awilk Napisano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 Witam wszystkich unomaniakow!!! Mam pytanie czy w UNO 1.0 FIRE jest podcisnieniowy regularto zapłony ( jak tak to gdzie go szukac) i jak mozna go sprawdzic? Nie śmiejcie sie z trywialnych pytań - bo ja sie ucze pozdrawiam arturek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
faber Napisano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 Na zapłonie z prawej strony pokrywy zaworów takie UFO ściągnij wężyk i jak zgaśnie to znaczy że działa on wsysa powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smyk1 Napisano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 Gdzie jest regulator i jak wygląda w załączniku. Możesz sprawdzić tak jak opisuje faber lub spróbuj dmuchnąć do niego przez wężyk jak powietrze przelatuje i nie ma oporów to walnięta membrama i . Trzeba wymienić membramę lub całe urządzenie. Ja właśnie testuję mój zregenerowany regulator. Jak narazie 4 miesiąc chula bez problemowo a naprawa tylko 5zł za dwa regulatory. Jak to zrobiłem sa opisy z przed dwóch miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awilk Napisano 20 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 Wielkie dzięki !!!! pozdrawaim arturek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 > Witam wszystkich unomaniakow!!! > Mam pytanie czy w UNO 1.0 FIRE jest podcisnieniowy regularto zapłony To zalezy od rodzaju ukladu zaplonowego... W moim - dla przykladu - nie ma takiego urzadzonka... Patrz zalacznik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junakk Napisano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 Jak mi to poszlo to rzucilem sie i kupilem nowy bo mi od tego fura za niskie obroty trzymala i strasznie "trzepala" przy wylaczaniu (gaznix) Wymiana nastapila i jest git (jeszcze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 > Witam wszystkich unomaniakow!!! > Mam pytanie czy w UNO 1.0 FIRE jest podcisnieniowy regularto zapłony > ( jak tak to gdzie go szukac) i jak mozna go sprawdzic? > Nie śmiejcie sie z trywialnych pytań - bo ja sie ucze > pozdrawiam > arturek Witaj Tu kawałek widać : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
faber Napisano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 > Witaj > Tu kawałek widać : A to drugie ufo u góry po lewej to co ? ja tego nie mam PS a ten wiatraczek na module się nie stopi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 > A to drugie ufo u góry po lewej to co ? ja tego nie mam Chodzi Ci chyba o pompke paliwa > PS a ten wiatraczek na module się nie stopi ? No przecie jak dmucha to sie nie stopi Swoją drogą to temperatura modułu spadła na tyle, że mnie nie parzy przy dotyku, wcześniej się tak zdarzało Mam nadzieje, że teraz moduł się już nigdy nie spali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
faber Napisano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 > Chodzi Ci chyba o pompke paliwa ah, bo ja mam pompke w innym miejscu i inną > Swoją drogą to temperatura modułu spadła na tyle, że mnie nie parzy > przy dotyku, wcześniej się tak zdarzało > Mam nadzieje, że teraz moduł się już nigdy nie spali tez planowalem cos podobnego, modul mam nowiutki wiec szkoda by bylo - ale nie bardzo ten pomysl wydawal mi sie realny - no ale widze ze jednak ok To jest zwykly wiatrak od kompa ? (maly na 12V) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 > ah, bo ja mam pompke w innym miejscu i inną > tez planowalem cos podobnego, modul mam nowiutki wiec szkoda by bylo > - ale nie bardzo ten pomysl wydawal mi sie realny - no ale widze > ze jednak ok > To jest zwykly wiatrak od kompa ? (maly na 12V) Tak, najprostszy z możliwych z Pentiuma 100 Dmucha trochę słabo, ale wystarczająco, bo widać różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 W moim - dla przykladu - nie ma takiego urzadzonka... jesteś pewny ? może jest MAPsensor ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 > A to drugie ufo u góry po lewej to co ? ja tego nie mam > PS a ten wiatraczek na module się nie stopi ? ja tam inny patent zasosowalem tzn dwa dystanse po 5cm i moduł tez sie nie grzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luccass Napisano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 > To zalezy od rodzaju ukladu zaplonowego... W moim - dla przykladu - > nie ma takiego urzadzonka... Patrz zalacznik... To ja majac takiego sprzeta jak Skrot zapytam: co mozna posprawdzac zeby znalezc ewentualna przyczyne wariowania obrotow (szczegolnie na zimno) i o ogolnej malej trzesawki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2005 > jesteś pewny ? Jestem... > może jest MAPsensor ? Quote: Kąt wyprzedzenia zapłonu jest regulowany automatycznie z uwzględnieniem sygnałów z czujnika przepustnicy (informacja o obciążeniu silnika), hallotronu, czujnika temperatury cieczy chłodzącej(przy zimnym silniku kąt wyprzedzenia zostaje zwiększony), wyłącznika sygnalizacji położenia przepustnicy w biegu jałowym. W tym układzie nie ma możliwości regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2005 czyli jest Quote: (informacja o obciążeniu silnika) to jest czujnik podcisnienia bezwzglednego w kolektorze ssącym luccass zainteresuj sie tym czujnikiem byc moze to jest przyczyna twoich problemów z wolnymi obrotami EDIT błąd źle przeczytalem on okresla obciążenie po kącie otwarcia przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2005 > EDIT błąd źle przeczytalem on okresla obciążenie po kącie otwarcia przepustnicy Dokladnie tak, w tym ukladzie nie ma zadnego czujnika cisnienia/podcisnienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.