rwIcIk Napisano 4 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2007 Quote: We wrześniu bieżącego roku na Salonie Samochodowym we Frankfurcie lub w marcu 2008 na wystawie w Genewie zadebiutuje następca modelu Kalos. Przy okazji Chevrolet chce zmienić nazwę małego hatchbacka. W Polsce Chevrolet Kalos oferowany jest pod nazwą Aveo. Nowy model będzie się wyróżniał stylistyką zainspirowaną pojazdem koncepcyjnym Ultra WTCC, zaprezentowanym na ubiegłorocznym Salonie Samochodowym w Paryżu. We wnętrzu znajdą się materiały wyższej jakości, a zintegrowany system audio będzie miał za zadanie zastąpić obecnie oferowane niefabryczne radia. Niestety, pomimo zmian w wyglądzie, następca Kalosa nie będzie bazował na nowej płycie podłogowej. Bez większych zmian pozostanie w zasadzie wszystko od silników po zawieszenie. Źródło Samar nie dawno wprowadzili zmienionego Aveo i znów będą zmieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 4 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2007 ale chodzi o HB a nie sedana, który po zrezygnowaniu przezz skode z modelu fabia sedan ma spore szanse na wzrost sprzedazy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 Jak kalos bedzie taki jak aveo sedan (jakosc wykonania, uzyte materialy) to moze niezle namieszac. Mogliby popracowac nad bezpieczenstwem bo 2 gwaizdki to za malo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > ale chodzi o HB a nie sedana, który po zrezygnowaniu przezz skode z > modelu fabia sedan ma spore szanse na wzrost sprzedazy Nowe Aveo sedan w przeciwienstwie do Fabi sedan nie wyglada jakby byl chory. (Chodzi o wkomponawanie bagaznika w bryle nadwozia) Nawet nie wspomiam o fracuskim wybryku natury . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > Jak kalos bedzie taki jak aveo sedan (jakosc wykonania, uzyte > materialy) to moze niezle namieszac. Mogliby popracowac nad > bezpieczenstwem bo 2 gwaizdki to za malo. ciekawe ze 4d Aveo ma 2 gwiazdki jakiś tekst a Kalos 5d 3 gwiazdki jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > ciekawe ze 4d Aveo ma 2 gwiazdki jakiś tekst > a Kalos 5d 3 gwiazdki jakiś tekst Nowe Aveo sedan jest nastepca kalosa(aveo) zarowno hb jak i sedana. Wiec inna konstrukcja. Ale, az mi sie nie chce wierzyc, ze tylko 2 gwiazdki. Kolejna spiskowa teoria dziejow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > Nowe Aveo sedan jest nastepca kalosa(aveo) zarowno hb jak i sedana. > Wiec inna konstrukcja. Ale, az mi sie nie chce wierzyc, ze tylko > 2 gwiazdki. Kolejna spiskowa teoria dziejow nie no, testy to testy zresztą w Australii też im wyszło ** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 a w stanach w NCAP nie pamietam nazwy ale jest to samo tylko na stany dostał 5 gwiazdek. W Europie dostał 2+ o ile dobrze pamiętam, a co ciekawe dostał 4 gwiazdki (to było najwiecej w klasie B)za zdrzenia boczne. Te testy to patrze przez palce bo roomster dostal 4 ale czesi nie zgadzali sie wiec ponowna proba i dalej 4 az trzecia proba i warunkowo od któregoś tam nr produkcji 5 gwiazdek i teraz reklamuja ze roomster ma 5 gwiazdek, ale co sa na drogach tak na prawde maja 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 Crash test Aveo sedan poprzedniej generacji w USAtutaj Crash test Aveo sedan nowej generacji w USA tutaj A tutaj crash test Aveo sedan w Europie. Cos tu jest nie tak. Ten sam samochod inne wyniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > Crash test Aveo sedan poprzedniej generacji w USAtutaj > Crash test Aveo sedan nowej generacji w USA tutaj > A tutaj crash test Aveo sedan w Europie. > Cos tu jest nie tak. Ten sam samochod inne wyniki tam walił w ścianę całym przodem a u nas pewnie tylko częścią auta ciekawe zedostał wiecej gwiazdek niz Lacetti http://www.nhtsa.com/NCAP/Cars/3029.html są jeszcze testy instytutu IIHS- chyba bardziej podobne do EuroNCAP i tam w czołówce tak Aveo jak i Lacetti źle nie wypadły http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=742 http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=221 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > tam walił w ścianę całym przodem > a u nas pewnie tylko częścią auta > ciekawe zedostał wiecej gwiazdek niz Lacetti > http://www.nhtsa.com/NCAP/Cars/3029.html > są jeszcze testy instytutu IIHS- chyba bardziej podobne do EuroNCAP > i tam w czołówce tak Aveo jak i Lacetti źle nie wypadły > http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=742 > http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=221 Tak faktycznie nieco inny rodzaj zderzenia. Ale gdzie jest haczyk??? Az taka roznica??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > Tak faktycznie nieco inny rodzaj zderzenia. Ale gdzie jest haczyk??? > Az taka roznica??? tym bardziej że IIHS robi test przy 40mph czyli podobnie jak w Europie i też zderzenie tylko 40% czoła auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraviec Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > Tak faktycznie nieco inny rodzaj zderzenia. Ale gdzie jest haczyk??? > Az taka roznica??? Lanos w amerykańskich testach dostał kiedyś 4gwiazdki klik a w europie 3 z przekreślniem tej trzeciej za jakąś tam złą strukturę boczka drzwi Więc jak widac test testowi nie równy,w jednym cenią dane auto w innym nie...to wszystko to pic,dla mnie kierowca ma uderzyć głową w poduche,pasy mają dobrze zadziałać,deska i podłoga przy nogach(wraz z pedałami) mają się nie przemieścić,na wysokości kolan powinna być miękka struktura plastików i stacyjka umieszczona wysoko by nie uderzyć kolanem o kluczyk,a karoseria ma pochłonąć jak największą energię uderzenia...aaa i drzwi mają się otworzyć I wtedy będzie oki... a nie jakieś punkty za kontrolki niezapiętych pasów, za brzęczyk itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.