Skocz do zawartości

ta technik seicento gwint


Deestrroyer

Rekomendowane odpowiedzi

> Musisz wsadzić jakaś podkładkę(tulejkę) między poduszkę a górne talerzyki od gwintu, żeby nie

> strzelały przy skręcaniu

jsa nic nie wkladalem i nie musze nie wiem od czego to zalezy, ale jak dla mnie za miekki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie tak samo nic nie trzeba było i działa dobrze ale troche twardo :/

Pany, to jak to w końcu jest - twardy czy miękki?

Bubu, na czym jezdziles wczesniej? Do czego masz porównanie? hmm.gif

A Panie Czorcie na czym jezdziles wczesniej? Bo to dwie różne opinie Majstry zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pany, to jak to w końcu jest - twardy czy miękki?

> Bubu, na czym jezdziles wczesniej? Do czego masz porównanie?

> A Panie Czorcie na czym jezdziles wczesniej? Bo to dwie różne opinie Majstry

pzm 1 sporo twardsze. Aczkolwiek podobnopo wymianie oleju na gęstszy robi się lepiej. sprezyny za miekkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pany, to jak to w końcu jest - twardy czy miękki?

> Bubu, na czym jezdziles wczesniej? Do czego masz porównanie?

> A Panie Czorcie na czym jezdziles wczesniej? Bo to dwie różne opinie Majstry

na dziadkowych i odboje prawie siadaly do konca ja lubie beton i mts dla mnie za miekki stanowczo przez ta miekkosc miske rozwalilem wiesz jak sie zachowuje ?? jakbys nie mial amorkow podskakuje strasznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jezdzilem na pzm1 z fk 70/50 teraz mam gwint fk highsport i jakos porownywalne wg mnie twardoscia

> sa te zawiasy :/

znam inteligenta który zmienił pzm na gwinta bo nsa bila mu kasy bylo szkoda. teraz zalał gęstszy olej a mysli o pospringui i twardszej sprezynie. jeszcze z 500zł i miałby bila b6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, jestem tu nowa wiec mam nadzieje ze mogę liczy na pomoc z waszej strony w kwestii samochodu. będę się starała być aktywna na forum.... mam seicento już jakieś pół roku i dopiero kupiłam radio oraz zamówiłam skrzynie i wzmacniacz. aktualnie zastanawiam się nad zawieszeniem gwintowanym. chciałabym założyć gwint ale słyszałam ze sportowe sprężyny będą lepsze... co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jezdzilem na pzm1 z fk 70/50 teraz mam gwint fk highsport i jakos porownywalne wg mnie twardoscia

> sa te zawiasy :/

a jezdziles wczesniej na gwincie ta technik albo mts'a, ze porownales sie do gwinta wrednego_czorta i twierdzisz, ze za twardo? zlosnik.gif

bo co innego jest jak jezdziles na pzm1, ktory jak wszyscy uwazaja jest twardy, niektorzy twierdza, ze beton( ale imho nie ma zle - jezdze na pzmie i uwazam, ze może i mocniej czuć jakieś dziury itp sprawy, ale zawias nie ma efektu ping ponga, no i na zakretach trzyma bardzo fajno waytogo.gif z tyłu jest monroe, więc - aż tak sztywno nie ma jak na cały setupie pzma.. ani jak na dziadkowych amorkach zrobionych na typowy beton). A co innego masz teraz jak chcesz porownac mtsa do fk... Moim zdaniem gwintowa półka zaczyna sie od ta technix z mtsem, potem masz FK kilka rodzajów i bile.. Może się myle, ale taką wiedzę posiadam wink.gif a no i jeszcze są gwinty homemade wink.gif

Czuczu - to na pewno, że jest twardszy, ale teraz kwestia porownania poszczegolnych produktów waytogo.gif

poza tym jeśli chodzi o zakup początkowy, to trzeba sie dobrze zastanowić do czego Ci ten gwint i jaka ma specyfikacje.. Bo tak jak ten maestro kombinowal i kombinuje to sam mowisz - 500pln i bil.. Ale on pewnie do sportu to potrzebuje tak? Inna sprawa jak potrzeba na codzień, inna jak na po bułki i na zlot zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam, jestem tu nowa wiec mam nadzieje ze mogę liczy na pomoc z waszej strony w kwestii

> samochodu. będę się starała być aktywna na forum.... mam seicento już jakieś pół roku

rucia5555, przede wszystkim to uzupełnij profil i przywitaj się w odpowiednim wątku oraz przedstaw zdjęcie i info o swoim cento klik klik tam również zapoznaj sie z regulaminem i FAQ.. na Kąciku Towarzyskim - możesz rozpisywać się na NIE techniczne tematy.. Tutaj na Centomanii - stricte techniczno - pytanie o zawieszenie jak najabrdziej tutaj..

Ale :

aktualnie zastanawiam się nad

> zawieszeniem gwintowanym. chciałabym założyć gwint ale słyszałam ze sportowe sprężyny będą

> lepsze... co o tym sądzicie?

Teraz tak, sportowe sprężyny - tzn. zapewne chodziło Ci o sprężyny progresywne, obniżające - twardsze.. Jak twarde zależne jest od firmy i ich późniejszego przeznaczenia..

Inna sprawa jest kwestia finansowa, przykładowo sprężyny firmy FK obniżające cento o - 40mm na obie osi, można stosować do seryjnych amortyzatorów - podobno tak się da i dużo osób tak jeździ, natomiast jeżeli chcesz obniżenie 60/40 lub 70/50 (gdzie koszta są identyczne jeśli chodzi o springi ok300zl komplet) to musisz do tego również wymienić chociaż przednie amortyzatory - masz kilka opcji - albo kupisz wspomniane wyzej amortyzatory pzm1 - twarde, o krótszym skoku i przede wszystkim sprawdzone przez centobrać albo oddasz swoje amortyzatory do zakładu, gdzie Ci je 'zdziadkują' czyli skrócą i utwardzą lub też kupisz amortyzatory firmy FK,MTS,TaTechnic - które najczęściej możesz kupić w komplecie lub osobno.. Co do tych 3 ostatnich to opinie są różne - jedni twierdzą, że to to samo, inni natomiast, że najlepsze jest FK..

Jeśłi chodzi o sam gwint czyli obniżenie przedniej osi, to ceny zaczynaja się od ok 8500zl zwyż.. komplet mts z stałym obniżeniem tyłu plus tylnymi amorkami możesz kupić za ok 1300zł.. Komplet używanego bilsteina kosztuje np ok 3k plnow zlosnik.gif

Ale przede wszystkim musisz sie zastanowić do jakiego typu użytkowania samochodu potrzebujesz zawieszenie i w jakiej cenie..

wredny_czort - to może poszukaj czegoś dla siebie od FK z regulacją twardości? z tego co pamiętam guido ma coś takiego wink.gif

Panie Modzie - wybacz za tego OT ale trzeba bylo koleżanke poinstruować zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> porownalem gwint fk do pzm1 bo na mts czy ta technix nie mialem jeszcze okazji jezdzic

no i widzisz, no i może właśnie FK jest twardszy od MTSa czy TaTechnix, najlepiej byłoby aby wypowiedział się ktoś kto jeździł na tym i na tym i się wypowiedział albo żebyście wy podjechali do siebie wink.gif

wredny_czort - kilka produktów FK do sc jakby coś to siedze teraz w Danii i wracam pod koniec czerwca do PL, a rodzina w Hamburgu i pake moge wziąć waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pany, to jak to w końcu jest - twardy czy miękki?

to zalezy. ja mam mtsa. przod jest git, ale tyl zdecydowanie za miekki. do tego tylne springi skrzypia.

wczesniej jezdzilem na springach fk 60/40 potem 70/50 z serii amorem olejowym delphi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to zalezy. ja mam mtsa. przod jest git, ale tyl zdecydowanie za miekki. do tego tylne springi

> skrzypia.

> wczesniej jezdzilem na springach fk 60/40 potem 70/50 z serii amorem olejowym delphi.

masz fotki z 60/40? nie wylaly sie? bo mlody bedzie swoja taczke obnizal zlosnik.gif

img0181ir.jpg

koza straszna zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz fotki z 60/40? nie wylaly sie? bo mlody bedzie swoja taczke obnizal

> koza straszna

tylne daja rade, przednie wytrzymuja sezon lub dwa, zalezy jak jezdzisz i po jakich dziurach latasz wink.gif wsadz monroe reflex i bedzie git, ale nie siadzie tak nisko jak na olejowym...

online mam tylko takie foto, tu jest pusty tyl i tyl ciety, ale nie pamietam czy jeden zwoj, czy dwa...

DSC07360.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.