Skocz do zawartości

regulator podciśnieniowy


awilk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich unomaniakow!!!

Mam pytanie czy w UNO 1.0 FIRE jest podcisnieniowy regularto zapłony ( jak tak to gdzie go szukac) i jak mozna go sprawdzic?

Nie śmiejcie sie z trywialnych pytań - bo ja sie ucze

pozdrawiam

bow.gifarturek drive.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie jest regulator i jak wygląda w załączniku.

Możesz sprawdzić tak jak opisuje faber

lub spróbuj dmuchnąć do niego przez wężyk jak powietrze przelatuje

i nie ma oporów to walnięta membrama i pupa.gif .

Trzeba wymienić membramę lub całe urządzenie.

Ja właśnie testuję mój zregenerowany regulator.

Jak narazie 4 miesiąc chula bez problemowo yay.gifyay.gif

a naprawa tylko 5zł za dwa regulatory.

Jak to zrobiłem sa opisy z przed dwóch miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich unomaniakow!!!

> Mam pytanie czy w UNO 1.0 FIRE jest podcisnieniowy regularto zapłony

To zalezy od rodzaju ukladu zaplonowego... skromny.gif W moim - dla przykladu - nie ma takiego urzadzonka... zlosnik.gif Patrz zalacznik... ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich unomaniakow!!!

> Mam pytanie czy w UNO 1.0 FIRE jest podcisnieniowy regularto zapłony

> ( jak tak to gdzie go szukac) i jak mozna go sprawdzic?

> Nie śmiejcie sie z trywialnych pytań - bo ja sie ucze

> pozdrawiam

> arturek

Witaj 20.GIF

Tu kawałek widać zlosnik.gif :

274444482-ufo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to drugie ufo u góry po lewej to co ? ja tego nie mam

Chodzi Ci chyba o pompke paliwa zlosnik.gif

> PS a ten wiatraczek na module się nie stopi ?

No przecie jak dmucha to sie nie stopi grinser006.gif

Swoją drogą to temperatura modułu spadła na tyle, że mnie nie parzy przy dotyku, wcześniej się tak zdarzało mad.gif

Mam nadzieje, że teraz moduł się już nigdy nie spali waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi Ci chyba o pompke paliwa

ah, bo ja mam pompke w innym miejscu cool.gif i inną

> Swoją drogą to temperatura modułu spadła na tyle, że mnie nie parzy

> przy dotyku, wcześniej się tak zdarzało

> Mam nadzieje, że teraz moduł się już nigdy nie spali

tez planowalem cos podobnego, modul mam nowiutki wiec szkoda by bylo - ale nie bardzo ten pomysl wydawal mi sie realny - no ale widze ze jednak ok cool.gif

To jest zwykly wiatrak od kompa ? (maly na 12V)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ah, bo ja mam pompke w innym miejscu i inną

> tez planowalem cos podobnego, modul mam nowiutki wiec szkoda by bylo

> - ale nie bardzo ten pomysl wydawal mi sie realny - no ale widze

> ze jednak ok

> To jest zwykly wiatrak od kompa ? (maly na 12V)

Tak, najprostszy z możliwych z Pentiuma 100 zlosnik.gif

Dmucha trochę słabo, ale wystarczająco, bo widać różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To zalezy od rodzaju ukladu zaplonowego... W moim - dla przykladu -

> nie ma takiego urzadzonka... Patrz zalacznik...

To ja majac takiego sprzeta jak Skrot zapytam: co mozna posprawdzac zeby znalezc ewentualna przyczyne wariowania obrotow (szczegolnie na zimno) i o ogolnej malej trzesawki? 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesteś pewny ?

Jestem... zlosnik.gif

> może jest MAPsensor ?

niewiem.gif

Quote:

Kąt wyprzedzenia zapłonu
jest regulowany automatycznie z uwzględnieniem sygnałów z czujnika przepustnicy (informacja o obciążeniu silnika), hallotronu, czujnika temperatury cieczy chłodzącej(przy zimnym silniku kąt wyprzedzenia zostaje zwiększony), wyłącznika sygnalizacji położenia przepustnicy w biegu jałowym. W tym układzie nie ma możliwości regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jest

Quote:

(informacja o obciążeniu silnika) to jest czujnik podcisnienia bezwzglednego w kolektorze ssącym


luccass zainteresuj sie tym czujnikiem ok.gif byc moze to jest przyczyna twoich problemów z wolnymi obrotami idea.gif

EDIT błąd źle przeczytalem on okresla obciążenie po kącie otwarcia przepustnicy sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.