Azazel Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 qrcze stało się coś dziwnego!!??!! choć w sumie może teraz jest normalnie, a wcześniej było dziwnie :-) wiatrak włączał się na pierwszej kresce (małej) po lewej od tej na środku (dużej), teraz włącza się na samym środku skali (duża kreska) :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > qrcze stało się coś dziwnego!!??!! choć w sumie może teraz jest > normalnie, a wcześniej było dziwnie :-) wiatrak włączał się na > pierwszej kresce (małej) po lewej od tej na środku (dużej), > teraz włącza się na samym środku skali (duża kreska) :/ no to przynajmniej teraz Ci sie dobrze wlacza moj sie nie wlaczal wogole i temp rospa do 3/4 skali dopiero jak wyjalem atrape to spadala do 1/2... a to przez poluzowane kable czy cos takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 25 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > no to przynajmniej teraz Ci sie dobrze wlacza moj sie nie wlaczal > wogole i temp rospa do 3/4 skali dopiero jak wyjalem atrape to > spadala do 1/2... a to przez poluzowane kable czy cos takiego czyli teraz jest ok?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdiKce Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > czyli teraz jest ok?? no raczej tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 tak powinno byc... sorki za jakosc robione na szybkosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 25 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 "prawidłowa temperatura silnika" tzn.?? bo mój ma ciągle bliżej "włącza się wentylator" !! tak apropo to czy silnik może grzać się bardziej od dziury w wydechu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 moj tez sie wlacza na srodkowej kresce i IMO to jest prawidlowa temperatura czyli okolo 90 st...no chyba ze sie myle to niech mnie ktos z bledu wyprowadzi...oczywiscie mowie o jezdzie po miescie bo na trasie mam gdzies tak w 1/3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > tak powinno byc... sorki za jakosc robione na szybkosci U mnie zakres wahań jest nieco mniejszy i zawiera się między zielonymi kreskami P.S. Sorki, że zmaszkieciłem do reszty te zdjęcie, ale nie jestem zbyt biegły w programach graficznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Unoman Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 A u mnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > A u mnie tak czyli wszystko jest ok bo umnie jest podobnie jak u was!!! A czy szybko wam sie nagrzewa do właczenia wentylatora???? np. na postoju? lub przejazd przez miasto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 hehe moje zdjecie bedzie slawne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > czyli wszystko jest ok bo umnie jest podobnie jak u was!!! A czy > szybko wam sie nagrzewa do właczenia wentylatora???? np. na > postoju? lub przejazd przez miasto? Zależnie od temp. na zewnątrz, a jeszcze bardziej od stylu jazdy przed zatrzymaniem. Przy +20 st. i ostrej jeździe czasami po niecałej min. postoju włącza się wentylator. Przy delikanej jeździe jest szansa, że wentylator nawet w mieście nie będzie się włączał (no chyba, że utkniemy w korku ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > Zależnie od temp. na zewnątrz, a jeszcze bardziej od stylu jazdy > przed zatrzymaniem. > Przy +20 st. i ostrej jeździe czasami po niecałej min. postoju włącza > się wentylator. > Przy delikanej jeździe jest szansa, że wentylator nawet w mieście nie > będzie się włączał (no chyba, że utkniemy w korku ) ale czeste włacznie, nie co chwile , to zecz normalana w uno chyba ! i ze ta tem tak oscyluje w okolicach srodkowej kreski!? bo nie zauwazylem zeby tak dzilo sie w innych samochodach chodzi mi o tak szybkie nagrzanie samochodu ! do roboty jade 18 kilometrow przez caly krakow i jak parlkuje pod robota to czasem mi sie właczy! ale nigdy nie przekroczyla jeszcze srodka wskazowka!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 25 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 dlaczego na 1 zdjęciu włącza się wcześniej a na 2 troszke później?? może od dziury w wydechu grzać się bardziej czy nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > może od dziury w wydechu grzać się bardziej czy nie?? z urwanym drugim tlumikiem nie grzal sie bardziej (3 dni tak jezdzilem) byl "troche" glosniejszy i dusil sie na wysokich obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > z urwanym drugim tlumikiem nie grzal sie bardziej (3 dni tak > jezdzilem) byl "troche" glosniejszy i dusil sie na wysokich > obrotach Z urwanym to bym unikał wysokich obrotów z troski o swój słuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > Z urwanym to bym unikał wysokich obrotów z troski o swój słuch oj tam ale za to jak ludzie sie patrzyli i alarmy w samochodach sie wlaczaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > oj tam ale za to jak ludzie sie patrzyli i alarmy w samochodach sie > wlaczaly Znam to z autopsji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > Znam to z autopsji no wiec nie marudz a jak u Ciebie ze wzrostem mocy bylo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > no wiec nie marudz > a jak u Ciebie ze wzrostem mocy bylo ?? Powera miał, ale speeda ni chuchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > Powera miał, ale speeda ni chuchu ale i tak jest najciekawsze przetaczanie sie kolo radiowozu na sprzegle a tak na marginesie to zeby sie nie czepiali resztki tlumika wozilem w bagazniku tak dla sciemy ze to niby dopiero co urawalem i jade do warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > ale i tak jest najciekawsze przetaczanie sie kolo radiowozu na > sprzegle > a tak na marginesie to zeby sie nie czepiali resztki tlumika wozilem > w bagazniku tak dla sciemy ze to niby dopiero co urawalem i jade > do warsztatu Dobry pomysł Tyle że ja nie mam miejsca w "bagażniku" tyle gratów już wożę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > Dobry pomysł na mandaty niestety nie ma sie pieniedzy zreszta na tlumik tez nie bylo > Tyle że ja nie mam miejsca w "bagażniku" tyle gratów już wożę ja ostatnio sprzatalem u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > ja ostatnio sprzatalem u siebie Mnie też to czeka A teraz dobranoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > Mnie też to czeka nic trudnego wystarcza tylko dobre intencje i troche zapalu > A teraz dobranoc dobranoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > A u mnie tak jakąś połamana masz tą wskazówkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Unoman Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > jakąś połamana masz tą wskazówkę wygła się w paincie toż to ja nie Matejko przecież Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Unoman Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > czyli wszystko jest ok bo umnie jest podobnie jak u was!!! A czy > szybko wam sie nagrzewa do właczenia wentylatora???? np. na > postoju? lub przejazd przez miasto? wg mnie za szybko. czasem minutka na światłach i juz chodzi. jak dla mnie za często Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 26 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > wg mnie za szybko. czasem minutka na światłach i juz chodzi. jak dla > mnie za często nowłaśnie jak na taki mały silniczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arttii1986 Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > A u mnie tak pamietajcie o błedach pomiarowych waszych wskaznikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > pamietajcie o błedach pomiarowych waszych wskaznikow wszedzie te bledy pomiarowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Unoman Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > nowłaśnie jak na taki mały silniczek Jak to mały ??? Jeden z większych w uno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > Jak to mały ??? Jeden z większych w uno czepiaja sie naszego jeden cztery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Unoman Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > czepiaja sie naszego jeden cztery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 popieram ale to z zazdrosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Unoman Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > popieram > ale to z zazdrosci Zgadza się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > Zgadza się szczegolnie Ci co maja 899 i 22 sekundy do 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 26 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 o sorry, myślałem o moim 999 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > o sorry, myślałem o moim 999 teraz to juz za pozno podpadles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gulinski Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > wg mnie za szybko. czasem minutka na światłach i juz chodzi. jak dla > mnie za często to wynika z tego że termostat dla silnika 1.4 jest jaki jest i niestety tego konstrukcyjnie nie zmienimy można natomiast dorobić sobie zaworek do odopowietrzania nagrzewnicy na wężu i zaoszczędzic sobię męki ze stałym odowietrzaniem co napewno usprawni ukł chlodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Unoman Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > to wynika z tego że termostat dla silnika 1.4 jest jaki jest i > niestety tego konstrukcyjnie nie zmienimy > można natomiast dorobić sobie zaworek do odopowietrzania nagrzewnicy > na wężu i zaoszczędzic sobię męki ze stałym odowietrzaniem co > napewno usprawni ukł chlodzenia Hm mi się nie zapowietrza układ Sądzę, że i bez termostatu wiatrak by się często włączał po prostu jest mało wydajna pompa cieczy przez co na biegu jałowym za słabo tłoczy ciecz, ale to moja opinia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gulinski Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > Hm mi się nie zapowietrza układ Sądzę, że i bez termostatu wiatrak > by się często włączał po prostu jest mało wydajna pompa cieczy > przez co na biegu jałowym za słabo tłoczy ciecz, ale to moja > opinia zrób doświadczenie - odkręć obudowę termostatu, wyjmij termostat i załóż obudowę (trzeba tylko spuscić ciecz) Jeśli pojeździsz troche zaobserwujesz że silnik z bidą osiaga temperaturę powyżej "dlugiej kreseczki" i trwa to całe wieki - natomiast wentylator to cho cho w bardzo upalny dzień w korku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Unoman Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > zrób doświadczenie - odkręć obudowę termostatu, wyjmij termostat i > załóż obudowę (trzeba tylko spuscić ciecz) > Jeśli pojeździsz troche zaobserwujesz że silnik z bidą osiaga > temperaturę powyżej "dlugiej kreseczki" i trwa to całe wieki - > natomiast wentylator to cho cho w bardzo upalny dzień w korku. na razie nie będę grzebał, ale tak swoją droga to ciekawe czy w awaryjnej sytuacji (wiatrak nawalił) mega korek itp wyjęcie termostatu by wystarczyło czy by się silnik uszkodził ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gulinski Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > na razie nie będę grzebał, ale tak swoją droga to ciekawe czy w > awaryjnej sytuacji (wiatrak nawalił) mega korek itp wyjęcie > termostatu by wystarczyło czy by się silnik uszkodził ? termostatu nie wyjmiesz w 5 minut i na cieplym silnku korek na chłodnicy ma zabezpieczenie - zawór cisnieniowy w południowych włoszech zawór termostatu był nagminnie eliminowany z ukł chlodzenia - bo jest do bani (przy wyższych temperaturach cieczy uchylenie zaworu jest za małe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Unoman Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > termostatu nie wyjmiesz w 5 minut i na cieplym silnku nie no zgadza się, trza by poczekać z 10 min > korek na chłodnicy ma zabezpieczenie - zawór cisnieniowy > w południowych włoszech zawór termostatu był nagminnie eliminowany z > ukł chlodzenia - bo jest do bani (przy wyższych temperaturach > cieczy uchylenie zaworu jest za małe) no właśnie, bo ten samochód się na upały nie za bardzo nadaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > nie no zgadza się, trza by poczekać z 10 min to sobie siedz pod przegrzanym samochodem w ulny dzien wykrecajac termostat lepsze niz sauna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 nie rozumiem problemu sorki czujnik temp. na wskaźnik to coś innego niż czujnik temp. na wiatrak jak by było problem z termostatem to oba czuje zachowują się tak samo czyli skoki temperatur (przymknięty termostat wysoka temp. na wskaźniku a wentylator nie chodzi) termostat otwarty brak możliwości rozgrzania samochody (czasami termostat zarasta i nie domyka się silnik osiąga temp po dłuższej jeździe) Niski stan płynu silnik osiąga wysoką temp a wentylator nie chodzi Złe styki na czujniku temp. zegara zły odczyt temperatury na liczniku wentylator chodzi jak należy UWAGA SPRAWDZ STYKI A termostat to sprawdza się bardzo łatwo trzeba go wymontować wrzucić do szklanki z wodą i kontrolujesz temp. wody i zerkasz czy się domyka i otwiera więcej szczegółów mogę podać jak jesteś zainteresowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konradzio Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 Porsze pomocy!! Mam taki problem : Moja srebna strzała coś szwankuje, wiatrak co prawda się włancza ale nie wiem przy jakiej temp.(nie ma wskaźnika) ale jak go zgasze, to wiatrak też się wyłancza a potem trzeba długo czekać żeby go odpalić (w korku nic fajnego). Czy ktos ma pojecie co jest tego przyczyną i jak ten problem rozwiazać. Sprawdzałem czy jest napięcie jak przy wyłączonym zapłonie;- i jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.