wojtala Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Sprawa ma sie z moja sluzbowa panda 1.1. Sprawuje sie dobrze tylko jest problem z ogrzewaniem. Mianowicie auto stoi cala noc, rano odpalam, silnik sie zagrze do temp roboczej a ogrzewania dalej brak pomimo pokretla ustawionego na full. Pomaga wylaczenie ogrzewania na chwile i zalaczenie go ponownie. Co to moze byc ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aro Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 > Sprawa ma sie z moja sluzbowa panda 1.1. Sprawuje sie dobrze tylko jest problem z ogrzewaniem. > Mianowicie auto stoi cala noc, rano odpalam, silnik sie zagrze do temp roboczej a ogrzewania > dalej brak pomimo pokretla ustawionego na full. Pomaga wylaczenie ogrzewania na chwile i > zalaczenie go ponownie. > Co to moze byc ?? > Pozdrawiam może brak płynu chłodzącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Niesprawny zawór przepustnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Układ nie jest zapowietrzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku, odpowietrzać i dolewać płyn do zbiorniczka. Odpowietrznik nagrzewnicy pomiędzy silnikiem, a grodzią- uwaga, lubi się ukręcać i jest klops Sterowanie klapkami i temperaturą nawiewu sprawne jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > Sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku, odpowietrzać i dolewać płyn do zbiorniczka. > Odpowietrznik nagrzewnicy pomiędzy silnikiem, a grodzią- uwaga, lubi się ukręcać i jest klops > Sterowanie klapkami i temperaturą nawiewu sprawne jest? plyn chlodniczy dolany bo byl na minimum. Sterowanie kreci sie prawo-lewo bo ogrzewanie sie pojawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > plyn chlodniczy dolany bo byl na minimum. Sterowanie kreci sie prawo-lewo bo ogrzewanie sie pojawia Obstawiam zaworek nagrzewnicy... albo sterowanie tym zaworkiem (w Pandzie sterowanie jest linką?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markin Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > Obstawiam zaworek nagrzewnicy... albo sterowanie tym zaworkiem (w Pandzie sterowanie jest linką?). A jest zaworek? Czy może tylko klapki kierujące strumieniem powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > A jest zaworek? Czy może tylko klapki kierujące strumieniem powietrza? zdaje sie ze tylko kierownica powietrza w pandzie pokretlo za posrednictwem ciegla realizuje ruch kierownicy powietrza - moze cos jest zwalone z cieglem ze raz lapie raz nie? pamietam ze zniknelo mi ogrzewanie w srodku zimy bo.... spadlo cieglo od regulacji temperatury - naprawa zajela moze 5 minut... tyle ze pierunsko dlugie to minuty bo mrozu bylo wiecej niz 20 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > plyn chlodniczy dolany bo byl na minimum. Sterowanie kreci sie prawo-lewo bo ogrzewanie sie pojawia na 99% masz zapowietrzony układ chłodzenia - masz bańkę powietrza która powoduje że Panda raz grzeje a raz nie. Na zimnym nalej płynu ok 1 -2 cm powyżej max. układ powinien przepchnąć bańkę powietrza po włączeniu dużego obiegu abo mu pomóc możesz odkręcić odpowietrzacz przy nagrzewnicy ale ostrożnie jak piszą powyżej lubi się ukręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasiekxxx Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 > Pomaga wylaczenie ogrzewania na chwile i > zalaczenie go ponownie. Skoro to pomaga to raczej sterowanie. Co ma poziom płynu czy zapowietrzony układ cieczy chłodzącej do pokrętła? Wg mnie dobrze pisał Rejmi czyli, że to "kierownica powietrza" No chyba, że to zbieg okoliczności, że jak przekręcasz nawiew chłodzenie/ogrzewanie to akurat nagrzewnica wypełnia się płynem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markin Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > No chyba, że to zbieg okoliczności, że jak przekręcasz nawiew chłodzenie/ogrzewanie to akurat > nagrzewnica wypełnia się płynem. Nie ma żadnych zaworków, nagrzewnica stanowi stale otwarty fragment małego obiegu cieczy chłodzącej: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.