Jump to content

DamU

użytkownik
  • Content Count

    1933
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3d 20h 44m 58s

1 Follower

About DamU

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Name
    Damian
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WWW
  • Car
    ASX
  • Motorcycle
    SR 50 & XR125L

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dodam że model dystrybucyjny zależy od danego koncernu, bo niektóre marki nie zakazują handlu zagranicznego. Przykład Dustera przytoczony w wątku jest jak najbardziej prawdziwy. Doszło do tego, że po wprowadzeniu Dustera 2 stare modele stały w PL na placach, ale kupić ich nie można było bo wsxystkie jechały na zachód. Marki, które dealerzy mogą sprzedawać tylko w PL radzą sobie inaczej.
  2. DamU

    Ciekawa usterka

    Pozostaje to o czym wyżej pisał @Ociec Przy zmianie kolektora miałem nieszczelność i objawy były takie jak opisujemy. Z tym plakiem teź by pasowało.
  3. I krótsze przełożenia w cross
  4. Zapewne można, albo kupić używkę. Popytaj w zakładach specjalizujących się w Webasto.
  5. U mnie seria to było 175/50/14 P6000. Opony straszny kibel. Obecnie ten rozmiar praktycznie nie do dostania. Ja zdecydowałem się na 165/55/14 i jest git. W tym rozmiarze masz wybór od chińskich po Yokohamy. Teraz kupiłem najtańsze jakie były tj Neolin i o dziwo całkiem fajne, bardzo miękkie (boki niestety również). Z tym że Sejem jeżdżę tylko do kościoła i trochę z synami zaczynamy upalać.
  6. Bo schrzanił się sterownik dogrzewacza. Działa ciągle i rozładowuje aku. Podałem przykład Tourana, ale w Touaregu zapewne jest w miejscu skąd dobiega dźwięk. Dowiedz się który bezpiecznik odpowiada za dogrzewacz i wyciągnij go. Zobaczysz czy dalej będą takie objawy. Docelowo lepiej naprawić dogrzewacz, bo w zimie auto szybciej się nagrzeje a w pewnych warunkach w ogóle się nagrzeje.
  7. Nie wiem jak jest w Touaregu, ale niektóre TDI miały dogrzewanie silnika (Webasto). Nie działa to jako ogrzewanie. Jest nalepka na pasie przednim informująca o tym. W Touranie 1 było przed prawym przednim kołem. To się diagnozuje przez OBD. Jesteś pewien, że nie masz takiego urządzenia?
  8. Na weekend świąteczny trochę poczytałem opinii i przy podobnych założeniach do Twoich wybieram Eibach. Jest wiele opinii i wśród nich są tacy co jeździli na jednych i drugich i wszyscy polecają Eibach. Z tyłu zestawię z KYB Exel-G bo już są. Przód prawdopodobnie też takie. Niektórzy polecają serię sprężyny i PZM-1, ale one są słabo dostępne. Pomyślę też nad stabilizatorem na tył.
  9. DamU

    VW Arteon

    To nie jest dyskusja tego typu. Opisłem swój przypadek 😁 (choć nie było to BMW). ACC jak dla mnie reaguje zbyt nerwowo ( zarówno przy przyspieszaniu jak i hamowaniu) oczywiście to się ustawia, ale przynajmniej w VW dla mnie wrażenie jest takie sobie.
  10. DamU

    VW Arteon

    A jadące z tyłu BMW z video tylko na to czeka 😁
  11. Kopułka z 900 zdecydowanie dławi.
  12. Czym różnią się sprężyny z CC i z SC? Na stronie Eibach są różne symbole do obu aut i jest różnica w cenie. Stosował ktoś w SC te z CC?
  13. DamU

    Skoda Octavia II

    Tylko, że w wątku rozmawiamy o ok 10 letnim samochodzie z przebiegiem lekko licząc 150 kkm. Octa II z 1.6 MPI to bardzo racjonalny wybór. Szczególnie jeżeli ktoś preferuje święty spokój.
  14. No właśnie wiem, że w 900 wewnętrzna średnica jest 39 mm. W Palio rozumiem jest większa? Zdaje się, że sama przepustnica w 1.2 ma 38 mm.
  15. Potrzebuję zrobić najprostszy/najtańszy dolot do 1.2 8V. Na okolicznych szrotach nie ma kopułki z Sieny/Palio. Czy z CC/SC 900 podpasuje?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.