Jump to content

szafir

użytkownik
  • Content Count

    1388
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

313 Przezacny kompan

2 Followers

About szafir

  • Rank
    Iron Idem
  • Birthday 07/10/1964

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Dortmund - królestwo piwa i futbolu
  • Zainteresowania
    narty, podróże, napój królów, koleżanki
  • Car
    Megane II, Golf VII, 2x S212

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W vag & co. programuje się godzinę uruchomienia. Instalacja włącza się odpowiednio wcześnie w zależności od temperatury zewnętrznej. Jeśli akumulator jest niedoładowany, nie włączy się, jeśli jest osłabiony, to może wyłączyć instalację już po uruchomieniu w czasie grzania. Pilot do webasto funkcjonuje tak samo+ włączenie na żądanie. Warunek konieczny to webasto fabryczne.
  2. Takich którym się nie chce lub mają gdzieś nie ma w branży. Nikt w D nie kopie gazu do odcięcia, w ogóle nie kopie (wyjątkiem są auta bez OBD). Są obroty jałowe mieszczące się w określonym przedziale i podwyższone również w określonych przedziałach, różnych dla różnych rodzajów napędu i układu oczyszczania spalin czyli: zapłon iskrowy lub samoczynny, z OBD lub bez OBD, bez katalizatora i z katalizatorem z sondą lambda albo bez . Diagnosta podłącza urządzenie diagnostyczne do OBD, wsadza sondę do rury, nastawia program z rodzajem napędu i systemu oczyszczania spalin i jazda, samo się dzie
  3. Pisząc o dieslu, to na przeglądzie badali mi dymomierzem może ze trzy razy w życiu. Ale raz, pod koniec XX wieku, kiedy jeszcze o AK nikt nawet nie śnił, trafiłem na policyjną łapankę której celem był pomiar dymienia przez diesle. Miało to miejsce na Feliksplacu w Warszawie. Miałem wtedy W123 300D (1977/OM617/80KM). Na drogomierzu było około 750 tys. km + około 50 tys. km przejechane z ukręconą linką prędkościomierza. Duży policyjny blaszak, ze specjalistycznym wyposażeniem diagnostycznym, parę radiowozów i kolejka "chętnych" wyłapanych z ruchu. Wybrane diesle do kolejki, benzynowe pa pa. Pan
  4. Tak jest, w zakładanych kosztach W211 E63 AMG wersja 6,2 litra.
  5. Nie, te czasu już dawno dobiegły końca. Skończyłoby się bardzo podobnie jak w Polsce a w niektórych , jak to piszesz, cywilizowanych miejscach, nawet znacznie gorzej.
  6. Nie, auto będzie odholowane pod wskazany przez Ciebie adres. ADAC poszuka dla Ciebie stacji obsługi, jednej lub paru w okolicy ale to ty decydujesz o losach auta i miejscu odholowania (dom, parking, inny warsztat). Lawetę też przyślą ale możesz sam poszukać i zamówić. Podane w umowie sumy są kwotami maksymalnymi za daną czynność. Możesz kazać auto zawieźć np. 1500 km do warsztatu pod domem to dostaniesz zwrot maksymalnej kwoty holowania a za resztę dopłacisz. Jeśli oddasz auto do warsztatu gdzieś po drodze, to po naprawie dostaniesz zwrot kosztów dojazdu po auto (paliwo tam i z powrotem lub z
  7. szafir

    Mercedes E55

    Nawet sobie głowy nie zawracaj.
  8. szafir

    Mercedes E55

    Z dwojga zacytowanych wybieram W211. Nie może to być w żadnym przypadku paździerz (podobnie jak W210 też). A auto w stanie bardzo dobrym lub lepszym kosztuje dużo więcej niż wspomniane przez Ciebie "tanio". Jest sporo elementów na które przy zakupie trzeba zwrócić uwagę. W idealnym stanie są najczęściej egzemplarze prosto z Japonii. Jednak motor M113 w 211/E55 daje zauważalnie więcej przyjemności z jazdy niż w 210/e55, jeśli już na oba te auta zwracasz uwagę. Niestety na polskim rynku w obu przypadkach występuje generalnie odpacykowany paździerz.
  9. To nie są przejścia dla pieszych! To są miejsca z ułatwieniem do przejścia tzw. brody lub przepusty (obniżone krawężniki, wyspy-azyle, szykany zwalniające, linie pomocnicze itp.). W Niemczech pieszy może przekraczać jezdnię w dowolnym miejscu, oczywiście z pewnymi ograniczeniami, m.in. tam, gdzie urządzenia drogowe lub przydrogowe mają takie wejście uniemożliwić (§25 StVO; Pkt. (3),(4) i (5))
  10. Film niewiarygodny. W 2:20 jego trwania opowiadacz zarzeka się z wielką zaciętością, że przejścia dla pieszych typu "zebra" są wyłącznie na jezdniach i ulicach o dopuszczalnej prędkości 30 km/h. Absolutnie nie jest to prawdą, na pięćdziesiątkach są również i nie są żadnymi wyjątkami. Są nawet drogi jednojezdniowe w ciągu z siedemdziesiątką, gdzie po zredukowaniu do 50, powtórzonym dwa razy oznakowaniem ograniczenia prędkości, natrafimy na zebrę. Ale w tym ostatnim przypadku, systematycznie, w czasie remontów i modernizacji dostawia się sygnalizację świetlną wzbudzaną przyciskiem lub też wcale
  11. To jest wynik 40 tys. km mojej jazdy golfem VII, dieslem 2.0 150KM: https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/885321.html?share=1 teraz golfem będę jeździł po Polsce, pewnie średnie wyniki się zmienią.
  12. Obecnie w MB (również BMW, Audi) oznaczenia liczbowe oznaczają grupę mocową a nie pojemność. Oznaczenie jak najbardziej prawidłowe.
  13. szafir

    W221 czy A8?

    Absolutnie 500. 420 CDI jest tylko niewiele lepszy od fatalnego poprzednika, czyli od 400CDI.
  14. Mercedesy W124T czyli tylko wersje kombi, mają 2100kg w modelach jak następuje (w nawiasie numer modelu czyli 6 pierwszych cyfr w VIN-ie): benzynowe: 200TE/E200T (124.079); 220TE/E220T (124.082); 230TE (124.083); 280TE/E280TE (124.088); 300TE (124.090); 300TE 4Matic/E300T 4Matic (124.290); 300TE 24V (124.091); 320TE/E320T (124/092). dizle: 300TD (124.190); E300TD (124.191); 300TD Turbo/E300TD Turbo (124.193); 300TD Turbo 4Matic/ E300TD Turbo 4Matic (124.391). Wszystkie pozostałe kombi, wszystkie limuzyny i
  15. Zarówno ostatnie wersje starszego silnika M272 /3,5 w wersjach montowanych w W212 oraz nowy, M276 /3,5 są bardzo dobrymi i trwałymi jednostkami, biorąc pod uwagę również osprzęt. Nie sprawiają żadnych kłopotów tak same z siebie. Jako bardzo dynamiczna jednostka benzynowa to dobry wybór. Co do samego auta - to chyb już się przekonałeś.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.