Jump to content

iwik

użytkownik
  • Content Count

    7873
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    8d 15h 18m 5s

Community Reputation

2337 Człowiek - do rany przyłóż

About iwik

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    m. Łódź
  • Car
    Sportsvan 1.2tsi; Epica 2.0 R6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W ramach innej ciekawostki mogę powiedzieć, że mam takie stopy thule z belkami wingbar, auto 5d więc nie muszę robić takich rzeźb, ale przy solidnym deszczu kapie mi po uszczelkach drzwi woda do wnętrza. Jednak jak chce się wozić coś na dachu to relingi albo farbyczne mocowania w rynnach dachowych robią robotę. Wszystko inne to proteza, nawet jak markowe i "dedykowane" do auta.
  2. iwik

    O EV

    Nowe już dziś można za ok 110 kupić, a uzywki drożeć raczej nie będą... Inna sprawa, że akurat leaf to średnio udany model ev jest, wiec nie trzyma wartości.
  3. Tyle to bym się nie przejmował, ewentualnie tylko zerknął od spodu czy gdzieś się pocić nie zaczyna.
  4. Ile trzeba dolać? Bo to że nowoczesne turbo cośtam pobierze to nic niezwykłego.
  5. iwik

    Gumy w sprężyny

    Coś ty tam napakował w ten bagażnik? Słoiki i 50 kilo ziemniaków?
  6. Mało tych niutów trochę jak na silnik 1.5, ale pewnie jest to wersja wykastrowana i da się to poprawić programem. 200Nm to chyba nawet w 1.0 115KM jest.
  7. iwik

    Infrastruktura

    Się tak nie ciesz, bo jak już będę miał dom z własną elektrownia to tysz kupie, żebyś miał kolejki pod ładowarko 😉
  8. iwik

    Infrastruktura

    Dla nikogo, kto nie ma w domu/pracy opcji ładowania i to jest czysta matematyka, a nie subiektywny punkt widzenia 😆 Zresztą potwierdza to "sukces" rządowego programu dopłat, które właśnie się kończą dziś, szczególnie ilość kupionych pojazdów przez taksówkarzy...
  9. iwik

    Infrastruktura

    Koszt AC bardzo w porządku. Jak ktoś ma auto z ładowarką AC o sensownej szybkości to spoko opcja. Koszt 1km DC wychodzi tak samo jak zatankowanie zwykłego paliwa, także nie skłania to na pewno do przesiadki na EV.
  10. iwik

    Infrastruktura

    A PGE od dzisiaj pobiera opłaty na swoich ładowarkach. Prąd zmienny AC o mocy do 22 kW. Cena za 1 kWh - 59 groszy. Cena za 1 min ładowania - 7 groszy Prąd stały DC o mocy do 30 kW. Cena za 1 kWh - 1,45 zł. Cena za 1 min ładowania - 24 grosze Prąd stały DC o mocy do 50 kW. Cena za 1 kWh - 1,45 zł. Cena za 1 min ładowania—29 groszy
  11. I bardzo dobrze, bo duża i nowoczesna fabryka w tej lokalizacji nie ma racji bytu. Co do szans powodzenia projektu jestem mocno sceptyczny, choć na pewno są one i tak większe, niż gdyby to była produkcja samochodu klasycznego. W przypadku ev większość firm, poza Teslą, która w polskich realiach jest za droga, dopiero rozkręca wielkoseryjną produkcję. A ssanie na rynku EU będzie duże przez najbliższe kilkanaście lat na pewno.
  12. Dlaczego na forum EV nikt do tej pory słowem nie wspomniał o naszym "narodowym" projekcie: https://moto.pl/MotoPL/7,170318,26165490,izera-czyli-polski-samochod-elektryczny-nowa-marka-i-gotowe.html Czyżby nikt nie wierzył w jego powodzenie?
  13. iwik

    Cupra Leon

    W gofie sv jest chłodzony, ale co z tego skoro "niemiecka myśl inżynierska" umieściła w schowku odtwarzacz mediów z CD i w sumie jedyne co mogę tam zmieścić to mała puszka z energetykiem, bo z normalną 0.33 już jest problem.
  14. Trzeba było mu odpowiedzieć, żeby pisał, a nie mędrkował. Albo zawołał kogoś, kto umie pisać...
  15. iwik

    Cupra Leon

    Na razie nie, ale kupił cupre, to woli być gotowy. A nuż jakąś małolata stringi zostawi, potem znajdzie i już się z tego nie wytłumaczy... a tak wszystko na podłodze widać, nawet w nocy pod remizą.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.