Jump to content

Chorzyn

moderator
  • Content Count

    24041
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    50
  • Time Online

    7d 18h 22m 34s

About Chorzyn

  • Rank
    rroarr
  • Birthday 06/27/1900

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    .
  • iMessage
    .

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Car
    Czarnuch, pimpek i takie tam

Recent Profile Visitors

3211 profile views
  1. Tez mi się tak wydaje ze to tak będzie
  2. 2022 kominki maja spełniać inne normy tylko putanie jak to wyegzekwują ? Według dyrektywy unijnej, zwanej potocznie ekoprojektem (Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE), urządzenia energetyczne we wszystkich krajach Unii Europejskiej powinny spełniać szczegółowe normy – chodzi m. in. o granice emisji pyłów, tlenku węgla, czy tlenku azotu. Ekoprojekt odnosi się nie tylko do pieców, czy pomp cieplnych, ale też do „ogrzewaczy pomieszczeń na drewno”, do których zalicza się nawet domowe kominki będące dodatkowym źródłem ciepła. Polskie prawo też się zmienia • Od 1 lipca tego roku zabronione będzie korzystanie z paliw niskiej jakości, m.in. mułów i drewna o wilgotności powyżej 20 proc. Nowo instalowane kotły i kominki będą musiały spełniać wymagania ekoprojektu, • W przypadku ogrzewaczy pomieszczeń (kominki) również zastosowany został okres przejściowy – wymagania dla nowo instalowanych ogrzewaczy pomieszczeń wejdą w życie 1 lipca 2017 roku, • Wejście w życie uchwały antysmogowej dla całej Małopolski nie pociągnie za sobą natychmiastowych konsekwencji. Na dostosowanie się do jej przepisów mieszkańcy będą mieli czas do końca 2022 roku.
  3. Serio tam jest zero tolerancji nawet na „wyjątkowe przypadki” ?
  4. Zgadza się pod warunkiem, ze wiesz o ViaTOLL a nie potem przyjdzie niespodzianka z kara za przejazd każdej bramki. Zreszta ty wiesz jak z tym jest
  5. Jakieś wyjątkowe maleństwo chyba albo znajomosci
  6. Po za tym nawet jakby ktoś miał stosowna kategorie to powyżej 3,5 t już chyba i viaTOLL trzeba ogarnąć Kamper wyjdzie chyba podobnie a może być mniej problematyczny w wielu zagadnieniach
  7. Co tu tłumaczyć. Mam tez i takiego w garażu po kilku modyfikacjach, i chyba dostanie dożywocie. Jest masa szybszych aut ze startu i na prostej po zatłoczonym mieście nagle staje się rakieta przy swoich gabarytach. Ale czysta radość z jazdy tym pudłem, w sensie odczuwania bodźców z zewnątrz z racji małych gabarytów, brak miliona wspomagaczy, wytłumienie na śmiesznym poziomie itp i dziecinna radocha jak się do niego wsiadzie jest warta nieokreślona wartość , pomimo ze ten samochód jest niewarty swojej ceny jako nowy Marzylo mi się do niedawna A AMG do miasta. Przejechałem się poprzednia wersja - szybka, dobrze wyposażona itp. Radość z jazdy?? ... hmmm ... czar prysł moze nowe A45 zmieni moje podejście. To jest tak jak nie rozumie się „fenomenu” mx5 czy 124Abarth. Dopóki się tym chwile nie pojeździ. Od razu przypominają się auta sprzed kilku lat, którymi jak się jechało to czuło się wszystko łącznie z autem. Pomijam superata bo i te potrafią sprawić, że czar pryska
  8. Nie mam czasu podjechać do kamieniarza ale może w przyszłym tygodniu się za to wezmę, to dam znać
  9. Muszę zatem podjechać gdzieś. Dzięki
  10. Kubek 😕 sorzedaja bez problemów ?
  11. Ok a gdzie nabyć taka żywice ?
  12. Podzielam jego zdanie ale chciałem być dyplomatyczny qp Fantini
  13. Może ktoś doradzić z praktyki co zrobić ? Jakiś produktów do tego użyć ? uszczerbek na kancie blatu jakieś 5mm głębokości zrobiony przez spadający kubek
  14. Wszystko wpływa na cenę - począwszy od rodzaju stopu mosiądzu użytego do produkcji korpusu (a czasem nawet nie ma mosiądzu - chodzi chociażby o zawartość metali ciężkich) skończywszy ba powłokach i częściach typu głowice. Oczywiście na końcu jest jeszcze „design” dla wymagających. korpusy typu Leed free (najwyższe obostrzenia) maja w EU tylko THG, Dornbracht, częściowo Graff (kolekcje na US) i Fantini w temacie Omnires może się wypowie kompetentny Tomasz
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.