mi link na strone z instrukcją konfiguracji Twojego > sterownika. Instrukcja Przy turbo nie moge miec zbyt ubogiej mieszanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcs Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > 2 mm No właśnie mnie też to męczy na tej sekwencji już dość długo. Za cholere nie idzie tego ustawić. Wygląda na to, że ta sekwencja programowo wzbogaca moim zdaniem bieg jałowy i bena od tego głupieje. Mam te same objawy szarpanie na zimnym, wieszające się obroty i ograniczone osiągi w dodatku w moim sterowniku beny nie ma kasowania adaptacji - przenajmniej euroscan tego nie potrafi. Może ktoś wie jak ustawić KME (Diego, Zenit, Sirocco itd.)we Fiatach bo mi ręce opadają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcs Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > nie znam tego sterownika ale za to znam świetnie STAG200-300, sam mam > zainstalowanego STAG200 tylko gorszą listwe która mi sie nie > wyrabia przy krótkich czasch. Ale to inna bajka. > Już tutaj na forum był kilka razy poruszany temat dziwnego zachowania > Punto 1.2 gdy mienszanka na LPG jest źle ustawiona. Ja np miałem > taki problem, że jak ustawiłem bogata mięszanke (o dużo > zabogatą) bo chciałem zniwelowac efekt falowania wolnych obrotów > (za wolne wtryskiwacze) to w ogóle przesł mi jeździć na Pb i > było coraz gorzej na LPG. Pózniej np rano musiałem go odpalać po > kilka razy. Po wyłaczeniu LPG i wykonaniu auto adaptacji, znowu > było OK i się zmianiało. Ktoś poradził mi abym jeżdził na lekko > ubogiej mięszance LPG. Od miesiąca jest OK ja dzienie robie 100 > km. > Wyslij mi link na strone z instrukcją konfiguracji Twojego > sterownika. Z tą lekko ubogą mieszanką to może być prawda też to zauważyłem. Fiaty trudno zestroić na gazie bo zaraz adaptacja siada i robi się padaka. Jak przyspieszam na benie to sonda stoi na ubogiej nie wiem czy tak ma być czy jest skopana adaptacja ale wygląda na to, że na gazie też tak powinno być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > No właśnie mnie też to męczy na tej sekwencji już dość długo. Za > cholere nie idzie tego ustawić. Wygląda na to, że ta sekwencja > programowo wzbogaca moim zdaniem bieg jałowy i bena od tego > głupieje. Mam te same objawy szarpanie na zimnym, wieszające się > obroty i ograniczone osiągi w dodatku w moim sterowniku beny nie > ma kasowania adaptacji - przenajmniej euroscan tego nie potrafi. > Może ktoś wie jak ustawić KME (Diego, Zenit, Sirocco itd.)we > Fiatach bo mi ręce opadają? W jakim sterowniku nie ma kasowania autoadaptacji?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcs Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > W jakim sterowniku nie ma kasowania autoadaptacji?? Hitachi MFI-201 euroscan wskazuje tylko jakiś parametr FRA autoadapt parametr - tak to chyba brzmi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > Hitachi MFI-201 euroscan wskazuje tylko jakiś parametr FRA autoadapt > parametr - tak to chyba brzmi I nie masz takiej opcji - Autoadaptation Reset? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcs Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > I nie masz takiej opcji - Autoadaptation Reset? No właśnie nie ma (przynajmniej nie znalazłem), spotkałem się też z opinią, że examiner też tego nie robi ale tego nie wiem ktoś z examinerem musiał by to potwierdzić. W innych sterownikach od punto jest ale po naciśnięciu nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > No właśnie nie ma (przynajmniej nie znalazłem), spotkałem się też z > opinią, że examiner też tego nie robi ale tego nie wiem ktoś z > examinerem musiał by to potwierdzić. W innych sterownikach od > punto jest ale po naciśnięciu nic się nie dzieje. w kazdym 8v jest i dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tzok Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > w kazdym 8v jest i dziala Euroscan w trybie Demo ma Punto 1.2 MPI 8V - daj screena gdzie masz reset autoadaptacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > Euroscan w trybie Demo ma Punto 1.2 MPI 8V - daj screena gdzie masz > reset autoadaptacji No jak to gdzie? Co tydzien to robie Nie odpale tego w tej chwili bo nie mam tu na kompie programu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > No właśnie mnie też to męczy na tej sekwencji już dość długo. Za > cholere nie idzie tego ustawić. Wygląda na to, że ta sekwencja > programowo wzbogaca moim zdaniem bieg jałowy i bena od tego > głupieje. Mam te same objawy szarpanie na zimnym, wieszające się > obroty i ograniczone osiągi w dodatku w moim sterowniku beny nie > ma kasowania adaptacji - przenajmniej euroscan tego nie potrafi. > Może ktoś wie jak ustawić KME (Diego, Zenit, Sirocco itd.)we > Fiatach bo mi ręce opadają? Jeszcze jedno Dzisiaj zrobie upgrade firmware w sterowniku i zobacze czy cos to da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 Zmiana softu w sterowniku nie pomogla. Chodzi on teraz znacznie szybciej ale wywala sie tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ver8 Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 @Felix_Wolomin wydaje mi się, że powinieneś kolejno: 1) zrobić upgrade firmware w sterowniku LPG 2) wykasować autoadaptację w ECU 3) pojeździć dużo na Pb 4) wtedy pojeździć jeszcze trochę na Pb i dopiero zebrać mapy wtrysku PB w sterowniku 5) mam nadzieje, że masz taką opcję (bo nie doczytałem) żeby zablokować mapę wtrysku Pb w sterowniku, aby się już nie zmieniała podczas ustawiania LPG (ECU nie rozróżnia przecież czy jedzie na LPG czy na Pb) 6) jazda na LPG i zgranie map wtrysku tak aby mieszanka była koniecznie TROCHĘ za uboga. Konieczne daj znać czy coś pomogło !!! Masz dobry sterownik, listwy itd. więc jak Ty tego nie ustawisz to chyba nic się już nie da zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > @Felix_Wolomin > wydaje mi się, że powinieneś kolejno: > 1) zrobić upgrade firmware w sterowniku LPG wczoraj zrobione > 2) wykasować autoadaptację w ECU jw. > 3) pojeździć dużo na Pb jestem w trakcie > 4) wtedy pojeździć jeszcze trochę na Pb i dopiero zebrać mapy wtrysku > PB w sterowniku taki mam zamiar > 5) mam nadzieje, że masz taką opcję (bo nie doczytałem) żeby > zablokować mapę wtrysku Pb w sterowniku, aby się już nie > zmieniała podczas ustawiania LPG (ECU nie rozróżnia przecież czy > jedzie na LPG czy na Pb) Mapa benzynowa po Kalibracji juz sie nie zmienia Tak wyglada program > 6) jazda na LPG i zgranie map wtrysku tak aby mieszanka była > koniecznie TROCHĘ za uboga. Tak tez planuje > Konieczne daj znać czy coś pomogło !!! > Masz dobry sterownik, listwy itd. więc jak Ty tego nie ustawisz to > chyba nic się już nie da zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > Euroscan w trybie Demo ma Punto 1.2 MPI 8V Mk1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > Od jakiegoś bliżej nieokreślonego czasu samochód non stop łapie > jakieś dziwne fazy. > Już tłumacze o co mi chodzi > Jeżeli zrobie reset autoadaptacji - wszystko jest ok i na benzynie i > na gazie, mieszanka w normie, przyspieszenie ok, sonda pracuje w > pełnym zakresie. > Pojezdze troche tzn ze 2 dni i komp obcina mieszankę zarówno na > benzynie jak i na gazie. Ta jakby stasznie ubogo było.. > Przyspieszenie znacznie spada, lambda schodzi na ubogą, na benzynie > jedzie ale czasami przy delikatnym przyspieszaniu potrafi > szarpać. Na gazie troche lepiej jedzie ale to nie jest to. > Po resecie wszystko wraca do normy ..... ale 2 dni ..... i od nowa > Z błędów pojawia się błąd MapSensora ale to akurat norma. > Jezdzac w podcisnieniu nie powodujac bledu mapa jest tak samo po 2 > dniach. > Co to moze byc? Nie ukrywam, ze jest to "delikatnie" wkurzające, tym > bardziej ze czeka mnie niedlugo dluzsza trasa a nie chcialbym > kasowac autoadaptacji co 200 km mapy adaptacyjne się rozjezdzają od tej druciarni Niestety,nie ma lekko - jak tego nie wystroisz porządnie,to tak będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > W jakim sterowniku nie ma kasowania autoadaptacji?? np.w Motroniku ME7.3 H4 - Euroscan tego nie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > mapy adaptacyjne się rozjezdzają od tej druciarni Sam jestes druciarnia > Niestety,nie ma lekko - jak tego nie wystroisz porządnie,to tak > będzie Co rozumiesz pod pojeciem porzadne strojenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > Co rozumiesz pod pojeciem porzadne strojenie? usunięcie dodatkowego wtryskiwacza i zrobienie remapu ECU ECU się rozjeżdza,bo nie jest w stanie skorygować dawki wg fabrycznych map... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > usunięcie dodatkowego wtryskiwacza i zrobienie remapu ECU > ECU się rozjeżdza,bo nie jest w stanie skorygować dawki wg > fabrycznych map... Ale nawet jazda w podcisnieniu nic nie daje. Nie chodzi tu o dod. wtrysk bo nie jest w tym momencie uzywany. Czy jesli pojezdze jakis czas w podcisnieniu, spokojnie itp, ECU dostosuje sie na "dluzszy" czas czy rozjedzie zaraz po przelaczeniu na gaz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ver8 Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > usunięcie dodatkowego wtryskiwacza i zrobienie remapu ECU > ECU się rozjeżdza,bo nie jest w stanie skorygować dawki wg > fabrycznych map... a możesz coś dokładniej, bo nie wszyscy kumają jak się robi remap ECU ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > Ale nawet jazda w podcisnieniu nic nie daje. Nie chodzi tu o dod. > wtrysk bo nie jest w tym momencie uzywany. > Czy jesli pojezdze jakis czas w podcisnieniu, spokojnie itp, ECU > dostosuje sie na "dluzszy" czas czy rozjedzie zaraz po > przelaczeniu na gaz? nie,rozjedzie się tak samo szybko... Sondę lambda masz podpiętą caly czas do ECU,czy rozpinasz ją przekaznikiem po wejściu w nadciśnienie i przełączenie na LPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > nie,rozjedzie się tak samo szybko... > Sondę lambda masz podpiętą caly czas do ECU,czy rozpinasz ją > przekaznikiem po wejściu w nadciśnienie i przełączenie na LPG ? Cały czas jest podpięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > Cały czas jest podpięta no to ja rozepnij od ECU...się nie dziwię,ze masz rozjazdy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > no to ja rozepnij od ECU...się nie dziwię,ze masz rozjazdy... TO co mam ja rozpinac w momencie wejscia w nadcisnienie i wzbogacenia mieszanki? Przeciez wysypie kolejnego bleda o braku sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > TO co mam ja rozpinac w momencie wejscia w nadcisnienie i > wzbogacenia mieszanki? tak > Przeciez wysypie kolejnego bleda o braku sondy wywali,ale checka nie zapali,jeśli nie masz EOBD. To standardowa procedura postępowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > tak > wywali,ale checka nie zapali,jeśli nie masz EOBD. > To standardowa procedura postępowania... No musze to obadać Myslisz ze w momencie doladowania mieszanka jest tak wzbogacana ze komp usiluje ja obnizyc i przez to sie rozjezdza? A co bedzie jak w tym momencie komp nie bedzie mial sygnalu z sondy? Chodzi mi zarowno o ECU jak i gazowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > No musze to obadać > Myslisz ze w momencie doladowania mieszanka jest tak wzbogacana ze > komp usiluje ja obnizyc i przez to sie rozjezdza? tak... > A co bedzie jak w tym momencie komp nie bedzie mial sygnalu z sondy? > Chodzi mi zarowno o ECU jak i gazowy? będzie jechał po mapach bez korekcji i nie będzie się nic rozjezdzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > tak... > będzie jechał po mapach bez korekcji i nie będzie się nic rozjezdzać No to dzisiaj bede mial test Masz pomysl jak to dobrze zrobic zeby nie bylo zadnych przepiec? Zwyklym przekaznikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > No to dzisiaj bede mial test > Masz pomysl jak to dobrze zrobic zeby nie bylo zadnych przepiec? > Zwyklym przekaznikiem? tak,zwykły przekaznik,mzoe być z diodą,ale niekoniecznie - tam przecież prawie zaden prąd nie plynie - - dziesiąte części mA... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > tak,zwykły przekaznik,mzoe być z diodą,ale niekoniecznie - tam > przecież prawie zaden prąd nie plynie - - dziesiąte części mA... Ok dzieki za info Jak zmajstruje to bede informowal co i jak Mam nadzieje ze to pomoze..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcs Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > tak,zwykły przekaznik,mzoe być z diodą,ale niekoniecznie - tam > przecież prawie zaden prąd nie plynie - - dziesiąte części mA... A w wolnossącym jak to ustawić przecież po to się zakłada sekwencje żeby nie rzeźbić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > A w wolnossącym jak to ustawić przecież po to się zakłada sekwencje > żeby nie rzeźbić. nie ma znaczenia,czy wolnossący,czy normalne turbo - nic się nie rzeźbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ver8 Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > nie ma znaczenia,czy wolnossący,czy normalne turbo - nic się nie > rzeźbi Czyli żeby w Punto 1.2 8V było dobrze na LPG i dobrze na Pb, to trzeba wyłączyć sondę jak się używa LPG ? Dobrze rozumiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 jak bym widzial to samo co u mnie sie działo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ver8 Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 @Felix_Wolomin i jak sprawdziłeś ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 12 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 > @Felix_Wolomin i jak sprawdziłeś ?? Nie za bardzo mialem czas sie za to zabrac. Dzisiaj albo jutro mam zamiar posiedziec nad tym - chce zrobic wszystko na raz, razem z wymiana swiec itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ver8 Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 > Nie za bardzo mialem czas sie za to zabrac. > Dzisiaj albo jutro mam zamiar posiedziec nad tym - chce zrobic > wszystko na raz, razem z wymiana swiec itp OK nie pali się. Ciekawy jestem czy pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > @Felix_Wolomin i jak sprawdziłeś ?? Rozlaczanie sondy nie przynioslo rezultatu.... Jutro musze zrobic to samo z mapsensorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Rozlaczanie sondy nie przynioslo rezultatu.... > Jutro musze zrobic to samo z mapsensorem Od dawna masz takie problemy?? Ja sie chyba ze swoim uporalem, wymienilem sonde i jak na razie blad sie nie pojawil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Od dawna masz takie problemy?? > Ja sie chyba ze swoim uporalem, wymienilem sonde i jak na razie blad > sie nie pojawil. Sonde wymienialem. Cos rozwala mape benzynową a co za tym idzie gazową, tylko nie wiem co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Sonde wymienialem. > Cos rozwala mape benzynową a co za tym idzie gazową, tylko nie wiem > co Moze ktorys z czujnikow , bo pewnie za dawkowanie gazu odpowiada inny komp niz za benzyne. Ciezko stwierdzic, chyba trzeba by miec magazyn wszystkich czesci i po kolei je wymieniac. Metoda prob i bledow, niczym w starym "Borewiczu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.