wiciu Napisano 3 Maja 2005 Udostępnij Napisano 3 Maja 2005 SZCZELINKĘ ZNACZY SIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 3 Maja 2005 Udostępnij Napisano 3 Maja 2005 > SZCZELINKĘ ZNACZY SIE dołaczam sie do pytanka, bo mi nadal szarpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 3 Maja 2005 Udostępnij Napisano 3 Maja 2005 > dołaczam sie do pytanka, bo mi nadal szarpie siakieś 0,6 - 0,7 mm , najlepiej eksperymentalnie dobrać . Jeśli szarpie na gazie a dział ok na benzynie to kable zapłonowe spróbowac pozyczyć na próbę od jakiegoś znajomego ( coby kasy na darmo nie wydawać ) . I jeszcze jedna sprawa - wraz ze spadkiem wartości szczelin wzrasta nierównośc pracy silnika przy wolnych obrotach , a polepsza się praca przy pełnym obciążeniu , przy zmianach przeciwnych jest na odwrót. Radzę też bardzo dokładnie przyjrzeć się kopułce - mogą tam być mikropękniecia , które powodują przebicia iskry . Trzecia sprawa to skład mieszanki - powinien być właściwy bo inaczej potrzebna jest dużo silniejsza iskra do wywołania zapłonu. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 4 Maja 2005 Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 > siakieś 0,6 - 0,7 mm , najlepiej eksperymentalnie dobrać . Jeśli > szarpie na gazie a dział ok na benzynie to kable zapłonowe > spróbowac pozyczyć na próbę od jakiegoś znajomego ( coby kasy na > darmo nie wydawać ) . wcześniej działał ok na LPG i Pb, a teraz szarpie na obu paliwkach, na Pb moze ciut mniej > I jeszcze jedna sprawa - wraz ze spadkiem wartości szczelin wzrasta > nierównośc pracy silnika przy wolnych obrotach , a polepsza się > praca przy pełnym obciążeniu , przy zmianach przeciwnych jest na > odwrót. > Radzę też bardzo dokładnie przyjrzeć się kopułce - mogą tam być > mikropękniecia , które powodują przebicia iskry . chyba zaczne od jej wymiany > Trzecia sprawa to skład mieszanki - powinien być właściwy bo inaczej > potrzebna jest dużo silniejsza iskra do wywołania zapłonu. > pozdr myśle ze mieszanka Pb jest OK, na gazie może mieć bardziej bogato bo nie lubie jak auto nie chce jeździć i mam ustawione tak zeby róźnica pomiedzy LPG, a Pb była minimalna. Szarpie mi tylko na wolnych obrotach tak do 3000 rpm. dziś spróbuje przykręcić kurek gazu, wymienie kopułke i sprawdze świece, jak nie pomoże to wymienie kabelki WN Napewno mam też coś nie tak z modułem bo czasami na wolnych obrotach przy równej pracy potrafi zgasnąć silnik, a w trakcie jazdy czuć czasami wypadające zapłony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 4 Maja 2005 Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 A gdzie w 1.1 gaznik jest taki moduł???? mam podobne objawy jak wyzej!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 4 Maja 2005 Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 > A gdzie w 1.1 gaznik jest taki moduł???? mam podobne objawy jak > wyzej!!! moduł jest na aparacie zapłonowym z lewej strony silnika, po wymianie kopułki, wyczyszczniu i ustawieniu przerwy na swiecach szarpanie ustapilo jutro dalsz testy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > moduł jest na aparacie zapłonowym z lewej strony silnika, > po wymianie kopułki, wyczyszczniu i ustawieniu przerwy na swiecach > szarpanie ustapilo jutro dalsz testy Na ile w końcu ustawiłeś przerwe na świecach, no i jak wypadły testy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > Na ile w końcu ustawiłeś przerwe na świecach, na oko 0,6 > no i jak wypadły testy ? pierwsze 10km rewelacja, później znowu zaczął szarpać już nie tak mocno ale zdarza się, chyba musze w nowe swieczki zainwestować bo na tych ma przejechane juz okolo 30kkm nie wiem czy to duzo czy malo ale podobno LPG musi mieć dobra iskrę i swieczki sie powinno co 20kkm wymieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > na oko 0,6 > pierwsze 10km rewelacja, później znowu zaczął szarpać już nie tak > mocno ale zdarza się, chyba musze w nowe swieczki zainwestować > bo na tych ma przejechane juz okolo 30kkm nie wiem czy to duzo > czy malo ale podobno LPG musi mieć dobra iskrę i swieczki sie > powinno co 20kkm wymieniać ja wyczyscilem kopulke palec dalem nowe swiece i dalej szarpi i gasnie na wolnych ale juz zadziej duzo zadziej i nie wiem co tu jeszcze zmienic zeby bylo gites!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > na oko 0,6 To masz dobre oko, bo ja nie odróżnie 0,6 od 0,7 mm > pierwsze 10km rewelacja, później znowu zaczął szarpać już nie tak > mocno ale zdarza się, chyba musze w nowe swieczki zainwestować > bo na tych ma przejechane juz okolo 30kkm nie wiem czy to duzo > czy malo ale podobno LPG musi mieć dobra iskrę i swieczki sie > powinno co 20kkm wymieniać A jak tam sprawy modułowe, bo te 10 km to mi prawie idealnie pasuje do padającego modułu . Ja wymieniłem całą instalacje zapłonową i dalej szarpało, pomogła dopiero wymiana modułu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > To masz dobre oko, bo ja nie odróżnie 0,6 od 0,7 mm > A jak tam sprawy modułowe, bo te 10 km to mi prawie idealnie pasuje > do padającego modułu . > Ja wymieniłem całą instalacje zapłonową i dalej szarpało, pomogła > dopiero wymiana modułu. no moj moduł to już dawno jest do wymiany , jak narazie odsunąlem go na 5cm dystansach od aparatu zapłonowego i już nie gasnie tak czesto jak był przykrecony bezposrednio, ale faktycznie to sarpanie tez może być z jego winy, przez te 10km to było dobrze po wczorajszym zabiegu, a teraz praktycznie szarpie odrazu po uruchomnieniu jak złapie temperatury, tak wiec zaczne od wymiany świeczek, a jak nie pomoże to bede musial krecić siano na moduł, a ten stary bedzie sobie w schowku jeździl jako dojazowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.