Skocz do zawartości

1.2 osemka i krokowiec


puchaty

Rekomendowane odpowiedzi

otoz moje auto calkowicie gubi obroty (spadaja do zera i gasnie silnik). podejrzenie padlo (po przeczytaniu kilku watkow) na krokowca. Ale.....

- gdzie to ustrojstwo sie znajduje? (moze by mi ktos wytlumaczyl, a najlepiej na jakiejs fotce paluchem pokazal smile.gif

- jak sie do tego zabrac i zdemontowac coby nie popsuc cfaniaczek.gif

- czym to wyczyscic (benzynka?)

- i najwazniejsze, czy po tej operacji nie trzeba nic regulowac, znaczy czy bedzie dzialac biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> otoz moje auto calkowicie gubi obroty (spadaja do zera i gasnie

> silnik). podejrzenie padlo (po przeczytaniu kilku watkow) na

> krokowca. Ale.....

> - gdzie to ustrojstwo sie znajduje? (moze by mi ktos wytlumaczyl, a

> najlepiej na jakiejs fotce paluchem pokazal

278220584-2.JPG

po prawej (lekko w dół) od F - ten plastikowy culindryczny kształ z wtyczka

> - jak sie do tego zabrac i zdemontowac coby nie popsuc

odkrecic dwei srobki i wyjac

> - czym to wyczyscic (benzynka?)

WD40

> - i najwazniejsze, czy po tej operacji nie trzeba nic regulowac,

> znaczy czy bedzie dzialac

bedzie dzialac jak nie zjebi... zepsujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko te 2 śrubki najpierw trzeba odkręcić a podejrzewam że nie

> będzie tak łatwo jeśli od nowości nie było to rozkręcane a w

> dodatku to cudowne śrubki typu Torx

dosyć stabilne/mocne + mają podkładki wiec nie sadze , żeby był problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko te 2 śrubki najpierw trzeba odkręcić a podejrzewam że nie

> będzie tak łatwo jeśli od nowości nie było to rozkręcane a w

> dodatku to cudowne śrubki typu Torx

własnie to samo miałem napisać zlosnik.gif

żeby potem nie musiał puchaty ich rozwiercać żeby wykręcić hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IThankYou.gif

> bedzie dzialac jak nie zjebi... zepsujesz

znaczy sie co , mozna cos ulamac, czy ukrecic przypadkiem hmm.gif. Takie delikatne to jest czy jak - bo ja troche fizyczny jestem i nawet dosc twarde rzeczy w moich lapach sie krusza pad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie żebym mu źle życzył nie chciałbym być złym prorokiem... wazniak.gif

ps.ie o to chodzi poprostu objedzie Ci torx tą gwiazdke w łebku śruby i pozostaje tylko wiertarka i gwintownik... niektórzy jeszcze nacinali łby i próbowali odkręcać zwykłym śrubokrętem ale u mnie niestety nie dalo rady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> otoz moje auto calkowicie gubi obroty (spadaja do zera i gasnie

> silnik). podejrzenie padlo (po przeczytaniu kilku watkow) na

> krokowca. Ale.....

> - gdzie to ustrojstwo sie znajduje? (moze by mi ktos wytlumaczyl, a

> najlepiej na jakiejs fotce paluchem pokazal

> - jak sie do tego zabrac i zdemontowac coby nie popsuc

> - czym to wyczyscic (benzynka?)

> - i najwazniejsze, czy po tej operacji nie trzeba nic regulowac,

> znaczy czy bedzie dzialac

Ja mam to samo u siebie w 1,1 po zmianie przepustnicy na tą z 1,2.

Rozebrałem całość,wyczyściłem i dalej to samo.

Opisane w moim wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja nie mogłem odkrecić i musiałem jedną sztuke nacinać

dokrecałem juz 4 krokowe silniki i w 900 odkrecaja sie bez problemu natomiast 1,1 i 1,2 zawsze srubka blizej przepustnicy - wiertara

Wczoraj wyjąłem cała przepustnice jedna poszła bez problemów druga zara okrągła , naciąłem ale tez zapomnij wiec rozwierciłem

Przy czyszczeniu krokowego nie zapominajcie o czyszczeniu wew tego przewodu w którym on chodzi w obudowie przepustnicy bo tam tez czesto jest tyle syfu ze powietrze ma utrudniony przepływ a i samo ramie silnioczka sie na tym moze zacinac

PS jak sie roziwerci jedna to silniczek z powodzeniem moze sie trzymac na jednej - spradzone przez kilka lat zeby.GIF mozna dla pewnosci liznac silikonem ale ja nie miałem

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> otoz moje auto calkowicie gubi obroty (spadaja do zera i gasnie

> silnik). podejrzenie padlo (po przeczytaniu kilku watkow) na

> krokowca. Ale.....

no i jestem po kolejnym rozeznaniu oslabiony.gif

okazalo sie ze kable od cewki zaplonowej (te po niskiej stronie) wyzbyly sie calkowicie izolacji i mialy piekne bicie frown.gif szybka repeturka pomogla ale....

co prawda auto juz nie gubi obrotow i nie gasnie niestety strasznie zamula pomiedzy 3000 a 4000 obr.

i teraz pytanie:

czyscic jednak krokowca?

czy moze szukac gdzie indziej (filtr pow., swiece) bo nie wiem niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesli trzyma obroty,podczas jazdy i postoju i są stabilne to ja bym

> nie szukał winy w krokowcu...

wlasciwie to trzyma ale nie tak jak wczesniej frown.gif teraz jest tak w granicach 800/1000 a bylo 1200/1500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> właśnie powinno być tak 900-1000 na wolnych.... wtedy miałeś za

> duże..

hmm.gif ale wtedy auto jezdzilo gitara.

to kto mi powie gdzie mam szukac przyczyny tej dziury i zamulenia przy 3-4tys?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podstawa to filtry paliwa,powietrza,przewody WN oraz świece, a jak to

> nie pomoże to może być coś z zasilaniem paliwowym tzn pompa może

> niedomagać ...albo z elektroniką

wykluczam filtr paliwa, pompe pal. (w zeszlym tygodniu wymienialem zbiornik to poczyscilem wsio), przewody wn maja jakies 7 miesiecy to raczej tez nie.

pozostalo jeszcze umyc stozek i zerknac do swiec (ze 2 wiosenki to juz lekko maja).

elektorniki nie ruszam i odpukac lepiej zeby tam nic sie nie dzialo mad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.