emilcc Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 Dzis jechałem sobie spokojnie pod górę i nagle odczułem spadek mocy. Zwalniam dodaje gazu na luzie, auto dziwnie, nierówno pracuje. Zatrzymałem się i sprawdzając kable zapłonowe wypinałem po jednym po kolei, po odpięciu dwóch nic się nie zmienia, silnik dalej pracuje, po odpięciu jednej z pozostałych dwóch auto gaśnie, powtórzyłem to odpinając zasilanie jednej z cewek i na jednej tylko pracuje, pacjent 1.2 16v ... na 100% to cewka czy może być jeszcze coś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eustachy Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 Miałem podobny problem. 1,1 MPI. Takie same objawy. Podmienione cewki nie pomogły. Okazało się, że był trefny przekaźnik od pompy paliwa. Wymiana przekaźnika + przeczyszczenie zaśniedziałych styków w gnieździe i jest Gdy się rozgrzał to potrafił stracić moc i w końcu zgasnąć. Tylko na ciepłym tak się działo u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Miałem podobny problem. 1,1 MPI. Takie same objawy. Podmienione cewki nie pomogły. Okazało się, że > był trefny przekaźnik od pompy paliwa. Wymiana przekaźnika + przeczyszczenie zaśniedziałych > styków w gnieździe i jest > Gdy się rozgrzał to potrafił stracić moc i w końcu zgasnąć. Tylko na ciepłym tak się działo u mnie. mój pali na trzy lub dwa gary, niezaleznie od temperatury, iskra na cewce jest :/ podmienialem kable ale to nie to :/ sprawdze swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > mój pali na trzy lub dwa gary, niezaleznie od temperatury, iskra na cewce jest :/ podmienialem > kable ale to nie to :/ sprawdze swiece Podłącz pod kompa. Ale też taki efekt trzepania może występować jak wtrysk padnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 sprawdzilismy cisnienie sprezania i.na 2 i 3 garze jest niskie, możliwe ze upg między cylindrami sie przpalila? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIK Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 w żonowozie było tak, że przy równomiernym dodawaniu gazu jakoś jechał przy mocniejszym naciśnięciu pedału gazu tracił moc i szarpał. Na wszystkich cylindrach iskra była... jak się potem okazało na 2 cylindrach była ona za słaba... winna była cewka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > w żonowozie było tak, że przy równomiernym dodawaniu gazu jakoś jechał przy mocniejszym naciśnięciu > pedału gazu tracił moc i szarpał. Na wszystkich cylindrach iskra była... jak się potem okazało > na 2 cylindrach była ona za słaba... winna była cewka. wiesz co, podmienialem cewki, druga na tych dwoch dzialajacych garach (1 i 4) odpala I pracuje. ale niestety cylindry 2 oraz 3 nie dzialaja na zadnej. takze problem albo w upg albo w glowicy :/ generalnie plynu nie wzial ani nie wyplul, oleju w plynie tez nie ma, pod korkiem oleju masla nie ma, nie dymi, tylko tak jakby byl przedmuch pomiedzy 2 I 3 cylindrem. Pytam was czy to mozliwe bo w karierze z cento tylko raz mialem podobny przypadek ale wtedy to bylo 0.9 i płyn poszedl w komorę spalania. ...dodam jeszcze, że dzien wcześniej miałem taki epizod, auto w korku zaczęło nierówno pracować, właśnie jak agent na dwóch garach, więc wyłączyłem silnik i odpaliłem ponownie, auto pracowało normalnie przez cały dzień i przez połowę następnego, czasem nawet cisnąłem mocniej i nie było problemu, dlatego też diagnoza jednego z warsztatów, że to upg mnie zastanawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 Kabelki wymieniłeś.... tak?? A o ile jeszcze tego nie zrobiłeś... to Wymień świece !!! Wymień świece !!! Wymień świece !!! Wymień świece !!! jeśli to nie zda egzaminu to upg... ale wg mnie świeczki jajca robią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinonyx1984 Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 jakoś często te 16v padają czy mi się wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Kabelki wymieniłeś.... tak?? > A o ile jeszcze tego nie zrobiłeś... > to > Wymień świece !!! > Wymień świece !!! > Wymień świece !!! > Wymień świece !!! > jeśli to nie zda egzaminu to upg... ale wg mnie świeczki jajca robią... podmieniałem świece i jest to samo, pracują wydajnie tylko 1 i 4 cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Kilka miesięcy temu miałem podobny efekt jak u Ciebie, kombinacje ze świecami i cewkami nie pomogły. Przyczynę widać na zdjęciu: cóż zrobić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 właśnie nastawiam się na to samo, ale nie widze dokładnie, to defekt głowicy czy tylko uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 zdjęcie słabej jakości.. uszczelka przepalona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 ok a powiedz mi czy głowicy nie przypaliło a bardzo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 nie, w tym miejscu było tylko bardziej osmolone. po planowaniu nic nie było widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > nie, w tym miejscu było tylko bardziej osmolone. po planowaniu nic nie było widać. ok dzieki za info. teraz tylko co założyć zeby wytrzymalo dłużej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 odprężyć i turbo?? a tak serio to nie bardzo się orientuję w 16V... ja teraz mam założoną czapkę ale dokręcone na czuja ponad norme jeszcze o ok. 90stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 29 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2014 > Kilka miesięcy temu miałem podobny efekt jak u Ciebie, kombinacje ze świecami i cewkami nie > pomogły. Przyczynę widać na zdjęciu: > cóż zrobić... dokładnie tak było, niemal identycznie przepalona uszczelka była tylko pomiędzy 2 i 3 cylindrem, dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.