Skocz do zawartości

zimny silnik -> wysokie obroty


aquila

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem : Rano ( lub gdy samochod dlugo stoi na mrozie ) Gdy odpalam autko obroty rosna do 3000 i tak przez kilka minut , po jakims czasie ( ok.3-5 min. ) obroty spadaja do normalnych ( tzn. ok 1000 ) Co to moze byc ? Dzieki z gory smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam taki problem : Rano ( lub gdy samochod dlugo stoi na mrozie ) Gdy

> odpalam autko obroty rosna do 3000 i tak przez kilka minut , po

> jakims czasie ( ok.3-5 min. ) obroty spadaja do normalnych (

> tzn. ok 1000 ) Co to moze byc ? Dzieki z gory

sanie kolego poprostu sanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo czasem ( choć ostatnio nawet nie) . Wystepuje jakiś dziwny bląd co dodatkowo wiąze sie z lekkim falowaniem obrotów. Jak zapale i obroty sa wysokie to wiem że jak sie rozgrzeje i obroty spadną to bedą lekko falować, a jak złapie go falowanie na ciepłym to wiem ze rano na zimnym obroty wyskoczą na ok 2 tys. Leczyłem to dawniej odpinając aku na noc a obecnie na uruchomionym silniku wypinam na moment złaczke potencjometra przepustnicy wtedy na chwile obroty podskocza w góre, opadna i silnik chodzi równiutko, wpinam złączke na miejsce i jazda do nastepnego razu.

Pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam tak samo czasem ( choć ostatnio nawet nie) . Wystepuje jakiś

> dziwny bląd co dodatkowo wiąze sie z lekkim falowaniem obrotów.

> Jak zapale i obroty sa wysokie to wiem że jak sie rozgrzeje i

> obroty spadną to bedą lekko falować, a jak złapie go falowanie

> na ciepłym to wiem ze rano na zimnym obroty wyskoczą na ok 2

> tys. Leczyłem to dawniej odpinając aku na noc a obecnie na

> uruchomionym silniku wypinam na moment złaczke potencjometra

> przepustnicy wtedy na chwile obroty podskocza w góre, opadna i

> silnik chodzi równiutko, wpinam złączke na miejsce i jazda do

> nastepnego razu.

> Pzd

przy dzisiejszym mrozie (-12 st.C) obroty po uruchomieniu jakieś 1750

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie przy - 13 , 2000

U mnie też dosyć wysokie 2100 racze nie powinno tak być

tym bardziej,że nawet przy wyższych temp.potrafi tyle a nawet

odrobinę więcej machnąć,ale nie sposób to rozwikłać jak się

zrobi cieplej będzie normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie też dosyć wysokie 2100 racze nie powinno tak być

> tym bardziej,że nawet przy wyższych temp.potrafi tyle a nawet

> odrobinę więcej machnąć,ale nie sposób to rozwikłać jak się

> zrobi cieplej będzie normalnie.

w normalnych warunkach 1500 ni więcej ni mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam taki problem : Rano ( lub gdy samochod dlugo stoi na mrozie ) Gdy

> odpalam autko obroty rosna do 3000 i tak przez kilka minut , po

> jakims czasie ( ok.3-5 min. ) obroty spadaja do normalnych (

> tzn. ok 1000 ) Co to moze byc ? Dzieki z gory

Witam, u mnie jest to samo, po zapaleniu silnik wchodzi czasmi na 3 tys, więc go zaraz gaszę i uruchamiam ponownie i wtedy ma 1500 jak trochę pochodzi i ssanie się wyłączy mam 800. Ale trafia się również tak, że silnik jest ciepły a obroty wchodzą mi na 2000 lub 3000 i falują. Pewnie powiecie, że to wina krokowego ale wymieniłam dwa razy przepustnicę i nie pomogło. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, u mnie jest to samo, po zapaleniu silnik wchodzi czasmi na 3

> tys, więc go zaraz gaszę i uruchamiam ponownie i wtedy ma 1500

> jak trochę pochodzi i ssanie się wyłączy mam 800. Ale trafia się

> również tak, że silnik jest ciepły a obroty wchodzą mi na 2000

> lub 3000 i falują. Pewnie powiecie, że to wina krokowego ale

> wymieniłam dwa razy przepustnicę i nie pomogło. Pozdrawiam

a co ma krokowy z przepustnicą?? Wymień krokowca a nie przepustnice....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co ma krokowy z przepustnicą?? Wymień krokowca a nie

> przepustnice....

Gdy bym mogła wymienić sam silniczek krokowy to trochę bym zaoszczędziła wink.gif, ale niestety jest razem z przepustnicą, bo jak ktoś wyżej wspomniał mam plastikowy kolektor. Pozd. Pysia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam taki problem : Rano ( lub gdy samochod dlugo stoi na mrozie ) Gdy

> odpalam autko obroty rosna do 3000 i tak przez kilka minut , po

> jakims czasie ( ok.3-5 min. ) obroty spadaja do normalnych (

> tzn. ok 1000 ) Co to moze byc ? Dzieki z gory

Hello . No wiec tak .Wysokie obroty po uruchomieniu zimnego silnika to jest norma w silnikach 1.2 16 v . Jeżeli Ci to tak bardzo przeszkadza to spróbuj od razu po uruchomieniu wrzucic jedynke i ujechac kilkanaście metrów no a potem sobie na looz wrzucic no i juz raczej obroty bedą mniejsze(ok 1500 albo mnniej) .Jak juz sobie troche pochodzi to powinno wszystko wrócic do normy. Nie ma co przesadzac nad takimi drobnostkami smile.gif . A jeżeli na prawde obroty bedą ostro sie wkręcac do góry no to pozostaje ASO -czyszczenie korpusu przepustnicy ew wymiana krokowca . Pozdro waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam taki problem : Rano ( lub gdy samochod dlugo stoi na mrozie ) Gdy

> odpalam autko obroty rosna do 3000 i tak przez kilka minut , po

> jakims czasie ( ok.3-5 min. ) obroty spadaja do normalnych (

> tzn. ok 1000 ) Co to moze byc ? Dzieki z gory

Witam. Ja również mam coś takiego. Z tym że odnosze wrażenie, że im cieplej na zewnątrz to to pierwsze odpalenie jet mniej halaśliwe i a obroty nie szaleją

Pozdrawiam.

Pepe25

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.