wesul Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 Witam, Ponieważ czeka mnie wymiana plecionki mam szybkie pytanie; Motor 1.1 z głowica 1.2. Obecnie kolektor wydechowy seryjny z 1.1 - czy przy okazji wymiany plecionki warto zamienić go na seryjny z 1.2? I ew. jakie problemy czekają mnie przy w/w akcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 Raczej nie ma nad czym sie zastanawiać. Wymieniaj. Nowe uszczelki pod głowice (chyba inne niż te od 1.1) i na łączeniu dwu-rurki. Z utrudnień to chyba połączenie ze resztą wydechu, ale to i tak chyba byś robił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 > Raczej nie ma nad czym sie zastanawiać. Wymieniaj. > Nowe uszczelki pod głowice (chyba inne niż te od 1.1) i na łączeniu dwu-rurki. Z utrudnień to chyba > połączenie ze resztą wydechu, ale to i tak chyba byś robił Zastanawiam się bo kolektor do 1.2 dostałem gratis - i w sumie nadarzyła się okazja żeby toto wsadzić. Jedynie obawę mam co do sondy - bo nie wiem czy taka sama jest (gwint) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 > Zastanawiam się bo kolektor do 1.2 dostałem gratis - i w sumie nadarzyła się okazja żeby toto > wsadzić. > Jedynie obawę mam co do sondy - bo nie wiem czy taka sama jest (gwint) Sondy mają znormalizowany gwint i są takie same, jedynie rura (portki) od kolektora będzie szła niżej z uwagi na niższy blok 1,1 o około 1,5cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 > Sondy mają znormalizowany gwint i są takie same, jedynie rura (portki) od kolektora będzie szła > niżej z uwagi na niższy blok 1,1 o około 1,5cm A dokładnie o 18mm blok 1.2 jest wyższy od 1.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 tez sie podepne pod pytanie bo mam 1.2 8v wydech tak w sumie posztukowany i teraz sie zastanawiam czy zalozyc caly od kolektora az po koniec z 1.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal2188 Napisano 7 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2014 > A dokładnie o 18mm blok 1.2 jest wyższy od 1.1 Potwierdzam u mnie portki były najniższym punktem samochodu ( niżej od stabilizatora) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 7 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2014 dlatego pytam kolego czy szukac calego kolektora i rewszy wydechu od 1.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 7 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2014 > dlatego pytam kolego czy szukac calego kolektora i rewszy wydechu od 1.1 Nie wiem, czy Ci kolektor od 1.1 wejdzie do 1.2. Ja od zawsze miałem turbo, więc w temacie ssaka Ci nie pomogę, ale reszta podejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 7 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2014 Poddławisz go tą średnicą 35mm zew z 1.1 spi czy 38mm ze sportinga/mpi(rura bez środkowego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 8 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2014 > dlatego pytam kolego czy szukac calego kolektora i rewszy wydechu od 1.1 Jak coś to mam na sell glowice z kolektorem ssacym i przepustnica z 1.2 8v spi, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 9 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 to jak dac ten wydech ? bo teraz mam bez lacznika elastycznego itp. A chcial bym taki cichy wydech z katem itp:) to co polecasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Pseudo 4-2-1-kat metalowy-dwururka-(nie mylić ze strumienicą, looknąć w środek czy ma metalowy wkład)),rura fi 43 wew.-końcowy komorowy(komorowo refleksyjny). łącznik ważna sprawa, bo wieszaki ci będzie giął i wszelkie połączenia. Mietka upomnieć, że jak spawa to podwozie, żeby nie przytopił i warstwy ochronnej przewodów paliwowych/hamulcowych. Opcja nr 2 prawdziwy 4-2-1(w taśmę termiczną) i dalej jak wyżej. Opcja 2 z tym(kolektos SS), że rura fi 42 wew(panda 1.3 Mjet)., końcowy sebring dedykowany i jest cicho tylko to w 1.1 spi, ale mocowo 74,7km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 To kolektor musi mi zostac ten z punta i nie zakladac tego z seja? Chce miec caly wydech serie cichutka. Bo teraz mam tak posztukowany ten wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 Jak masz z punta to po co Ci z seja-dopasuj tylko uszczelkę do kanałów i kolektor-bo znając życie ze 2-3mm zachodzi w strugę spalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.