DamU
użytkownik-
Liczba zawartości
2 892 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Imię
Damian
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
WWW
-
Samochód
ASX
-
Motocykl
SR 50 & XR125L
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
DamU's Achievements
kierowca (12/20)
784
Reputacja
-
Nie używam apki, ale właśnie oglądam w przeglądarce wczorajsze kwalifikacje i w F1TV działa wszystko jak w zeszłym roku czyli jak w Red Bull. Możesz wybrać dwa okna: Qualifying lub Qualifiyng highlights.
-
Po samych Q trochę to przypomina stan z końca poprzedniego sezonu. Poza Alpine - dramat
-
A może coś pokroju Zafira/Touran
-
Fajny opis. Drugi cytat pociąłem, ale kolejność czynności jest zachowana. Skoro zdarzają się auta bez oleju, to czy kolejność działań z drugiego cytatu nie powinna być inna. Rozumiem, że działacie według jakiejś procedury, ale może warto zgłosić jakiś wniosk racjonalizatorski
-
Po pierwsze to zakład, który planował głowicę myślę, że za drugie tyle wymieniłby te uszczelniacze. @Jaceq_PDopytaj jeszcze jak masz głowicę na stole za ile to zrobią. W innym wypadku rób sam. Pożycz narzędzie lub wytnij okienko w kawałku rurki dopasowanej średnicą do zaworów + ściskacz stolarski. 8 gumek to koszt ok 20 zł !!!
-
O tym wyżej pisał @KotLarry i dałbym sobie rękę obciąć, że tak mam podłączone. Ale wiadomo, że lepiej na darmo ręki pod topór nie kłaść więc sprawdzę jak znajdę chwilę.
-
Tak. Radio widzi cały czas zaciągnięty ręczny. W sumie nic nie zaszkodzi sprawdzić, ale to jak zrobi się ciepłej.
-
Nie ma. W instrukcji o ile pamiętam jest tylko info, że włącza się automatycznie. A niestety trzeba kliknąć. Jedyne co mam podłączone inaczej niż w instrukcji to jeden kabel do masy zamiast do włącznika ręcznego, aby wszystkie funkcje działały podczas jazdy. To jednak nie ma nic wspólnego z kamerą cofania.
-
Nie. W instrukcji stoi, że ma się włączyć automatycznie. Podłączyłem dobrze (to żadna filizofia), w zasadzie inaczej się nie da. Działa tylko po kliknięciu ikony. W necie nie znalazłem rozwiązania.
-
Potwierdzam to co napisał @technix w tum zakresie. W 2010 mogłem wybrać do danego modelu przyczepki homologację dostosowaną do danego DMC. Teraz szukałem części do tej przyczepy i trafiłem na stronę producenta i nadal tak jest. Przykładowy model Unitrailer DMC 300-700 kg IMHO homologują na max DMC a mniejsze "tonaże" są dopuszczalne.
-
Możesz mieć rację, ale... Zakładając, że kierowniczka opowiedziała jak było zgodnie z prawdą, to auto odpaliło i coś je zmuliło. Co było powodem zmulenia? To co opisujesz zdarza się gdy np. za krótko zakręcisz rozrusznikiem auto nie odpali a już jest dużo paliwa i efekt jak piszesz. Lub jak zgasisz chwilę po odpaleniu. Oczywiście tu też zgasło zaraz po odpaleniu, ale jednak powodem zgaśnięcia było zmulenie a to najprawdopodobniej było spowodowane vvti. Pytanie jeszcze inne. Czy taka Toyota rzeczywiście tak mocno leje paliwem na zimno? Efekt jaki opisujesz jest możliwy np. w Mitsu 1.6 i 1.8 @koNik zróbcie eksperyment: zgaście tę Toykę tuż po odpaleniu po nocy.
-
Zbyt ogólny opis, aby ktokolwiek mógł pomóc. Umyj i obserwuj skąd cieknie. Pokrywa zaworów, któryś z uszczelniaczy... Dużo możliwości.
-
Zacznij od podwieszonego wątku. Tam IMHO znajdziesz odpowiedż na większość Twoich pytań.
-
Tak dla zamknięcia wątku. Pecco po raz drugi mistrzem. Piękna walka do ostatniego wyścigu z Martinem. W niższych klasach: Moto2 - Acosta (przechodzi do MotoGP. KTM będzie miał paczkę ). Moto3 - Masia.