Skocz do zawartości

C-MAX 2008/2009


Prezo

Rekomendowane odpowiedzi

Co sądzicie o takim pojeździe?

 

Mowa o roczniku 2008-2009, ew. 2010.

 

Jaki motor najmniej problemowy?

Słyszałem że diesel 1,6 90 KM jest w miarę ok, 

i nie wszystkie egzemplarze posiadały koło dwumasowe.

Na co patrzeć, czego szukać przy ewentualnym zakupie tego modelu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o takim pojeździe?

 

Mowa o roczniku 2008-2009, ew. 2010.

 

Jaki motor najmniej problemowy?

Słyszałem że diesel 1,6 90 KM jest w miarę ok, 

i nie wszystkie egzemplarze posiadały koło dwumasowe.

Na co patrzeć, czego szukać przy ewentualnym zakupie tego modelu?

 

 

 

 

 

 

Mamy 1,6tdci z nalotem obecnie 220kkm. Kupiliśmy jak miał 160kkm.

Zrobiłem rozrząd, wymieniam regularnie filtry i płyny i kompletnie nic się nie dzieje.

Żona zachwycona po przesiadce z AUDI A4. Pozycja za kierownicą, wygoda, jazda po mieście, parkowanie - autko idealne dla niej.

Mało tego. Mam okazję zmienić na identyczny nowszy o dwa lata z mniejszym przebiegiem i tak zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o takim pojeździe?

Mowa o roczniku 2008-2009, ew. 2010.

Jaki motor najmniej problemowy?

Słyszałem że diesel 1,6 90 KM jest w miarę ok,

i nie wszystkie egzemplarze posiadały koło dwumasowe.

Na co patrzeć, czego szukać przy ewentualnym zakupie tego modelu?

Poszukaj w archiwum, bo niedawno było.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o takim pojeździe?

 

Mowa o roczniku 2008-2009, ew. 2010.

 

Jaki motor najmniej problemowy?

Słyszałem że diesel 1,6 90 KM jest w miarę ok, 

i nie wszystkie egzemplarze posiadały koło dwumasowe.

Na co patrzeć, czego szukać przy ewentualnym zakupie tego modelu?

2.0tdci + Powershift. Przyjemne z pożytecznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy 1,6tdci z nalotem obecnie 220kkm. Kupiliśmy jak miał 160kkm.

Zrobiłem rozrząd, wymieniam regularnie filtry i płyny i kompletnie nic się nie dzieje.

Jak dobrze serwisowane, to jest OK. Warto przy przeglądzie dokręcić sruby mocujące wtryskiwacze...

A jak ktoś przeciągał serwisy, to turbina już czeka w kolejce. Fatalnie jest rozwiązane smarowanie i rurki się zatykają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.