zachary76 Napisano 2 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2007 W mojej Sience wymieniłem oświetlenie na bixenon H4 6000K. REWELACJA ! ! ! No nareszcie mam światła które rewelacyjnie świecą w każdych warunkach pogodowych. Wiem że jest to niemały wydatek ale bardzo opłacalny. Montaż instalacji w Sienie jest dość prosty. Ogranicza się do zawieszenia przetwornic, wymiany żarówek i odpowiedniego podłączenia. Wszystkie przeróbki są proste do wykonania i odwracalne - przy zbyciu pojazdu instalację można przenieść do nowego auta. Jeden duży wydatek na wieczność. POLECAM !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 2 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2007 > W mojej Sience wymieniłem oświetlenie na bixenon H4 6000K. > REWELACJA ! ! ! > No nareszcie mam światła które rewelacyjnie świecą w każdych > warunkach pogodowych. Wiem że jest to niemały wydatek ale bardzo > opłacalny. > Montaż instalacji w Sienie jest dość prosty. Ogranicza się do > zawieszenia przetwornic, wymiany żarówek i odpowiedniego > podłączenia. Wszystkie przeróbki są proste do wykonania i > odwracalne - przy zbyciu pojazdu instalację można przenieść do > nowego auta. Jeden duży wydatek na wieczność. POLECAM !!! Dodaj jeszcze że jest to nielegalne i zagraża innym uczestnika ruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 2 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2007 A dlaczego kolego to nielegalne ??? Zakupiłem pełny legalny zestaw posiadający certyfikaty jakości: TUV, DOT, ISO 9001-2000, E11. To nie żadne wiejskie podróbki tylko profejonalny zestaw. Światła nie oślepiają innych użytkowników pojazdów - sprawdzałem. Wyczuwam nutkę zazdrości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 2 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2007 > A dlaczego kolego to nielegalne ??? > Zakupiłem pełny legalny zestaw posiadający certyfikaty jakości: > TUV, DOT, ISO 9001-2000, E11. > To nie żadne wiejskie podróbki tylko profejonalny zestaw. Światła nie > oślepiają innych użytkowników pojazdów - sprawdzałem. > Wyczuwam nutkę zazdrości dobra pokaż jakieś fotki jakis manual by sie przydał jakie koszty wszystkiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 2 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2007 Dobra chłopie, zmontuj jakiś fotomanual, poinformuj o kosztach, Do dzieła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wisior Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > A dlaczego kolego to nielegalne ??? > Zakupiłem pełny legalny zestaw posiadający certyfikaty jakości: > TUV, DOT, ISO 9001-2000, E11. > To nie żadne wiejskie podróbki tylko profejonalny zestaw. Światła nie > oślepiają innych użytkowników pojazdów - sprawdzałem. > Wyczuwam nutkę zazdrości a samoregulatory i spryskiwacze ma ? bo jak nie to kicha panie kicha ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > A dlaczego kolego to nielegalne ??? > Zakupiłem pełny legalny zestaw posiadający certyfikaty jakości: > TUV, DOT, ISO 9001-2000, E11. > To nie żadne wiejskie podróbki tylko profejonalny zestaw. to jest wiejski tjunig Światła nie > oślepiają innych użytkowników pojazdów - sprawdzałem. reflektory w samochodzie masz homologowane na żarowki H4... wiec nic ci po homologacji tego zestawu > Wyczuwam nutkę zazdrości nie ma czego ,moge sobie cos takiego zalozyc wszwenda mi sie pare orzetwornic po warsztacie ale nie bede zagrażał innym na drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Światła nie > reflektory w samochodzie masz homologowane na żarowki H4... hmm rozumiem, że wymienił całe lampy, ale bez poziomowania. to już nie jest w porządku. same lampy pewno mają homologację, ale z układem poziomowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 Na dniach zmieszcze fotki z opisem !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > hmm rozumiem, że wymienił całe lampy, ale bez poziomowania. to już > nie jest w porządku. > same lampy pewno mają homologację, ale z układem poziomowania Poziomowanie jest możliwe można obniżać i podwyższać. Dzięki standardowemu elektrycznemu korektorowi świateł reflektorów jest możliwość regulacji wiązki świetlnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Poziomowanie jest możliwe można obniżać i podwyższać. Dzięki > standardowemu elektrycznemu korektorowi świateł reflektorów jest > możliwość regulacji wiązki świetlnej Tylko, że mrarek miał pewnie na myśli auto-poziomowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > to jest wiejski tjunig To już twoja prywatna koncepcja. Mi ona dynda A jak tyle przetwornic Tobie sie szwenda po warsztacie to je wystaw na allegro może sobie troszke dorobisz. Nara !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Tylko, że mrarek miał pewnie na myśli auto-poziomowanie. Autopoziomowania brak to fakt !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Autopoziomowania brak to fakt !!! To też byłoby wykonalne, ale trzeba by się zastanowić skąd coś takiego zaadaptować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > a samoregulatory i spryskiwacze ma ? Zmieniłem oświetlenie, a nie reflektory więc spryskiwaczy nie ma. Znaleźć do Sieny reflektory ksenonowe to by był chyba ósmy cud świata. Dzięki standardowemu elektrycznemu korektorowi świateł reflektorów jest możliwość regulacji wiązki świetlnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Dodaj jeszcze że jest to nielegalne i zagraża innym uczestnika ruchu No wiesz, ty też w swoim aucie możesz zagrażać uczestnikom ruchu, jak Ci jedno, albo dwa światła będą świeciły w kosmos. Homologacje jednak będziesz miał ! Takich aut ostatnio sporo na naszych drogach. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko świeci jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Autopoziomowania brak to fakt !!! hmm ... jeśli tego brak, to całość nie jest zgodna z przepisami. musisz się liczyć, że mogą zabrać Ci dowód. poza tym - jak nie ma samoregulatorów, to naprawde oślepiasz innych. coś za coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Zmieniłem oświetlenie, a nie reflektory eeee no to w ogóle już porażka. to w sumie mogłes sobie założyć 100/100W i sądzę, że efekt byłby podobny, a kasy mniej by poszło. nie to, że zazdroszczę, ale tanim kosztem to zrobiłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Javoreczek Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > poza tym - jak nie ma samoregulatorów, to naprawde oślepiasz innych. bez przesady, w 90% samochódów z fabrycznymi ksenonami NIE MA autopoziomowania dynamicznego i naszych drogach bezlitośnie walą po oczach jadącym z przeciwka mimo układów poziomowania statycznego, więc jesli będzie pamietał o używaniu ręcznej regulacji przy zmianach obciązenia oraz o czystosci kloszy lamp to wcale nie bedzie bardziej uciązliwy od reszty > hmm ... jeśli tego brak, to całość nie jest zgodna z przepisami. > musisz się liczyć, że mogą zabrać Ci dowód. a to niestety fakt... ale jak to mówią, jak chcesz psa uderzyć to kij sie zawsze znajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Javoreczek Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Zmieniłem oświetlenie, a nie reflektory więc spryskiwaczy nie ma. > Znaleźć do Sieny reflektory ksenonowe to by był chyba ósmy cud > świata. Dzięki standardowemu elektrycznemu korektorowi świateł > reflektorów jest możliwość regulacji wiązki świetlnej. Napisz na jakiej zasadzie długie działają. Przesłona jakaś jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > bez przesady, w 90% samochódów z fabrycznymi ksenonami NIE MA > autopoziomowania dynamicznego i naszych drogach bezlitośnie walą > po oczach jadącym z przeciwka mimo układów poziomowania > statycznego hmmm chcesz powiedzieć, że 90% tychże samochodów ma takie poziomowanie jak my w P/S ?? czy może źle zrozumiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Javoreczek Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > hmmm chcesz powiedzieć, że 90% tychże samochodów ma takie > poziomowanie jak my w P/S ?? > czy może źle zrozumiałem Ma samopoziomowanie statyczne. Wsiadasz do samochodu, przekręcasz kluczyk, samochód sprawdza obciążenie, reguluje swiatła i to wszystko. Nic sie więcej nie dzieje, nic sie więcej nie ustawia. Ewentualnie nastepują korekty przy zmianie obciązenia (np gdy ktoś dodatkowy wsiądzie), ale nie maja one miejsca podczas jazdy. Galki do ręcznej regulacji oczywiscie nie ma Edit: więcej powiem... przypadek z Renault Safrane z fabrycznymi ksenonami. Samochód stoi ukosem na krawężniku, tak, że jedno z kół tylnych jest na ulicy nieco nizej od poziomu chodnika na którym sa pozostałe 3 koła. Wsiadamy do samochodu, samochód sprawdza obciązenie, ale głupieje przez to jedno koło nizej i światła ustawiają sie nienaturalnie nisko. Dopiero kilkadziesiąt sekund po ruszeniu przy zatrzymaniu na skrzyżowaniu następuje korekta. Z powodu braku gałki do regulacji nic z tym nie możesz zrobić. Samochód co prawda dosyć stary, z połowy lat 90, także dzis podejrzewam układy te sa nieco mądrzejsze, ale w tym konkretnym przypadku samopoziomowanie przyniosło więcej szkody niz pożytku, takze nie przeceniałbym jago wartości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waku Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 zapdaj fotki i koszty bo jestem bardzo ciekawy tylko lipa w tym ze psy sie moga przyczepic do tych spryskiwaczy reflektorow...bo u mnie sie czepiaja z tego co slyszalem od kilku osob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > bez przesady, w 90% samochódów z fabrycznymi ksenonami NIE MA > autopoziomowania dynamicznego i naszych drogach bezlitośnie walą > po oczach jadącym z przeciwka mimo układów poziomowania > statycznego, więc jesli będzie pamietał o używaniu ręcznej > regulacji przy zmianach obciązenia oraz o czystosci kloszy lamp > to wcale nie bedzie bardziej uciązliwy od reszty > a to niestety fakt... ale jak to mówią, jak chcesz psa uderzyć to kij sie zawsze znajdzie Ot i mądrego dobrze posłuchać !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > poza tym - jak nie ma samoregulatorów, to naprawde oślepiasz innych. Nie oślepiam innych - testowałem przy jezdzie - wszystko OK !! Porównanie xenonów do żarówek 100 W to porażka - ślepy by zauważył różnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Napisz na jakiej zasadzie długie działają. Przesłona jakaś jest? Zgadza się , długie światła działają na zasadzie przesłony. Światła drogowe i tak świecą bombowo że nawet długich nie muszę włączać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > zapdaj fotki i koszty bo jestem bardzo ciekawy tylko lipa w tym ze > psy sie moga przyczepic do tych spryskiwaczy reflektorow...bo u > mnie sie czepiaja z tego co slyszalem od kilku osob Przecież można sobie spryskiwacze, zamontować od jakiegoś innego samochodu. Tak myślałem, że nawet odpowiednio ustawione spryskiwacze od szyb, powinny zdać egzamin. Montaż byłby nieskomplikowany i wygląd byłby Ok (mało widoczne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Porównanie xenonów do żarówek 100 W to porażka Porażka (montującego) o tyle, że i jedne i drugie masz nielegalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 jedne i drugie masz nielegalnie Wszystko co nielegalne jest opłacalne !!! Przy xenonach lepiej mi się w nocy prowadzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Przy xenonach lepiej mi się w nocy prowadzi co do tego to nie mam wątpliwości. w ogóle przesiadka z H4 na H3+H7 to jest zarąbista sprawa, a co dopiero taka sztuczka jak u Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > co do tego to nie mam wątpliwości. > w ogóle przesiadka z H4 na H3+H7 to jest zarąbista sprawa, a co > dopiero taka sztuczka jak u Ciebie A masz u siebie zmienione reflektory na H3+H7 ??? jaki efekt ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > A masz u siebie zmienione reflektory na H3+H7 ??? jaki efekt ?? ja miałem sienkę 1,4 1997 z H4. zamieniłem na sienkę 1,6 1999 z H7+H3. efekt jest duuużo lepszy. prawidłowo ustawione i czyste reflektory świecą naprawdę dużo lepiej. założyłem jeszcze żarówki homologowane z białym efektem i jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > No wiesz, ty też w swoim aucie możesz zagrażać uczestnikom ruchu, jak > Ci jedno, albo dwa światła będą świeciły w kosmos. > Homologacje jednak będziesz miał ! > Takich aut ostatnio sporo na naszych drogach. > Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko świeci jak należy ta... tyle ze ksenony duzo mocniej oslepiaja niz zle ustawiona zwykla zarowka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Dodaj jeszcze że jest to nielegalne i zagraża innym uczestnika ruchu i zapomniales napisac jeszcze ze auto nie powinno przegladu przejsc a przy kontroli jak bedzie kumaty to zabierze dowod i bardzo dobrze zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > to jest wiejski tjunig > Światła nie > reflektory w samochodzie masz homologowane na żarowki H4... wiec nic > ci po homologacji tego zestawu zgadza sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > A dlaczego kolego to nielegalne ??? > Zakupiłem pełny legalny zestaw posiadający certyfikaty jakości: > TUV, DOT, ISO 9001-2000, E11. > To nie żadne wiejskie podróbki tylko profejonalny zestaw. Światła nie > oślepiają innych użytkowników pojazdów - sprawdzałem. > Wyczuwam nutkę zazdrości a masz samopoziomowanie i sprykiwacze reflektorow??? watpie... tak wiec niezgodne z przepisami to jest a poza tym proponuje na MK poczytac bylo duzo na ten temat pisane i nawet byla wypowiedz specjalisty jakiegos... wszystko tam jest ladnie napisane ze takie zestawy sa nielegalne!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > W mojej Sience wymieniłem oświetlenie na bixenon H4 6000K. > REWELACJA ! ! ! > No nareszcie mam światła które rewelacyjnie świecą w każdych > warunkach pogodowych. Wiem że jest to niemały wydatek ale bardzo > opłacalny. > Montaż instalacji w Sienie jest dość prosty. Ogranicza się do > zawieszenia przetwornic, wymiany żarówek i odpowiedniego > podłączenia. Wszystkie przeróbki są proste do wykonania i > odwracalne - przy zbyciu pojazdu instalację można przenieść do > nowego auta. Jeden duży wydatek na wieczność. POLECAM !!! jak moze byc biksenon w H4 jak bys mial H7 + H3 to bys mogl miec bi a takto nasz poprostu ksenony... a ciekawi mnie jeszcze jak masz teraz swiatla drogowe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > bez przesady, w 90% samochódów z fabrycznymi ksenonami NIE MA > autopoziomowania dynamicznego kolega chyba nie wie co pisze!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > ta... tyle ze ksenony duzo mocniej oslepiaja > niz zle ustawiona zwykla zarowka... No chyba, że Kobra zamontuje sobie takie +100W więcej z marketu, to wtedy ksenony mogą się schować Złośliwy jestem Ksenony faktycznie jak będą źle ustawione, to d.... blada. Auto-pozycjonowanie jednak nie działa tak super szybko jak powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > jak moze byc biksenon w H4 > jak bys mial H7 + H3 to bys mogl miec bi Jakbym kupił ksenony to nie miałbym długich świateł. Dzięki bixenoną mam i swiatła drogowe i długie. Przy włączeniu na długie zmienia się przesłona. Ciekawe jak w H3+H7 wsadzić bixenon. ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Dobra chłopie, zmontuj jakiś fotomanual, poinformuj o kosztach, > Do dzieła Widze że niezłą burze rozpętałem na forum moimi bixenonami. Zamieszczm fotki i mały opis dla zainteresowanych ( DRCYK1, sienolot, kbaran) jak to wygląda w mojej Sience. Koszt to 750 zł - niektórych może to szokować, ale czego się nie robi dla ulubionego samochodu i ukochanego hobby. Wyciągamy żarówki halogenowe i w ich miejsce wkładamy bixenonki ( wszystko pasuje jak ulał) W oryginalnych gumach zabezpieczajcych musimy wyciąć większe otwory i zakładamy na żarówki Musimy znależć sensowne miejsce na zamontowanie przetwornic, u mnie akurat z lewą stroną nie było problemu - zmieściło się pod stożkiem, drugą przetwornicę zamontowałem do sterownika gazu . Wiem mało profesjonalnie ale coś wymyślę na wiosnę jak będzie lepsza pogoda na grzebanie przy aucie. Podłączamy wszystkie przewody do sterowników, żarówek. Łączymy wtyczkę do gniazda żarówki Przewody masy przykręcamy do najbliżej masy. Na końcu całość łączymy najlepiej przy klemach akumulatora W całości wygląda to u mnie tak Nie ukrywam że na wiosnę troszkę dopieszcze ten układzik żeby jakoś wyglądał na ludzi. POZDRAWIAM !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > To też byłoby wykonalne, ale trzeba by się zastanowić skąd coś > takiego zaadaptować. chyba nie wiesz o czym piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > No wiesz, ty też w swoim aucie możesz zagrażać uczestnikom ruchu, jak > Ci jedno, albo dwa światła będą świeciły w kosmos. > Homologacje jednak będziesz miał ! > Takich aut ostatnio sporo na naszych drogach. > Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko świeci jak należy ja dbam o to ma przyżąd w pracy do ustawiania swiatel to se sprawdzam co jakis czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > bez przesady, w 90% samochódów z fabrycznymi ksenonami NIE MA > autopoziomowania dynamicznego i naszych drogach bezlitośnie walą ale gadasz głupoty oczywiscie ze mają tylko to dziala automatycznie a nie ekspresowo > po oczach jadącym z przeciwka mimo układów poziomowania > statycznego, więc jesli będzie pamietał o używaniu ręcznej > regulacji przy zmianach obciązenia oraz o czystosci kloszy lamp > to wcale nie bedzie bardziej uciązliwy od reszty bedziesz nie dasz rady przy 70 km/h na zakrecie regulowac swiateł > a to niestety fakt... ale jak to mówią, jak chcesz psa uderzyć to kij > sie zawsze znajdzie no i tu sie zgodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Porażka (montującego) o tyle, że i jedne i drugie masz nielegalnie zgadza sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > No chyba, że Kobra zamontuje sobie takie +100W więcej z marketu, to > wtedy ksenony mogą się schować > Złośliwy jestem złosliwy jestes ale przemilcze to > Ksenony faktycznie jak będą źle ustawione, to d.... blada. no bo ksenony też sie ustawia na recznie > Auto-pozycjonowanie jednak nie działa tak super szybko jak powinno. nie ma dzialac szybko ale ma działac automatycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > jak moze byc biksenon w H4 Zamieszczam zdjęcia żarowki H4 xenonowej i żarowki H4 bixenon Różnice nawet zauważy przedszkolak Zdjęcia nie są mojego autorstwa za co serdecznie przepraszam autorów, że zamieściłem je bez ich zgody i wiedzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > chyba nie wiesz o czym piszesz No chłopie zrobić prosty układ samopoziomowania na modelarskim żyroskopem, nie jest takie skomplikowane tylko te minimum modelarskiego doświadczenia trzeba mieć. no i wiedzieć co to żyroskop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > Zakupiłem pełny legalny zestaw posiadający certyfikaty jakości: > TUV, DOT, ISO 9001-2000, E11. certyfikat to certyfikat - daje go producent lub jednostka badawcza niedająca homologacji. podaj lepiej numer homologacji, czyli informację, że ktoś to badał i dopuścił do użytkowania w samochodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 3 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2007 > no i wiedzieć co to żyroskop. hmm... to chyba żyrynowski wymyślił ... tak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.