Skocz do zawartości

Powód do dumy - Siena z bixenonami ! ! !


zachary76

Rekomendowane odpowiedzi

W mojej Sience wymieniłem oświetlenie na bixenon H4 6000K.

REWELACJA ! ! !

No nareszcie mam światła które rewelacyjnie świecą w każdych warunkach pogodowych. Wiem że jest to niemały wydatek ale bardzo opłacalny.

Montaż instalacji w Sienie jest dość prosty. Ogranicza się do zawieszenia przetwornic, wymiany żarówek i odpowiedniego podłączenia. Wszystkie przeróbki są proste do wykonania i odwracalne - przy zbyciu pojazdu instalację można przenieść do nowego auta. Jeden duży wydatek na wieczność. POLECAM !!! waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W mojej Sience wymieniłem oświetlenie na bixenon H4 6000K.

> REWELACJA ! ! !

> No nareszcie mam światła które rewelacyjnie świecą w każdych

> warunkach pogodowych. Wiem że jest to niemały wydatek ale bardzo

> opłacalny.

> Montaż instalacji w Sienie jest dość prosty. Ogranicza się do

> zawieszenia przetwornic, wymiany żarówek i odpowiedniego

> podłączenia. Wszystkie przeróbki są proste do wykonania i

> odwracalne - przy zbyciu pojazdu instalację można przenieść do

> nowego auta. Jeden duży wydatek na wieczność. POLECAM !!!

Dodaj jeszcze że jest to nielegalne i zagraża innym uczestnika ruchu smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego kolego to nielegalne ???

Zakupiłem pełny legalny zestaw posiadający certyfikaty jakości:

TUV, DOT, ISO 9001-2000, E11.

To nie żadne wiejskie podróbki tylko profejonalny zestaw. Światła nie oślepiają innych użytkowników pojazdów - sprawdzałem.

Wyczuwam nutkę zazdrości nono.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A dlaczego kolego to nielegalne ???

> Zakupiłem pełny legalny zestaw posiadający certyfikaty jakości:

> TUV, DOT, ISO 9001-2000, E11.

> To nie żadne wiejskie podróbki tylko profejonalny zestaw. Światła nie

> oślepiają innych użytkowników pojazdów - sprawdzałem.

> Wyczuwam nutkę zazdrości

dobra pokaż jakieś fotki

jakis manual by sie przydał

jakie koszty wszystkiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A dlaczego kolego to nielegalne ???

> Zakupiłem pełny legalny zestaw posiadający certyfikaty jakości:

> TUV, DOT, ISO 9001-2000, E11.

> To nie żadne wiejskie podróbki tylko profejonalny zestaw. Światła nie

> oślepiają innych użytkowników pojazdów - sprawdzałem.

> Wyczuwam nutkę zazdrości

a samoregulatory i spryskiwacze ma ? bo jak nie to kicha panie kicha ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A dlaczego kolego to nielegalne ???

> Zakupiłem pełny legalny zestaw posiadający certyfikaty jakości:

> TUV, DOT, ISO 9001-2000, E11.

> To nie żadne wiejskie podróbki tylko profejonalny zestaw.

to jest wiejski tjunig rotfl.gif

Światła nie

> oślepiają innych użytkowników pojazdów - sprawdzałem.

reflektory w samochodzie masz homologowane na żarowki H4... wiec nic ci po homologacji tego zestawu smirk.gif

> Wyczuwam nutkę zazdrości

nie ma czego ,moge sobie cos takiego zalozyc wszwenda mi sie pare orzetwornic po warsztacie ale nie bede zagrażał innym na drodze palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Światła nie

> reflektory w samochodzie masz homologowane na żarowki H4...

hmm rozumiem, że wymienił całe lampy, ale bez poziomowania. to już nie jest w porządku.

same lampy pewno mają homologację, ale z układem poziomowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmm rozumiem, że wymienił całe lampy, ale bez poziomowania. to już

> nie jest w porządku.

> same lampy pewno mają homologację, ale z układem poziomowania

Poziomowanie jest możliwe można obniżać i podwyższać. Dzięki standardowemu elektrycznemu korektorowi świateł reflektorów jest możliwość regulacji wiązki świetlnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poziomowanie jest możliwe można obniżać i podwyższać. Dzięki

> standardowemu elektrycznemu korektorowi świateł reflektorów jest

> możliwość regulacji wiązki świetlnej

Tylko, że mrarek miał pewnie na myśli auto-poziomowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest wiejski tjunig

To już twoja prywatna koncepcja. Mi ona dynda 033102bebe_1_prv.gif

A jak tyle przetwornic Tobie sie szwenda po warsztacie to je wystaw na allegro może sobie troszke dorobisz.

Nara !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a samoregulatory i spryskiwacze ma ?

Zmieniłem oświetlenie, a nie reflektory więc spryskiwaczy nie ma. Znaleźć do Sieny reflektory ksenonowe to by był chyba ósmy cud świata. Dzięki standardowemu elektrycznemu korektorowi świateł reflektorów jest możliwość regulacji wiązki świetlnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dodaj jeszcze że jest to nielegalne i zagraża innym uczestnika ruchu

No wiesz, ty też w swoim aucie możesz zagrażać uczestnikom ruchu, jak Ci jedno, albo dwa światła będą świeciły w kosmos.

Homologacje jednak będziesz miał !

Takich aut ostatnio sporo na naszych drogach.

Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko świeci jak należy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Autopoziomowania brak to fakt !!!

hmm ... jeśli tego brak, to całość nie jest zgodna z przepisami. musisz się liczyć, że mogą zabrać Ci dowód.

poza tym - jak nie ma samoregulatorów, to naprawde oślepiasz innych.

coś za coś cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zmieniłem oświetlenie, a nie reflektory

eeee no to w ogóle już porażka. to w sumie mogłes sobie założyć 100/100W i sądzę, że efekt byłby podobny, a kasy mniej by poszło.

nie to, że zazdroszczę, ale tanim kosztem to zrobiłeś zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poza tym - jak nie ma samoregulatorów, to naprawde oślepiasz innych.

bez przesady, w 90% samochódów z fabrycznymi ksenonami NIE MA autopoziomowania dynamicznego i naszych drogach bezlitośnie walą po oczach jadącym z przeciwka mimo układów poziomowania statycznego, więc jesli będzie pamietał o używaniu ręcznej regulacji przy zmianach obciązenia oraz o czystosci kloszy lamp to wcale nie bedzie bardziej uciązliwy od reszty

> hmm ... jeśli tego brak, to całość nie jest zgodna z przepisami.

> musisz się liczyć, że mogą zabrać Ci dowód.

a to niestety fakt... ale jak to mówią, jak chcesz psa uderzyć to kij sie zawsze znajdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zmieniłem oświetlenie, a nie reflektory więc spryskiwaczy nie ma.

> Znaleźć do Sieny reflektory ksenonowe to by był chyba ósmy cud

> świata. Dzięki standardowemu elektrycznemu korektorowi świateł

> reflektorów jest możliwość regulacji wiązki świetlnej.

Napisz na jakiej zasadzie długie działają. Przesłona jakaś jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bez przesady, w 90% samochódów z fabrycznymi ksenonami NIE MA

> autopoziomowania dynamicznego i naszych drogach bezlitośnie walą

> po oczach jadącym z przeciwka mimo układów poziomowania

> statycznego

hmmm chcesz powiedzieć, że 90% tychże samochodów ma takie poziomowanie jak my w P/S ??

czy może źle zrozumiałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm chcesz powiedzieć, że 90% tychże samochodów ma takie

> poziomowanie jak my w P/S ??

> czy może źle zrozumiałem

Ma samopoziomowanie statyczne. Wsiadasz do samochodu, przekręcasz kluczyk, samochód sprawdza obciążenie, reguluje swiatła i to wszystko. Nic sie więcej nie dzieje, nic sie więcej nie ustawia. Ewentualnie nastepują korekty przy zmianie obciązenia (np gdy ktoś dodatkowy wsiądzie), ale nie maja one miejsca podczas jazdy. Galki do ręcznej regulacji oczywiscie nie ma

Edit:

więcej powiem...

przypadek z Renault Safrane z fabrycznymi ksenonami.

Samochód stoi ukosem na krawężniku, tak, że jedno z kół tylnych jest na ulicy nieco nizej od poziomu chodnika na którym sa pozostałe 3 koła. Wsiadamy do samochodu, samochód sprawdza obciązenie, ale głupieje przez to jedno koło nizej i światła ustawiają sie nienaturalnie nisko. Dopiero kilkadziesiąt sekund po ruszeniu przy zatrzymaniu na skrzyżowaniu następuje korekta. Z powodu braku gałki do regulacji nic z tym nie możesz zrobić.

Samochód co prawda dosyć stary, z połowy lat 90, także dzis podejrzewam układy te sa nieco mądrzejsze, ale w tym konkretnym przypadku samopoziomowanie przyniosło więcej szkody niz pożytku, takze nie przeceniałbym jago wartości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bez przesady, w 90% samochódów z fabrycznymi ksenonami NIE MA

> autopoziomowania dynamicznego i naszych drogach bezlitośnie walą

> po oczach jadącym z przeciwka mimo układów poziomowania

> statycznego, więc jesli będzie pamietał o używaniu ręcznej

> regulacji przy zmianach obciązenia oraz o czystosci kloszy lamp

> to wcale nie bedzie bardziej uciązliwy od reszty

> a to niestety fakt... ale jak to mówią, jak chcesz psa uderzyć to kij sie zawsze znajdzie

Ot i mądrego dobrze posłuchać !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poza tym - jak nie ma samoregulatorów, to naprawde oślepiasz innych.

Nie oślepiam innych - testowałem przy jezdzie - wszystko OK !!

Porównanie xenonów do żarówek 100 W to porażka - ślepy by zauważył różnice. drive.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisz na jakiej zasadzie długie działają. Przesłona jakaś jest?

Zgadza się , długie światła działają na zasadzie przesłony. Światła drogowe i tak świecą bombowo że nawet długich nie muszę włączać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zapdaj fotki i koszty bo jestem bardzo ciekawy tylko lipa w tym ze

> psy sie moga przyczepic do tych spryskiwaczy reflektorow...bo u

> mnie sie czepiaja z tego co slyszalem od kilku osob

Przecież można sobie spryskiwacze, zamontować od jakiegoś innego samochodu.

Tak myślałem, że nawet odpowiednio ustawione spryskiwacze od szyb, powinny zdać egzamin. Montaż byłby nieskomplikowany i wygląd byłby Ok (mało widoczne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy xenonach lepiej mi się w nocy prowadzi

co do tego to nie mam wątpliwości.

w ogóle przesiadka z H4 na H3+H7 to jest zarąbista sprawa, a co dopiero taka sztuczka jak u Ciebie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do tego to nie mam wątpliwości.

> w ogóle przesiadka z H4 na H3+H7 to jest zarąbista sprawa, a co

> dopiero taka sztuczka jak u Ciebie

A masz u siebie zmienione reflektory na H3+H7 ??? jaki efekt ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A masz u siebie zmienione reflektory na H3+H7 ??? jaki efekt ??

ja miałem sienkę 1,4 1997 z H4.

zamieniłem na sienkę 1,6 1999 z H7+H3.

efekt jest duuużo lepszy. prawidłowo ustawione i czyste reflektory świecą naprawdę dużo lepiej. założyłem jeszcze żarówki homologowane z białym efektem i jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wiesz, ty też w swoim aucie możesz zagrażać uczestnikom ruchu, jak

> Ci jedno, albo dwa światła będą świeciły w kosmos.

> Homologacje jednak będziesz miał !

> Takich aut ostatnio sporo na naszych drogach.

> Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko świeci jak należy

ta... tyle ze ksenony duzo mocniej oslepiaja crazy.gif

niz zle ustawiona zwykla zarowka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dodaj jeszcze że jest to nielegalne i zagraża innym uczestnika ruchu

i zapomniales napisac jeszcze ze auto nie powinno przegladu przejsc

a policial.gif przy kontroli jak bedzie kumaty to zabierze dowod i bardzo dobrze zrobi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A dlaczego kolego to nielegalne ???

> Zakupiłem pełny legalny zestaw posiadający certyfikaty jakości:

> TUV, DOT, ISO 9001-2000, E11.

> To nie żadne wiejskie podróbki tylko profejonalny zestaw. Światła nie

> oślepiają innych użytkowników pojazdów - sprawdzałem.

> Wyczuwam nutkę zazdrości

a masz samopoziomowanie i sprykiwacze reflektorow???

watpie... smirk.gif

tak wiec niezgodne z przepisami to jest

a poza tym proponuje na MK poczytac bylo duzo na ten temat pisane i nawet byla wypowiedz specjalisty jakiegos...

wszystko tam jest ladnie napisane ze takie zestawy sa nielegalne!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W mojej Sience wymieniłem oświetlenie na bixenon H4 6000K.

> REWELACJA ! ! !

> No nareszcie mam światła które rewelacyjnie świecą w każdych

> warunkach pogodowych. Wiem że jest to niemały wydatek ale bardzo

> opłacalny.

> Montaż instalacji w Sienie jest dość prosty. Ogranicza się do

> zawieszenia przetwornic, wymiany żarówek i odpowiedniego

> podłączenia. Wszystkie przeróbki są proste do wykonania i

> odwracalne - przy zbyciu pojazdu instalację można przenieść do

> nowego auta. Jeden duży wydatek na wieczność. POLECAM !!!

hehe.gif jak moze byc biksenon w H4 hehe.gif

jak bys mial H7 + H3 to bys mogl miec bi a takto nasz poprostu ksenony...

a ciekawi mnie jeszcze jak masz teraz swiatla drogowe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ta... tyle ze ksenony duzo mocniej oslepiaja

> niz zle ustawiona zwykla zarowka...

No chyba, że Kobra zamontuje sobie takie +100W więcej z marketu, to wtedy ksenony mogą się schować zlosnik.gif

Złośliwy jestem hehe.gif

Ksenony faktycznie jak będą źle ustawione, to d.... blada.

Auto-pozycjonowanie jednak nie działa tak super szybko jak powinno. no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak moze byc biksenon w H4

> jak bys mial H7 + H3 to bys mogl miec bi

Jakbym kupił ksenony to nie miałbym długich świateł. Dzięki bixenoną mam i swiatła drogowe i długie. Przy włączeniu na długie zmienia się przesłona.

Ciekawe jak w H3+H7 wsadzić bixenon. ???? 30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra chłopie, zmontuj jakiś fotomanual, poinformuj o kosztach,

> Do dzieła

Widze że niezłą burze rozpętałem na forum moimi bixenonami. Zamieszczm fotki i mały opis dla zainteresowanych ( DRCYK1, sienolot, kbaran) jak to wygląda w mojej Sience.

Koszt to 750 zł - niektórych może to szokować, ale czego się nie robi dla ulubionego samochodu i ukochanego hobby.

Wyciągamy żarówki halogenowe i w ich miejsce wkładamy bixenonki ( wszystko pasuje jak ulał)

e51dc827d6589af4m.jpg

W oryginalnych gumach zabezpieczajcych musimy wyciąć większe otwory i zakładamy na żarówki

8cf2b624682554bbm.jpg

Musimy znależć sensowne miejsce na zamontowanie przetwornic, u mnie akurat z lewą stroną nie było problemu - zmieściło się pod stożkiem, drugą przetwornicę zamontowałem do sterownika gazu . Wiem mało profesjonalnie ale coś wymyślę na wiosnę jak będzie lepsza pogoda na grzebanie przy aucie.

bedc06bcf1338907m.jpg

641d0aa3375a7d6dm.jpg

Podłączamy wszystkie przewody do sterowników, żarówek. Łączymy wtyczkę do gniazda żarówki

d56323d61b6b9fa3m.jpg

Przewody masy przykręcamy do najbliżej masy.

Na końcu całość łączymy najlepiej przy klemach akumulatora

df268b63918f5432m.jpg

W całości wygląda to u mnie tak

aa5e0a124a1ba712m.jpg

Nie ukrywam że na wiosnę troszkę dopieszcze ten układzik żeby jakoś wyglądał na ludzi.

POZDRAWIAM !!! waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wiesz, ty też w swoim aucie możesz zagrażać uczestnikom ruchu, jak

> Ci jedno, albo dwa światła będą świeciły w kosmos.

> Homologacje jednak będziesz miał !

> Takich aut ostatnio sporo na naszych drogach.

> Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko świeci jak należy

ja dbam o to biglaugh.gif ma przyżąd w pracy do ustawiania swiatel to se sprawdzam co jakis czas palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bez przesady, w 90% samochódów z fabrycznymi ksenonami NIE MA

> autopoziomowania dynamicznego i naszych drogach bezlitośnie walą

ale gadasz głupoty rotfl.gif oczywiscie ze mają tylko to dziala automatycznie a nie ekspresowo smirk.gif

> po oczach jadącym z przeciwka mimo układów poziomowania

> statycznego, więc jesli będzie pamietał o używaniu ręcznej

> regulacji przy zmianach obciązenia oraz o czystosci kloszy lamp

> to wcale nie bedzie bardziej uciązliwy od reszty

bedziesz nie dasz rady przy 70 km/h na zakrecie regulowac swiateł smirk.gif

> a to niestety fakt... ale jak to mówią, jak chcesz psa uderzyć to kij

> sie zawsze znajdzie

no i tu sie zgodze 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No chyba, że Kobra zamontuje sobie takie +100W więcej z marketu, to

> wtedy ksenony mogą się schować

> Złośliwy jestem

złosliwy jestes ale przemilcze to wpysk.gif

> Ksenony faktycznie jak będą źle ustawione, to d.... blada.

no bo ksenony też sie ustawia na recznie swiety.gif

> Auto-pozycjonowanie jednak nie działa tak super szybko jak powinno.

nie ma dzialac szybko ale ma działac automatycznie biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak moze byc biksenon w H4

Zamieszczam zdjęcia żarowki H4 xenonowej i żarowki H4 bixenon

Różnice nawet zauważy przedszkolak spineyes.gif

c55cbbe7fefa817cm.jpg

8d2f4a1e87cfc1fcm.jpg

Zdjęcia nie są mojego autorstwa za co serdecznie przepraszam autorów, że zamieściłem je bez ich zgody i wiedzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chyba nie wiesz o czym piszesz

No chłopie zrobić prosty układ samopoziomowania na modelarskim żyroskopem, nie jest takie skomplikowane tylko te minimum modelarskiego doświadczenia trzeba mieć. no i wiedzieć co to żyroskop.

grinser006.gifzakrecony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakupiłem pełny legalny zestaw posiadający certyfikaty jakości:

> TUV, DOT, ISO 9001-2000, E11.

certyfikat to certyfikat - daje go producent lub jednostka badawcza niedająca homologacji.

podaj lepiej numer homologacji, czyli informację, że ktoś to badał i dopuścił do użytkowania w samochodach

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.