Skocz do zawartości

Grzanio

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 952
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Grzanio

  • Urodziny 01.05.1984

Retained

  • leniwiec

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Grzanio's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. > Ja zerkalem w strone Murano, no ale tam nie ma diesla. CVT ssie a za lanosem na swój sposób tęsknię i martwię się czy jeździ czy żyletkuje
  2. > Drewno, zegary, przelaczniki takie same. a sypie się to? bo chyba trwałość jeszcze bardziej poniżej oczekiwań
  3. > Eeee.. emeryt. to nie ta liga finansowa jak w przypadku lanosa
  4. > Dawaj. Spalimy gume. > Trwalosc ponizej oczekiwan. też nie chciałem w to wierzyć ale szczęśliwie zdecydowałem się na FX
  5. > Ale mialo byc R. XJR > Ten z avatara? Nic sie nie zmieniles. no prawie ten .... seria panie.. w tym wieku to bez tuningów edit: a rozważałem XC90
  6. > Zdcydowanie Coupe jest ladniejszy IMO. > Cabrio wiekszy lans, ale dach nie chowa sie na plasko. pomimo, że czasem tęsknie za cabrio to jednak wybrałbym chyba coupe. Bardziej rasowy
  7. > Udostepnij. w sumie jakieś dojście mam... daleki znajomy ma XJ i XK8 > P.S. Infinity w garazu? yhm
  8. > -noga zajmuje miejsce - czasem potrzeba coś włożyć przed siedzenie > -noga czasem jest za wysoka - podnosi wtedy fotelik do góry - wiem, trzeba to dobrać przed zakupem, > ale czasem tak jest > -noga przyciska dywanik - nie wyciągniesz go sobie tak prosto do sprzątania > -noga zasłania schowki w podłodze > jak często wyciągasz foteliki ? bo jak rzadko, to taki TT wcale nie przeszkadza. no generalnie rzadko. Pewnie będzie tylko w jednym samochodzie jezdził w ramach naszej rodziny, ewentualnie kilka razy w roku do samochodu dziadków
  9. > Z punktu widzenia bezpieczeństwa nie ma różnicy. Fotelik z nogą łatwiej się instaluje bo nie trzeba > włazić do bagażnika lub sięgać na tylną półkę (w sedanach). o a widzisz, myślałem, że w sedanie trzeba położyć siedzenie by przeciągnąć pas i zapiąć do klamry w bagażniku. Ta noga nie przeszkadza w niczym? Bo jakoś bardziej skłaniałem się chyba do pasa TT
  10. Fotelik na osofix. Które rozwiązanie jest lepsze?
  11. > W tym modelu najmniejszy silnik to V8. Do patrolowania okolicy wystarczy, ale jak musze depnac, to > czas ucieka a dzieje sie niewiele. > Na pocieszenie pieknie wtedy gra. Wsiądź do XJR
  12. Radziu.. coupe czy cabrio? Trudny wybór w sumie
  13. > bardzo mi się podobała ta sylwetka gdzieś tak w 97 roku...miałem wtedy 10 lat całe szczęście, że > w Jagu się obudzili i puścili nowego XJ Nowy owszem wyróżnia się na ulicy, jest dzisiejszy..... ale nie jest ponadczasowy. Nie ma tej duszy, które mają stare Jagy. Gdyby tylko ta awaryjność była mniejsza. Ale gdybym miał wybrać tylko jednego Jaga to byłby to
  14. > Lovato easy fast obd, red super hp, wielozawor extra z wywalonym antywyplywem, filtr ori z > odstojnikiem, kompensacja miedzy listwami i bedzie git, nie jest to jakiis mega paliwozerny > silnik wiec nic wiercic nie trzeba, to co podalem wyrobi az nadto. > Pozdrawiam A co powiesz na taki zestaw: tj. Stag 300 Plus z dwoma reduktorami KME gold, , elektrozaworem BFC, zaworem Tomasetto i wtryskiwaczami Hana 2000. Ponadto miedziany trójnik i czujnik temp. gazu z remistorem ocieplonym i podwójny filtr KME oraz olejarka z dwiema dyszami wchodzącymi do głowicy – z prawej i lewej strony, każda z otworem w okolicy cylindra.
  15. > ja bym dopisal aby miedzy zbiornikiem a reduktorem byla miedz 8mm a nie faro 8mm. Przy faro zlaczki > robia duza zwezke Czyli rozwiercałbyś wielozawór i elektrozawór?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.