Skocz do zawartości

Dojade czy nie?!


beny10

Rekomendowane odpowiedzi

W niedziele sluzbowy wyjazd - 400km w jedna strone. A wczoraj pojawil sie check engine (po ponownym odpaleniu znikl i narazie sie nie pojawil). Dzis pojechalem zczytac bledy.

1) P1100 - objetosciowy/masowy przeplywomierz powietrza

2) P0105 - czujnik cisnienia w ukladzie dolotowym

Czt to cos powaznego? Nikt nie zdazy mi tego zdiagnozowac ani naprawic, a wyjazdu nie moge odwolac...

Z jakimi potencjalnymi problemami moge sie liczyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W niedziele sluzbowy wyjazd - 400km w jedna strone. A wczoraj pojawil

> sie check engine (po ponownym odpaleniu znikl i narazie sie nie

> pojawil). Dzis pojechalem zczytac bledy.

> 1) P1100 - objetosciowy/masowy przeplywomierz powietrza

> 2) P0105 - czujnik cisnienia w ukladzie dolotowym

> Czt to cos powaznego? Nikt nie zdazy mi tego zdiagnozowac ani

> naprawic, a wyjazdu nie moge odwolac...

> Z jakimi potencjalnymi problemami moge sie liczyc?

Co prawda mam Astre F i to w benzynie, ale check ostatnio mi sie zdazyl, wlasnie z bledem przeplywomierza. Przejechalem jakies 500km i nie pociagnelo to za soba zadnych konsekwencji. Juz kiedys mi sie taki check zdarzyl przy zwalonym krokowcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W niedziele sluzbowy wyjazd - 400km w jedna strone. A wczoraj pojawil

> sie check engine (po ponownym odpaleniu znikl i narazie sie nie

> pojawil). Dzis pojechalem zczytac bledy.

> 1) P1100 - objetosciowy/masowy przeplywomierz powietrza

> 2) P0105 - czujnik cisnienia w ukladzie dolotowym

> Czt to cos powaznego? Nikt nie zdazy mi tego zdiagnozowac ani

> naprawic, a wyjazdu nie moge odwolac...

> Z jakimi potencjalnymi problemami moge sie liczyc?

Nic się nie stanie...ja jeżdziłem przez 3 tygodnie z checkiem i to ciągle zapalonym z silnikiem w trybie awaryjnym i nic się nie stało. Da radę...przeca to Asterka:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W niedziele sluzbowy wyjazd - 400km w jedna strone. A wczoraj pojawil

> sie check engine (po ponownym odpaleniu znikl i narazie sie nie

> pojawil). Dzis pojechalem zczytac bledy.

> 1) P1100 - objetosciowy/masowy przeplywomierz powietrza

> 2) P0105 - czujnik cisnienia w ukladzie dolotowym

> Czt to cos powaznego? Nikt nie zdazy mi tego zdiagnozowac ani

> naprawic, a wyjazdu nie moge odwolac...

> Z jakimi potencjalnymi problemami moge sie liczyc?

nie wiem, czy dobrze kombinuje, ale moze dolot nieszczelny i lapie "lewe" powietrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie tak z tymi kodami. Jaki masz model silnika? O ile wiem to w dieslach z Astry G nie ma MAP sensora.

Wskazuje to na problemy z sygnałem przepływomierza, więc jak kolega wyżej wspomniał może to być lewe powietrze, lub przypchany filtr. Skutkować to może zmuleniem silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Coś nie tak z tymi kodami. Jaki masz model silnika? O ile wiem to w

> dieslach z Astry G nie ma MAP sensora.

> Wskazuje to na problemy z sygnałem przepływomierza, więc jak kolega

> wyżej wspomniał może to być lewe powietrze, lub przypchany

> filtr. Skutkować to może zmuleniem silnika.

Zapomnialem dodac - AstraG 2.0 DI

Hah! Magik spedzil z 20 minut szukajac jakiegos kodu silnika aby zweryfikowac poprawnosc wyswietlonych bledow. W koncu sie poddal leon jeden! Ja niestety nie bylem w stanie mu pomoc frown.gif

Zaraz podl tekst ze przeplywomierze padaja i byc moze wymianka.. na szybko za ~tysiaka frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak bede jechal na checku? Mam nadzieje ze sie nie pojawi, ale gdyby

> robie pull over, gasze odpalam i mam nadzieje ze zniknie na

> jakis czas. Wczoraj zadzialalo

pull over masz na mysli ostra przygazowe..!? Obys tego nie robil na zimnym silniku... zreszta po co!?

A jak Ci sie wlaczy CE, to masz tryb awaryjny, co niestety skutkuje spadkiem mocy, i jak juz kolega wyzej powiedzial, moze troszke wiecej wypic... Ale ogolnie powinno byc ok... Tzn. zdolny do jazdy...

JEdnak jak CI sie zapali, to przejedz kawalek, lub nie i patrz odpalic silnik - aby sprawdzil komputer jesio raz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pull over masz na mysli ostra przygazowe..!? Obys tego nie robil na

> zimnym silniku... zreszta po co!?

> A jak Ci sie wlaczy CE, to masz tryb awaryjny, co niestety skutkuje

> spadkiem mocy, i jak juz kolega wyzej powiedzial, moze troszke

> wiecej wypic... Ale ogolnie powinno byc ok... Tzn. zdolny do

> jazdy...

> JEdnak jak CI sie zapali, to przejedz kawalek, lub nie i patrz

> odpalic silnik - aby sprawdzil komputer jesio raz...

Cóś z anglikańskim na bakier kolega. PULL OVER oznacza zjazd na pobocze, częsty tekst w amerykańskich filmach o policji grinser006.gif a nie przegazowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pull over masz na mysli ostra przygazowe..!? Obys tego nie robil na

> zimnym silniku... zreszta po co!?

Nie! Zjezdzam z drogi i gasze silnik smile.gif Dzis zrobilem 100km i check sie nie pojawil. Oby tak samo bylo w trasie w niedziele...

Dam znać jak poszło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie! Zjezdzam z drogi i gasze silnik Dzis zrobilem 100km i check sie

> nie pojawil. Oby tak samo bylo w trasie w niedziele...

> Dam znać jak poszło...

Witam!

Podejrzewalbym w Twoim przypadku brak dobrego kontaktu w ktorejs z wtyczek. Byles u mechanika, pogrzebal, byc moze wypinal wtyk i sie oczyscil. Dlatego teraz nie zapala Ci sie check.

Posiadam jakies puszki w sprayu do czysczenia polaczen elektycznych, co jakis czas psikam. Polecam Tobie i innym taki zabieg. Sypia sol, przychodzi odwilz, robi mokro na jezdniach i woda z sola penetruje nam auta.

Niby na wtykach sa gumki, ale nie dam glowy czy nie przepuszczaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> Podejrzewalbym w Twoim przypadku brak dobrego kontaktu w ktorejs z

> wtyczek. Byles u mechanika, pogrzebal, byc moze wypinal wtyk i

> sie oczyscil. Dlatego teraz nie zapala Ci sie check.

> Posiadam jakies puszki w sprayu do czysczenia polaczen elektycznych,

> co jakis czas psikam. Polecam Tobie i innym taki zabieg. Sypia

> sol, przychodzi odwilz, robi mokro na jezdniach i woda z sola

> penetruje nam auta.

> Niby na wtykach sa gumki, ale nie dam glowy czy nie przepuszczaja.

Widac po wtykach, ze tworzy sie na nich nalot pomimo gumek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi mechanik powiedzial: jak check cie denerwuje to wykrec zarowke

mi sie czasami zapali, zwlaszcza jak gaz sie konczy

w sluzbowej omedze potrafi sie palic z przerwami przez 1000km i jezdzi az milo biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dojechalem i wrocilem:) 400km w jedna strone. Check pojawil 3 razy w pierwsza sterone i 2 kiedy wracalem. Za kazdym razem wystarczylo zatrzymac auto, zgasic i po ponownym odpaleniu znikal. Zauwazylem ze zalaczyl sie ze 3 razy wtedy kiedy gwaltownie przyspieszalem - wbijalem gaz w podloge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dojechalem i wrocilem:) 400km w jedna strone. Check pojawil 3 razy w

> pierwsza sterone i 2 kiedy wracalem. Za kazdym razem wystarczylo

> zatrzymac auto, zgasic i po ponownym odpaleniu znikal.

> Zauwazylem ze zalaczyl sie ze 3 razy wtedy kiedy gwaltownie

> przyspieszalem - wbijalem gaz w podloge

Sprawdzales jakie kody pojawily sie po zapaleniu checka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dojechalem i wrocilem:) 400km w jedna strone. Check pojawil 3 razy w

> pierwsza sterone i 2 kiedy wracalem. Za kazdym razem wystarczylo

> zatrzymac auto, zgasic i po ponownym odpaleniu znikal.

> Zauwazylem ze zalaczyl sie ze 3 razy wtedy kiedy gwaltownie

> przyspieszalem - wbijalem gaz w podloge

Heh, 2.0 DI ma turbine o zmiennej geometrii lopatek?? W TDi zdarza sie, ze z powodu oleju lub jazdy na bardzo niskich obrotach non stop lopatki turbiny sie zapiekaja. Moze jesli dajesz w "palnik" to turbina nie zmienia geometrii, hmmm... Postawa to wiedziec czy w DI jest taki patent. Nie sugerujcie sie tym bo nie znam sie na DI, ale moze podsunalem jakis pomysl wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Heh, 2.0 DI ma turbine o zmiennej geometrii lopatek??

Nie wiem jak to jest z turbina w 2.0 DI. Jestem kompletnym laikiem i szczerze powiedziawszy nawet nie wiem jak wyglada turbina smile.gif Hahaha smile.gif

Jest czy nie?

Wg nomenklatury DI to nie turbo, ale mechanik mowi ze jest ...

Nie wiem jak to jest. Moze ktos rozstrszygnie te kwestie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.