Skocz do zawartości

cb_marcin

użytkownik
  • Liczba zawartości

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    pionki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

cb_marcin's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. > taaa a co u nas ? > opisywałem już nasz problem.. i nie mam zielonego pojęcia co się dzieje. > wymienione wszystko już i przód nam nie hamuje a tył żyleta. właśnie wkurza mnie to niesamowicie, wszystko u mnie porobione po macoszemu, i dupa, nic, podmienie jeszcze pompę,
  2. > Wymien pompe. Mialem podobnie tez wentyl z przodu i tarcze z tylu. Przy okazji sprawdz serwo. > Czemu wywaliles korektory ? Jesli sa sprawne to bardzo dobrze dzialaja przy tarczach wywaliłem ponieważ jeden się posypał i nie miałem hamulca z tyłu, a drugi coś zaczął się pocić i zamontowałem manualny korektor z regulacją . Serwo raczej sprawne, sprawdzałem i jest zarówno szczelne jak i działa poprawnie, bo pedał schodzi po odpaleniu silnika, co do pompy tez właśnie miałem podejrzenia, tylko myśle czy nie wrzucić bo mam komplet z punto 1, ew polecacie jakąś pompę o innej średnicy tłoczków, czy seria ?
  3. Witam Panowie Sprawa wygląda tak, odkąd tylko mam cc hamulce w nim nie były takie jak bym chciał. Zmieniłem przód na 240 wentylowane, tył wrzuciłem tarcze, i hamulec nieco lepszy, lecz głównym problemem jest to, że nie są wystarczające skuteczne. Płyn zalany ATE, wszystkie gumki, uszczelnienia, tłoczki nowe, klocki tarcze brembo lite nie wiercone, , serwo działa poprawnie, korektory wyrzucone, i sprawa wygląda tak. Pedał jest taki ciężki do wyczucia, na postoju twardy , nic nie wpada, układ w 100% odpowietrzony poprawnie, a mimo to hamulec trzeba gnieść, przy poważniejszym hamowaniu pedał schodzi nawet do połowy skoku, i trzeba do moooocno wciskać. Dziwi mnie to strasznie, gdyż kilka razy miałem okazje jechać jakimś nowszym<rocznikowo> sejem, i tam mimo że układ hamulcowy był już nieco sfatygowany<ranty na tarczach, stare klocki, bębny z tyłu, pełna seria> to hamulec na dotyk , malutki skok a siła hamowania taka ze pocałowałem szybę. Spotkał się ktoś z czymś takim ? Zostało mi kilka rzeczy, ale wątpię w słuszność ich wymiany, mianowicie, pozostało zmienić klocki na inne bądź pompę hamulcową. Ma ktoś jakiś pomysł ?
  4. > Bez urazy ale: > Ok zasugerowałem się pierwszym zdaniem. Nadkoli nie błotników , starałem się to zinterpretować według ogólnie przyjętej nomenklatury podpierając się zdjęciem, bo co sklep bądź hurtownia to inna nazwa, u jednych nadkole wewnętrzne, u drugich wnęka, u innych znów reperaturka nadkola
  5. > Tutaj masz reperaturke tylnego błotnika do CC i piszą że jest dostępny. Na pewno mają lewą, o > prawą musiał byś zapytać. > A tutaj masz obydwie strony i pisze, że obu stron jest dużo w magazynie czytacie co napisane na górze? chodzi o wnękę , nadkole wewnętrzne, a nie reparaturke poszycia, no niestety u mnie tez lubi gnić ale naprawa poprzez zakitowanie masą to nie w moim stylu i musze coś wymysleć
  6. > W intercarsie jest jak dobrze widze: > 6504-03-2012591P 6504-03-2012591P 101.36 > 6504-03-2012592P 6504-03-2012592P 101.36 w katalogu jest, niestety niedostępny w sprzedaży, brak stanów magazynowych
  7. Wybaczcie nie sprecyzowałem, potrzebuje do Cinquecento, i tylko 5 i 6 , tam niestety mają cały szkielet, ale zadzwonię, zapytam, może coś znajdą, > Tutaj mają tylko prawy i chyba nawet ricambi, ale nie jestem pewien.
  8. Witam Panowie Potrzebuje reperaturki, zamienniki, bądź najlepiej oryginały tylnych nadkoli zewnętrznych, oznaczonych na tej fotce jako 5 lub 6 Na allegro brak, tablica również, ostatnimi czasy obdzwoniłem kilka hurtowni i nigdzie ściągnąć mi tego nie mogą, może ktoś ma u siebie w okolicy jakiś polmozbyt bądź inny sklep z takimi zabytkami gdzie by posiadali takie coś ? Bardzo byłbym wdzięczny za jakiekolwiek info obrazek
  9. > To po co dajesz fi 52 skoro nie chcesz żeby głośniej chodził? Poczytajcie koledzy coś na temat > wydechów np. p.Pachonia. Róbcie jak uważacie ale wszystko powyżej fi 45 to za dużo na seryjne > motory. Wydech zrobiony większy po to bym nie musiał modzić jak bedzie turbiony
  10. Panowie, może nie do końca w temacie pompy hamulcowej, lecz dalej w temacie hamulców mam temat, Mianowicie od długiego czasu, praktycznie odkąd posiadam cc, mam problem z hamulcami, który dotyczy tego że muszę mocno deptać hamulec aby hamowały jak należy. najpierw była totalna seria, , potem zmieniłem na przód wentylowany, o tej samej średnicy czyli 240mm, tył został seria, lecz wszystkie nowe przewody elastyczne, przednie zaciski regenerowane, z tyłu nowe szczeki, nowe cylinderki, płyn ATE dot 4 , hamulec dobry, blokuje 4 koła jak się zaprę porządnie, lecz no tak jak mówię, trzeba go deptać aż czasem mnie to drażni Słyszałem że może być to spowodowane płynem hamulcowym , że zmiana na dot 4 mogła to spowodować, a nie wiem co było zalane poprzednio. Dodam że pedał mimo poprawnego odpowietrzenia, jest nieco powyżej połowy skoku, czuć że twardy, nie rośnie przy pompowaniu, serwo wydaje się sprawne, na pewno szczelne, bo sprawdzałem, przy odpalaniu gdy trzymam hamulec czuć że pedał opada, natomiast jak podciągnę ręczny, i pod pompuje 2 razy, hamulec jest u samej góry lecz nadal trzeba go deptać bardzo mocno Moje zdziwienie bierze się stąd, że jechałem niejednym sejem, i w każdym hamulce były na dotyk, do tego stopnia że jak używając nawet nie połowę siły tej co u mnie auto stawało dęba, ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? zamierzam jeszcze na dniach wrzucić z tyłu tarcze, by usunąć efekt odsuwania się szczęk od powierzchni ciernej bębna, i wywalenia fabrycznych korektorów, a wstawienia manualnego tiltona, lecz planowałem puścić tył jednym przewodem i z tyłu trójnik, lecz może ktoś już to robił, to się wypowie, czy lepiej puścić z jednej sekcji na tył jednym przewodem <jeżeli tak to z której> a z drugiej przód czy jednak pozostawić układ diagonalny a po prostu połączyć przed korektorem w jedne i z tyłu znów trójnik ?
  11. > ok dzieki za info na moje oko, zacząłbym od filtrów, czy nie latają w nich jakieś grudki, potem reduktor i dalej mikser,
  12. > http://allegro.pl/komputer-iaw18f-b4-palio-siena-1-2-mpi-bez-kodu-i3151904250.html > http://allegro.pl/fiat-siena-99r-1-2-8v-sterownik-komputer-i3111119822.html > http://allegro.pl/palio-bravo-brava-siena-1-2-komputer-18f-b3-18fb3-i3113212528.html > http://allegro.pl/fiat-palio-siena-1-2-mpi-komputer-silnika-46534755-i3114349245.html > http://allegro.pl/listing/listing.php?string=komputer+siena+1.2 > Jak ty szukałeś? no dobra dobra, tylko żaden nie jest w tej mniejszej obudowie, jak to każdy poleca, tylko wszystkie komputery to te duże wobudowie jak mój ecol, dlatego pytam, jakie oznaczenie ma ten w obudowie jak 1,1 spi
  13. > Troche nie uściśliłem, ale sprawa ma się tak > mam zamontowaną sekwencje, wiec mogę sprawdzić jak auto zachowuje się na jednym i drugim paliwie, > w momencie kiedy są jakieś widoczne skoki AFRu to na jednym i na drugim auto ma ten sam AFR, wiec > problemy z układme paliwowym wykluczam, > sonda lambda również bo kupiona i założona nowa, > AFR mam założony AEM Uego z zegarem na stałe, wiec widzę co się dzieje na bieżąco > rozłączanie sondy na nie wiele się zdaje, rzekłbym że jeszcze bardziej AFR głupieje, i spalanie od > razu większe mam również pytanie, bo rozumiem że jak by założyć kompa od 1.1 to pewnie nie bedzie chciał chodzić? bo nie moge nigdzie znaleźć komputera od 1,2 mpi o oznaczeniu które ktoś tam podał, same ecole, od 1,1 albo od 1.2 SPI.
  14. cb_marcin

    zaciski

    > spoko zobacze w poniedziałek, ale myśle ze klocki po 4 tyś juz powinny sie dostosować do tarczy no > ale spróbuje prawdopodobnie trzymają Ci zaciski, rozbierz, zmień uszczelniania, nasmaruj i sprawdź jak ruszają się tłoczki, a ranty na tarczach swoją drogą, są często przyczyną pisków, lecz najczęstsza sa nią jednak bardzo słabej jakości klocki <czyt. zwykły najtańszy kraft, hart, czy fomar>
  15. > Witam > Mam problem mianowidzie chodzi o to ze jak odpalam samochód to wszystko jest ok a po przejechaniu > kilku kilometrów zaczynają wariować wolne obroty wachają się między 1500 a 2000 > Silniczek krokowy sprawny tak samo czujnik temperatury > Z góry dziekuje za pomoc miałem podobny problem niedawnymi czasy, dokładnie tak samo, po czym zgasiłem auto na 10-15 sek i wróciło do normy, ja obstawiam u siebei na wysypanego kompa, bo ciągle jakieś akcje sie dzieją,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.