Jump to content

robciolas

użytkownik
  • Content Count

    2028
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

298 Przezacny kompan

About robciolas

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Name
    TREBOR
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WZ - BŁONIE
  • Zainteresowania
    wędkarstwo i narty
  • Car
    Mały i Duży

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W Korei Pd jest fabrycznie montowany z gazem LPI ciekły wtrysk do silnika, brak zbiornika na NoPb. Takie mają preferencje podatkowe.
  2. Nie opłacalne ten kompresor ma ze 25 lat. Za 500-700zł kupię 50l.
  3. Trochę narobiłem się no i cenę podwyższył mi pistolet HVLP, bo stary mi się rozleciał. No i kompresor już mi że starości skorodował, puszcza powietrze przez płaszcz. Czas zakupić nowy, myślę, że taki 50l do amatorskiego użytku garażowego będzie ok. Najlepiej chyba dwutłokowy.
  4. 2 duże felgi od traktora 2 małe felgi od traktora 2 felgi na 5 śrub od Żuka do przyczepki. Ot i cała tajemnica
  5. Tak wygląda po montażu. Koszty: Podklad do plastików spray 28zł Brunox epoxy 2x250ml 75,98zł Spray czerwony 2x400ml 24,98zł Troton Rangers 2l 134zl Benzyna ekstrakcyjna 1l 9,90 zł Rozpuszczalnik akrylowy 0,5l 27zł Pistolet HVLP z dwiema dyszami 73 zł Jakieś duperele i wyszło 380zł Ciekawe ile lakiernik skasował by za taką robotę.
  6. Postanowiłem odnowić 6 szt felg. Na początku chciałem to pomalować U-Pol Raptor ale na all znalazłem tańszy odpowiednik - Troton Rangers 2K. Felgi oczyściłem mechanicznie szczotką drucianą na diaxa do gołej blachy. Umyłem, odtłuściłem i zabezpieczyłem brunox epoxy, na całość wyszło go ok 400ml. Zakupiłem w komplecie 2 puszki Troton Rangers + utwardzacz czyli 2 litry + 0,5 litra rozpuszczalnik do akrylu. 2x 400ml czerwony spray na obciążniki felg. Przy okazji naprawiłem żywicą i matą pęknięcia w boksie dachowym. Tutaj poszedłem na łatwiznę bo na oszlifowaną żywicę
  7. Kto zabroni biednemu bogato żyć... Znaleźli łosicę to ciągnęli ile wlezie 😋 Miałem w rodzinie podobną sytuację kwota wydana podobna ale auto warte ok 8-10 tyś. Teraz przynajmniej jeździ całkiem sprawnie. Właścicielka postanowiła przywrócić do sprawności bo ma jeszcze parę lat posłużyć.
  8. Dlatego chyba nasz Żuraw zmienił zawód i poszedł w wykończeniówkę aby wyciągać średnio krajową z AK. PS. Trafiłem majstra co mi teraz garaż 80 mkw remontuje. Pierwszy raz w życiu dam chyba majstrowi więcej niż sam zaproponował. Robota prosta, kucie starych słabych tynków, odgrzybienie, gruntowanie, tynkowanie i wyrównanie posadzki. Jak się sprawdzi to biorę go do malowania mieszkania, bo za tak niską stawkę to mi się nie chce babrać w farbie.
  9. EU wpuszcza Ladę na rynek, tylko Lada(Nissan-Renault) nie chce sprzedawać w PL. Zauważ, że taka Lada Niva Urban dobrze sprzedaje się w DE i tam to widać na ulicach. Nawet Lada Vesta/cross jest sprzedawana na rynkach EU i byłych demoludach, a w Pl Lada nie ma oficjalnego przedstawicielstwa. Problemem są nowe normy spalin, które Lada nie spełnia i chyba Nissan/Renault nie chce aby łada była kanibalem Dacii. Co do elektryków, to chinole aż piszczą aby wejść do EU ze swoim produktem. I po mału wchodzą, zobaczymy z jakim skutkiem. Od czerwca rusza sprzedaż elektryków
  10. Jest w planach aby na jesieni wrócił chiński Polonez https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/elektryczny-polonez-ev-z-fso-juz-na-jesieni-chinczycy-dostarcza-podzespoly/171spws .... ale niestety był to prima aprilis
  11. A może Suzuki Ignis, fajna wydumka tylko mała
  12. Oczywiście oczyszczę i nasmaruję
  13. Jest tyle nowych i popularnych aut dla emerytów, tylko strasznie podrożały. 8 lat dla auta to nie dużo jak mały przebieg
  14. Wyrób koreański, SsangYoung chyba wyprzedaje i ucieka z Pl i EU. Nie pchał bym się w to
  15. Z LPG będzie problem, bo zostało mało silników gazowalnych, a wśród nowych to chyba tylko to co wymieniłeś i fiat. Brał bym używkę Toykę 1,6 vvti corollę lub auriusa, gaz założyć samemu. Nie kupował bym benzyny z bezpośrednim wtryskiem pod LPG bo to ma sens w trasy a nie w koło komina.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.