aquila Napisano 22 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2007 Mam taki problem : Rano ( lub gdy samochod dlugo stoi na mrozie ) Gdy odpalam autko obroty rosna do 3000 i tak przez kilka minut , po jakims czasie ( ok.3-5 min. ) obroty spadaja do normalnych ( tzn. ok 1000 ) Co to moze byc ? Dzieki z gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cienok Napisano 22 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2007 > Mam taki problem : Rano ( lub gdy samochod dlugo stoi na mrozie ) Gdy > odpalam autko obroty rosna do 3000 i tak przez kilka minut , po > jakims czasie ( ok.3-5 min. ) obroty spadaja do normalnych ( > tzn. ok 1000 ) Co to moze byc ? Dzieki z gory sanie kolego poprostu sanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 22 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2007 > sanie kolego poprostu sanie nie no bez przesady nie 3 tys obrotów 1,5 tys to tak ale nie az tyle pewnie cos z krokowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kainat Napisano 22 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2007 mam to samo, walczę z tym kupę czasu , napewno nie krokowy. egzaminer nie pokazuje błędów, przyzwyczaić się chyba trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZubrAple Napisano 22 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2007 > mam to samo, walczę z tym kupę czasu , napewno nie krokowy. egzaminer > nie pokazuje błędów, przyzwyczaić się chyba trzeba Można się bo wszystkiego przyzwyczaić... Ja popieram darekpdkp, 3k to trochę za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 22 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2007 > mam to samo, walczę z tym kupę czasu , napewno nie krokowy. egzaminer > nie pokazuje błędów, przyzwyczaić się chyba trzeba IMO krokowy...egzaminer nie musi go pokazywać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 22 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2007 Mam tak samo czasem ( choć ostatnio nawet nie) . Wystepuje jakiś dziwny bląd co dodatkowo wiąze sie z lekkim falowaniem obrotów. Jak zapale i obroty sa wysokie to wiem że jak sie rozgrzeje i obroty spadną to bedą lekko falować, a jak złapie go falowanie na ciepłym to wiem ze rano na zimnym obroty wyskoczą na ok 2 tys. Leczyłem to dawniej odpinając aku na noc a obecnie na uruchomionym silniku wypinam na moment złaczke potencjometra przepustnicy wtedy na chwile obroty podskocza w góre, opadna i silnik chodzi równiutko, wpinam złączke na miejsce i jazda do nastepnego razu. Pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy1111 Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > Mam tak samo czasem ( choć ostatnio nawet nie) . Wystepuje jakiś > dziwny bląd co dodatkowo wiąze sie z lekkim falowaniem obrotów. > Jak zapale i obroty sa wysokie to wiem że jak sie rozgrzeje i > obroty spadną to bedą lekko falować, a jak złapie go falowanie > na ciepłym to wiem ze rano na zimnym obroty wyskoczą na ok 2 > tys. Leczyłem to dawniej odpinając aku na noc a obecnie na > uruchomionym silniku wypinam na moment złaczke potencjometra > przepustnicy wtedy na chwile obroty podskocza w góre, opadna i > silnik chodzi równiutko, wpinam złączke na miejsce i jazda do > nastepnego razu. > Pzd przy dzisiejszym mrozie (-12 st.C) obroty po uruchomieniu jakieś 1750 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > przy dzisiejszym mrozie (-12 st.C) obroty po uruchomieniu jakieś 1750 u mnie przy - 13 , 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > u mnie przy - 13 , 2000 a u mnie około 1500.....bez nalotu bez kłopotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zombi73 Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > u mnie przy - 13 , 2000 U mnie też dosyć wysokie 2100 racze nie powinno tak być tym bardziej,że nawet przy wyższych temp.potrafi tyle a nawet odrobinę więcej machnąć,ale nie sposób to rozwikłać jak się zrobi cieplej będzie normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy1111 Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > U mnie też dosyć wysokie 2100 racze nie powinno tak być > tym bardziej,że nawet przy wyższych temp.potrafi tyle a nawet > odrobinę więcej machnąć,ale nie sposób to rozwikłać jak się > zrobi cieplej będzie normalnie. w normalnych warunkach 1500 ni więcej ni mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pysia105 Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > Mam taki problem : Rano ( lub gdy samochod dlugo stoi na mrozie ) Gdy > odpalam autko obroty rosna do 3000 i tak przez kilka minut , po > jakims czasie ( ok.3-5 min. ) obroty spadaja do normalnych ( > tzn. ok 1000 ) Co to moze byc ? Dzieki z gory Witam, u mnie jest to samo, po zapaleniu silnik wchodzi czasmi na 3 tys, więc go zaraz gaszę i uruchamiam ponownie i wtedy ma 1500 jak trochę pochodzi i ssanie się wyłączy mam 800. Ale trafia się również tak, że silnik jest ciepły a obroty wchodzą mi na 2000 lub 3000 i falują. Pewnie powiecie, że to wina krokowego ale wymieniłam dwa razy przepustnicę i nie pomogło. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 Wlasnie moje podejrzenia padly na krokowca , musze go przeczyscic ew. wymienic . Dzieki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kainat Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 krokowca w 1.2 nie wyczyścisz i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > krokowca w 1.2 nie wyczyścisz i a to czemu ? Jest jakos zintegrowany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kainat Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 jest zalany na stałę trzebaby rozpruć a cały ten krokowiec to zwykły potencjometr który się wyciera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > Witam, u mnie jest to samo, po zapaleniu silnik wchodzi czasmi na 3 > tys, więc go zaraz gaszę i uruchamiam ponownie i wtedy ma 1500 > jak trochę pochodzi i ssanie się wyłączy mam 800. Ale trafia się > również tak, że silnik jest ciepły a obroty wchodzą mi na 2000 > lub 3000 i falują. Pewnie powiecie, że to wina krokowego ale > wymieniłam dwa razy przepustnicę i nie pomogło. Pozdrawiam a co ma krokowy z przepustnicą?? Wymień krokowca a nie przepustnice.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > a co ma krokowy z przepustnicą?? Wymień krokowca a nie > przepustnice.... Jak masz kolektor plastikowy, to krokowc w korpusie przepustnicy. Wymieniasz całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > Jak masz kolektor plastikowy, to krokowc w korpusie przepustnicy. > Wymieniasz całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pysia105 Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > a co ma krokowy z przepustnicą?? Wymień krokowca a nie > przepustnice.... Gdy bym mogła wymienić sam silniczek krokowy to trochę bym zaoszczędziła , ale niestety jest razem z przepustnicą, bo jak ktoś wyżej wspomniał mam plastikowy kolektor. Pozd. Pysia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fireblade22 Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > Mam taki problem : Rano ( lub gdy samochod dlugo stoi na mrozie ) Gdy > odpalam autko obroty rosna do 3000 i tak przez kilka minut , po > jakims czasie ( ok.3-5 min. ) obroty spadaja do normalnych ( > tzn. ok 1000 ) Co to moze byc ? Dzieki z gory Hello . No wiec tak .Wysokie obroty po uruchomieniu zimnego silnika to jest norma w silnikach 1.2 16 v . Jeżeli Ci to tak bardzo przeszkadza to spróbuj od razu po uruchomieniu wrzucic jedynke i ujechac kilkanaście metrów no a potem sobie na looz wrzucic no i juz raczej obroty bedą mniejsze(ok 1500 albo mnniej) .Jak juz sobie troche pochodzi to powinno wszystko wrócic do normy. Nie ma co przesadzac nad takimi drobnostkami . A jeżeli na prawde obroty bedą ostro sie wkręcac do góry no to pozostaje ASO -czyszczenie korpusu przepustnicy ew wymiana krokowca . Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pepe25 Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > Mam taki problem : Rano ( lub gdy samochod dlugo stoi na mrozie ) Gdy > odpalam autko obroty rosna do 3000 i tak przez kilka minut , po > jakims czasie ( ok.3-5 min. ) obroty spadaja do normalnych ( > tzn. ok 1000 ) Co to moze byc ? Dzieki z gory Witam. Ja również mam coś takiego. Z tym że odnosze wrażenie, że im cieplej na zewnątrz to to pierwsze odpalenie jet mniej halaśliwe i a obroty nie szaleją Pozdrawiam. Pepe25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kainat Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 a akumulatorek w jakim stanie jest????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.