Skocz do zawartości

257mm wentylowane


rafi278

Rekomendowane odpowiedzi

A jezdzi ktos na takich hamplach?

W szukajce znalazlem, ze kolega Green kiedys na takich jezdzil

Interesuje mnie czy podejda do felg 14" abartha i jak ze skutecznoscia w porownaniu do 240mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jezdzi ktos na takich hamplach?

> W szukajce znalazlem, ze kolega Green kiedys na takich jezdzil

> Interesuje mnie czy podejda do felg 14" abartha i jak ze

> skutecznoscia w porownaniu do 240mm?

Podejdą. Pocoś są większe no nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> łone były w doblo, w punto gt i w czymś jeszcze ?

> dystans 5 mm pod tarcze tak jak pod 240 ?

> 14 cali minimum ?

Były jeszcze m.in. w Bravie / Bravo ok.gif Z tego co pamiętam to właśnie do takich nie trzeba dystansu zlosnik.gif 14" to minimum ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Były jeszcze m.in. w Bravie / Bravo Z tego co pamiętam to właśnie do

> takich nie trzeba dystansu 14" to minimum

wlasnie, tez cos takiego slyszalem, ze od brava/bravo tarcza podchodzi bez dystansu, i to by mi najlepiej odpowiadalo bez zadnych kombinacji

teraz trzeba tylko to dokladnie sprawdzic, czy to prawda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prawda KLIK

ok, dzieki

teraz tylko sprawdzic organoleptycznie i mozna brac sie do pracy grinser006.gif

cos czuje ze hampelki zagoszcza u mnie w autku wczesniej niz nowy engin vibra.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok, dzieki

> teraz tylko sprawdzic organoleptycznie i mozna brac sie do pracy

> cos czuje ze hampelki zagoszcza u mnie w autku wczesniej niz nowy

no a pomyslales ze musisz miec 14stki na lato , zime i na zapasie zlosnik.gif warto sie zastanowic nad 257mm do zwyklej eksploatacji zlosnik.gif ja np. dalem spox 257 bo mam nowe zimowki 13nastki i calkiem nowe kolo zapasowe zlosnik.gif tez 13scie cali zlosnik.gif

> engin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no a pomyslales ze musisz miec 14stki na lato , zime i na zapasie

> warto sie zastanowic nad 257mm do zwyklej eksploatacji ja np.

> dalem spox 257 bo mam nowe zimowki 13nastki i calkiem nowe kolo

> zapasowe tez 13scie cali

> > engin

a po co na zapasie biglaugh.gif na tyl zakladasz zapas a na przod tylne ok.gif270751858-jezyk.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no a pomyslales ze musisz miec 14stki na lato , zime i na zapasie

> warto sie zastanowic nad 257mm do zwyklej eksploatacji ja np.

> dalem spox 257 bo mam nowe zimowki 13nastki i calkiem nowe kolo

> zapasowe tez 13scie cali

> > engin

pomyslalem, pomyslalem, ... a Ty spojrzales na moj profil czym jezdze?

ponadto na zapasie mam takze 14

a co za problem zmienic hampelki na seryjne przy zmianie ogumienia na zimowe, i tak mam wiecej roboty niz wiekszosc uzytkownikow bo musze jeszcze odkrecac dystanse i szpilki, to jak jeszcze sobie odkrece zaciski i tarcze to nie taki wielki problem

jak sie bawic to na maxa yay.gif, a i problem z dystansem odpada

wiec nie widze z tym wiekszego problemu

a napewno bedzie i bezpieczniej kolo zamontowane niz jak z dystansem pod tarcze przy 240mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pomyslalem, pomyslalem, ... a Ty spojrzales na moj profil czym

> jezdze?

malenkim wozidelkiem jak my wszyscy

> ponadto na zapasie mam takze 14

i zimowki tez masz 14nastki

> a co za problem zmienic hampelki na seryjne przy zmianie ogumienia na

> zimowe, i tak mam wiecej roboty niz wiekszosc uzytkownikow bo

> musze jeszcze odkrecac dystanse i szpilki, to jak jeszcze sobie

> odkrece zaciski i tarcze to nie taki wielki problem

> jak sie bawic to na maxa , a i problem z dystansem odpada

> wiec nie widze z tym wiekszego problemu

no niby zaden problem odpowietrzac hample i dwa razy w roku krecic te wszystkie sruby

> a napewno bedzie i bezpieczniej kolo zamontowane niz jak z dystansem

> pod tarcze przy 240mm

no wlasnie sam pisales ze masz dystanse i szpilki wiec to wyglada na takim sam poziom bezpieczenstwa jak i dystans przelotowy pod tarcze

hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wlasnie sam pisales ze masz dystanse i szpilki wiec to wyglada na

> takim sam poziom bezpieczenstwa jak i dystans przelotowy pod

> tarcze

Jak ma orginalnego abartha to ma napewno orginalne dystanse i szpilki z abartha. Nie porównuj ich do podkładek pod tarcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jezdzi ktos na takich hamplach?

> W szukajce znalazlem, ze kolega Green kiedys na takich jezdzil

> Interesuje mnie czy podejda do felg 14" abartha i jak ze

> skutecznoscia w porownaniu do 240mm?

lepsze hamowanie,

ja mialem takie tarcze w Punto i mialem je od wersji GT i 14tki to minimum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to po jakiego sie rozwodzisz nad zagadnieniem zlosnik.gif masz abartha to zakladaj 257 wentylowane i zmieniaj zaciski i jazma na kazdy sezon zimowy a potem spowrotem na wiosenny - zaden problem zlosnik.gif dla chcacego nic trudnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> malenkim wozidelkiem jak my wszyscy

> i zimowki tez masz 14nastki

> no niby zaden problem odpowietrzac hample i dwa razy w roku krecic te

> wszystkie sruby

> no wlasnie sam pisales ze masz dystanse i szpilki wiec to wyglada na

> takim sam poziom bezpieczenstwa jak i dystans przelotowy pod

> tarcze

a widziales oryginalny dystans od felg abarta?? bo chyba nie, skoro takie glupoty piszesz hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifrotfl.gifrotfl.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.