andre44 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Potrzebuję fotek lekkiego koła zamachowego CC/SC 1.1 spi. oraz jakiś krótki opis (niekoniecznie ale może być) bo chodzi mi o to żebym jak będę u tokarza żebym mu mniej więcej wytłumaczył co ma zrobić ew. pokazał fotencje. szukałem w szukajce ale nie wyskoczyło mi to czego poszukiwałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stopencja Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=285303422&Main=284557909 tu masz jakies foty w giełdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komisage Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 foto1 foto2 foto3 foto4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poiuyt13 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Potrzebuję fotek lekkiego koła zamachowego CC/SC 1.1 spi. oraz jakiś krótki opis (niekoniecznie ale > może być) bo chodzi mi o to żebym jak będę u tokarza żebym mu mniej więcej wytłumaczył co ma > zrobić ew. pokazał fotencje. > szukałem w szukajce ale nie wyskoczyło mi to czego poszukiwałem ok ale co z wyważeniem takiego koła po odchudzeniu ?? masz jakiś sposób ?? bo też jestem w temacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > ok ale co z wyważeniem takiego koła po odchudzeniu ?? masz jakiś sposób ?? bo też jestem w > temacie ? Po prostu je wyważasz tak, aby było tak samo niedoważone jak przed operacją. W innym wypadku panwy dostają w dupę, choc zdania są podzielone. Ja zawsze wyważam układ w całości (zamach, wał, i oba koła). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poiuyt13 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Po prostu je wyważasz tak, aby było tak samo niedoważone jak przed operacją. W innym wypadku panwy > dostają w dupę, choc zdania są podzielone. Ja zawsze wyważam układ w całości (zamach, wał, i > oba koła). ok jestem tempy jak je wyważasz ?? bo nie wiem jak to sie robi ?? trzeba mieć jakiś sprzet ?? prosze o wytłumaczenie tempakowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > foto1 > foto2 > foto3 > foto4 Jeździłeś z tym kołem ? Bo ja miałbym wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komisage Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Jeździłeś z tym kołem ? Bo ja miałbym wątpliwości. Taaa jeździłem jakieś 3 lata (strach, żeby się wieniec nie urwał co nie? ) Fakt, że to nie koło od CC, ale było mocno zjechane, ważyło ok 4kg. Robił je Otoczak (radomsko) i zaufałem mu na słowo, że będzie ok, chociaż miałem obawy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Taaa jeździłem jakieś 3 lata (strach, żeby się wieniec nie urwał co nie? ) > Fakt, że to nie koło od CC, ale było mocno zjechane, ważyło ok 4kg. > Robił je Otoczak (radomsko) i zaufałem mu na słowo, że będzie ok, chociaż miałem obawy;) Robota Otoczaka pierwsza klasa, jednak do aut które są używane rekreacyjnie - wystarczy moim zdaniem samo stoczenie - bez frezowania czy wiercenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > ok jestem tempy jak je wyważasz ?? bo nie wiem jak to sie robi ?? trzeba mieć jakiś sprzet ?? > prosze o wytłumaczenie tempakowi Wszystko zależy kto co potrzebuje. Max odelżone koło to pozbawienie oryginalnego wyważenia więc należało by zrobić nowe i to wał + koło. http://www.jurgal.com.pl/pl/index.php Tu to zrobisz profi. Jak ktoś chce pozbyć się tylko trochę to dobry tokarz powinien zrobić to tak że nie trzeba będzie wyważać. Z doświadczenia: można zejść do wagi koła homologowanego do rajdów bez wyważania:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poiuyt13 Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > Wszystko zależy kto co potrzebuje. Max odelżone koło to pozbawienie oryginalnego wyważenia więc > należało by zrobić nowe i to wał + koło. > http://www.jurgal.com.pl/pl/index.php > Tu to zrobisz profi. > Jak ktoś chce pozbyć się tylko trochę to dobry tokarz powinien zrobić to tak że nie trzeba będzie > wyważać. Z doświadczenia: można zejść do wagi koła homologowanego do rajdów bez wyważania:) Dziękuję za odpowiedź . wysłałem PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.