Gripen Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 Dlaczego warto wymieniać ? Oto nowy filtr: A to filtr po 5 miesiącach uzytkowania: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > Dlaczego warto wymieniać ? > Oto nowy filtr: > A to filtr po 5 miesiącach uzytkowania: Dokladnie. Ja moj po roku wymienilem i byl tak zatkany ze nie wiem jakim cudem powietrze jeszcze przez niego wchodzilo. P.S. To samo dotyczy filtru powietrza - lepiej czesciej wymieniac (albo uzywac mokry i myc go od czasu do czasu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > Dlaczego warto wymieniać ? > Oto nowy filtr: > A to filtr po 5 miesiącach uzytkowania: Khem... mam wrażenie, ża stary filtr był "węglowy" a nowy nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > Khem... mam wrażenie, ża stary filtr był "węglowy" a nowy nie jest no własnie oba to zwykłe filtry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yatanza Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > Dlaczego warto wymieniać ? > A to filtr po 5 miesiącach uzytkowania: Doprawdy wstrzasajace . U mnie tak nie wyglada filtr powietrza do silnika po 20 tys. km . Ale skoro macie tam czym oddychac, to moze faktycznie warto . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > Doprawdy wstrzasajace . U mnie tak nie wyglada filtr powietrza do > silnika po 20 tys. km . Ale skoro macie tam czym oddychac, to > moze faktycznie warto . Rozwiniesz wypowiedz, szczególnie jej ostatnią część ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yatanza Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > Rozwiniesz wypowiedz, szczególnie jej ostatnią część ? No pierwszej to chyba naprawde nie musze rozwijac? Moze jednak? W drugiej chcialem zwrocic uwage na nieprawdopodobne zanieczyszczenie powietrza, i ze faktycznie nawet nie warto, ale nalezy wymieniac filtr kabinowy. Powiem wiecej, przy takim zanieczyszczeniu powietrza po wyjsciu z pojazdu zalecam zastosowanie indywidualnego filtra powietrza dolotowego. Z plucami nie ma zartow. O, taki filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawek_L Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > Dlaczego warto wymieniać ? > Oto nowy filtr: > A to filtr po 5 miesiącach uzytkowania: W listopadzie miałem przegląd i wtedy mi wymieniali, czyli jakis 5 tyś km temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > zastosowanie indywidualnego filtra powietrza dolotowego Chcialem zauwazyc ze rzeczy osadzajace sie na filtrze nie koniecznie musza byc szkodliwe dla czlowieka. Przykladem sa pylki drzew. Jak nie masz alergii, to duza ilosc pylkow w powietrzu jest zupelnie niegrozna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommy__ Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > Dlaczego warto wymieniać ? > Oto nowy filtr: > A to filtr po 5 miesiącach uzytkowania: wymieniam po każdych 15 kkm mimo, że w instrukcji jest 30 kkm, wolę mieć dopływ świeżego powietrza i nie zaparowane szyby w deszcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > wymieniam po każdych 15 kkm mimo, że w instrukcji jest 30 kkm, wolę > mieć dopływ świeżego powietrza i nie zaparowane szyby w deszcz To akurat nie jest regułą, że parują szyby, w niektórych autach parują mimo nowego filtra, ba nawet mimo braku filtra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 14 Marca 2007 Udostępnij Napisano 14 Marca 2007 > To akurat nie jest regułą, że parują szyby, w niektórych autach > parują mimo nowego filtra, ba nawet mimo braku filtra Ale jak wymieni to mu nie zaszkodzi prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2007 > Ale jak wymieni to mu nie zaszkodzi prawda? nie rozumiem co chcesz powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 14 Marca 2007 Udostępnij Napisano 14 Marca 2007 zastanawiam się nad zamontowaniem takiego w swoim x-letnim Punto. Technicznie nie ma z tym kłopotu, jest do tego przystosowany. Ale zastanawiam się czy nie osłabi to nadmuchu powietrza do kabiny, bo każdy filtr (czysty) stawia powietrzu jakiś tam opór. Ale przecież w tym modelu do wersji z filtrem (i klimą) był taki sam wentylator. Ktoś wie jak to jest z tym dmuchaniem przez filtr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzymK Napisano 14 Marca 2007 Udostępnij Napisano 14 Marca 2007 > Dlaczego warto wymieniać ? > Oto nowy filtr: > A to filtr po 5 miesiącach uzytkowania: U mnie tak po 3 latach nie wyglądały. Jakieś zdzieranie asfaltu masz w okolicy albo jeździsz obok nasypów kolejowych ,że tak szybko zatkało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.