Jump to content

Schemat - tempomat


Recommended Posts

Sorry za odgrzewanie tematu.

Chcę założyć tempomat, mam dźwigienkę i osłonę.

Nie mam instalacji pod kierownicą.

Niestety okoliczne ASO wygadują bzdury - większość twierdzi, że się nie da, a poważnie chyba mają zakaz od Fiata.

Muszę więc kombinowac inaczej.

Macie może schemat podłączenia tempomatu - w kostce widzę pięć przewodów - 4 chyba do kompa i jeden do zapłonu - ale który jest który.

A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to niewiele droższe rozwiązanie od drutowania.

Jakby jakiś kolega z WLKP chciał dorobić, to też się dogadamy.

Link to post
Share on other sites

> A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to

> niewiele droższe rozwiązanie od drutowania.

koszt ok 1500zl wiec zapomnij o tym rozwiazaniu

Link to post
Share on other sites

> Sorry za odgrzewanie tematu.

> Chcę założyć tempomat, mam dźwigienkę i osłonę.

> Nie mam instalacji pod kierownicą.

> Niestety okoliczne ASO wygadują bzdury - większość twierdzi, że się nie da, a poważnie chyba mają

> zakaz od Fiata.

> Muszę więc kombinowac inaczej.

> Macie może schemat podłączenia tempomatu - w kostce widzę pięć przewodów - 4 chyba do kompa i

> jeden do zapłonu - ale który jest który.

> A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to

> niewiele droższe rozwiązanie od drutowania.

> Jakby jakiś kolega z WLKP chciał dorobić, to też się dogadamy.

Będziesz jechał przez Skierniewice podjedź do mnie, założymy instalację - 350 zł.

Na szkoleniach mechanicy mają powiedziane, że "nie da się" i tyle. I tak klepią. A gdybym był elektrykiem w ASiO to do pracy chodziłbym odpocząć po ciężkim popołudniu dokładania wszelakich klamotów do Bravo.

W stopce masz napisane co dołożyłem do auta. Z cięższych spraw to w weekend dołożyłem elektryczne szyby z tyłu, gdzie kładłem całą instalację w aucie. Na założenie czeka ESP i Blue Me.

Link to post
Share on other sites

> Sorry za odgrzewanie tematu.

> Chcę założyć tempomat, mam dźwigienkę i osłonę.

> Nie mam instalacji pod kierownicą.

> Niestety okoliczne ASO wygadują bzdury - większość twierdzi, że się nie da, a poważnie chyba mają

> zakaz od Fiata.

> Muszę więc kombinowac inaczej.

> Macie może schemat podłączenia tempomatu - w kostce widzę pięć przewodów - 4 chyba do kompa i

> jeden do zapłonu - ale który jest który.

> A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to

> niewiele droższe rozwiązanie od drutowania.

> Jakby jakiś kolega z WLKP chciał dorobić, to też się dogadamy.

ja miesiąc temu zakładałem (też miałem bez kostki) w katowicach i jak chcesz namiar do katowic to daj znac na priva.

Instalacja położona w peszlu, przejście przez przegrodę w miejscu do tego przeznaczonym i dorobiona wiązka miala oryginalna kostkę tak że wszystko spoko.

Link to post
Share on other sites

> Niestety, ten schemat jest tylko i wyłącznie do Stilo. Nie podłączaj według niego w Bravo, bo

> rozwalisz centralkę silnika!!!

Z tego manuala jedynie sama idea moze sie przydać, piny we wtyczce manetki, a samo podłączenie do kasety trzeba z elerna brać

Link to post
Share on other sites

> http://gallery.stiloclub.it/v/fiatbravo198/bravo198-tecnica/bravo198-tecnica_cruisecontrol/

Wielkie dzięki, nawet wersja silnikowa pasuje smile.gif

A swoją drogą ceny chyba podskoczyły, w zeszłym roku za 350 zeta to w Katowicach był materiał i robocizna smile.gif

A razie szukam człowieka bliżej Poznania - bo inaczej cena rośnie o następne stówki.

Link to post
Share on other sites

No właśnie o to mi chodziło, że na tej stronce jest schemat pokazujący sposób podłączenia w wersji 1.4 16V.

> Różnice są w instalacjach i innych podłączeniach na wtyczkach, ale dotyczą innych tematów.

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

No i jak? Udało się założyć tempomat w 1.4 90KM, rocznik 2012? Kupiłem tą padakę i oczywiście kostki brak. Kiedyś miałem podobny problem w stilo. Tam dałem radę sam, ale w bravo brakuje mi elerna ze schematami gdzie co podłączyć.

Link to post
Share on other sites

> No i jak? Udało się założyć tempomat w 1.4 90KM, rocznik 2012? Kupiłem tą padakę i oczywiście

> kostki brak. Kiedyś miałem podobny problem w stilo. Tam dałem radę sam, ale w bravo brakuje mi

> elerna ze schematami gdzie co podłączyć.

Szukałem kiedyś schematów (pinów na kostce) do 1.9 120KM i chyba natknąłem się również na 1.4 90KM. Jak znajdę to podeślę.

Ja póki co jeszcze nie podłączyłem tego tempomatu, wszystkie części leżą, ale jakoś nie ma czasu. Na szczęście koledze, któremu miałem to podłączyć się bardzo nie śpieszy...

Link to post
Share on other sites

> No i jak? Udało się założyć tempomat w 1.4 90KM, rocznik 2012? Kupiłem tą padakę i oczywiście

> kostki brak. Kiedyś miałem podobny problem w stilo. Tam dałem radę sam, ale w bravo brakuje mi

> elerna ze schematami gdzie co podłączyć.

A czasem w nowszych Bravo nie ma tak jak w ostanich GP czy Evo, gdzie z oszczednosci nawet brakuje sciezek w body ?? oslabiony.gif

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.