Jump to content

Chorzyn

moderator
  • Content Count

    8011
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    44
  • Time Online

    2d 13h 24m 2s

About Chorzyn

  • Rank
    rroarr
  • Birthday 06/27/1900

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    .
  • iMessage
    .

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Car
    Czarnuch, pimpek i takie tam

Recent Profile Visitors

2784 profile views
  1. jakie masz spalanie jak nie jedziesz w cieniu aerodynamicznym poprzednika ?
  2. Co to za różnica , pimpek na NoPb tez mi spala 11-12 a wazy polowe a mocy ma niewiele mniej dyskusja jakich wiele w necie, ale ja przynajmniej nie będę mówił ze paliwo mi produkuje Superb 2.0 tdi 215KM palił mi średnio 8,4 ze 180kkm, niedawno miałem A4 tdi, nowe z e-quatro to mi spalił po Niemieckich autostradach 400km 8,3 a jakoś się nie szczypalem. 140 konne tsi zadowalało się 8L. Styl jazdy mam raczej dynamiczny. RS6 wciągnęła 18 na autostradzie jak jechałem w miarę przepisowo Z własnego doświadczenia powiem, ze wybieram diesla do swojego stylu (robię 60-100kkm rocznie) ale różnice robią się coraz bardziej małe a i ON ostatnio po 40gr nawet drożej prawda jest taka ... gdyby w PL przestrzegano limitów prędkości jak np: w Austrii czy w miarę na PN Włoch, Szwajcaria .. to raczej wybrałbym benzynę bo w zakresach 120-140 km/h bez szarpanej jazdy jak w tacy krajach, to spalania są na podobnym poziomie. W PL z racji szarpanej jazdy różnice są większe
  3. Ja zmieniałem tarcze i klocki przód przy 50kkm
  4. Mi diesel potrafi i ponad 12 wciągnąć a nigdy nie zszedłem ponizej 7,6 ale to stałe 4x4 i koło 2t Nie pisze o przejazdach autostrada dłuższych niż 30-45 min
  5. Chorzyn

    Leasing

    Ciekawe czy i gdzie sobie odbijają tak niski koszt ? Cennik usług dodatkowych (rejestracja, wskazanie użytkownika w razie mandatu itp.) Obsluga „obcego” ubezpieczenia ? Kwestia rozliczenia odszkodowania w razie problemów ? I kilka innych punktów do wczytania się w umowie...
  6. Ja ostatnio RZ - WAW: 3 patrole z suszarkami, 4 BMW 1 odcinkowy i kilka fotoradarów
  7. Ciekawe jak rozwiążą paradoks możliwości rozwijania roznych prędkości starych aut i nowych ? Zważywszy ze u Nas średnia wieku aut jest raczej duza i jak dobrze pamietam oscyluje około 14 lat Juz widzę kierowników nowych super aut nie mogących przekroczyć w mieście 50, poganianych przez agresorów w starych autach. Od razu UE może wprowadzić drakońskie kary za agresje drogowa Kolejny bezsens urzędników UE
  8. Jak dużo czasu spędzasz w aucie, tak jak ja na wielogodzinnych podróżach to doskonale pozwala wentylować auto w czasie jazdy nawet w czasie deszczu (czasem za długa jazda z klima meczy). Ja fajek nie jedna ale jak ktoś pali to tez.
  9. Ja doposażylem jedno z obecnych aut według własnej konfiguracji, na podstawie doświadczen z przeszłości. W tej marce wszystko robi się praktycznie od golasa a każda rzecz kosztuje, co trochę czasami studzi. Korzystam ze wszystkiego co wziąłem, żałuje jedynie nie dołożenia „night Vision” oraz foteli „konturowych” w miejsce sportowych - ale tam było chyba wykluczenie materiałowe, które mi nie leżało. Korzystam nawet z pamięci foteli pomimo ze korzystam tylko ja (w zależności od długości trasy i zmęczenia kręgosłupa mam kilka ustawień) , niezwykle często z uchylno-otwieranej panoramy, która wiele osób traktuje jako zbędna fanaberie itp. W poprzednim aucie miałem prawie wszystko łącznie z asystentem parkowania i kilkoma zbędnymi duperelami które były w pakietach, skonfigurowanych tak, ze biorąc coś sensownego dostawałem na przykład dwie bezsensowne rzeczy. Teraz miałem na kilka dni auto z masażem w fotelach, nad którym się zastanawiałem przy obecnym aucie ale finalnie machnąłem reka i się definitywnie wyleczyłem z kolejnego gadżetu na przyszłość, bo zamiast rzekomo relaksować to mnie irytował. Jedyny jaki miło wspominam to z „e-klasy” z fotelami „dynamicznymi” za jedyne 25k albo więcej
  10. Opona - jedyny element auta mający kontakt z podłożem / jezdnia ...
  11. OK, ale zasadnicza kwestia, bo ja rozumiem argument ekologii ... ale w PL nadal prąd jest w większości z jednego źródła ... węgla. Żeby miało to sens trzeba ludzi zachęcić, przekonać... dać im tez argument w postaci alternatywnego zasilania stacji ładowania ... niech to się trzyma kupy wszystko . Doceniam zalety elektryka w postaci ciszy, osiągów które jak na miasto są więcej niż wystarczające ...
  12. Średnio takie są statystyki. Ja potrafię i 100 kkm zrobić, a drugim 5kkm...Nie ukrywam ze miałem okazje pojeździć elektrykiem ... rozważyłbym taki w celu kręcenia się wokoło komina ale nie za te pieniądze. W Naszym kraju przecież nawet żadnych „zachęt” podatkowych czy innych praktycznie nie ma ...
  13. dla auta klasy średniej (Superb, Mondeo itp) około 17 - 20 kkm realnie... Elektryk IMO do miasta, dojazdy do pracy, jako drugie auto w domu...ekonomicznie zwlaszcza przez cene zakupu w PL - ciezko znalezc uzasadnienie
  14. To przesiadka do Arteona moze byc lekko frustrująca ... Tez swego czasu ogladałem Volvo S90 tyle ze kombi i o ile w niektorych wersjach i kolorach prezentuje sie naprawde fajnie, o tyle za każdym razem jak trzaskałem drzwiami i siedziałem w środku, to czułem się o kilka lat starzej Wybór niełatwy w tym segmencie, bo kazde auto daje coś innego a i kazdy z producentów zalicza jakieś wpadki. Z racji prowadzenia, silników i automatu wybrałbym BMW (ale ja lubie nisko i bardziej "sportowo") - i co by nie mówić w tym segmencie ważne jest też AWD (szczegolnie przy odsprzedazy to wartosc dodana) - fakt, że po Quattro poczujesz różnice IMO na minus.... Czekamy na relacje po odbiorze bo też zobaczyłem dopiero, że wybór zapadł
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.