Jump to content

DamU

użytkownik
  • Posts

    2285
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Name
    Damian
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WWW
  • Car
    ASX
  • Motorcycle
    SR 50 & XR125L

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

DamU's Achievements

kierowca

kierowca (12/19)

275

Reputation

  1. Na temat olejowosku się nie wypowiem. Z pary lakier i olej, bardziej zadowolony jestem z oleju (dębina zrobiona na ciemny brąz). Co rok, dwa trzeba olejować, ale roboty z tym tyle co z położeniem np. Sidoluxu na lakier. Podłoga wygląda ciągle jak nowa. Lakieru niestety nie da się tak łatwo odnowić. W miarę upływu czasu nie uniknie się zarysowań nawet drobnych. Poza tym obecne lakiery eko odbiegają IMHO jakością od starych śmierdziuchów.
  2. IMHO nie ma co kombinować. Oryginalne zawieszenie jest dość sztywne. Porównałbym je do sztywności zawieszeń VW. Jeżeli zamontowane są opony np. 215/70/16 to są to straszne balony i w szybkich łukach buja. Jeżeli bardzo chcesz obniżać to Eibach+KYB powinno być 👍 Zakładam, że pozostałe elementy zawieszenia są sprawne. Nawet drobne luzy przy wielowahaczu potrafią wpływać na dziwne zachowania auta.
  3. Jakie koła siedzą w tym ASX? IMHO oryginalne zawieszenie ASX na bardzo fajne. Złą robotę robią baloniaste opony. Latem jeżdżę na 225/55/18 i śmiać mi się chce o opowieściach o zarzucającym tyle. Naprawdę trzeba się mocno postarać aby interweniowało ESP. Nawet wczoraj sprawdzałem na górskich serpentynach.
  4. Albo spojrzeć na naklejkę z ciśnieniami.
  5. Najprawdopodobniej zapieczonych kierownic turbo.
  6. Może tak być, a może to bajka i jest 1.4. AHW to 75 KM 1.6 zapewne ma inne mapy zatem IMHO jeżeli to 1.6 to ma prawo być zamulony. Nawet w 1.4 16V były dwie różne mapy. Był też taki 100 KM, ale nie pamiętam symboli. W każdym razie jak jeździ to nie ma co tu kombinować. Jeżeli już, to szukać kompa od 1.6 w wersji 125 KM np. było to w Lupo GTI
  7. Mogą być różne kody. Tak samo wygląda 1.4 i 1.6 16V Jeżeli to 1.4 to stawiam na AHW. Jedna cewka, nowsze miały 4. Generalnie to klekoczące złomy żłopiące olej.
  8. W Signum DTi z 2003 też. Pierwsza wymiana była po o ile pamiętam 47 kkm. Druga mniej więcej podobnie. Później było już wymieniane co 15 kkm. Odkupił mechanik z ASO Opla. 😁
  9. DamU

    F1 sezon 2021

    Niezły Azerbejdżan 😁
  10. DamU

    Cabrio i koty

    Wosk na mokro Sonax impregnuje również dach. Być może spowoduje, że futro nie będzie się czepiać. Przyznam, że futro też nie było problemem - kot czarny jak dach 😁 Gorzej jak materiał jest przykurzony, na to wilgoć i kot = zostają ślady. Tu jednak nie ma znaczenia czy to kabriolet czy twardy dach
  11. DamU

    Cabrio i koty

    Moje też siedzą, ale nie zauważyłem żeby niszczyły materiał. Trwa to już sporo czasu.
  12. Wczoraj zrzuciłem skrzynię. Winna jest tarcza sprzęgła a wzasadzie jej piasta.
  13. Ja wiem, że może to być pierdoła typu czujnik, kabelek lub jakiś lut w liczniku. Ale mogą to być np. przytarte panewki lub problemy ze smokiem. Podstawa to zmierzenie ciśnienia oleum. Twoja poprzednia wypowiedź była jednak w innym tonie.
  14. To teraz napisz czy tak chętnie znalazłbyś się po drugiej stronie czyli jako kupujący auto z problemami, które ukrył poprzedni właściciel.
  15. Zapisać opis usterki w umowie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.