toyota5 Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 Hej:) Jako że nie ma kącika, a to samochód kultowy może ktoś mi pomoże .... Co oznacza zapalająca się na czerwono kontrolka PRESS we fiacie 125 p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hultaj Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 > Hej:) > Jako że nie ma kącika, a to samochód kultowy może ktoś mi pomoże .... > Co oznacza zapalająca się na czerwono kontrolka PRESS we fiacie 125 p brak Ładowanie akumulatora ? albo brak ciśnienia oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toyota5 Napisano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 > brak Ładowanie akumulatora ? > albo brak ciśnienia oleju. Tego się domyślam, poczekam na dokładniejsze odpowiedzi. Dzięki serdeczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejocik Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 > Tego się domyślam, poczekam na dokładniejsze odpowiedzi. > Dzięki serdeczne PRESS(URE) - cisnienie ... wskazywaloby na kontrolke cisnienia oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hultaj Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 > PRESS(URE) - cisnienie ... wskazywaloby na kontrolke cisnienia oleju Teraz mi sie przypomniało Kontrolka czerwona oznaczona G - ładowanie aku Kontrolka Czerwona oznaczona Press - ciśnienie oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 a w jakich okolicznościach się ta kontrolka pali? bo jak bez przerwy to zatrzesz silnik a jak tylko na obrotach biegu jałowego sobie pomruguje to spokojnie można jeszcze jexdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toyota5 Napisano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 > a w jakich okolicznościach się ta kontrolka pali? > bo jak bez przerwy to zatrzesz silnik > a jak tylko na obrotach biegu jałowego sobie pomruguje to spokojnie > można jeszcze jexdzić Tylko jak jest ciepły to na jałowym sobie mruga albo zapala na parę sekund. Czy wystarczy wymienić olej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 > Tylko jak jest ciepły to na jałowym sobie mruga albo zapala na parę > sekund. > Czy wystarczy wymienić olej ?? jak olej nie był zmieniany to wymień na jakiegos 15w40. i jak pisałem wyzej dopóki to mruganie ewentualnie świecenie dzieje się tylko na wolnych obrotach to tragedii nie ma, można jeździć. Jakby zaczynało świecić na większych prędkosciach obrotowych, to możesz spróbowac zalac olejem 20w50, a jak już to by nie pomogło, to trzeba rozbierac silnik i szukac tam przyczyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek2000 Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 tak , to ciśnienie oleju. To chyba jedyne auto które ma w instrukcji napisanę ze dopuszcza sie swieceni kontrolki oleju na begu jałowym pod warunkiem że lampka gaśnie przy nieznacznym zwiększeniu prędkości obrotowej silika, wiec sie nie zamartwiaj... no chyba ze nie gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toyota5 Napisano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 > tak , to ciśnienie oleju. To chyba jedyne auto które ma w instrukcji > napisanę ze dopuszcza sie swieceni kontrolki oleju na begu > jałowym pod warunkiem że lampka gaśnie przy nieznacznym > zwiększeniu prędkości obrotowej silika, wiec sie nie > zamartwiaj... no chyba ze nie gaśnie. Dziękuje serdecznie wszystkim za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob3rt Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 > Tylko jak jest ciepły to na jałowym sobie mruga albo zapala na parę > sekund. > Czy wystarczy wymienić olej ?? Jeśli po wymianie nie nastąpi zmiana to może czujnik cisnienia oleju lub popma oleju się kończyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 > Jeśli po wymianie nie nastąpi zmiana to może czujnik cisnienia oleju > lub popma oleju się kończyć. dopóki nie będzie świeciło na wyższych obrotach to radze dac sobie spokój i nie pchać się w koszty. W starszch konstrukcjach typu fiacior, jak to juz ktoś wyżej napisał to noralka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 > Hej:) > Jako że nie ma kącika, a to samochód kultowy może ktoś mi pomoże .... > Co oznacza zapalająca się na czerwono kontrolka PRESS we fiacie 125 p Cisnienie oleju, moze byc niski poziom, załaduj bańkę do bagażnika i jeździj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 > Cisnienie oleju, moze byc niski poziom, załaduj bańkę do bagażnika i > jeździj To olej leżakowany w bagażniku lepiej służy? Czujniki też potrafią się z czasem rozkalibrować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > Jeśli po wymianie nie nastąpi zmiana to może czujnik cisnienia oleju > lub popma oleju się kończyć. Jeśli już, to prędzej panewki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konwoz Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 Już mu bomba nie pomoże. Czeka cię szlif wału. Ale jeżeli zapala się tylko na niskich obrotach to spokojnie można śmigać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winyl Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > Dziękuje serdecznie wszystkim za odpowiedzi No teraz to już wiem po co kupowałaś ten filterek i oleum. Okaz muzealny na Świetokrzyskim . Podejdę obczaić tego wehikuła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drapak1 Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 Najpierw sprawdż czujnik ciśnienia!!! Piszę to, bo onegdaj miałem F 125P i zrobiłem remont silnika na okoliczność tego światełka. Mechaniory po dokonaniu "remontu" odpalają silnik i CZERWONO. Po wymianie czujnika lampka już do końca "jego" dni nigdy się nie zaświeciła podczas pracy silnika. Pzdr. PS. Objawy miałem takie jak TY, tzn. lampka "ożywała" po osiągnięciu temperatury silnika 60-70 st. C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konwoz Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 Widać porządni ci mechanicy znają się na fachu. Nic tylko medal im dać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drapak1 Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > Widać porządni ci mechanicy znają się na fachu. Nic tylko medal im > dać. Nosz kurka. Czujnik kosztował chyba coś kole 10 PLN, natomiast remont 1100 PLN. Silnik oczywiście już nie pracował tak ładnie jak wcześniej Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.