Jump to content

DamU

użytkownik
  • Content Count

    1676
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 21h 13m 50s

1 Follower

About DamU

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Name
    Damian
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WWW
  • Car
    ASX
  • Motorcycle
    SR 50 & XR125L

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak/czym zabezpieczałeś???
  2. @skkiper Mam poröwnanie Pirelli MT 60 do kostki Pirelli Scorpion MX i dla tego typu sprzętu zdecydowanie wybieram te drugie. Z przodu mam 19'' czyli mniejsze koło niż w Twojej a z tyłu 110/90/17 i w XR mieści się, wygląda super, poza asfaltem świetnie a i na asfalcie nic jej nie brakuje, jak na osiągi tego motorka (poza hałasem o czym już pisałem). Jak będę zmieniał to kupię kostkę -niekoniecznie model o którym mowa wyżej.
  3. To powiem Ci, że w takich klimatach jak na Twoich zdjęciach, kostka bardzo się sprawdza a na asfalcie (poza odgłosem) też daje radę. Być może szeroka kostka zrobi różnicę w prędkości maksymalnej, jeżeli to ma dla Ciebie jakieś znaczenie.
  4. W Punto II padł najprawdopodobniej komp. Jest to IAW 59F.VG Nie moje auto i nie ja to będę robił, ale chodzi o rozwiązanie pewnego sporu. Zakładając, że to rzeczywiście komp. Czy wystarczy kupić w/w komp bez IMMO np z tej aukcji: https://allegro.pl/oferta/komputer-punto-1-2-iaw-59f-vg-bez-kodu-czysty-6787355968 wpiąć zamiast starego, zrobić adaptację koła fonicznego i powinno działać. Czy może trzeba wykonać jeszcze jakieś czynności?
  5. Ale brzydal .... Niech się sprawuje Udało się 1.6 ???
  6. DamU

    Docieranie auta

    W Mitsubishi ASX jest. O ile pamiętam podane max prędkości na każdym biegu. V≤120 km/h. Do 1500 km.
  7. A olej do icka to niby z czego się dostawał (zakładam, że nie mówimy o niewielkich ilośch które w tym modelu zawsze tam będą) + świst + dymek niebieski. Mi to wygląda na pad turbiny. Co to znaczy że zaczęli od przetestowania turbiny? I skąd dokładnie pochodzi świst? Oczywiście nieszczelność w dolocie daje podobne objawy z tym, że dymek jest wtedy IMHO czarny.
  8. Bo można tym jeździć od 14 lat na prawko AM. Dodam, że mój starszy syn od wielu już lat nieźle powozi (karting i te sprawy). Gdy ukończył 14 lat, to ani on nie parł na taki wynalazek, ani ja nie wyobrażam sobie, aby w tym dziecko wypuścić na drogę. Ceny tych pojazdów też są chore.
  9. "proszę nie zwracać uwagi na kwotę bo została ona zaniżona ze względów podatkowych"
  10. Podstawowy przegląd 820 zł. W porównywalnym Duster 800 zł (takie info dostałem gdy interesowałem się tym modelem). Czyli opinia, że serwis Mitsu jest drogi to uogólnienie. BTW w ASX rozrządu w benzynowcu nie trzeba wymieniać 😉
  11. Serwis ASX nie odbiega kosztowo od serwisu Dustera Przynajmniej jeżeli chodzi o przeglądy. Z ciekawości pytałem o ceny części w ASO i też nie zwalały z nóg. Kolega Ryb zrobił taką reklamę. Co nie zmienia faktu, że Colt CZT może być drogawy w serwisie i ewentualnych naprawach. Z uwagi na wiek, przebieg, turbo i popularność auta ja bym się bał.
  12. DamU

    Nie odpala

    @Majkiel daj proszę znać po ściągnięciu głowicy jak w rzeczywistości wyglądał pasek bo mi to zdjęcie klinem w głowie siedzi BTW niecały rok temu robiłem w swoim 1.2 UPG (po mega przegrzaniu ) i za sprawdzenie szczelności głowicy, planowanie i wymianę uszczelniaczy w dobrym zakładzie dałem 150 zł Także przy założeniu że sam będziesz robił to koszty niewielkie. Oczywiście plus koszty części.
  13. DamU

    Nie odpala

    @junioras7 ale @Lesiu_Zett zrobił wykład z fizyki o cieniu. Wiem @Lesiu_Zett że na CC zęby zjadłeś, ale nie bądź taki napastliwy. Zaproponuj rozwiązanie. Ja nie upieram się - to tylko zdjęcie. @Majkiel sam piszesz, że pasek luźny i auto rozebrane jak do wymiany rozrządu. Zdejmij go i zobaczysz. Gapię się i ciągle widzę tam uszkodzony pasek.
  14. DamU

    Nie odpala

    Piszę z tableta więc nie zaznaczę. Nie ma jednego zęba na prawo od znaku na kole wału i 4 na lewo.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.