Jump to content

iwik

użytkownik
  • Content Count

    4962
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 21h 20m 30s

2 Followers

About iwik

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    m. Łódź
  • Car
    Sportsvan 1.2tsi; Epica 2.0 R6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Auto w tej wersji jako nowe kosztowało niewiele ponad 40k. Jeśli by było nie draśnięte po jakimś rocznym leasingu, na pełnej gwarancji bym się zastanawiał (choć pewnie by było po wypożyczalni). Ale po dzwonie - na pewno nie za te pieniądze, nawet jak dobrze zrobione (a to nie wygląda na dobrze zrobione jak wynika z oględzin) Nowe, z 0.9 TCe są za 43k. także nie widzę sensu kupowania bitego 1.2... https://www.otomoto.pl/oferta/renault-clio-life-0-9-tce-75-km-dostepne-od-reki-ID6CyZui.html
  2. iwik

    Lacetti 1.6

    Ten potencjometr przepustnicy jest wymienny? Bo sprawdziłem sobie - cała przepustnica kosztuje koło 600 PLN U moich rodziców jest od czasu do czasu efekt 'kangura' przy przyspieszaniu. Swiece, kable były wymieniane, ja zerowałem kompa ostatnio. Myśleli, że to kwestia LPG, ale raz się przejechałem i na benzynie też efekt występuje, tylko jest dużo mniej odczuwalny. (pojawia się głównie przy ujęciu i nagłym dodaniu gazu). Ponieważ pojawia się to nieregularnie i bardziej gdy jest zimno/wilgotno to obstawiam problem elektryczny raczej. Ten potencjometr przepustnicy by mi tu pasował. Błędów ECU nie łapie.
  3. Moje 10-letnie zimówki Fuldy: śliskie już jak fix, ale wyglądają lepiej od tych Nokianów
  4. Apollo to dobre opony. Produkowane na Węgrzech na Europę. Nie ma się czego bać. Jak są tańsze od Yoko to brać, w gratisie jest jeszcze ubezpieczenie na 2 lata (trzeba zarejestrować się z rachunkiem zakupu), jakby się coś stało na dziurze czy coś...
  5. Zacząć od dobrych wierteł Jak kupiłem jedno, ale porządne (kosztowało tyle co cały podstawowy komplet w casto) nagle okazało się, że nie muszę wcale zapierać się na wiertarce i samym udarem wchodzi w ściany jak w masło.
  6. Nie mam pojęcia, u mnie (r.p. 2017) też jest Composition Media 2 z USB pozwalającym na komunikację ze smartfonem, a Android Auto PODOBNO nie da się uruchomić po prostu poprzez dokupienie i aktywację licencji. Gdzieś widziałem, że są jakieś opcjonalne moduły z podwójnym portem USB (ja mam pojedynczy). Może to w połączeniu z licencją uaktywnia tę możliwość, ale nikt w ASO nie przedstawił mi takiej opcji. Dokupiłem dobry uchwyt i używam telefonu jak gdzieś dalej jadę po prostu, więc przestałem drążyć temat.
  7. Ja nie widzę specjalnej różnicy między zwykłymi firmowymi żarówkami a tymi mega-super-hiper +200% Czekam aż pojawią się pierwsze homologowane LEDy w gniazdo żarówki H7, choć myślę, że lobby producentów samochodów na to nie pozwoli - w końcu lepiej szarpnąć +1000 Euro na opcji świateł LED dla nowego samochodu, niż jakieś grosze sa kpl świetlówek do zwykłych reflektorów.
  8. Ktoś użytkuje te Maxxisy? Muszę kupić nowy komplet, bo 10 letnie zimówki epice już mi na mokrym wczoraj ciśnienie zdrowo podniosły. A akurat są w dobrej cenie w moim rozmiarze.
  9. "Usługę App-Connect (MirrorLink, Apple CarPlay, Android Autoplay) można dokupić i aktywować tylko w Samochodach Osobowych Volkswagen produkowanych od 22 tyg./2015 z fabrycznymi systemami:Composition Media 2. generacji i Discover Media 2. generacji od roku modelowego 2016" U mnie powiedzieli w ASO, że się nie da. [Composition Media, produkcja 2017, ale nie mam w menu pozycji 'App-Connect'] pewnie jak jest, tylko nieaktywna, to da się ją aktywować. U mnie pewnie trzeba by zmienić cały software.
  10. iwik

    Siła promocji

    Renegade jest w środku dużo porządniej wykonanym autem od vitary, w sumie za te same pieniądze. A zaraz wejdzie tivoli z 1.5t 163KM i będzie kosztował tyle samo co te litrowe pierdziawki obu powyższych.
  11. iwik

    eCitigo

    Wiadomo, że musi dodać swoją marżę, wliczyć koszt serwisu, dystrybucji, martketingu etc. Tak czy inaczej w tej chwili 80k to nie jest dla mnie akceptowalny próg ceny. 50k jeśli by była dopłata już w miarę OK, ale nadal nie mam w tej chwili warunków do ładowania, więc i tak nie kupię. A jak się poprawi już infrastruktura i moje indywidualne warunki do ładowania takiego melexa to już mam nadzieję że będzie jakaś konkurencja na rynku i ceny spadną.
  12. iwik

    eCitigo

    50k to powinna być cena bez dopłaty. Ceny baterii spadły na tyle, że nie stanowią już połowy kosztu takiego samochodu Podobno na tym etapie produkcji VW płaci za baterie ok 100$ za 1kWh, czyli taka bateria do UP/citigo to ok 13.000 PLN (3300$) Jeśłi zatem przy cenie auta 80.000 PLN koszt baterii stanowi (z VAT) ok 17.000 to reszta samochodu 63.000... podatek od nowości i mody...
  13. Pewnie żadne, bo nikt normalny nie korzysta z tego zakresu obrotów w takim aucie. No chyba, że jest już totalnie głuchy 😄
  14. Wynik wykręcony tylko dzięki przesunięciu odcinki na 7k RPM Obstawiam, że tak samo VAG 'robi' z tego silnika 75ps vs 60ps Na Nm jest tylko +3 więcej, więc w granicach błędu pomiarowego.
  15. Dlatego mnie się wcale nie spieszy z przeprowadzką za miasto. Dzieciaki zaczynają już same ogarniać powrót ze szkoły (1 km), a mieszkając pod miastem miałbym po pracy drugi etat jako kierowca . Odkąd podciągnęli mi na osiedle tramwaj mógłbym w zasadzie nie posiadać drugiego auta, ale skoro już jest to używam (2x w tygodniu :D)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.