DamU
użytkownik-
Liczba zawartości
2 908 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Imię
Damian
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
WWW
-
Samochód
ASX
-
Motocykl
SR 50 & XR125L
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
DamU's Achievements
kierowca (12/20)
797
Reputacja
-
Tym razem SC więcej wprowadził zamieszania niż to wszystko warte. Jak BOT wysiadał to były tylko żółte flagi. Mogli zostać przy VSC. NOR super. LEC mógł trochę lepiej powalczyć z PER, różnica tempa nie była duża. ALO po świetnym starcie później lipa. Dziwna strategia z miękką mieszanką po SC. Fajna walka STR z MAG. Mam wątpliwości czy SF poszła w dobrą stronę zatrudniając zrzędzącego dziadka No i VER -był "konkurencyjny" tylko jak w sprincie nie działała mu bateria. Choć w McLarenie odgrażają się, że w tym sezonie będą wygrywać wyścigi.
-
Za to Hamilton po sukcesie w sprincie dał w piec w q1. Szkoda Norisa w sprincie, ale po niezbyt udanym starcie zbyt mocno się podpalił w walce z Hamiltonem. Ferrari w sprincie miało niezłe tempo, ale ... Perez pięknie wykorzystał walkę Sainza z Alonso. Potem potencjał Leclerca został zaprzepaszczony w wewnętrznej walce SF. Generalnie dobra zapowiedź wyścigu.
-
To ja dodatkowo przed całą operacją włączyłem na full grzanie i wentylator na obiegu zamkniętym na kilka minut, aby osuszyć wymiennik. IMHO ozonator bez sensu stawiać na podwyższeniu. Rozumiem, że kierujesz się ciężarem ozonu, ale jest wentylator, który i tak go rozprowadzi. Zatem chyba najlepiej postawić ozonator jak najbliżej dmuchawy czyli najprawdopodobniej w nogach pasażera. Niemniej jednak myślę, że po twoim sposobie też będzie
-
Dziękuję jeszcze raz. Rzeczywiście nie podłączyłem tego. Zrobiłem to przy okazji montażu modułu do sterowania radiem z kierownicy. Teraz wszystko jest tip top.
-
IMHO najciekawszy wyścig w tym sezonie. Dużo wyprzedzań i to w dość nieoczywistych miejscach. Fajna walka o 10 miejsce. Nawet Seargant do pewnego momentu miał szansę na punkty. Oczywiście skończył na właściwym dla siebie miejscu, ale tym razem był to pojedynczy i dlatego kosztowny błąd. Dobra strategia Leclerca
-
Nareszcie Ano ciekawe czy Sainz wyprzedzał Maxa, gdy ten już miał niesprawne auto. Zdaje się, że tak.
-
Nie używam apki, ale właśnie oglądam w przeglądarce wczorajsze kwalifikacje i w F1TV działa wszystko jak w zeszłym roku czyli jak w Red Bull. Możesz wybrać dwa okna: Qualifying lub Qualifiyng highlights.
-
Po samych Q trochę to przypomina stan z końca poprzedniego sezonu. Poza Alpine - dramat
-
A może coś pokroju Zafira/Touran
-
Fajny opis. Drugi cytat pociąłem, ale kolejność czynności jest zachowana. Skoro zdarzają się auta bez oleju, to czy kolejność działań z drugiego cytatu nie powinna być inna. Rozumiem, że działacie według jakiejś procedury, ale może warto zgłosić jakiś wniosk racjonalizatorski
-
Po pierwsze to zakład, który planował głowicę myślę, że za drugie tyle wymieniłby te uszczelniacze. @Jaceq_PDopytaj jeszcze jak masz głowicę na stole za ile to zrobią. W innym wypadku rób sam. Pożycz narzędzie lub wytnij okienko w kawałku rurki dopasowanej średnicą do zaworów + ściskacz stolarski. 8 gumek to koszt ok 20 zł !!!
-
O tym wyżej pisał @KotLarry i dałbym sobie rękę obciąć, że tak mam podłączone. Ale wiadomo, że lepiej na darmo ręki pod topór nie kłaść więc sprawdzę jak znajdę chwilę.
-
Tak. Radio widzi cały czas zaciągnięty ręczny. W sumie nic nie zaszkodzi sprawdzić, ale to jak zrobi się ciepłej.
-
Nie ma. W instrukcji o ile pamiętam jest tylko info, że włącza się automatycznie. A niestety trzeba kliknąć. Jedyne co mam podłączone inaczej niż w instrukcji to jeden kabel do masy zamiast do włącznika ręcznego, aby wszystkie funkcje działały podczas jazdy. To jednak nie ma nic wspólnego z kamerą cofania.