macius 0 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Sorry za odgrzewanie tematu. Chcę założyć tempomat, mam dźwigienkę i osłonę. Nie mam instalacji pod kierownicą. Niestety okoliczne ASO wygadują bzdury - większość twierdzi, że się nie da, a poważnie chyba mają zakaz od Fiata. Muszę więc kombinowac inaczej. Macie może schemat podłączenia tempomatu - w kostce widzę pięć przewodów - 4 chyba do kompa i jeden do zapłonu - ale który jest który. A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to niewiele droższe rozwiązanie od drutowania. Jakby jakiś kolega z WLKP chciał dorobić, to też się dogadamy. Quote Link to post Share on other sites
opti_ 1 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 > A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to > niewiele droższe rozwiązanie od drutowania. koszt ok 1500zl wiec zapomnij o tym rozwiazaniu Quote Link to post Share on other sites
bravoemotionmjet 0 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 > Sorry za odgrzewanie tematu. > Chcę założyć tempomat, mam dźwigienkę i osłonę. > Nie mam instalacji pod kierownicą. > Niestety okoliczne ASO wygadują bzdury - większość twierdzi, że się nie da, a poważnie chyba mają > zakaz od Fiata. > Muszę więc kombinowac inaczej. > Macie może schemat podłączenia tempomatu - w kostce widzę pięć przewodów - 4 chyba do kompa i > jeden do zapłonu - ale który jest który. > A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to > niewiele droższe rozwiązanie od drutowania. > Jakby jakiś kolega z WLKP chciał dorobić, to też się dogadamy. Będziesz jechał przez Skierniewice podjedź do mnie, założymy instalację - 350 zł. Na szkoleniach mechanicy mają powiedziane, że "nie da się" i tyle. I tak klepią. A gdybym był elektrykiem w ASiO to do pracy chodziłbym odpocząć po ciężkim popołudniu dokładania wszelakich klamotów do Bravo. W stopce masz napisane co dołożyłem do auta. Z cięższych spraw to w weekend dołożyłem elektryczne szyby z tyłu, gdzie kładłem całą instalację w aucie. Na założenie czeka ESP i Blue Me. Quote Link to post Share on other sites
bapo 0 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 > Sorry za odgrzewanie tematu. > Chcę założyć tempomat, mam dźwigienkę i osłonę. > Nie mam instalacji pod kierownicą. > Niestety okoliczne ASO wygadują bzdury - większość twierdzi, że się nie da, a poważnie chyba mają > zakaz od Fiata. > Muszę więc kombinowac inaczej. > Macie może schemat podłączenia tempomatu - w kostce widzę pięć przewodów - 4 chyba do kompa i > jeden do zapłonu - ale który jest który. > A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to > niewiele droższe rozwiązanie od drutowania. > Jakby jakiś kolega z WLKP chciał dorobić, to też się dogadamy. ja miesiąc temu zakładałem (też miałem bez kostki) w katowicach i jak chcesz namiar do katowic to daj znac na priva. Instalacja położona w peszlu, przejście przez przegrodę w miejscu do tego przeznaczonym i dorobiona wiązka miala oryginalna kostkę tak że wszystko spoko. Quote Link to post Share on other sites
jadidi 0 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Ja się nie znam, ale zdaje się, że NB to Stilo2, więc może ten manual Ci pomoże. Jadidi Quote Link to post Share on other sites
bravoemotionmjet 0 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Niestety, ten schemat jest tylko i wyłącznie do Stilo. Nie podłączaj według niego w Bravo, bo rozwalisz centralkę silnika!!! Quote Link to post Share on other sites
Rado_ 12472 Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 > Niestety, ten schemat jest tylko i wyłącznie do Stilo. Nie podłączaj według niego w Bravo, bo > rozwalisz centralkę silnika!!! Z tego manuala jedynie sama idea moze sie przydać, piny we wtyczce manetki, a samo podłączenie do kasety trzeba z elerna brać Quote Link to post Share on other sites
opti_ 1 Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 http://gallery.stiloclub.it/v/fiatbravo198/bravo198-tecnica/bravo198-tecnica_cruisecontrol/ Quote Link to post Share on other sites
macius 0 Posted April 8, 2011 Author Share Posted April 8, 2011 > http://gallery.stiloclub.it/v/fiatbravo198/bravo198-tecnica/bravo198-tecnica_cruisecontrol/ Wielkie dzięki, nawet wersja silnikowa pasuje A swoją drogą ceny chyba podskoczyły, w zeszłym roku za 350 zeta to w Katowicach był materiał i robocizna A razie szukam człowieka bliżej Poznania - bo inaczej cena rośnie o następne stówki. Quote Link to post Share on other sites
bravoemotionmjet 0 Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Wersja silnikowa nie ma znaczenia działa tak samo we wszystkich wersjach, zarówno Pb jak i ON. Różnice są w instalacjach i innych podłączeniach na wtyczkach, ale dotyczą innych tematów. Quote Link to post Share on other sites
macius 0 Posted April 11, 2011 Author Share Posted April 11, 2011 No właśnie o to mi chodziło, że na tej stronce jest schemat pokazujący sposób podłączenia w wersji 1.4 16V. > Różnice są w instalacjach i innych podłączeniach na wtyczkach, ale dotyczą innych tematów. Quote Link to post Share on other sites
kris73 0 Posted October 29, 2013 Share Posted October 29, 2013 No i jak? Udało się założyć tempomat w 1.4 90KM, rocznik 2012? Kupiłem tą padakę i oczywiście kostki brak. Kiedyś miałem podobny problem w stilo. Tam dałem radę sam, ale w bravo brakuje mi elerna ze schematami gdzie co podłączyć. Quote Link to post Share on other sites
pilzner 13 Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 > No i jak? Udało się założyć tempomat w 1.4 90KM, rocznik 2012? Kupiłem tą padakę i oczywiście > kostki brak. Kiedyś miałem podobny problem w stilo. Tam dałem radę sam, ale w bravo brakuje mi > elerna ze schematami gdzie co podłączyć. Szukałem kiedyś schematów (pinów na kostce) do 1.9 120KM i chyba natknąłem się również na 1.4 90KM. Jak znajdę to podeślę. Ja póki co jeszcze nie podłączyłem tego tempomatu, wszystkie części leżą, ale jakoś nie ma czasu. Na szczęście koledze, któremu miałem to podłączyć się bardzo nie śpieszy... Quote Link to post Share on other sites
denus 46 Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 > No i jak? Udało się założyć tempomat w 1.4 90KM, rocznik 2012? Kupiłem tą padakę i oczywiście > kostki brak. Kiedyś miałem podobny problem w stilo. Tam dałem radę sam, ale w bravo brakuje mi > elerna ze schematami gdzie co podłączyć. A czasem w nowszych Bravo nie ma tak jak w ostanich GP czy Evo, gdzie z oszczednosci nawet brakuje sciezek w body ?? Quote Link to post Share on other sites
opti_ 1 Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 > A czasem w nowszych Bravo nie ma tak jak w ostanich GP czy Evo, gdzie z oszczednosci nawet brakuje > sciezek w body ?? na szczescie nie Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.