-
Liczba zawartości
4 386 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
zwolak's Achievements
starszy kierowca (13/20)
5
Reputacja
-
Wykładziny dywanowe w maluchu dawnymi czasy prało się pastą BHP (tylko taką bez piasku). Potem płukało się wszystko wodą z węża i wieszało na ogrodzeniu do wyschnięcia.
-
VW będą refurbished lub recertified czy jak to tam zwą.
-
Zaraz się dowiesz, że tam idą specjalne wersje aut z klimatyzacjami dostosowanymi do ujemnych temperatur.
-
Mam 18 letnią hondę civic (prod 1998) z klimą i nigdy klimy nie serwisowałem i nie naprawiałem - tylko wymiana filtrów z odkurzaniem śmieci zalegających koło filtra i raz na rok psikanie aerozolem. Wszystko działa, chłodzi i nie śmierdzi. Auto oczywiście bezwypadkowe.
-
IMO nie warto. Jak masz już jeden samochód benzynowy, to albo go zagazuj, a jak Ci szkoda, to kup sobie do miasta motor 125ccm. Przez pół roku będziesz mieć frajdę, oszczędności i omijanie korków.
-
Szkaradztwo paskudne. Ale to tylko gusta, o których podobno się nie dyskutuje.
-
Czy ktoś ma doświadczenia ze stosowania klocków ceramicznych? Proszę o odpowiedzi jedynie praktyków, którzy doświadczyli ich działania na własnej skórze, a nie teoretyków czytających wszelkiej maści internety. Jak hamują w stosunku do serii? Czy na prawdę mniej pylą i pozwalają cieszyć się czystymi felgami? Jak z piszczeniem w czasie hamowania? Jaka różnica w hamowaniu na zimno i na ciepło? Pacjent to Peugeot 5008. Zastanawiam się nad zakupem ATE Ceramic lub EBC Red Stuff. Coś ktoś pomoże z wyborem?
- 3 odpowiedzi
-
- klocki
- ceramiczne
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Jeśli jest bardzo mocno wbita na trzpień i nie udaje jej się wyjąć nawet przy użyciu ściągacza, to pozostaje delikatne rozcięcie brzeszczotem.
-
A w czasie tych 7 miesięcy gusta się zmienią i człowiek zostaje z niechcianym autem.
-
Filipfm napisał samą prawdę o tym samochodzie. Sprawdź czy przez tylne lampy do bagażnika nie leje się przypadkiem woda (deszcz, myjnia). Dywanik w bagażniku potrafi być całkowicie mokry. Antena radiowa w słupku wysuwa się na dwa razy - najpierw cienki drucik na pół metra, a potem grubsza rurka na drugie pół metra. Jak parkujesz na zewnątrz, to te 2 km w zimę będziesz jechać praktycznie cały czas na podwyższonych obrotach (odpowiednik ssania). Zimą w 8 litrach się nie zmieścisz. Silnik powyżej 4000 obr/min dostaje niesamowitego kopa, spalanie też.
-
Peugeot 206 z silnikiem 1.4 diesel. Kolega ma takiego i schodzi poniżej 4 litrów ropy na setkę na trasie z okolic Legionowa do Warszawy. Silnik nie jest co prawda bardzo mocny, ale dzięki temu nie ma dwumasy i innych pierdółek, przez co ekonomika jest jeszcze większa.
-
Bo żywotność żarówek H7 jest obliczona na 500 godzin pracy, a że palą się równocześnie obie, to równo się zużywają i siadają obydwie w tym samym czasie.
-
Toyota GT86 lub Subaru BRZ.
-
Peugeot 5008 z silnikiem 2.0 HDi. W miarę duzy, nieźle osiągi. Ma bardzo wygodne fotele. Po 6 godzinach jazdy wysiadasz i nie czujesz zmęczenia.
-
A ja właśnie dokładnie taki (marka SENA) kupiłem ze 2 czy 3 lata temu w biedronce. Jak się odłączy od 230V, to wszystko się wyłącza. Po przywróceniu 230V właśnie on startuje automatycznie.