puzoni86 Napisano 1 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 Witam. Już w marcu będę przekładał silnik z Fiata Bravo do mojego Uno. Silnik 1.6 16V z plastikowym kolektorem ssącym. I zacząłem się zastanawiać co z tzw. FIAT code. Moje Uno nie ma tego, ale wiem że Bravo takie cudo miało. I problem jest w tym że wiązka od nowego silnika jest przycięta przy przegrodzie ( czyli nie mam gniazda bezpieczników). Czy da się odpalić silnik bez tego cuda? Czy można to jakoś obejść? nie mam też stacyjki i kluczyka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 1 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 Musisz dać centralkę do zdjęcia imo. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 1 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 rozkodowanie w aso kosztuje podobno 400 wiesz,czy gdzies da rade to zrobic tanije ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 > Musisz dać centralkę do zdjęcia imo. > Pozdrawiam BAS ile to kosztuje, i gdzie to można zrobić? (TANIO) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 1 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 > rozkodowanie w aso kosztuje podobno 400 wiesz,czy gdzies da rade to > zrobic tanije ? Gdzieś na autokąciku ktoś pisał, że da się to zobić za 100-200zł, tylko nie pamiętam, w którym kąciku, albo w tym albo w CentoMania. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bednar Napisano 1 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 > Czy da się odpalić silnik bez tego > cuda? Czy można to jakoś obejść? nie mam też stacyjki i > kluczyka... Wydaje mi się, że się da. Tuż po zakupie samochodu podjechałem do warsztatu na sprawdzenie instalacji gazowej. Po wjechaniu na kanał samochód zgasł i nie chciał zapalić, cały czas świeciła się kontrolka od immo. Podszedł pan elektryk, pogrzebał w komorze silnika. Okazało się, że ułamała się jakaś dioda przy przekaźniku. Coś tam zwarł na krótko bez przekaźnika i samochód odpalał bez deaktywacji immobilisera. Szczegółów niestety nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasso Napisano 1 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 > ile to kosztuje, i gdzie to można zrobić? (TANIO) Tu zapytaj: 032 / 780 - 82 - 80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 1 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 musisz ruszyc 4 litery i polazic za elektronikami samochodowymi na 100% ci to zdejma , u mnie za 200zl jeden zdejmuje code1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sopel Napisano 1 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 ... sobie kolega nie zmienia motorka tylko autko zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 1 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 > Witam. Już w marcu będę przekładał silnik z Fiata Bravo do mojego > Uno. Silnik 1.6 16V z plastikowym kolektorem ssącym. I zacząłem > się zastanawiać co z tzw. FIAT code. Moje Uno nie ma tego, ale > wiem że Bravo takie cudo miało. I problem jest w tym że wiązka > od nowego silnika jest przycięta przy przegrodzie ( czyli nie > mam gniazda bezpieczników). Czy da się odpalić silnik bez tego > cuda? Czy można to jakoś obejść? nie mam też stacyjki i > kluczyka... A nie jest tak że to całe CODE to ściema?? I wystarczy zewrzeć wejścia sygnału centralki CODE do kompa wtrysku do masy albo na +12?? Zgodnie ze słowami zaprzyjaźnionego elektryka wyrwanie kabli z CODE i zwarcie ich pozwala obejść problem A kable do CODE to 12V i wyjście ( przynajmniej zgodnie z Zembowiczem ) A zresztą - mierzył ktoś jakie impulsy daje CODE na komp wtrysku ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 > Tu zapytaj: > 032 / 780 - 82 - 80 DZIĘKI WAM WSZYSTKIM! Jak ktoś coś jeszcze wymyśli to będę wdzięczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 > ... sobie kolega nie zmienia motorka tylko autko zmieni To że kolega potrzebuje większego auto to nie znaczy że i ja potrzebuje... Ten samochodzik pokonuje już zakręty, hamuje i jeszcze musi przyspieszyć. A to akurat sądzę zagwarantuje mi silnik 1.6 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 1 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sopel Napisano 2 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2007 .... to może od razu 1.8 albo 2.0 po co sie rozdrabniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 2 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2007 > .... to może od razu 1.8 albo 2.0 po co sie rozdrabniać Gdyby wchodziło bez większych problemów było by 2.0... Ale niestety nie wchodzi I tak słyszałem że będzie ostra rzeźba z zestrojeniem skrzyni z Bravo z lewarkiem z Uno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sopel Napisano 2 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2007 ... życze powodzenia i czekamy na info ze swapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 2 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2007 > A nie jest tak że to całe CODE to ściema?? > I wystarczy zewrzeć wejścia sygnału centralki CODE do kompa wtrysku > do masy albo na +12?? > Zgodnie ze słowami zaprzyjaźnionego elektryka wyrwanie kabli z CODE i > zwarcie ich pozwala obejść problem > A kable do CODE to 12V i wyjście ( przynajmniej zgodnie z Zembowiczem myslę ze to by było zaproste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 2 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2007 > ... życze powodzenia i czekamy na info ze swapa Pozostaje jeszcze problem ze skrzynią która jest również z Bravo i ma wybierak na cięgna , a ja mam linki Ktoś podobno na kąciku Siena/Palio mówił że dało rade przerobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 2 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2007 > myslę ze to by było zaproste Zacząłem ten temat włąśnie dlatego, że od kilku przynajmniej mechanikó słyszałęm że tak się CODE załatwia. Wymaga to niestety odkręcenia osłony kierownicy, więc siłą rzeczy zamiana kompa wtrysku na rozkodowany jest szybsza Ale co w plotce jest Wkońcu wziąć 100 za nic to dobry biznes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sopel Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 ... niestety ja nie pomoge, ja wymieniając silniczek na 1.2 od Palio skrzynie zostawiałem z uniaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 Pytanie tylko gdzie znajdę takiego magika w Warszawie, który nawet niech bierze 100zł, ale niech zrobi to tak że będzie działać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Pytanie tylko gdzie znajdę takiego magika w Warszawie, który nawet > niech bierze 100zł, ale niech zrobi to tak że będzie działać... W Wawie to nie wiem. W Łodzi prosze bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Pytanie tylko gdzie znajdę takiego magika w Warszawie, który nawet > niech bierze 100zł, ale niech zrobi to tak że będzie działać... http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=278305777&an=0&page=0&gonew=1#UNREAD Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=278305777&an=0&page=0&gonew=1#UNREAD > Pozdrawiam BAS No niestety nikt nie potrafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Examiner Napisano 4 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2007 > No niestety nikt nie potrafi Nie w tym problem, że nikt nie potrafi ! Problem w tym, że nikt nie potrafi za te 100 zł ! Jest w 3 d... osób które to zrobią w Twojej okolicy, ale nie za tą cenę. Proponuję wyślij komuś kto zaproponuje najtańszą cenę i odbierzesz gotowca w paczce. W tym przypadku wystarczy podmiana wsadu, bo normalnie warto rozpatrzyć inne bardziej subtelne metody. Po tej mogą wystąpić problemy z komunikacją sterownika i ewentualnym serwisowaniem, ale nie podejrzewam, aby to było dla Ciebie istotne przy tak poważnej operacji z furką Myślę, że najtaniej i najprościej będzie Ci udać się do kogoś kto handluje sterownikami i zaproponować mu po wytłumaczeniu sytuacji zamianę kompa z dopłatą. Przy okazji to code fiata to nie ściema i można sobie zwierać różne rzeczy z powodzeniem za wspomniane 100 zł, ale za tą kwotę nikt raczej ze sterownika immo Ci nie usunie. Możesz ostatecznie wysłać tym magikom co obiecują za tą kasę, ale obawiałbym się efektów Jeśli chcesz daj znać to dam Ci namiary na kogoś w Wawie lub okolicy, ale z racji lokalizacji (stolyca...) i problemu ( wywalenie immo ) to o tej cenie zapomnij! Spróbuj jeszcze z handlarzem, może być najtaniej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 11 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2007 > No niestety nikt nie potrafi Robie te i inne sterwniki fiata, ale tak jak mój przedmówca napisał nie za 100 zł , gdybo ktos potrzebował to na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.