vironx Napisano 24 Marca 2007 Udostępnij Napisano 24 Marca 2007 Hello. Troche tego nie kumam bo w książce cięśnienie na oponie 185/55 r14 powinno wynosic 2,0, u mnie przy takim ciśnieniu na moich Michelinach wyglada to prawie jak flak <mówie o przodzie> dopiero od ok 2,4 bara zaczyna być normalnie. Takie ciśnienie chyba nie powinno szkodzić oponie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > Takie ciśnienie chyba nie powinno > szkodzić oponie? Nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > Hello. > Troche tego nie kumam bo w książce cięśnienie na oponie 185/55 r14 > powinno wynosic 2,0, u mnie przy takim ciśnieniu na moich > Michelinach wyglada to prawie jak flak dopiero od ok 2,4 bara > zaczyna być normalnie. Takie ciśnienie chyba nie powinno > szkodzić oponie? nie zaszkodzi - ale przy wyzszym niuz zalecane czoło moze szybciej sie zurzywac niz boki bieznika na centomanii czesc osob jeździ na 3 barach , ja osobiscie 195/50 dmucham do 2,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 Ja w 215/40/16 kicham od 2,2 do 2,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KubaMkII Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > Hello. > Troche tego nie kumam bo w książce cięśnienie na oponie 185/55 r14 > powinno wynosic 2,0, u mnie przy takim ciśnieniu na moich > Michelinach wyglada to prawie jak flak dopiero od ok 2,4 bara > zaczyna być normalnie. Takie ciśnienie chyba nie powinno > szkodzić oponie? Daj 2,5 nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcies Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 Ja w 175/65/15 dmucham 2,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KubaMkII Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 Kiedyś facet kazał sobie nadmuchac w oponie w podobnym rozmiarze do tego 215/40/16 dokładnie nie pamiętam ani marki samochodu Ponad 3,0 To ja mu mówie że jak napompuje tyle to będzie czuł każdą dziurkę. Koleś cały czas zostawał przy swoim zdaniu. No to mu napompowałem. za kilka minut wraca i mówi może damy coś koło 2,0 Myślałem że go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > Hello. > Troche tego nie kumam bo w książce cięśnienie na oponie 185/55 r14 > powinno wynosic 2,0, u mnie przy takim ciśnieniu na moich > Michelinach wyglada to prawie jak flak dopiero od ok 2,4 bara > zaczyna być normalnie. Takie ciśnienie chyba nie powinno > szkodzić oponie? opona ma wyglądać czy pracować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vironx Napisano 25 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > opona ma wyglądać czy pracować ? No chyba jak wygląda jakby było coś nie tak tzn że może to prowadzić do uszkodzenia. Altek pęknie a pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > No chyba jak wygląda jakby było coś nie tak tzn że może to prowadzić > do uszkodzenia. skoro fabryka twierdzi ze na 2.0 przy nieobciążonym aucie jest ok to znaczy, że jest ok > Altek pęknie a pracuje. nie pracuje ale to wyższa szkoła jazdy już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grog Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > Nie zaszkodzi. przod napompuj 2,4 a tyl 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > Hello. > Troche tego nie kumam bo w książce cięśnienie na oponie 185/55 r14 > powinno wynosic 2,0, u mnie przy takim ciśnieniu na moich > Michelinach wyglada to prawie jak flak dopiero od ok 2,4 bara > zaczyna być normalnie. Takie ciśnienie chyba nie powinno > szkodzić oponie? Oponie nie, ale zawieszeniu tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.