-
Liczba zawartości
1 493 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O szafir
- Urodziny 10.07.1964
Retained
- Iron Idem
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Dortmund - królestwo piwa i futbolu
-
Zainteresowania
narty, podróże, napój królów, koleżanki
-
Samochód
Megane II, Golf VII, 2x S212
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
szafir's Achievements
kierowca (12/20)
400
Reputacja
-
W tej chwili aktualne ceny na Orlenie w Dortmundzie. E5 jest zawsze o około 5 centów droższa od E10. Tak jest od czasu wprowadzenia E10
-
Palio, Punto, Sei, Cin, Bravo i Brava . Wszyscy się cieszyli, jeździli i nie narzekali mimo różnych wpadek, przygód czy awarii. Dzisiaj w dupach się poprzewracało.
-
Być może w mediach polskich. W mediach tutejszych jest wręcz odwrotnie, praktycznie ani słowa o niedoskonałościach i niebezpieczeństwach szeroko pojętej autoelektryczności, same achy i ochy. Taki mamy klimat (nomen omen).
-
Wróćmy do pierwszej części naszej wymiany zdań: rura i pistolet są be a kabel jest cacy. Tezą nie było wymyślanie problemów ale wykazanie że kabel też nie jest i nie będzie cacy, choć w inny sposób jak rura.
-
Skoro odjazd z cepenu razem z dystrybutorem albo tylko z rurą jest na świecie codziennością , to gdy słupki elektryczne zastąpią dystrybutory paliwa i gdy utopijna bajka o świecie elektrycznej mobilności miałaby się ziścić (wtedy słupków musiałoby być setki jeśli nie tysiące razy więcej niż dystrybutorów paliw obecnie) , przypadkowe, zamierzone czy po prostu w wyniku niedbałości uszkodzenie osłony lub izolacji kabla lub cokolwiek innego nieprzewidzianego będzie skutkowało co któryś raz porażeniem.
-
Życie pisze scenariusze jakie nam się nie śniły. W D zarejestrowano kilka przypadków popieszczenia. Jakiś czas temu o jednym czytałem osobiście w lokalnej prasie internetowej, bardzo krótką wzmiankę. Pana ładującego popieściło i zabrali go do szpitala - tyle. O takich przypadkach jak i o pożarach aut elektrycznych i problemach straży pożarnej z gaszeniem tu się nie pisze , nie mówi i nie pokazuje w TV, wszechobecna poprawność polityczna, propaganda i pranie mózgów . Auta elektryczne są zbawieniem świata a aureola wokół nich jest boska, taki jest i ma pozostać przekaz władz. Taka tu jest "wolność słowa". Wzmianki w "Gelsenkirchener Nachrichten" o popieszczonym już nie znalazłem.
-
Trafił Ci się brudny wąż lub pistolet, trafi Ci się prędzej czy później przy ładowarce kabel z uszkodzoną izolacją. Popieści Cię 800V czy tam ile to zatęsknisz za brudnym wężem i myciem rąk.
-
Tym zdjęciem rozwiązałeś zagadkę. Gruau to duża międzynarodowa firma zajmująca się przebudową i nadbudową m.in. renówek.
-
Z fabryki, w wersji wyposażonej do przebudowy, gotowy do jazdy z kierowcą około 2400kg. Obciążenie maksymalne około 980kg.
-
L4H3 jest wersją najwyższą i najdłuższą. Długość 6,875m , wysokość 2,808m a z profilu wygląda tak nie występuje w wersji "osobowe kombi", można zamówić w wersji najwygodniejszej do przebudowy z oszklonymi drzwiami z boku i z tyłu, bez grodzi i z wysuwanym stopniem. Po pierwszym zdjęciu można sądzić ("cienki"dach pomiędzy otworem drzwi przesuwanych a niebem) że jest to wersja L4H2 o wysokości 2,557m wyglądająca tak: Ten też nie występuje w wersji osobowej. Patrząc na wykończenia detali widać że jest to przebudowa, których można zrobić setki w dziesiątkach różnych firm. Po przebudowie na 9 osób auto nabiera przeciętnie 300-400 kg wagi.
-
Zleć lizingowi zakup w Niemczech. Są auta dostępne od ręki oraz do odbioru w okresie od sierpnia 2021 do stycznia 2022. Jazdy próbne bez problemu. Do zapłaty netto, akcyzy brak. Sprawy papierowe banalne.
-
724.0 7G-DCT 350 . Przełączanie jest hydrauliczne, sterowanie elektroniczne, sprzęgła mokre. Skrzynia zaprojektowana przez Mercedesa we współpracy z Getragiem. Produkowana w Sztuttgarcie, Rumunii i w zakładach Getrag. Getrag dostarcza tylko do słabszych wersji silnikowych. Tak więc A180 i A200 mają skrzynie albo od Getraga albo od Mercedesa.
-
W GLC (jeśli piszesz o Mercedesie) skrzynia 9 G-Tronic, ewentualnie 7 G-Tronic w niektórych hybrydach jest w całości konstrukcji i produkcji Mercedesa, podobnie jak ca. 95% skrzyń biegów stosowanych obecnie i w przeszłości w osobowych Mercedesach. Skrzynia 9G-Tronic ( oznaczenie bazowe 750.0 W9A 700 ) została w całości wymyślona, zaprojektowana i rozwijana w centrum projektowo-rozwojowym Mercedesa w Sztuttgarcie-Untertürkheim a produkowana jest niedaleko w zakładach w Sztuttgarcie-Hedelfingen, od 2016 również w Sebes w Rumunii i nigdzie indziej. Mercedes nigdy nie konkurował z ZF, często współpracują w rozwijaniu technologii i rozwiązywaniu problemów materiałowych i technologicznych. Skrzynie Mercedesa mają z ZF tyle wspólnego co Sztuttgart z Friedrichshafen nad jeziorem Bodeńskim czyli około 100 kilometrowe oddalenie. I to by było tyle na ten temat.
-
W vag & co. programuje się godzinę uruchomienia. Instalacja włącza się odpowiednio wcześnie w zależności od temperatury zewnętrznej. Jeśli akumulator jest niedoładowany, nie włączy się, jeśli jest osłabiony, to może wyłączyć instalację już po uruchomieniu w czasie grzania. Pilot do webasto funkcjonuje tak samo+ włączenie na żądanie. Warunek konieczny to webasto fabryczne.
-
Takich którym się nie chce lub mają gdzieś nie ma w branży. Nikt w D nie kopie gazu do odcięcia, w ogóle nie kopie (wyjątkiem są auta bez OBD). Są obroty jałowe mieszczące się w określonym przedziale i podwyższone również w określonych przedziałach, różnych dla różnych rodzajów napędu i układu oczyszczania spalin czyli: zapłon iskrowy lub samoczynny, z OBD lub bez OBD, bez katalizatora i z katalizatorem z sondą lambda albo bez . Diagnosta podłącza urządzenie diagnostyczne do OBD, wsadza sondę do rury, nastawia program z rodzajem napędu i systemu oczyszczania spalin i jazda, samo się dzieje (absolutna większość przypadków pomiarów). Program diagnostyczny w urządzeniu diagnostycznym musi spełniać normy pomiaru i określone parametry pomiarowe, musi być certyfikowany i okresowo podlega kontroli. Masz dla przykładu dwa wyniki pomiaru (zobacz sobie obroty): 1. Zapłon samoczynny + OBD 2. Zapłon iskrowy + OBD + Katalizator z sondą lambda.