Jump to content

DamU

użytkownik
  • Content Count

    2099
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

145 Dobry aparat

About DamU

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Name
    Damian
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WWW
  • Car
    ASX
  • Motorcycle
    SR 50 & XR125L

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A mogłeś zamiast Paska kupić kilkadziesiąt Kadettów. Ehhhhh
  2. Pytanie teraz czy przed czyszczeniem one były drożne. Jest wilgoć na dywanikach czy nie? W Golf4/Bora był też problem z uszczelnieniem drzwi. To skutkowało również wilgocią pod dywanikami.
  3. Po pierwsze to sprawdź czy nie masz wody pod nogami pasażera. Zdarza się, że zatykają się odpływy z podszybia i woda wlewa się przez filtr kabinowy. Pod pozostałymi dywanikami też sprawdź. Kiedy wymieniałeś ten filtr? Jest szyberdach?
  4. Czyli dywagacje na temat: czy jakiegolwiek nowe auto przetrwa dłużej pod kątem rdzy, niż takie Audi nie mają tu znaczenia.
  5. Trzeba jeździć, jak w każdej chyba marce, jeżeli chce się utrzymać gwarancję. Jak myślisz dlaczego zatem wymienia stare Audi?
  6. Ja przy podobnych założeniach kupiłem ASXa i po 2 latach i >60kkm kupiłbym to samo, ale ... nowy model ma 2.0 n/a co do którego nie nam zdania. IMHO nigdy nie był to szczyt designu, ale obecna wersja wygląda najgorzej ze wszystkich. Przy założeniach sąsiadki gwarancja będzie przez 5 lat. Pewno jak każdy japończyk ze rdzą może być problem, ale jak coś gwarancja na perforację 12 lat.
  7. Dzisiaj to psa bym nie wygonił tak leje i wieje. Będę pamiętał to cyknę i wstawię. Edit:
  8. Wygląda to następująco: Otwieram pokrywę i się bezczelnie gapi i za moment ucieka. Zdarza się, że dostanie resztkami jakiegoś płynu - wówczas tumanieje Koty często czają się w tych okolicach Z drugiej strony akurat w tym miejscu mi nie przeszkadzają.
  9. Miało być schludnie i tanio. W mojej ocenie przypadki z Twojej wsi nie spełniają pierwszego warunku, chociaż ... mogę się mylić. Czasem wyobraźnia potrafi zaskoczyć i to co opisałeś może być tylko podstawą do czegoś innego. Przykład: na części mojej siatki jest winobluszcz. Teraz wygląda wspaniale. Dwa słupki mam oplecione milinami ( nie milionami, ani nie malinami ) - też
  10. Trafiłem rury na złomie. Z tym, że nie nazwałbym ich złomem. Znajomy dał cynk, że ktoś coś takiego sprzedał. Pospawałem nakrętki i pręty poprzeczne do zabetonowania. Zrobione słupki narożne. Pomalowane podkładem+ chlorokauczukiem. Czapeczki plastikowe. "Podmurówka" z krawężników. Siatka ocynk z tych grubszych. Drut + naciągi. Robota z ojcem. Taniej się nie da. Wygląda schludnie. Nic się z tym nie dzieje już 10 rok.
  11. Możliwe, bo tak było początkowo u mnie. Po pomiarze ciśnienia, kiedy wiedziałem że to problem z elektryką zdarzyło się, że po włączeniu kontrolki puknąłem w licznik i przestawało dzwonić Zanim rozebrałem licznik to rzeczywiście zaczęły się z nim inne problemy ( chyba obrotomierz wariował). Podkreślam, że przez pewien czas problemem była tylko kontrolka ciśnienia oleju. Tak na marginesie w benzynowym AAM były dwa czujniki ciśnienia. Oba przy filtrze i potencjalnie oba mogły powodować problem.
  12. W Pasku B4 kiedyś miałem ten problem. Migał alladyn i brzęczało. Nic z licznikiem poza tym się nie działo. Oczywiście zacząłem od pomiaru ciśnienia. Sam poprawiłem luty i było
  13. Tak. Zamiast po wyłączeniu zapłonu po pewnym czasie zmniejszać pobór to auto cały czas żarło prąd. Wymiana CIM rozwiązała problem.
  14. Kiedyś w Signum ojca takie jaja piwodował zepsuty moduł CIM.
  15. MX5 Co do oryginalności modeli nie do końca się zgadzam. Główny nurt np. w latach 80tych czyli 323 i 626 jakoś szczególnie interesujące nie były.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.