puchaty Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 otoz moje auto calkowicie gubi obroty (spadaja do zera i gasnie silnik). podejrzenie padlo (po przeczytaniu kilku watkow) na krokowca. Ale..... - gdzie to ustrojstwo sie znajduje? (moze by mi ktos wytlumaczyl, a najlepiej na jakiejs fotce paluchem pokazal - jak sie do tego zabrac i zdemontowac coby nie popsuc - czym to wyczyscic (benzynka?) - i najwazniejsze, czy po tej operacji nie trzeba nic regulowac, znaczy czy bedzie dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > otoz moje auto calkowicie gubi obroty (spadaja do zera i gasnie > silnik). podejrzenie padlo (po przeczytaniu kilku watkow) na > krokowca. Ale..... > - gdzie to ustrojstwo sie znajduje? (moze by mi ktos wytlumaczyl, a > najlepiej na jakiejs fotce paluchem pokazal po prawej (lekko w dół) od F - ten plastikowy culindryczny kształ z wtyczka > - jak sie do tego zabrac i zdemontowac coby nie popsuc odkrecic dwei srobki i wyjac > - czym to wyczyscic (benzynka?) WD40 > - i najwazniejsze, czy po tej operacji nie trzeba nic regulowac, > znaczy czy bedzie dzialac bedzie dzialac jak nie zjebi... zepsujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 Tylko te 2 śrubki najpierw trzeba odkręcić a podejrzewam że nie będzie tak łatwo jeśli od nowości nie było to rozkręcane a w dodatku to cudowne śrubki typu Torx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > Tylko te 2 śrubki najpierw trzeba odkręcić a podejrzewam że nie > będzie tak łatwo jeśli od nowości nie było to rozkręcane a w > dodatku to cudowne śrubki typu Torx dosyć stabilne/mocne + mają podkładki wiec nie sadze , żeby był problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > Tylko te 2 śrubki najpierw trzeba odkręcić a podejrzewam że nie > będzie tak łatwo jeśli od nowości nie było to rozkręcane a w > dodatku to cudowne śrubki typu Torx własnie to samo miałem napisać żeby potem nie musiał puchaty ich rozwiercać żeby wykręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > bedzie dzialac jak nie zjebi... zepsujesz znaczy sie co , mozna cos ulamac, czy ukrecic przypadkiem . Takie delikatne to jest czy jak - bo ja troche fizyczny jestem i nawet dosc twarde rzeczy w moich lapach sie krusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 nie żebym mu źle życzył nie chciałbym być złym prorokiem... ps.ie o to chodzi poprostu objedzie Ci torx tą gwiazdke w łebku śruby i pozostaje tylko wiertarka i gwintownik... niektórzy jeszcze nacinali łby i próbowali odkręcać zwykłym śrubokrętem ale u mnie niestety nie dalo rady... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > znaczy sie co , mozna cos ulamac, czy ukrecic przypadkiem . Takie > delikatne to jest czy jak - bo ja troche fizyczny jestem i nawet > dosc twarde rzeczy w moich lapach sie krusza będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > będzie dobrze dzieki nie to zebym w siebie nie wierzyl ale tak orientacyjnie zapytam ile taki krokowiec kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 za 40 jużidzie kupić jak wynykasz okazje a tak to z 70 -90zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek_lbn Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > niektórzy jeszcze > nacinali łby i próbowali odkręcać zwykłym śrubokrętem ale u mnie > niestety nie dalo rady... U mnie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > za 40 jużidzie kupić jak wynykasz okazje a tak to z 70 -90zł eeee to tragedii nie ma - myslalem ze bedzie drozej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek_lbn Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > otoz moje auto calkowicie gubi obroty (spadaja do zera i gasnie > silnik). podejrzenie padlo (po przeczytaniu kilku watkow) na > krokowca. Ale..... > - gdzie to ustrojstwo sie znajduje? (moze by mi ktos wytlumaczyl, a > najlepiej na jakiejs fotce paluchem pokazal > - jak sie do tego zabrac i zdemontowac coby nie popsuc > - czym to wyczyscic (benzynka?) > - i najwazniejsze, czy po tej operacji nie trzeba nic regulowac, > znaczy czy bedzie dzialac Ja mam to samo u siebie w 1,1 po zmianie przepustnicy na tą z 1,2. Rozebrałem całość,wyczyściłem i dalej to samo. Opisane w moim wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 ja nie mogłem odkrecić i musiałem jedną sztuke nacinać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegpoz Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > ja nie mogłem odkrecić i musiałem jedną sztuke nacinać dokrecałem juz 4 krokowe silniki i w 900 odkrecaja sie bez problemu natomiast 1,1 i 1,2 zawsze srubka blizej przepustnicy - wiertara Wczoraj wyjąłem cała przepustnice jedna poszła bez problemów druga zara okrągła , naciąłem ale tez zapomnij wiec rozwierciłem Przy czyszczeniu krokowego nie zapominajcie o czyszczeniu wew tego przewodu w którym on chodzi w obudowie przepustnicy bo tam tez czesto jest tyle syfu ze powietrze ma utrudniony przepływ a i samo ramie silnioczka sie na tym moze zacinac PS jak sie roziwerci jedna to silniczek z powodzeniem moze sie trzymac na jednej - spradzone przez kilka lat mozna dla pewnosci liznac silikonem ale ja nie miałem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 coś mi to sie nie widzi krokowiec na 1 śrubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 moze jasiu profil bys wypelnil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > otoz moje auto calkowicie gubi obroty (spadaja do zera i gasnie > silnik). podejrzenie padlo (po przeczytaniu kilku watkow) na > krokowca. Ale..... no i jestem po kolejnym rozeznaniu okazalo sie ze kable od cewki zaplonowej (te po niskiej stronie) wyzbyly sie calkowicie izolacji i mialy piekne bicie szybka repeturka pomogla ale.... co prawda auto juz nie gubi obrotow i nie gasnie niestety strasznie zamula pomiedzy 3000 a 4000 obr. i teraz pytanie: czyscic jednak krokowca? czy moze szukac gdzie indziej (filtr pow., swiece) bo nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 jesli trzyma obroty,podczas jazdy i postoju i są stabilne to ja bym nie szukał winy w krokowcu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > jesli trzyma obroty,podczas jazdy i postoju i są stabilne to ja bym > nie szukał winy w krokowcu... wlasciwie to trzyma ale nie tak jak wczesniej teraz jest tak w granicach 800/1000 a bylo 1200/1500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 właśnie powinno być tak 900-1000 na wolnych.... wtedy miałeś za duże.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > właśnie powinno być tak 900-1000 na wolnych.... wtedy miałeś za > duże.. ale wtedy auto jezdzilo gitara. to kto mi powie gdzie mam szukac przyczyny tej dziury i zamulenia przy 3-4tys? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 podstawa to filtry paliwa,powietrza,przewody WN oraz świece, a jak to nie pomoże to może być coś z zasilaniem paliwowym tzn pompa może niedomagać ...albo z elektroniką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > podstawa to filtry paliwa,powietrza,przewody WN oraz świece, a jak to > nie pomoże to może być coś z zasilaniem paliwowym tzn pompa może > niedomagać ...albo z elektroniką wykluczam filtr paliwa, pompe pal. (w zeszlym tygodniu wymienialem zbiornik to poczyscilem wsio), przewody wn maja jakies 7 miesiecy to raczej tez nie. pozostalo jeszcze umyc stozek i zerknac do swiec (ze 2 wiosenki to juz lekko maja). elektorniki nie ruszam i odpukac lepiej zeby tam nic sie nie dzialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 bardzo możliwe że świece ja tak miałem kiedyś tylko że muła łapał od 2tysi potem jechał dobrze po wymianie ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.