wlad Napisano 27 Maja 2016 Udostępnij Napisano 27 Maja 2016 Witka! Na zakończenie tygodnia zapodam taki problem. Otóż w moim V50 z fordowskim 1.8 mam delikatne mrowienie na kierownicy na biegu jalowym.po nawet lekkim dodaniu gazu zanika.Występuje niezależnie czy auto stoi czy jedzie.mrowienie to porownalbym jako coś podobnego,ale mniej odczuwalnego niz w autach z silnikami diesla z CR.do tej pory myslalem ze to poczatki konca silentblockow silnika ale zauwazylem ze gdy silnik jest gorący to objawów nie ma.Nie wiem czy było to od momentu kupna-przesiadałem się z diesla więc na takie rzeczy na pewno nie zwróciłem uwagi.Silnik chodzi jak zegarek,dwumasa wraz ze sprzęglem wymieniona jakies 10kkm temu w ASO volvo.jakiś czas temu wrzuciłem temat na forum volvo-ale odpowiedzi sensownej nie uzyskałem. Byłem u znajomego mechanika-po pobieżnych oględzinach wykluczył zawieszenie silnika.czy ktos mial podobny problem?chetnie skorzystalbym z doswiadczenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 27 Maja 2016 Udostępnij Napisano 27 Maja 2016 czyżby 2 masa? jeśli auto stoi i drżenie występuje to można wyeliminować krzywe tarcze oraz układ jezdny, pozostaje zawieszenie skrzyni i silnika i nieszczęsna chyba 2 masa, tak tylko o niej pisze bo jak na razie nie miałem auta z takim wynalazkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2016 czyżby 2 masa? jeśli auto stoi i drżenie występuje to można wyeliminować krzywe tarcze oraz układ jezdny, pozostaje zawieszenie skrzyni i silnika i nieszczęsna chyba 2 masa, tak tylko o niej pisze bo jak na razie nie miałem auta z takim wynalazkiem Ale gdy silnik jest gorący problem nie występuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 27 Maja 2016 Udostępnij Napisano 27 Maja 2016 Gumy silnika sie nagrzewaja od silnika i pecznieja. Jak sa zimne to sa luzne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Maja 2016 Udostępnij Napisano 27 Maja 2016 Witka! Na zakończenie tygodnia zapodam taki problem. Otóż w moim V50 z fordowskim 1.8 mam delikatne mrowienie na kierownicy na biegu jalowym.po nawet lekkim dodaniu gazu zanika.Występuje niezależnie czy auto stoi czy jedzie.mrowienie to porownalbym jako coś podobnego,ale mniej odczuwalnego niz w autach z silnikami diesla z CR.do tej pory myslalem ze to poczatki konca silentblockow silnika ale zauwazylem ze gdy silnik jest gorący to objawów nie ma.Nie wiem czy było to od momentu kupna-przesiadałem się z diesla więc na takie rzeczy na pewno nie zwróciłem uwagi.Silnik chodzi jak zegarek,dwumasa wraz ze sprzęglem wymieniona jakies 10kkm temu w ASO volvo.jakiś czas temu wrzuciłem temat na forum volvo-ale odpowiedzi sensownej nie uzyskałem. Byłem u znajomego mechanika-po pobieżnych oględzinach wykluczył zawieszenie silnika.czy ktos mial podobny problem?chetnie skorzystalbym z doswiadczenia... Poduszki silnika/skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2016 Poduszki silnika/skrzyni. Czemu jak osiągnie temp. roboczą to tego nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2016 Gumy silnika sie nagrzewaja od silnika i pecznieja. Jak sa zimne to sa luzne Jeśli masz na myśli silentbloki to są olejowe [nie wiem jaka jest fachowa nazwa] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.