Jump to content

Chorzyn

moderator
  • Content Count

    8026
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    45
  • Time Online

    4d 6h 41m 31s

About Chorzyn

  • Rank
    rroarr
  • Birthday 06/27/1900

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    .
  • iMessage
    .

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Car
    Czarnuch, pimpek i takie tam

Recent Profile Visitors

2889 profile views
  1. Chorzyn

    Pb95 vs Pb100

    U mnie na większej ilości oktanów rzadko strzela z wydechu (wydech luźny, nie sterowany żadnymi elektronicznymi klapami) roznica w mocy subiektywnie na drodze nieodczuwalna
  2. Asystent pasa - w większości czasu mam włączony Aktywny tempomat - różnie, w PL raczej tylko na autostradach co i tak @Vadero trafnie opisał. Asystent martwego pola - używam non stop - najbardziej użyteczny ze wszystkich systemów Asystent aktywnych świateł drogowych - używam na DK - mistrzostwo świata w marce mojego auta Asystent parkowania - kompletnie bezużyteczny gadżet (zazwyczaj w pakiecie) Asystent jazdy nocnej - „night vision” na DK super i polecam dołożenie każdej kwoty podobnie jak do świetnych świateł Asystent szybkiego startu „Launch control” - fajny i efektywny ale nie ma to jak adrenalina z normalnego startu Każdy z systemów mogę wyłączyć
  3. Chorzyn

    Start-stop

    Pierwszy system jaki wyłączam w aucie W gratisie dostajesz specjalny akumulator , który w przypadku wymiany trzeba jeszcze wprogramowac komputerem w wielu markach Pomijam fakt ze jest dużo droższy
  4. W życiu bym żadnego ze swoich obecnych aut nie kupił inaczej niż po rozmowie z handlowcami. Ja zadowolony i oni tez a do upierdliwych klientów nie należę a raczej bardzo konkretnych. Dla dealerów i producentow to genialna platforma do powrotu generowania marży
  5. Efekt skali i zapotrzebowania rynku. Łatwiej upłynnić towar popularny, który „chcą” ludzie oraz raczej trudniej wykrywać podróbki przy tak dużej ilości na rynku niż w przypadku marek bardziej niszowych
  6. Czy ja wiem ? Auto z segmentu wysokiego , ciężkie samo z siebie (myśle ze z 1800kg w tej wersji). Jazda dosyć dynamiczna autostradami głównie bez zamulania.
  7. Box plus załadowane auto, diesel, kombi ze stałym 4x4
  8. jakie masz spalanie jak nie jedziesz w cieniu aerodynamicznym poprzednika ?
  9. Co to za różnica , pimpek na NoPb tez mi spala 11-12 a wazy polowe a mocy ma niewiele mniej dyskusja jakich wiele w necie, ale ja przynajmniej nie będę mówił ze paliwo mi produkuje Superb 2.0 tdi 215KM palił mi średnio 8,4 ze 180kkm, niedawno miałem A4 tdi, nowe z e-quatro to mi spalił po Niemieckich autostradach 400km 8,3 a jakoś się nie szczypalem. 140 konne tsi zadowalało się 8L. Styl jazdy mam raczej dynamiczny. RS6 wciągnęła 18 na autostradzie jak jechałem w miarę przepisowo Z własnego doświadczenia powiem, ze wybieram diesla do swojego stylu (robię 60-100kkm rocznie) ale różnice robią się coraz bardziej małe a i ON ostatnio po 40gr nawet drożej prawda jest taka ... gdyby w PL przestrzegano limitów prędkości jak np: w Austrii czy w miarę na PN Włoch, Szwajcaria .. to raczej wybrałbym benzynę bo w zakresach 120-140 km/h bez szarpanej jazdy jak w tacy krajach, to spalania są na podobnym poziomie. W PL z racji szarpanej jazdy różnice są większe
  10. Ja zmieniałem tarcze i klocki przód przy 50kkm
  11. Mi diesel potrafi i ponad 12 wciągnąć a nigdy nie zszedłem ponizej 7,6 ale to stałe 4x4 i koło 2t Nie pisze o przejazdach autostrada dłuższych niż 30-45 min
  12. Chorzyn

    Leasing

    Ciekawe czy i gdzie sobie odbijają tak niski koszt ? Cennik usług dodatkowych (rejestracja, wskazanie użytkownika w razie mandatu itp.) Obsluga „obcego” ubezpieczenia ? Kwestia rozliczenia odszkodowania w razie problemów ? I kilka innych punktów do wczytania się w umowie...
  13. Ja ostatnio RZ - WAW: 3 patrole z suszarkami, 4 BMW 1 odcinkowy i kilka fotoradarów
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.