Jump to content

DamU

użytkownik
  • Content Count

    1692
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 14h 59m 25s

1 Follower

About DamU

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Name
    Damian
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WWW
  • Car
    ASX
  • Motorcycle
    SR 50 & XR125L

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja znam przypadek, w którym nie było aż tak źle (wiadomo pierdoły jak to w Fiacie się psuły). A piszę o wersji turbo z podniesionym ciśnieniem doładowania. Jeżeli rzeczywiście sa to Twoje marzenia to przeczytaj swój podpis Spróbuj Fiaciora Coupe - najwyżej sprzedasz. Jeżeli jednak nie masz przekonania to rozważ powrót do zmodzonego SC
  2. Z tym Piccolo Ferrari chyba nie jest aż tak źle. IMHO dla mnie byłoby najbardziej do ogarnięcia kosztowo (tu zakładam grzebanie samemu).
  3. Bez pomiaru ciśnienia to wróżenie z fusów. Przyczyny od najtańszych: wadliwy filtr oleju, czujnik (widzę, że wymieniałeś, ale w niektórych autach są dwa), kabelki, zatkany smok. zniekształcona miska (jeżeli jest stalowa), elektronika np. przy liczniku (tak było w moim przypadku), panewki ...
  4. Akurat w Soczi jedyne co mnie denerwowało w Scuderia F to team orders już na początku wyścigu. W momencie, gdy Merce za wiele nie odstawały i jechały w odwrotnej strategii. Wyobrażałem już sobie jak na skutek zamiany miejsc obaj nie odjadą na miękkich na tyle, żeby po zmianie opon skutecznie się bronić. Cóż, stało się jak się stało, akurat tu nie dopatrywałbym się winy Vettela. Aspekt sportowy team orders pomijam.
  5. Nie. Trzeba mieć urządzenie, które czyta sygnał z dotychczasowego czujnika (zbliża się je do koła) i po przyłożeniu nowego programuje go. Chwila roboty i nic skomplikowanego, ale trzeba mieć urządzenie.Takie urządzenia póki co nie są tanie. O ile dobrze pamiętam kosztowało to mnie 20 zł za sztukę.
  6. Są dwie drogi. Albo przypisujesz drugi komplet czujników do kompa samochodu. Auto pamięta dwa komplety i masz możliwość zmiany z poziomu kompa (tu piszę jak jest w Mitsubishi ale najprawdopodobniej tak masz teź w Fotce). Druga droga to sklonowanie czujników tj. odpowiednie ich zaprogramowanie, tak aby komp widział oba komplety jak jeden (tak mam zrobione i jest git).
  7. Patrz dwie ostatnie Monzy, Niemcy i Singapur 2018... ehhhh. Kibicowałem mu bo jeździ dla Ferrari, ale obiektywnie patrząc to błędów ma sporo na koncie.
  8. DamU

    Siła promocji

    Tak przyglądam się i poza tabletem nie ma tam za wiele nowego. Pokuszę się nawet o stwierdzenie że nie ma nic nowego.
  9. DamU

    Vw caddy 2006

    Miałem kiedyś problem z tylnymi drzwiami w Golfie IV i poradziłem sobie ściągając tapicerkę od wewnątrz. Trochę gimnastyki było, ale dało się. O ile pamiętam: dwie śruby w uchwycie do zamykania drzwi i 3 na dole tapicerki. IMHO w Caddy powinno być podobnie.
  10. To samo w ASX. Kibel straszny. Na szczęście czujniki są coraz tańsze a i wulkanizatorzy zaczynają ogarniać.
  11. IMHO drugi po GP Niemiec pod względem emocji. Vettel
  12. Podepnij VAG i podejrzyj temperaturę doładowywanego powietrza Jeszcze bardziej jest to widoczne w rozwiązaniach bez intercoolera.
  13. Ja przerabiałem delikatny wyciek na kolektor wydechowy. Po włączeniu zapłonu, przed odpaleniem (pompa dawała ciśnienie) to zbierało się trochę paliwa na kolektorze, stąd śmierdziało tuż po odpaleniu. Później na bieżąco odparowywało tak, że ciężko było wyczuć i znaleźć co się dzieje.
  14. IMHO nic to nie da. I tak zapytają od kiedy posiadacze mają prawko i czy auto użytkuje osoba powiedzmy do 25 lat. Od tego uzależnią stawkę a nie od tego ile lat młoda lub czy będzie dopisana do przyczepki lub skutera.
  15. Z tym samochodowym Eldorado w innych województwach nie przesadzaj. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.