Jump to content

iwik

użytkownik
  • Posts

    9051
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    m. Łódź
  • Car
    Sportsvan 1.2tsi; Epica 2.0 R6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

iwik's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/19)

3.3k

Reputation

  1. iwik

    Tesla Model 3

    Ale nie każdy był takim debilem, żeby to robić na osiedlowej ulicy rozpędzajac się do ponad 160km/h.
  2. Problemy z komponentami prędzej czy później się skończą. A jeśli nie, to samochód będzie ostatnim wydatkiem, na który będzie kogokolwiek stać za parę lat.
  3. Myślę, że dopiero wejście na rynek VW id2 i Renault 5 (i paru innych małych aut) trochę sprowadzi ceny miejskich ev do normalnego poziomu. Na tę chwilę konkurencja zerowa praktycznie.
  4. iwik

    Tesla Model 3

    To nie jest kwestia "odpychania się", tylko kretyna za kółkiem, który jechał (przynajmniej!) 116mph w miejscu gdzie wolno 40.
  5. Najgorsze jest to, że to jest totalnie nieprzewidywalne. Pani w ichnim "wydziale inwestycji" mówi "mamy taką pulę pieniędzy na nowe przyłączenia i jak wykorzystamy, to reszta czeka na następny rok". Także termin na umowie jest, ale tak naprawdę to równie dobrze może być i za 3 lata, a nie za rok i g...o mogę im zrobić. Kary umowne może i są, ale co mi z tych groszy jak inwestycja stoi. Nie wiedziałem czy mam proponować może Podwawelską pani kierowniczce, czy coś... ? Firmy energetyczne to prywatny monopol Obajtkopochodnych, dziura prawna poza wszelkimi przepisami konsumenckimi. Już łatwiej o zabieg medyczny na NFZ niż wyegzekwować coś w ZE. Także taka proza życia w PL, a Wy tu byście infrastrukturę pod milion EV chcieli .
  6. Na razie chcę mieć po prostu przyłącze, żeby światło móc zapalić :D, ale wybrałem od razu 22kW pod ewentualny punkt ładowania, w końcu nie wiadomo do czego człowieka zmuszą
  7. Moje 22kW do działki PGE podłącza już ponad pół roku (do punktu przyłączeniowego jest całe 25 m wzdłuż drogi, więc należy ich zrozumieć - to nie są proste rzeczy). A mam czekać jeszcze rok (wg umowy), przy czym już mówią, iż wcale nie gwarantują, że w umówionym terminie podłączą. I co? Zasadniczo to "oni mogą panu majstrowi skoczyć, tam gdzie mogą pana majstra w d... pocałować"
  8. No pewnie stop nie jest droższy od ceny kpl. felg na rynku wtórnym. Problemem myślę jest jest duża ilość toyot w wersji "zaślepka" na rynku z pięknymi kołpakami. Sebix kupuje taką używaną toyotę po firmie i pierwsze czego szuka to felgi, żeby sąsiadowi gul skoczył. Handlarze pewnie też biorą "używane" alusy, żeby auto lepiej na zdjęciach wyglądało w ogłoszeniu.
  9. Oczywiście, bo nie powinien w ogóle leafem w trasę ruszać
  10. Bez sensu. Chyba że w miejscu pracy jest możliwość ładowania 'za darmo'. Bez tego to różnica w cenie zakupu (vs klasyczny odpowiednik) nie zwróci się nawet hipotetycznie po 10latach i/lub 200 tys km. Jeśli chce się być posiadaczem gadżetu to spoko, ale wtedy nie rozpatrujemy 'sensu' zakupu, tylko czy stać nas na zabawkę
  11. U mnie na osiedlu też jedyne auto które widziałem na cegłach to auris.
  12. To ciężko będzie pobić 208kę czymkolwiek obecnie dostępnym na rynku za podobne $$.
  13. Przy czym jest *, że przy jeździe miejskiej w tzw. "trudnych warunkach" interwał ma być skrócony chyba po połowę, czego pewnie większość już nie doczytuje :D.
  14. Pierdylion etapów weryfikacji prostej sprawy i miesiące oczekiwania. Pensje urzędników kosztują podatników więcej niż kwoty tych dofinansowań.
  15. Aku kwasowy jak jest głęboko rozładowany to ładować trzeba nie 3h, tylko 3 dni. Potem sprawdzić pod obciążeniem. Wtedy coś będzie wiadomo.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.