Skocz do zawartości

NA ILE USTAWIĆ ŚWIECE W 1.1 GAZNIK NA LPG


wiciu

Rekomendowane odpowiedzi

> dołaczam sie do pytanka, bo mi nadal szarpie

siakieś 0,6 - 0,7 mm , najlepiej eksperymentalnie dobrać . Jeśli szarpie na gazie a dział ok na benzynie to kable zapłonowe spróbowac pozyczyć na próbę od jakiegoś znajomego ( coby kasy na darmo nie wydawać ) .

I jeszcze jedna sprawa - wraz ze spadkiem wartości szczelin wzrasta nierównośc pracy silnika przy wolnych obrotach , a polepsza się praca przy pełnym obciążeniu , przy zmianach przeciwnych jest na odwrót.

Radzę też bardzo dokładnie przyjrzeć się kopułce - mogą tam być mikropękniecia , które powodują przebicia iskry .

Trzecia sprawa to skład mieszanki - powinien być właściwy bo inaczej potrzebna jest dużo silniejsza iskra do wywołania zapłonu.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> siakieś 0,6 - 0,7 mm , najlepiej eksperymentalnie dobrać . Jeśli

> szarpie na gazie a dział ok na benzynie to kable zapłonowe

> spróbowac pozyczyć na próbę od jakiegoś znajomego ( coby kasy na

> darmo nie wydawać ) .

wcześniej działał ok na LPG i Pb, a teraz szarpie na obu paliwkach, na Pb moze ciut mniej

> I jeszcze jedna sprawa - wraz ze spadkiem wartości szczelin wzrasta

> nierównośc pracy silnika przy wolnych obrotach , a polepsza się

> praca przy pełnym obciążeniu , przy zmianach przeciwnych jest na

> odwrót.

> Radzę też bardzo dokładnie przyjrzeć się kopułce - mogą tam być

> mikropękniecia , które powodują przebicia iskry .

chyba zaczne od jej wymiany hmm.gif

> Trzecia sprawa to skład mieszanki - powinien być właściwy bo inaczej

> potrzebna jest dużo silniejsza iskra do wywołania zapłonu.

> pozdr

myśle ze mieszanka Pb jest OK, na gazie może mieć bardziej bogato bo nie lubie jak auto nie chce jeździć i mam ustawione tak zeby róźnica pomiedzy LPG, a Pb była minimalna. Szarpie mi tylko na wolnych obrotach tak do 3000 rpm. dziś spróbuje przykręcić kurek gazu, wymienie kopułke i sprawdze świece, jak nie pomoże to wymienie kabelki WN

Napewno mam też coś nie tak z modułem bo czasami na wolnych obrotach przy równej pracy potrafi zgasnąć silnik, a w trakcie jazdy czuć czasami wypadające zapłony sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A gdzie w 1.1 gaznik jest taki moduł???? mam podobne objawy jak

> wyzej!!!

moduł jest na aparacie zapłonowym z lewej strony silnika,

po wymianie kopułki, wyczyszczniu i ustawieniu przerwy na swiecach szarpanie ustapilo smile.gif jutro dalsz testy ok.gifpalacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moduł jest na aparacie zapłonowym z lewej strony silnika,

> po wymianie kopułki, wyczyszczniu i ustawieniu przerwy na swiecach

> szarpanie ustapilo jutro dalsz testy

Na ile w końcu ustawiłeś przerwe na świecach, no i jak wypadły testy zlosnik.gif?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na ile w końcu ustawiłeś przerwe na świecach,

na oko 0,6 grinser006.gif

> no i jak wypadły testy ?

pierwsze 10km rewelacja, później znowu zaczął szarpać sick.gif już nie tak mocno ale zdarza się, chyba musze w nowe swieczki zainwestować bo na tych ma przejechane juz okolo 30kkm niewiem.gif nie wiem czy to duzo czy malo ale podobno LPG musi mieć dobra iskrę hmm.gif i swieczki sie powinno co 20kkm wymieniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na oko 0,6

> pierwsze 10km rewelacja, później znowu zaczął szarpać już nie tak

> mocno ale zdarza się, chyba musze w nowe swieczki zainwestować

> bo na tych ma przejechane juz okolo 30kkm nie wiem czy to duzo

> czy malo ale podobno LPG musi mieć dobra iskrę i swieczki sie

> powinno co 20kkm wymieniać

ja wyczyscilem kopulke palec dalem nowe swiece i dalej szarpi i gasnie na wolnych ale juz zadziej duzo zadziej i nie wiem co tu jeszcze zmienic zeby bylo gites!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na oko 0,6

To masz dobre oko, bo ja nie odróżnie 0,6 od 0,7 mm hehe.gif

> pierwsze 10km rewelacja, później znowu zaczął szarpać już nie tak

> mocno ale zdarza się, chyba musze w nowe swieczki zainwestować

> bo na tych ma przejechane juz okolo 30kkm nie wiem czy to duzo

> czy malo ale podobno LPG musi mieć dobra iskrę i swieczki sie

> powinno co 20kkm wymieniać

A jak tam sprawy modułowe, bo te 10 km to mi prawie idealnie pasuje do padającego modułu tongue.gif .

Ja wymieniłem całą instalacje zapłonową i dalej szarpało, pomogła dopiero wymiana modułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To masz dobre oko, bo ja nie odróżnie 0,6 od 0,7 mm

> A jak tam sprawy modułowe, bo te 10 km to mi prawie idealnie pasuje

> do padającego modułu .

> Ja wymieniłem całą instalacje zapłonową i dalej szarpało, pomogła

> dopiero wymiana modułu.

no moj moduł to już dawno jest do wymiany , jak narazie odsunąlem go na 5cm dystansach od aparatu zapłonowego i już nie gasnie tak czesto jak był przykrecony bezposrednio, ale faktycznie to sarpanie tez może być z jego winy,

przez te 10km to było dobrze po wczorajszym zabiegu, a teraz praktycznie szarpie odrazu po uruchomnieniu jak złapie temperatury, tak wiec zaczne od wymiany świeczek, a jak nie pomoże to bede musial krecić siano na moduł, a ten stary bedzie sobie w schowku jeździl jako dojazowy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.